szczepaniu Opublikowano 6 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2020 7 minut temu, apj napisał: Co mogę zrobić gdy operator odłączyl niektóre kanaly które są w ofercie? O jakie kanały konkretnie chodzi ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lj9 Opublikowano 6 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2020 HBO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 7 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2020 Chodzi o Twoją umowę ? Nie masz dostępu do HBO ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lj9 Opublikowano 7 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2020 W umowie jest HBO ale są zablokowane nie ma dostępu To samo było z Elevenami, jak odblokowali to zablokowało się HBO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 7 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2020 10 godzin temu, apj napisał: Co mogę zrobić gdy operator odłączyl niektóre kanaly które są w ofercie? Zadzwoń do biura obsługi klienta, żeby przesłali uprawnienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sztajger Opublikowano 8 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2020 (edytowane) "apj"...a spróbuj tak: zaloguj się do "moje upc" - usługi - telewizja - wybierz pakiet (u mnie multiroom max) - kliknij "szczegóły usługi", wybierz "odświeżenie sygnału" ... po ok. godzinie powinno być OK... jeśli to nie działa dzwoń! Edytowane 8 Listopada 2020 przez sztajger Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 8 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2020 @apj jak tam, odzyskałeś już dostęp do HBO? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 9 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2020 UPC wysyłało ankiety z pytaniami "co byś zrobił, gdybyś stracił dostęp do kanałów Discovery?" (do znalezienia na forum UPC). Ciekawe co oni kombinują? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość umek Opublikowano 9 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2020 Pytanie powinno brzmieć: Co Discovery kombinuje...a mianowicie planują uruchomić swój serwis streamingowy nawet kosztem zmniejszonych w najbliższej przyszłości zysków.. W UK wraz ze Sky (abonenci otrzymają na 12 miesięcy darmowy dostęp)..więc w Polsce również może coś się dziać.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 9 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2020 (edytowane) UPC potrafi konsekwentnie przez lata nie dołączać wybranych kanałów, lub nawet całych pakietów od poszczególnych nadawców, więc jestem w stanie wyobrazić sobie ofertę operatora bez kanałów od Discovery. Edytowane 9 Listopada 2020 przez lukimann Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 9 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2020 Jak Discovery znikną z UPC, to się z nimi pożegnam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość umek Opublikowano 9 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2020 Tu niekoniecznie trzeba winić UPC ..Discovery otwarcie mówi że interesuje ich własny serwis... nie wiemy jak wyglądają negocjacje i czego oczekują jedni i drudzy.. https://www.digitaltveurope.com/2020/11/06/discovery-prepped-for-one-step-back-and-two-forward-as-it-pivots-to-streaming-future/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 9 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2020 W ankiecie pojawiła się nazwa pakietu Max+ . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus.kul Opublikowano 9 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2020 W Polsce mają to przecież odpalić razem z Polsatem. Ciekawe co z tego wyjdzie. Mam takie pytanie, czy to normalne że jestem na okresie wypowiedzenia i ani jednego telefonu od UPC z jakąkolwiek propozycją? Przed wypowiedzeniem też nie dzwonili. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 9 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2020 (edytowane) To dziwna sprawa, że sami nie dzwonią. W moim przypadku po wypowiedzeniu już na drugi dzień -pierwsza propozycja okazała się być tą najlepszą , której warunki przed końcem umowy zaakceptowałem. Za każdym razem dzwonił wtedy konsultant. Przez czas wypowiedzenia sam poprosiłem o połączenie z DUK i propozycje były beznadziejnie słabe. Edytowane 9 Listopada 2020 przez lukimann Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mara68 Opublikowano 9 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2020 1 godzinę temu, Pawop napisał: Jak Discovery znikną z UPC, to się z nimi pożegnam. Tylko że to może dotyczyć wszystkich operatorów... Moim zdaniem trzeba poczekać do grudnia aż Discovery poda więcej szczegółów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 9 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2020 (edytowane) Dla mnie same Discovery na holenderskiej licencji są i tak nieoglądalne przez częste reklamy. I nawet nagrywanie nie jest rozwiązaniem bo co to za przyjemność jak program trwa godzinę, z czego do przewinięcia jest 20 minut reklam i zapowiedzi. Platforma VOD byłaby tutaj bardzo pożądana. Albo powrót Discovery Showcase HD ;). Edytowane 9 Listopada 2020 przez bgmnt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 9 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2020 7 minut temu, mara68 napisał: Tylko że to może dotyczyć wszystkich operatorów... Moim zdaniem trzeba poczekać do grudnia aż Discovery poda więcej szczegółów. Co nie zmienia faktu, że będzie możliwość zerwania umowy bez konsekwencji. Ta ankieta to może być niemiarodajna. Większość ludzi nie wie do Discovery należą np. TLC, HGTV, Travel Channel czy inne kanały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brtk Opublikowano 9 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2020 (edytowane) 5 godzin temu, Pawop napisał: UPC wysyłało ankiety z pytaniami "co byś zrobił, gdybyś stracił dostęp do kanałów Discovery?" (do znalezienia na forum UPC). Ciekawe co oni kombinują? Przecież UPC skasowało swoje forum, chyba, że chodzi ci o forum mediaswiat i post użytkownika zylx.. https://forum.mediaswiat.pl/viewtopic.php?t=10462 edit: dobra widzę, że też tam się udzieliłeś.. Więc chodziło Ci o tamto forum. Edytowane 9 Listopada 2020 przez brtk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 9 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2020 Tamtego czegoś nie traktowałem jako forum Jest tak jak piszesz. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 9 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2020 Tamto oficjalne " forum" zostało dość pospiesznie zlikwidowane niedługo przed pojawieniem się mini dekoderka. Tynczasem w ankiecie widać, że może szykują się kolejne niespodzianki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek753 Opublikowano 10 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2020 W dniu 21.10.2020 o 09:17, sebagit napisał: Usługę Horizon go mi włączyli po złożeniu reklamacji. Też twierdzili, że jest tylko przy dekoderze. Ale powołałem się na regulamin promocji. Niestety nie działa cofanie programów na tydzień wstecz. Tylko to nie problem. I tak na większości programów... Żeby nie powiedzieć, że na wszystkich poza TVP nie można było przewidzieć reklam. A jest przecież Kodii... A w Kodii IPLA, PLAYER, TVP VOD bez reklam W Promocji otrzymujesz 1. Ulgę na wybrane w Promocji Usługi w trakcie całego Okresu Zobowiązania, 2. Ulgę na Usługę dodatkową Horizon GO, 3. W przypadku wyboru Usługi Internetowej — dodatkową ulgę za Zgodę na Rachunek Elektroniczny oraz Zgodę Marketingową, 4. Pakiet Bezpieczeństwa UPC - 0 zł przez 1 miesiąc w opcji na próbę. i jeszcze definicje. X. Definicje Horizon Go Usługa dodatkowa przeznaczona dla Abonentów, którzy w oparciu o Umowę Abonencką korzystają co najmniej z Usługi Telewizji Cyfrowej oraz Usługi Internetowej, polegająca na zapewnieniu Abonentowi dostępu do płatnych lub nieodpłatnych treści oraz innych funkcjonalności za pośrednictwem Aplikacji pod nazwą Horizon Go, dostępne bez dodatkowych opłat za pośrednictwem witryny www.horizon.tv (dla komputerów), albo dedykowane oprogramowanie dostępne za pośrednictwem Google Play oraz App Store (dla telefonów lub tabletów). Wysłane z mojego LYA-L29 przy użyciu Tapatalka Cześć, @sebagit czy masz modul CI i uznali ci rekalamację? T. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebagit Opublikowano 10 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2020 Cześć,@sebagit czy masz modul CI i uznali ci rekalamację? T.Tak jak pisałem wcześniej. Mam moduł i włączyli mi usługę bez opłat do końca umowy. Łaski nie zrobili, bo usługa mi się należała zgodnie z napisanym przez nich regulaminem.Wysłane z mojego LYA-L29 przy użyciu Tapatalka 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarny14 Opublikowano 11 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2020 Szanowni, piszę do Was z prośbą o poradę... Jestem klientem UPC od prawie 20 lat, korzystam z dosyć dużego zakresu usług - max, nagrywarka, internet 150m, eleven, multiroom (karta), canal prestige... do tej pory płaciłem za to 168 (dużo), teraz dostałe propozycje na te same usługi z netem 500m - 160 pln, z netem 300m 155 pln. No i po tym co poczytałem tutaj oraz na innych forach - nie jest to najlepsza oferta. Przez te 20 lat nie złożyłem nigdy rezygnacji z ich usług. Ale właśnie aktywowałem tą możliwość i po raz pierwszy to zrobię. Pytanie do Was - w jakim zakresie cenowym powinna być dobra oferta ? Mógłbym dołożyć PSP i HBO, ale to nie jest konieczne... Pokazywana strona z ofertami raz, że nie jest czytelna, dwa iż mam wrażenie braku aktualności... Będę wdzięczny za poradę :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pilif22 Opublikowano 12 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2020 (edytowane) Ja mam obecnie horizon bez nagrywarki select, multiroom (karta), 300mb, eleven płacę 105zl w tym 5zl dodatkowo za skończona umowę. Obecnie za to samo zaproponowali mi 80zl. Za horizon z nagrywarka, telewizja select, multiroom (karta), internet 300mb i Canal Plus prestige bez eleven DUK proponuje 125zl, wydaje mi się że to dobra oferta. Ale zastanawiam się żeby wziąć ofertę z dekoderem 4k, internetem 750mb i Multiroom wyjdzie 115zl Canal Plus na pół roku za darmo i co fajne krótka umowa na 1 rok. A potem znowu można z nimi negocjować. @Czarny14 Nie zastanawiaj się tylko wysyłaj im wypowiedzenie i negocjuje z działem utrzymania klienta bo stały klient jest zawsze w plecy. Edytowane 12 Listopada 2020 przez Pilif22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.