Vaniliovsky Opublikowano 7 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2022 Cześć! Przed chwilą dzwoniłem na infolinię zapytać skąd na moim koncie wzięła się dopłata 10zł do obecnego abonamentu od piątku wieczór. Pani zerknęła na moje konto i stwierdziła stanowczo że to opłata za HBO GO. Zapytałem dlaczego opłata 10zł skoro HBO GO mam 0zł. Długo sprawdzała i powiedziała że ona nie widzi 0zł tylko 10 za HBO GO. Powiedziałem że nigdy nie płaciłem za HBO GO 10 tylko 0. A ona że może to była opłata ukryta lub dostałem HBO GO 6 miesięcy gratis od przedłużenia umowy (Mało się nie uśmiałem). Nie poddałem się i mówię że zawsze miałem za 0. Zaczęła prowadzić więc ze mną wywiad. Czy nie wykupowałem jakiś dodatkowych opcji. Po przejrzeniu konta doszła do wniosku że rzeczywiście nic nie wykupowałem. Nagle stwierdziła że to opłata za dopełnienie do optiumum+ bo przez ich błąd systemowy "rzekomo" miałem dopełnienie od września (bo wtedy je wziąłem) za darmo i teraz zaczną już poprawnie naliczać. Nieźle się uśmiałem i powiedziałem że wasz system prawidłowo od września naliczał kwotę 10zł większą za dopełnienie aż do dziś. Po chwili rzeczywiście sprawdziła płatnosci od września i za dopełnienie od września naliczało poprawnie ^^ No śmiechu końca nie ma. I tak reasumując po spędzonych 15 minutach na infolinii nie dowiedziałem się za co abonament wskoczył o 10zł więcej Wciskała mi kit jaki tylko mogła aby tylko była moja wina i aby wyszło że sam sobie jestem winien. (Ta pani chyba za karę tam pracuje. Bo zamisat pomóc to jeszcze denerwuje człowieka). Na koniec stwierdziła żeby nie naliczyło w następnym miesiącu więcej to trzeba składać reklamację wcześniej i dział reklamacji rozpatrzy. Ale nie powiedziała na jaką usługę składać tą reklamację... I tak żeśmy się dogadali xD Co Wy na to? Z tego co zauważyłem to taki problem mają tylko te osoby która mają składaka. Osoby z pełnym pakietem np Superpremium+ lub 4K i wyżej chyba takiego problemu nie mają A jak u Was prognoza płatności Dalej widnieje większa czy tylko u mnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaś Fasola Opublikowano 7 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2022 Nie wiem jak to jest, ja dopełniłem do superpremium4k od grudnia bo wcześniej miałem Extra+ z Canal+. U mnie wychodzi bez zmian w płatnościach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andjaw Opublikowano 7 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2022 Ja też mam superpremium 4K i nie mam żadnych zmian. W superpremium 4K HBO wraz z HBO Go jest w ustalonej cenie za całość więc nie widzę powodu aby miało coś się zmienić. Chyba że chcą się pozbyć abonenta bez konsekwencji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 7 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2022 U mnie ciągle jest kwota wyższa o 10 zł. Mam Superpremium a HBO GO za 0 zł na cały okres umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr77sat Opublikowano 7 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2022 Właśnie sprawdziłem i u mnie na koncie opcja HBO GO wyświetla się dwa razy po 5 zł. Mam pakiet składak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 7 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2022 Z ta migracją poczekałbym na decyzje c+, złożą ofertę nie do odrzucenia żeby sie nie okazało hbo max ma jakiś plan standard i premium Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 7 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2022 Jeśli faktycznie dostaniecie większy rachunek, bo podwyższyli opłatę za HBO GO w trakcie trwania umowy to ewidentny powód do reklamacji. Skoro dają pakiet z HBO GO i Abonent włączając go zobowiązuje się, że będzie za niego płacił do końca Umowy, to operator zobowiązuje się w regulaminie takiej opcji świadczyć pakiet w cenie podanej w Regulaminie również do końca trwania Umowy. Jakakolwiek podwyżka to złamanie zasad, więc reklamacja albo prawo do wypowiedzenia Umowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G2000 Opublikowano 7 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2022 3 godziny temu, Vaniliovsky napisał: Na koniec stwierdziła żeby nie naliczyło w następnym miesiącu więcej to trzeba składać reklamację wcześniej i dział reklamacji rozpatrzy. Ale nie powiedziała na jaką usługę składać tą reklamację... Napisz im że nie wiesz na co złożyć reklamację i dlatego napiszesz do UOKiK. Myślę że raz dwa wyjaśnią skąd te dodatkowe 10 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaś Fasola Opublikowano 7 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2022 @VaniliovskyAlbo zadzwoń jeszcze raz może trafisz na kogoś bardziej kumatego, o ile tacy tam pracują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zynnzynn Opublikowano 7 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2022 4 godziny temu, Jaś Fasola napisał: Nie wiem jak to jest, ja dopełniłem do superpremium4k od grudnia bo wcześniej miałem Extra+ z Canal+. U mnie wychodzi bez zmian w płatnościach. Długo leciałeś na E+ zanim przeszedłeś na superP4k? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaś Fasola Opublikowano 8 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2022 @zynnzynn 10 pierwszych miesięcy miałem E+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zynnzynn Opublikowano 8 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2022 1 godzinę temu, Jaś Fasola napisał: I za ile udało Ci się zdobyc superP4k? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaś Fasola Opublikowano 8 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2022 @zynnzynnTo standardowa oferta jaką znajdziesz w strefie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riddick1500 Opublikowano 8 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2022 Dzwoniłem z ciekawości. Wytłumaczenie konsultanta jest trochę zabawne (no dobra mało nie padłem ze śmiechu). Otóż HBO GO jest teraz podwójnie pokazywany w płatnościach bo są na niego 2 stawki vat - na vod jest 8% i na zawarte w aplikacji kanały live 23% vat. No i dlatego mam 2 razy pokazaną płatność HBO Go. Jedyne co mądrego powiedział to, żeby dzwonić dopiero jak przyjdzie nowy rachunek i wtedy kwota będzie się nie zgadzać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaś Fasola Opublikowano 8 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2022 To się nie klei,bo jak by chodziło o VAT to chyba wszystkich by to tyczyło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vaniliovsky Opublikowano 8 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2022 Jedno jest pewne że coś kombinują. Zamiast powiedzieć porządnie o co chodzi to ten mówi tak a ta mówi tak. A rachunek większy @Riddick1500 jak rachunek przyjdzie większy to było powiedzieć że zadzwonisz. Ale z wypowiedzeniem umowy xD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 8 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2022 Dzięki Bogu zrezygnowałem z hbo w c+ i w marcu wykupie bezpośrednio od hbo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 8 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2022 No to czekamy do marca na rachunek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vaniliovsky Opublikowano 8 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2022 @Ozzy666nawet jak przyjdzie większy to i tak trzeba będzie zapłacić. Ewentualnie w następnym miesiącu mogą zrobić korektę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riddick1500 Opublikowano 8 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2022 Z tym płaceniem to nie do końca tak. Mam podpisaną umowę na to i na to za tyle i tyle na taki okres a taki. I owszem operator może chcieć podnieść cenę (tak miałem z lokalnym dostawcą światłowodu - podniósł cenę o 5zł zarazem zwiększając prędkość mojego łącza, ale już 2 miesiące przed tym krokiem dostałem od niego info o sytuacji, oraz to, że jeśli się nie zgadzam mogę zrezygnować), ale musi o tym powiadomić klienta z jednoczesnym umożliwieniem mu, rozwiązania umowy. Tak więc, chodź do tego telefonu myślałem, że to jakaś pomyłka, to po telefonie już jestem przekonany, że to kombinatorstwo jak nic. No chyba, że pracują tam " aż takie pół-główki", to wtedy mogę tak denne tłumaczenia przyjąć. Dla mnie sprawa prosta - wyższy rachunek = zapłacenie przeze mnie stawki jak dotąd za ten miesiąc oraz wypowiedzenie umowy ze skutkiem na ów miesiąc z racji tego, że operator nie dotrzymuje umowy i doskonale o tym wie, bo dzwoniłem i o tym informowałem Ps. Sorry za długi wpis 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanley840 Opublikowano 8 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2022 Kiedyś doliczyli mi za moduł niezgodnie z umową 10 zł oczywiście rachunek zapłaciłem ale pomniejszony o te 10 zł wypisywali maile ze stracę ulgi za terminowe płatności jeżeli nie dopłaci się brakującej kwoty ale ignorowałem to wszystko i w pewnym momencie sami zrobili korektę i już nic nie byłem winny. Więc trzeba ich olać i płacić tyle ile się podpisało na umówię a oni niech sobie to rozwiązują jak chcą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vaniliovsky Opublikowano 8 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2022 To teraz tak oficjalnie już Canal+ już bez Rugby w swojej ofercie https://hdtvpolska.com/viaplay-opinie-oferta-rugby-puchar-szesciu-narodow-canal-gdzie-ogladac/ Chodzą słuchy iż Viaplay jest też zainteresowane przejęciem Ekstraklasy od 2024r Przydałaby się taka lista jakie prawa ma już Viaplay. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 8 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2022 14 minut temu, Vaniliovsky napisał: Chodzą słuchy iż Viaplay jest też zainteresowane przejęciem Ekstraklasy od 2024r I bardzo dobrze. Canal+ zrobiło się nijakie. Nawet kibicuje Viaplay, by dobijało Canal+ Platforma spoczęła na laurach nic nie rozwija się. Oferta programowa i 4K , to się robi lekka kpina Napisał wam to wieloletni abonent Nki/NC+/PC+ i chyba to teraz się nazywa Canal+ ? Sam się już w tym pogubiłem 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k05 Opublikowano 8 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2022 25 minut temu, Vaniliovsky napisał: To teraz tak oficjalnie już Canal+ już bez Rugby w swojej ofercie https://hdtvpolska.com/viaplay-opinie-oferta-rugby-puchar-szesciu-narodow-canal-gdzie-ogladac/ Przecież pisano już o tym w dwóch innych wątkach. Więc co tu "oficjalnego"? W miniony weekend były już mecze w Viaplay, w tym ten otwarcia bez komentarza. No i hdtvpolska.... i wszystko jasne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 8 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2022 27 minut temu, Vaniliovsky napisał: To teraz tak oficjalnie już Canal+ już bez Rugby w swojej ofercie https://hdtvpolska.com/viaplay-opinie-oferta-rugby-puchar-szesciu-narodow-canal-gdzie-ogladac/ Chodzą słuchy iż Viaplay jest też zainteresowane przejęciem Ekstraklasy od 2024r Przydałaby się taka lista jakie prawa ma już Viaplay. To już wiadomo chyba od kilku dni Ekstraklasa w Viaplay?To zobaczymy ta lige w 4K jak świania niebo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.