Barti Opublikowano 31 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2017 OK, dzięki - do tej pory trzykrotnie przedłużałem umowę poprzez DUK bez konieczności składania wypowiedzenia. No to od dziś pamiętaj, że przed przystąpieniem do jakichkolwiek rozmów z DUK w sprawie przedłużenia umowy, najpierw należy uprzednio wysłać/złożyć wypowiedzenie tejże umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marwol Opublikowano 31 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2017 A ja walczę dalej. Zadzwoniłem do DuK-u i miła Pani spróbuje wznowić umowę. Jak się uda to 12/5 , jak nie to 12/3. To i tak lepiej, niż miałbym aktualną umowę opłacać jeszcze rok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyczniker Opublikowano 31 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2017 marwol Twoj problem zapewne wynika ze wzgledu na dekoder, a raczej na kwestie tego iz jest to dekoder wlasnosciowy. Zgadlem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marwol Opublikowano 31 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2017 (edytowane) Umowa podpisywana rok temu w APSie. Dekoder hd7000 i hd5500 I raczej chodzi,że okres rozliczeniowy mam do 30go i mi wyłączyli poprostu. Teraz w przypadku wznowienia za luty mam zapłacić , a później 12/5 lub 12/3. Edit. Rzutem na taśme przedłużone Premium i MR za 95zł. Umowa 12/5 Edytowane 31 Stycznia 2017 przez marwol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Face1988 Opublikowano 31 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2017 (edytowane) Witam Wcześniej 12/5 jeden miesiąc opłacony i dzisiaj złożyłem wypowiedzenie w punkcie i po rozmo z DUK otrzymałem: 15/5 Pakiet Familijny Max HD, Pakiet Film HD, Pakiet Sport HD, Pakiet Cinemax HD + multiroom 69,99złPakiet VOD 5 miesięcy gratis Pakiet Eleven Sports HD w sumie po aneksie do umowy za free do 23 marca. Edytowane 31 Stycznia 2017 przez Face1988 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 31 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2017 A u mnie padaka. System CP każe mi wymienić dekoder hd5500s na hd5500s (wcześniej byl HD5000, wymieniony serwisowo na hd5500s), do tego muszę zwrócić wypożyczony dysk - konsultant przyznał, ze jest to błąd systemu, więc zapłacę za aktywację po czym wysyłam reklamację o zwrot opłaty aktywacyjnej. Inaczej nie przejdzie. Jeszcze konsultant pomieszał umowę (15/5) i zamiast Premium Max za 99,99 wpisał Premium za 89,99 (nie dość, że oferta droższa o 10 niż standard, to jeszcze straciłbym zniżki SD (1 edycja) na neta i telefon. Poszedł kolejny telefon i mają to wyprostować na odpowiedni pakiet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 1 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2017 (edytowane) Mogę Wam opisać zmienione zasady promocji, na przykładzie ofert dostępnych w APS-ach dla obecnych abonentów. Dla tych co mają więcej niż pół roku do zakończenia okresu podstawowego umowy oraz co najmniej 16 miesięcy długiej umowy za sobą, to mają dostępne oferty z rabatem (od pierwszego miesiąca jest płatność, tylko obniżona przez określoną liczbę miesięcy) przez 6 miesięcy (było 9) dla umów na 29 i 24 miesiące oraz 2 miesiące (były 4) dla umów na 15 miesięcy. Takie okresy promocji dotyczą przypadku bez wymiany dekodera głównego. Abonenci wymieniający dekoder główny będą mieli przy długich umowach 4 miesiące rabatu (było 6), a przy krótkich 1 miesiąc (były 2). Dla tych co mają mniej niż pół roku do zakończenia okresu podstawowego umowy i chcą wymienić dekoder główny, to mają dostępne oferty z bezpłatnymi miesiącami przez 6 miesięcy (było dla umów na 29 miesięcy oraz 3 miesiące (były 5) dla umów na 15 miesięcy. Takie okresy promocji dotyczą przypadku bez wymiany dekodera głównego. Abonenci wymieniający dekoder główny będą mieli przy długich umowach 4 miesiące bez opłat (było 6), a przy krótkich 1 miesiąc (były 3). Wypadły z oferty z pakietem Premium za 79,99zł po okresie promocyjnym i umowy na pakiet Mini HD po 12 miesiącach z rabatem. Wypadła też spora rzesza ofert z umowami na 24 miesiące. Edytowane 1 Lutego 2017 przez swojadroga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jogi Opublikowano 1 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2017 Dokładnie tak jak pisze swojadroga, pakiet premium za 79,99 był tu dość popularny i na tą chwilę przy przedłużeniu jest tylko cena 89,99zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 1 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2017 A dla kogo umowy 12/3 i 15/3 i ile przed końcem obecnej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 1 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2017 Pół roku przed końcem okresu podstawowego. Tak jak napisałem wcześniej. Z resztą to się nie zmieniło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 1 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2017 Wspominałeś o ofertach tylko na 15 miesięcy ale w punktach nie ma ofert na 12 miesięcy.A pracownik DUK może wiedzieć więcej czy są na przemian itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marwol Opublikowano 2 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2017 Pół roku przed końcem okresu podstawowego. Czyli jak teraz mam 12/5 to po opłaceniu 1rachunku (czyli 6miesiecy przed końcem okresu podst) mogę wypowiadać umowę? I wtedy co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jogi Opublikowano 2 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2017 15/3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 2 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2017 No i mogę pochwalić się że z powodu wyłączenia(nikt mi nie wmówi że to był rebranding) TVN METEO ACTIVE wczoraj zaklepałem z CP nową umowę,szkoda że dopiero wczoraj trafił się rozgarnięty konsul bo dzień wcześniej było by 12/5 a tak 2 miechy poszły się gonić,poprzednia skrócona o 10,odpowiedzi żadnej nie dostałem(pewnie jeszcze nawet nie wysłali) ale na moje argumenty na prawdę ciężko było znaleźć kontrargument bo kanał istnieje,działa i nadaje a ten HGTV to spadochroniarz z amerykańskiej ziemi o wieloletniej historii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 2 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2017 @fezuj brawo!!! Czyli jednak wałek!!! Ja jednak o czymś innym. Posiadam pakiet PREMIUM MAX już na wypowiedzeniu z dekoderem Evobox w kwocie 99,99 PLN. Chciałbym przekształcić tą umowę w SmartDom. Z uwagi, że posiadam już telefon w sieci Plus z abonamentem 79,99 PLN. Na co mogę liczyć przy przekształceniu umowy z Cyfrowym Polsatem na umowę z 50% zniżki? Chodzi mi konkretnie o długość umowy, ilość darmowych miesięcy itp. W chwili obecnej moja umowa to wersja 12/5. Proszę o pomoc osoby znające temat od podszewki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz_m Opublikowano 2 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2017 Potwierdźcie - w tym momencie nie ma umów 12/5 i 15/5 ? Umowa wypowiedziana ze względu na usunięcie CBS. Dzisiaj cisnąłem DUK i niestety max, to 12/3 Oczywiście bez wymiany dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 2 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2017 @lukasz_m Od 1 lutego nie ma już umów w wersji 12/5 oraz 15/5. Są za to 12/3 i 15/3. Oczywiście bez wymiany dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz_m Opublikowano 2 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2017 @lukasz_m Od 1 lutego nie ma już umów w wersji 12/5 oraz 15/5. Są za to 12/3 i 15/3. Oczywiście bez wymiany dekodera. No trudno... trzeba przeboleć 12/3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacper241 Opublikowano 2 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2017 A przedłużał ktoś ostatnio umowę z multiroom jeśli głównym dekoderem jest Moduł CAM? Podobno trzeba wymieniać na dekodery jeśli jest też multi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyczniker Opublikowano 2 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2017 @fezuj brawo!!! Czyli jednak wałek!!! Ja jednak o czymś innym. Posiadam pakiet PREMIUM MAX już na wypowiedzeniu z dekoderem Evobox w kwocie 99,99 PLN. Chciałbym przekształcić tą umowę w SmartDom. Z uwagi, że posiadam już telefon w sieci Plus z abonamentem 79,99 PLN. Na co mogę liczyć przy przekształceniu umowy z Cyfrowym Polsatem na umowę z 50% zniżki? Chodzi mi konkretnie o długość umowy, ilość darmowych miesięcy itp. W chwili obecnej moja umowa to wersja 12/5. Proszę o pomoc osoby znające temat od podszewki. umowa 29miesiecy, 0 darmowych, 50℅ rabatu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 2 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2017 I to wszystko jeśli chodzi o długość umowy @kyczniker? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 2 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2017 Mogę Wam opisać zmienione zasady promocji, na przykładzie ofert dostępnych w APS-ach dla obecnych abonentów. Dla tych co mają więcej niż pół roku do zakończenia okresu podstawowego umowy oraz co najmniej 16 miesięcy długiej umowy za sobą, to mają dostępne oferty z rabatem (od pierwszego miesiąca jest płatność, tylko obniżona przez określoną liczbę miesięcy) przez 6 miesięcy (było 9) dla umów na 29 i 24 miesiące oraz 2 miesiące (były 4) dla umów na 15 miesięcy. Takie okresy promocji dotyczą przypadku bez wymiany dekodera głównego. Abonenci wymieniający dekoder główny będą mieli przy długich umowach 4 miesiące rabatu (było 6), a przy krótkich 1 miesiąc (były 2). Dla tych co mają mniej niż pół roku do zakończenia okresu podstawowego umowy i chcą wymienić dekoder główny, to mają dostępne oferty z bezpłatnymi miesiącami przez 6 miesięcy (było dla umów na 29 miesięcy oraz 3 miesiące (były 5) dla umów na 15 miesięcy. Takie okresy promocji dotyczą przypadku bez wymiany dekodera głównego. Abonenci wymieniający dekoder główny będą mieli przy długich umowach 4 miesiące bez opłat (było 6), a przy krótkich 1 miesiąc (były 3). Wypadły z oferty z pakietem Premium za 79,99zł po okresie promocyjnym i umowy na pakiet Mini HD po 12 miesiącach z rabatem. Wypadła też spora rzesza ofert z umowami na 24 miesiące. Całe szczęście, że przy ostatnim przedłużaniu mojej umowy nie "wskoczyłem" na pakiet Premium. Rozważałem taką opcję, ale ostatecznie zdecydowałem się pozostać przy tym pakiecie, który mam od samego początku mojej "przygody" z Cyfrowym Polsatem. A mam to, co podane w moim podpisie tu na forum. W takiej sytuacji pakietu Premium już z pewnością nie wezmę. Tym bardziej, że to jest tylko dodatkowo paczka HBO HD, a tak prawdę mówiąc to ja praktycznie filmów nie oglądam. Rzadko kiedy. Nie mam na to czasu. Ogólnie rzecz biorąc, oferty przedłużeniowe w Cyfrowym Polsacie zmieniły się na gorsze. Dużo gorsze... Jest to tak naprawdę swego rodzaju "zakamuflowana" podwyżka abonamentu. Równie dobrze Cyfrowy Polsat mógł "kropnąć" w górę abonament za każdy pakiet powiedzmy o 5-10 zł i warunki przedłużania umowy pozostawić takie, jakie obowiązywały do tej pory. Wyszłoby może na to samo (albo coś koło tego), ale wówczas podwyżka objęłaby wszystkich abonentów Cyfrowego Polsatu. A tak to sprawia wrażenie, że abonentom przedłużającym umowę "oberwało" się bardziej, niż nowym abonentom, przychodzącym do Cyfrowego Polsatu "z ulicy". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 2 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2017 Całe szczęście, że przy ostatnim przedłużaniu mojej umowy nie "wskoczyłem" na pakiet Premium. Rozważałem taką opcję, ale ostatecznie zdecydowałem się pozostać przy tym pakiecie, który mam od samego początku mojej "przygody" z Cyfrowym Polsatem. A mam to, co podane w moim podpisie tu na forum. W takiej sytuacji pakietu Premium już z pewnością nie wezmę. Tym bardziej, że to jest tylko dodatkowo paczka HBO HD, a tak prawdę mówiąc to ja praktycznie filmów nie oglądam. Rzadko kiedy. Nie mam na to czasu. Ogólnie rzecz biorąc, oferty przedłużeniowe w Cyfrowym Polsacie zmieniły się na gorsze. Dużo gorsze... Jest to tak naprawdę swego rodzaju "zakamuflowana" podwyżka abonamentu. Równie dobrze Cyfrowy Polsat mógł "kropnąć" w górę abonament za każdy pakiet powiedzmy o 5-10 zł i warunki przedłużania umowy pozostawić takie, jakie obowiązywały do tej pory. Wyszłoby może na to samo (albo coś koło tego), ale wówczas podwyżka objęłaby wszystkich abonentów Cyfrowego Polsatu. A tak to sprawia wrażenie, że abonentom przedłużającym umowę "oberwało" się bardziej, niż nowym abonentom, przychodzącym do Cyfrowego Polsatu "z ulicy". Ci "z ulicy" też mają 2 razy gorzej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyczniker Opublikowano 2 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2017 I to wszystko jeśli chodzi o długość umowy @kyczniker? Niestety tak, dlatego nie bede sciemniac ale lepiej jest wziac nowa umowe niz wejsc z obecna umowa do SD. Zawsze mozesz miec rabat na telefonie, o ile tam wezmiesz jako p2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gursonek Opublikowano 2 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2017 (edytowane) @Swojądrogą - przeczytałem Edytowane 2 Lutego 2017 przez Gursonek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.