Skocz do zawartości

Platforma CANAL+ – dyskusja ogólna


vibor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć!

 

Przed chwilą dzwoniłem na infolinię zapytać skąd na moim koncie wzięła się dopłata 10zł do obecnego abonamentu od piątku wieczór. 

 

Pani zerknęła na moje konto i stwierdziła stanowczo że to opłata za HBO GO.  Zapytałem dlaczego opłata 10zł skoro HBO GO mam 0zł. Długo sprawdzała i powiedziała że ona nie widzi 0zł tylko 10 za HBO GO. Powiedziałem że nigdy nie płaciłem za HBO GO 10 tylko 0. A ona że może to była opłata ukryta lub dostałem HBO GO 6 miesięcy gratis od przedłużenia umowy :D (Mało się nie uśmiałem). Nie poddałem się i mówię że zawsze miałem za 0. Zaczęła prowadzić więc ze mną wywiad. Czy nie wykupowałem jakiś dodatkowych opcji. Po przejrzeniu konta doszła do wniosku że rzeczywiście nic nie wykupowałem. Nagle stwierdziła że to opłata za dopełnienie do optiumum+ bo przez ich błąd systemowy "rzekomo" miałem dopełnienie od września (bo wtedy je wziąłem) za darmo i teraz zaczną już poprawnie naliczać. Nieźle się uśmiałem i powiedziałem że wasz system prawidłowo od września naliczał kwotę 10zł większą za dopełnienie aż do dziś. Po chwili rzeczywiście sprawdziła płatnosci od września i za dopełnienie od września naliczało poprawnie ^^ :D:D No śmiechu końca nie ma. 

 

I tak reasumując po spędzonych 15 minutach na infolinii nie dowiedziałem się za co abonament wskoczył o 10zł więcej :D 

Wciskała mi kit jaki tylko mogła aby tylko była moja wina i aby wyszło że sam sobie jestem winien. (Ta pani chyba za karę tam pracuje. Bo zamisat pomóc to jeszcze denerwuje człowieka). 

 

Na koniec stwierdziła żeby nie naliczyło w następnym miesiącu więcej to trzeba składać reklamację wcześniej i dział reklamacji rozpatrzy.

 

Ale nie powiedziała na jaką usługę składać tą reklamację... I tak żeśmy się dogadali xD

 

Co Wy na to? :D:D

 

Z tego co zauważyłem to taki problem mają tylko te osoby która mają składaka. Osoby z pełnym pakietem np Superpremium+ lub 4K i wyżej chyba takiego problemu nie mają :P

 

A jak u Was prognoza płatności Dalej widnieje większa czy tylko u mnie? 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krzysiek11:)

Jeśli faktycznie dostaniecie większy rachunek, bo podwyższyli opłatę za HBO GO w trakcie trwania umowy to ewidentny powód do reklamacji. Skoro dają pakiet z HBO GO i Abonent włączając go zobowiązuje się, że będzie za niego płacił do końca Umowy, to operator zobowiązuje się w regulaminie takiej opcji świadczyć pakiet w cenie podanej w Regulaminie również do końca trwania Umowy. Jakakolwiek podwyżka to złamanie zasad, więc reklamacja albo prawo do wypowiedzenia Umowy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Vaniliovsky napisał:

Na koniec stwierdziła żeby nie naliczyło w następnym miesiącu więcej to trzeba składać reklamację wcześniej i dział reklamacji rozpatrzy.

 

Ale nie powiedziała na jaką usługę składać tą reklamację...

Napisz im że nie wiesz na co złożyć reklamację i dlatego napiszesz do UOKiK. Myślę że raz dwa wyjaśnią skąd te dodatkowe 10 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem z ciekawości. Wytłumaczenie konsultanta jest trochę zabawne (no dobra mało nie padłem ze śmiechu). 

Otóż HBO GO jest teraz podwójnie pokazywany w płatnościach bo są na niego 2 stawki vat - na vod jest 8% i na zawarte w aplikacji kanały live 23% vat. No i dlatego mam 2 razy pokazaną płatność HBO Go. 

Jedyne co mądrego powiedział to, żeby dzwonić dopiero jak przyjdzie nowy rachunek i wtedy kwota będzie się nie zgadzać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym płaceniem to nie do końca tak. Mam podpisaną umowę na to i na to za tyle i tyle na taki okres a taki. I owszem operator może chcieć podnieść cenę (tak miałem z lokalnym dostawcą światłowodu - podniósł cenę o 5zł zarazem zwiększając prędkość mojego łącza, ale już 2 miesiące przed tym krokiem dostałem od niego info o sytuacji, oraz to, że jeśli się nie zgadzam mogę zrezygnować), ale musi o tym powiadomić klienta z jednoczesnym umożliwieniem mu, rozwiązania umowy. 

 

Tak więc, chodź do tego telefonu myślałem, że to jakaś pomyłka, to po telefonie już jestem przekonany, że to kombinatorstwo jak nic. No chyba, że pracują tam " aż takie pół-główki", to wtedy mogę tak denne tłumaczenia przyjąć. 

Dla mnie sprawa prosta - wyższy rachunek = zapłacenie przeze mnie stawki jak dotąd za ten miesiąc oraz wypowiedzenie umowy ze skutkiem na ów miesiąc z racji tego, że operator nie dotrzymuje umowy i doskonale o tym wie, bo dzwoniłem i o tym informowałem

Ps. Sorry za długi wpis😅

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś doliczyli mi za moduł niezgodnie z umową 10 zł oczywiście rachunek zapłaciłem ale pomniejszony o te 10 zł wypisywali maile ze stracę ulgi za terminowe płatności jeżeli nie dopłaci się brakującej kwoty ale ignorowałem to wszystko i w pewnym momencie sami zrobili korektę i już nic nie byłem winny. Więc trzeba ich olać i płacić tyle ile się podpisało na umówię a oni niech sobie to rozwiązują jak chcą😜

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To teraz tak oficjalnie już :P

 

Canal+ już bez Rugby w swojej ofercie :(

 

https://hdtvpolska.com/viaplay-opinie-oferta-rugby-puchar-szesciu-narodow-canal-gdzie-ogladac/

 

Chodzą słuchy iż Viaplay jest też zainteresowane przejęciem Ekstraklasy od 2024r :)

 

Przydałaby się taka lista jakie prawa ma już Viaplay.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Vaniliovsky napisał:

 

 

Chodzą słuchy iż Viaplay jest też zainteresowane przejęciem Ekstraklasy od 2024r :)

 

I bardzo dobrze. Canal+ zrobiło się nijakie. 

Nawet kibicuje Viaplay, by dobijało Canal+ :mrgreen:

Platforma spoczęła na laurach nic nie rozwija się. Oferta programowa i 4K , to się robi lekka kpina

Napisał wam to wieloletni abonent Nki/NC+/PC+ i chyba to teraz się nazywa Canal+ ? :P 

Sam się już w tym pogubiłem  😂

  • Popieram 1
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, Vaniliovsky napisał:

To teraz tak oficjalnie już :P

 

Canal+ już bez Rugby w swojej ofercie :(

 

https://hdtvpolska.com/viaplay-opinie-oferta-rugby-puchar-szesciu-narodow-canal-gdzie-ogladac/

 

Przecież pisano już o tym w dwóch innych wątkach. Więc co tu "oficjalnego"? 

W miniony weekend były już mecze w Viaplay, w tym ten otwarcia bez komentarza. 

 

No i hdtvpolska.... i wszystko jasne. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, Vaniliovsky napisał:

To teraz tak oficjalnie już :P

 

Canal+ już bez Rugby w swojej ofercie :(

 

https://hdtvpolska.com/viaplay-opinie-oferta-rugby-puchar-szesciu-narodow-canal-gdzie-ogladac/

 

Chodzą słuchy iż Viaplay jest też zainteresowane przejęciem Ekstraklasy od 2024r :)

 

Przydałaby się taka lista jakie prawa ma już Viaplay.

To już wiadomo chyba od kilku dni😂 Ekstraklasa w  Viaplay?😂To zobaczymy ta lige w 4K jak świania niebo😅

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...