Jump to content
a14122011

smartDOM - pytania, wątpliwości. Czy dostanę rabat?

Recommended Posts

Witam,

Czy ktoś zorientowany w temacie smart dom mógłby odpowiedzieć czy jeśli przedłużę umowę na telefon, która jest umową uprawniającą do rabatu 50% na telewizję w ramach smart dom na warunkach, które w dalszym ciągu będą wypełniać przesłanki korzystania z tego rabatu nadal będę z przedmiotowego rabatu korzystał. Ponadto w tym celu nie będę przedłużał umowy na telewizję tylko przejdzie ona na czas nieokreślony. W związku z tym pojawia się moja druga wątpliwość, czy jeśli w umowie na telewizję widnieje zapis iż po zakończeniu okresu zobowiązania umowa przekształca się w umowę na czas nieokreślony, a brak jest zapisu mówiącego, iż ogólna cena usługi ( przed rabatem ) może w związku z tym ulec zmianie istnieje możliwość, iż cena tej usługi jednak wzrośnie do wartości cennikowych a nie pozostanie na warunkach promocyjnych ( według umowy standardowa cena to 99,99 zł, a promocyjna z której korzystam to 69,99 zł w związku z czym po rabacie smart dom płacę około 35 zł ). Z góry dziękuje za wszelką możliwą pomoc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Żeby zachować rabat 50% na telewizję musisz mieć zachowany telefon z abonamentem min 40 zł. Jeśli nie masz zapisu że cena wzrasta po okresie podstawowym to nie wzrasta. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 18.09.2019 o 12:47, ara295 napisał:

Witam,

Czy ktoś zorientowany w temacie smart dom mógłby odpowiedzieć czy jeśli przedłużę umowę na telefon, która jest umową uprawniającą do rabatu 50% na telewizję w ramach smart dom na warunkach, które w dalszym ciągu będą wypełniać przesłanki korzystania z tego rabatu nadal będę z przedmiotowego rabatu korzystał. Ponadto w tym celu nie będę przedłużał umowy na telewizję tylko przejdzie ona na czas nieokreślony. W związku z tym pojawia się moja druga wątpliwość, czy jeśli w umowie na telewizję widnieje zapis iż po zakończeniu okresu zobowiązania umowa przekształca się w umowę na czas nieokreślony, a brak jest zapisu mówiącego, iż ogólna cena usługi ( przed rabatem ) może w związku z tym ulec zmianie istnieje możliwość, iż cena tej usługi jednak wzrośnie do wartości cennikowych a nie pozostanie na warunkach promocyjnych ( według umowy standardowa cena to 99,99 zł, a promocyjna z której korzystam to 69,99 zł w związku z czym po rabacie smart dom płacę około 35 zł ). Z góry dziękuje za wszelką możliwą pomoc.


Witam,
jeśli przedłużysz umowę produktu uprawniającego (Twoje minimalne zobowiązanie nie może być niższe, niż w momencie skorzystania z promocji) i pozostałe kontrakty pozostawisz bez modyfikacji, to rabaty na nich nie ulegną zmianie.
Szczegóły dotyczące przejścia na czas nieokreślony, znajdują się w Twoim kontrakcie, bez wglądu nie jestem w stanie stwierdzić, jaka będzie Twoja ostateczna kwota.
Natomiast jeżeli twierdzisz, że nie ma zapisu mówiącego, że cena wzrośnie, to umowa pozostanie na tych samych warunkach co wcześniej.

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:


jeśli przedłużysz umowę produktu uprawniającego (Twoje minimalne zobowiązanie nie może być niższe, niż w momencie skorzystania z promocji)

To nie do końca prawda. W zeszłym roku byłem zdecydowany na roz[beep]e SmartDomu i rozwiązanie dwóch umów (P1 i P3) - DUK pozwolił obniżyć zobowiązanie na P1 z 80 na 40 zł.

 

edit: Serio? "R o z w a l e n i e" to takie ohydne słowo?

Edited by rsw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam Ponownie po prawie 2 latach :)  kończą mi się umowy na Telefony Duet 70zł  umowa nr1 , telewizje 110zł rabat 50% umowa nr 2 , i internet -10 zł umowa nr3 która juz się skończyła i przeszła na czas nie określony.

Mianowicie czytałem tutaj na forum i najtaniej chyba było  by nic nie robić, ale chciałem ruszyć telefony bo mam tam 10 gb internetu do podziału i kilka razy brakło.

Byłem już w 2 punktach aby się dowiedzieć co się stanie jak przejdę na czas nie okreslony i w każdym coś innego mi powiedzieli , W pierwszym ze potracę rabaty i abym juz dzisiaj u nich przedłużył warunki i złożyli oferty ,,dostepne tylko dzisiaj''. A w drugiem punkcie doradzili abym z Telewizją nic nie robił i internetem , a umowę uprawniającą czyli Duet przedłużył z większym limitem GB co mi akurat odpowiada i nie potrace rabatów według nich , ale chce dobrać na raty telefon Galaxy note 10 ale narazie jest nie dostępny. Czyli Pytanie kto ma racje ?? czy może jest jeszcze inaczej ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rację ma drugi punkt a pierwszy ewidentnie chciał z Tobą przedłużyć wszystkie umowy. 😀 Jeśli przedłużysz telefon ale zachowasz odpowiedni próg abonamentowy to rabaty na pozostałych produktach się nie zmienią. Chyba że będziesz je też chciał przedłużyć to wtedy rabat na telewizję wyniesie - 25 zł a na internet - 10 zł od abonamentu. 

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, Nowy 123 napisał:

Rację ma drugi punkt a pierwszy ewidentnie chciał z Tobą przedłużyć wszystkie umowy. 😀 Jeśli przedłużysz telefon ale zachowasz odpowiedni próg abonamentowy to rabaty na pozostałych produktach się nie zmienią. Chyba że będziesz je też chciał przedłużyć to wtedy rabat na telewizję wyniesie - 25 zł a na internet - 10 zł od abonamentu. 

 Dziekuje za odpowiedz czyli teraz przedluzam tylko telefony z wiekszym limitem internetu w tej samej kwocie , a z tv i interetem nic nie robie i czekam niech przejda na czas nie okreslony z rabatami ;) . Tylko jeszcze jeden problem  ze nota 10 nie ma w punktach a na internecie jest dostepny to moge tez przedluzyc umowe telefonicznie jakos z dobraniem smaetfona ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja to bym na Twoim miejscu złożył wypowiedzenie na te telefony i dopiero rozmawiał z DUK. Na pewno będziesz miał obniżoną opłatę za telefon w porównaniu do tego co na stronie czy w APS. 

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tylko ze ja nie moge obnizyc za ten duet ponizej 70 zł aby rabatow nie stracic a rat za telefon i tak sie nie da obnizyc . A ile moge wogole dostac internetu na te dwa numery w duecie ? Bo teraz mam 10 gb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nowy 123 dobrze radzi - raty za telefon jak najbardziej można obniżyć korzystając z oferty DUK. Z moich doświadczeń - można uzyskać jakieś 30% upustu od najlepszych ofert z oficjalnej dystrybucji.

Edited by rsw
literówka
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem bo nie znam ofert Plusa. Możesz obniżyć przez DUK tylko trzeba zachować pewien próg. No właśnie raty możesz obniżyć bo DUK ma niższe ceny telefonów średnio 300-400 zł od tego co na stronie Plusa. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam w CP telewizję - 3 odbiorniki z pakietem Familijny Max HD, za co płacę 55zł. Dodatkowo internet LTE ze zniżka 50%, za który płacę 25zł. Rodzice mają telefon w Plusie, gdzie przedłużyli umowę dwa tygodnie temu i za duet płacą 45zł. Jak cenowo wyglądałaby sytuacja, gdybym zrobił na nich cesję telewizji i internetu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masz - 10 zł rabatu na każdą dobieraną lub przedłużaną umowę. Moim zdaniem gra nie warta świeczki bo lepiej Ci wyjdzie Familijny Max HD za 30 zł w opcji 24/3 niż w SSD z rabatem 10 zł. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy w związku z zakończeniem promocji bonusu smart dom ( 25PLN ) mam prawo do rozwiązania umowy z winy niedotrzymania jej przez Cyfrowy Polsat/Plus?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@krysia55555 A umowa ci się skończyła czy jest w trakcie?  bo jeżeli w trakcie jej biegu CP ci skasował bonus(w co nie wierzę) to masz prawo

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 godzin temu, krysia55555 napisał:

Czy w związku z zakończeniem promocji bonusu smart dom ( 25PLN ) mam prawo do rozwiązania umowy z winy niedotrzymania jej przez Cyfrowy Polsat/Plus?

Proszę, podaj więcej informacji odnośnie utraty Bonusu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doszukałam w internecie - bonus 15 +10 PLN należy się przez pierwsze 12 m-cy (warunek-wydanie kartą min.500 PLN),13-24 miesiąc tylko 10 PLN bonusu. Mimo informacji o zakończeniu promocji prawdopodobnie to zostanie. W umowie żadnej wzmianki o tym nie znalazłam.Brat google pomógł.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzień dobry,

 

korzystam akutualnie z opcji smartDom 3 - telewizja rabatowana jako druga (rabat 50%). Wysyłałem wypowiedzenie umowy, ale DUK nie jest w stanie przedstawić mi lepszej oferty. 

 

Czy jeśli cofnę wypowiedzenie będę mógł korzystać dalej z usług na czas nieokreślony w niezmienonej cenie (akutalnie mam rabatowane 140 zł na 70 zł)?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, pawelessss napisał:

Dzień dobry,

 

korzystam akutualnie z opcji smartDom 3 - telewizja rabatowana jako druga (rabat 50%). Wysyłałem wypowiedzenie umowy, ale DUK nie jest w stanie przedstawić mi lepszej oferty. 

 

Czy jeśli cofnę wypowiedzenie będę mógł korzystać dalej z usług na czas nieokreślony w niezmienonej cenie (akutalnie mam rabatowane 140 zł na 70 zł)?


Witaj. Tak, jeżeli zrezygnujesz z wypowiedzenia, to dalej będzie możliwość korzystania z usług w niezmienionej cenie na czas nieokreślony. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
40 minut temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:


Witaj. Tak, jeżeli zrezygnujesz z wypowiedzenia, to dalej będzie możliwość korzystania z usług w niezmienionej cenie na czas nieokreślony. 

 

Dzięki za odpowiedź.

 

Czy mogę wycofać wypowiedzenie przez ICOK?

 

Czy w przypadku gdybym chciał dokupic kolejny multiroom warunki ulegają zmianie?

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, pawelessss napisał:

 

Dzięki za odpowiedź.

 

Czy mogę wycofać wypowiedzenie przez ICOK?

 

Czy w przypadku gdybym chciał dokupic kolejny multiroom warunki ulegają zmianie?


Tak, można to zrobić. Wybierz zakładkę Napisz do nas > Telewizja > Numer karty dekodera > Warunki umowy > Okres podstawowy/wypowiedzenie umowy. Podaj w nim takie dane:
- Dane personalne właściciela,
- Dane sprzętu (numer seryjny dekodera, numer dostępu warunkowego i numer karty),
- Powód rozwiązania umowy,
- Jeżeli dekoder jest udostępniany, należy podać formę zwrotu kaucji (nazwa banku i pełny numer rachunku bankowego lub adres, na który mają być przekazane pieniądze).

W przypadku multirooma będzie potrzebne przedłużenie lub nowa umowa. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...