Skocz do zawartości

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów Polsat Box


koteczek19
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

OK, dzięki - do tej pory trzykrotnie przedłużałem umowę poprzez DUK bez konieczności składania wypowiedzenia.

 

No to od dziś pamiętaj, że przed przystąpieniem do jakichkolwiek rozmów z DUK w sprawie przedłużenia umowy, najpierw należy uprzednio wysłać/złożyć wypowiedzenie tejże umowy. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa podpisywana rok temu w APSie. Dekoder hd7000 i hd5500

 

I raczej chodzi,że okres rozliczeniowy mam do 30go i mi wyłączyli poprostu.

 

Teraz w przypadku wznowienia za luty mam zapłacić , a później 12/5 lub 12/3.

 

Edit. Rzutem na taśme przedłużone Premium i MR za 95zł. Umowa 12/5 :)

Edytowane przez marwol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Wcześniej 12/5 jeden miesiąc opłacony i dzisiaj złożyłem wypowiedzenie w punkcie i po rozmo z DUK otrzymałem:

15/5 Pakiet Familijny Max HD, Pakiet Film HD, Pakiet Sport HD, Pakiet Cinemax HD + multiroom 69,99zł
Pakiet VOD 5 miesięcy gratis

Pakiet Eleven Sports HD w sumie po aneksie do umowy za free do 23 marca.

Edytowane przez Face1988
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A u mnie padaka. System CP każe mi wymienić dekoder hd5500s na hd5500s (wcześniej byl HD5000, wymieniony serwisowo na hd5500s), do tego muszę zwrócić wypożyczony dysk - konsultant przyznał, ze jest to błąd systemu, więc zapłacę za aktywację po czym wysyłam reklamację o zwrot opłaty aktywacyjnej. Inaczej nie przejdzie. Jeszcze konsultant pomieszał umowę (15/5) i zamiast Premium Max za 99,99 wpisał Premium za 89,99 (nie dość, że oferta droższa o 10 niż standard, to jeszcze straciłbym zniżki SD (1 edycja) na neta i telefon. Poszedł kolejny telefon i mają to wyprostować na odpowiedni pakiet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogę Wam opisać zmienione zasady promocji, na przykładzie ofert dostępnych w APS-ach dla obecnych abonentów.

 

Dla tych co mają więcej niż pół roku do zakończenia okresu podstawowego umowy oraz co najmniej 16 miesięcy długiej umowy za sobą, to mają dostępne oferty z rabatem (od pierwszego miesiąca jest płatność, tylko obniżona przez określoną liczbę miesięcy) przez 6 miesięcy (było 9) dla umów na 29 i 24 miesiące oraz 2 miesiące (były 4) dla umów na 15 miesięcy. Takie okresy promocji dotyczą przypadku bez wymiany dekodera głównego.

Abonenci wymieniający dekoder główny będą mieli przy długich umowach 4 miesiące rabatu (było 6), a przy krótkich 1 miesiąc (były 2).

 

Dla tych co mają mniej niż pół roku do zakończenia okresu podstawowego umowy i chcą wymienić dekoder główny, to mają dostępne oferty z bezpłatnymi miesiącami przez 6 miesięcy (było :cool: dla umów na 29 miesięcy oraz 3 miesiące (były 5) dla umów na 15 miesięcy. Takie okresy promocji dotyczą przypadku bez wymiany dekodera głównego.

Abonenci wymieniający dekoder główny będą mieli przy długich umowach 4 miesiące bez opłat (było 6), a przy krótkich 1 miesiąc (były 3). 

 

Wypadły z oferty z pakietem Premium za 79,99zł po okresie promocyjnym i umowy na pakiet Mini HD po 12 miesiącach z rabatem. Wypadła też spora rzesza ofert z umowami na 24 miesiące.

Edytowane przez swojadroga
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i mogę pochwalić się że z powodu wyłączenia(nikt mi nie wmówi że to był rebranding) TVN METEO ACTIVE wczoraj zaklepałem z CP nową umowę,szkoda że dopiero wczoraj trafił się rozgarnięty konsul bo dzień wcześniej było by 12/5 a tak 2 miechy poszły się gonić,poprzednia skrócona o 10,odpowiedzi żadnej nie dostałem(pewnie jeszcze nawet nie wysłali) ale na moje argumenty na prawdę ciężko było znaleźć kontrargument bo kanał istnieje,działa i nadaje a ten HGTV to spadochroniarz z amerykańskiej ziemi o wieloletniej historii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@fezuj brawo!!! Czyli jednak wałek!!!

 

Ja jednak o czymś innym. Posiadam pakiet PREMIUM MAX już na wypowiedzeniu z dekoderem Evobox w kwocie 99,99 PLN. Chciałbym przekształcić tą umowę w SmartDom. Z uwagi, że posiadam już telefon w sieci Plus z abonamentem 79,99 PLN. Na co mogę liczyć przy przekształceniu umowy z Cyfrowym Polsatem na umowę z 50% zniżki? Chodzi mi konkretnie o długość umowy, ilość darmowych miesięcy itp. W chwili obecnej moja umowa to wersja 12/5. Proszę o pomoc osoby znające temat od podszewki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@fezuj brawo!!! Czyli jednak wałek!!!

 

Ja jednak o czymś innym. Posiadam pakiet PREMIUM MAX już na wypowiedzeniu z dekoderem Evobox w kwocie 99,99 PLN. Chciałbym przekształcić tą umowę w SmartDom. Z uwagi, że posiadam już telefon w sieci Plus z abonamentem 79,99 PLN. Na co mogę liczyć przy przekształceniu umowy z Cyfrowym Polsatem na umowę z 50% zniżki? Chodzi mi konkretnie o długość umowy, ilość darmowych miesięcy itp. W chwili obecnej moja umowa to wersja 12/5. Proszę o pomoc osoby znające temat od podszewki.

umowa 29miesiecy, 0 darmowych, 50℅ rabatu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogę Wam opisać zmienione zasady promocji, na przykładzie ofert dostępnych w APS-ach dla obecnych abonentów.

 

Dla tych co mają więcej niż pół roku do zakończenia okresu podstawowego umowy oraz co najmniej 16 miesięcy długiej umowy za sobą, to mają dostępne oferty z rabatem (od pierwszego miesiąca jest płatność, tylko obniżona przez określoną liczbę miesięcy) przez 6 miesięcy (było 9) dla umów na 29 i 24 miesiące oraz 2 miesiące (były 4) dla umów na 15 miesięcy. Takie okresy promocji dotyczą przypadku bez wymiany dekodera głównego.

Abonenci wymieniający dekoder główny będą mieli przy długich umowach 4 miesiące rabatu (było 6), a przy krótkich 1 miesiąc (były 2).

 

Dla tych co mają mniej niż pół roku do zakończenia okresu podstawowego umowy i chcą wymienić dekoder główny, to mają dostępne oferty z bezpłatnymi miesiącami przez 6 miesięcy (było :cool: dla umów na 29 miesięcy oraz 3 miesiące (były 5) dla umów na 15 miesięcy. Takie okresy promocji dotyczą przypadku bez wymiany dekodera głównego.

Abonenci wymieniający dekoder główny będą mieli przy długich umowach 4 miesiące bez opłat (było 6), a przy krótkich 1 miesiąc (były 3). 

 

Wypadły z oferty z pakietem Premium za 79,99zł po okresie promocyjnym i umowy na pakiet Mini HD po 12 miesiącach z rabatem. Wypadła też spora rzesza ofert z umowami na 24 miesiące.

 

Całe szczęście, że przy ostatnim przedłużaniu mojej umowy nie "wskoczyłem" na pakiet Premium. Rozważałem taką opcję, ale ostatecznie zdecydowałem się pozostać przy tym pakiecie, który mam od samego początku mojej "przygody" z Cyfrowym Polsatem. A mam to, co podane w moim podpisie tu na forum. W takiej sytuacji pakietu Premium już z pewnością nie wezmę. Tym bardziej, że to jest tylko dodatkowo paczka HBO HD, a tak prawdę mówiąc to ja praktycznie filmów nie oglądam. Rzadko kiedy. Nie mam na to czasu.

 

Ogólnie rzecz biorąc, oferty przedłużeniowe w Cyfrowym Polsacie zmieniły się na gorsze. Dużo gorsze... :? Jest to tak naprawdę swego rodzaju "zakamuflowana" podwyżka abonamentu. Równie dobrze Cyfrowy Polsat mógł "kropnąć" w górę abonament za każdy pakiet powiedzmy o 5-10 zł i warunki przedłużania umowy pozostawić takie, jakie obowiązywały do tej pory. Wyszłoby może na to samo (albo coś koło tego), ale wówczas podwyżka objęłaby wszystkich abonentów Cyfrowego Polsatu. A tak to sprawia wrażenie, że abonentom przedłużającym umowę "oberwało" się bardziej, niż nowym abonentom, przychodzącym do Cyfrowego Polsatu "z ulicy". :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Całe szczęście, że przy ostatnim przedłużaniu mojej umowy nie "wskoczyłem" na pakiet Premium. Rozważałem taką opcję, ale ostatecznie zdecydowałem się pozostać przy tym pakiecie, który mam od samego początku mojej "przygody" z Cyfrowym Polsatem. A mam to, co podane w moim podpisie tu na forum. W takiej sytuacji pakietu Premium już z pewnością nie wezmę. Tym bardziej, że to jest tylko dodatkowo paczka HBO HD, a tak prawdę mówiąc to ja praktycznie filmów nie oglądam. Rzadko kiedy. Nie mam na to czasu.

 

Ogólnie rzecz biorąc, oferty przedłużeniowe w Cyfrowym Polsacie zmieniły się na gorsze. Dużo gorsze... :? Jest to tak naprawdę swego rodzaju "zakamuflowana" podwyżka abonamentu. Równie dobrze Cyfrowy Polsat mógł "kropnąć" w górę abonament za każdy pakiet powiedzmy o 5-10 zł i warunki przedłużania umowy pozostawić takie, jakie obowiązywały do tej pory. Wyszłoby może na to samo (albo coś koło tego), ale wówczas podwyżka objęłaby wszystkich abonentów Cyfrowego Polsatu. A tak to sprawia wrażenie, że abonentom przedłużającym umowę "oberwało" się bardziej, niż nowym abonentom, przychodzącym do Cyfrowego Polsatu "z ulicy". :roll:

 

Ci "z ulicy" też mają 2 razy gorzej.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...