Skocz do zawartości

Paszport Korzyści czyli powrót paszportów Polsatu


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie dostaniesz rabatu 50%, bo nie spełniasz wymogu abonamentu za pierwszą usługę w minimalnej wysokości 49,90zł (chyba, że kwota 39,99zł abonamentu jest po rabacie za e-fakturę). Zgaduję jednak, że chodzi o nową taryfę bez pakietu internetowego i bez telefonu. Ponadto (w Twoim przypadku) musisz być co najmniej 60 dni abonentem Plusa (tu nie wiemy czy spełniasz warunek).

 

O różnicach między dostępnymi w CP modelami dekoderów PVR poczytaj tutaj między innymi tutaj: viewtopic.php?f=7&t=9&start=4005#p952144 a szerzej w wątkach o konkretnych modelach dekoderów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam telefon od 5 lat t w plusie do kwietnia miałem MIX i podpisałem nową umowę w kwietniu abonament na dwa lata bez telefonu na rozmowy non limit do wszystkich sieci i na stacjonarne... płacę za to niecałe 40 złotych i dostaję e fakturę ..... Dzięki o dekoderach poczytam..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"I już wszystko jasne. W FAQ dla APS-ów błędu nie ma, tylko jest nieprecyzyjna odpowiedź. W Superofercie można przenieść numer i mieć rabat 50% na abonamencie jako dla drugiej usługi (i pierwsze 3 miesiące gratis), Nie można otrzymać 10zł rabatu wynikający ze standardowej promocji smartDOM przy przenoszeniu numeru. Więc pozwolę sobie wrócić z moim wpisem do poprzedniej, prawidłowej wersji."

 

Ostatnie pytanie dotyczące tej odpowiedzi - te 10zł. - taryfy Plusa dla osób przenoszących numer są obniżone o 10zł. w sosunku do tych samych taryf oferowanych nowym Klientom - rozumiem, że moge skorzytsać z tej obniżonej taryfy i od tej obniżonej taryfy będę miała naliczone te 50% rabatu?

A 10zł. o których tutaj mowa to ten tzw. "upust specjalny" o którym mowa w paragrafie 3 regulaminu (w tabelce)?

 

zastanawiam się czy to faktycznie będzie "działać", czy skoro tak wiele sprzecznych informacji i zamieszania Klienci będą mieli naliczane to na fv prawidłowo, czy też będzie trzeba dzwonić, reklamować, wyjasniać itd.

W zasadzie juz tylko ta obawa wstrzymuje mnie przed pójciem do punktu sprzedaży i podpisania umowy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak, "Upust specjalny" nie przysługuje dla przenoszonego numeru. Dostaniesz tylko rabat 50%

Możesz Superofercie wybrać dowolną taryfę od 49,99zł wzwyż i mieć 3 miesiące (precyzyjnie 90 dni od aktywacji) gratis na komórkowe , 1 miesiąc na stacjonarne bez limitu gratis zgodnie z ofertą dla przenoszących numer do Plusa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do umowy jest dołączony regulamin promocji smartDOM. Rabaty są naliczane zawsze z cyklami rozliczeniowymi po sprawdzeniu, czy nadal spełniasz warunki.

 

Tutaj mam pytanie: czy jak jako główną umowę mam TV, drugą np. INTERNET, to czy w momencie złożenia wypowiedzenia nadal będę mógł korzystać z upustu, czy sam fakt złożenia wypowiedzenia implikuje brak rabatu? Jak wiemy, bez wypowiedzenia ciężej jest uzyskać dobrą ofertę utrzymaniową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro posiadanie umowy pozwala korzystać z rabatu to okoliczność ta zwalnia z możliwości korzystania z rabatu dopiero w dniu rozwiązania umowy. Dlatego sama dyspozycja wypowiadająca umowę nie wnosi nic do sprawy, dopiero zaprzestanie korzystania z usług świadczonych przez operatora sprawia że doczynienia mamy z okolicznością w której wygasa moc przezwanej promocji w smartDOM :read:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich!

Sprawa wygląda tak: Abo na internet lte 29.95zł (zniżka pracownicza 50% sprzed 2 lat kiedy żona była pracownicą PLUSA)czyli abo na umowie 59,90zł, telefon komórkowy abo 60zł (zniżka ze 120zł - 50% (pracownicza)) kończy się ok 15 lipca.

Czy liczą się tylko nowe umowy czy przedłużenie + dobranie np tv cyfrowego polsatu da nam rabat?

Może lepiej zerwać umowę i podpisać nową np z przeniesieniem? Proszę o odp, bo miałem wychodzić z Plusa, ale może zostanę bo widzę że niezłe rabaty się pojawiły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tu i teraz wiem tylko, że rabaty w Plusie dla inwalidów uniemożliwiają skorzystanie z Superoferty (są to takie same rabaty jak w ofertach pracowniczych). Tym samym obawiam się, że pracownicza oferta "zablokuje" rabaty wynikające z Superoferty.

 

PS. Gdyby nie rabat pracowniczy, to Twoja koncepcja z przeniesieniem numeru z prepaida na abonament w Plusie by się udała. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko nowe umowy otrzymują rabaty.

Czyli nie ma szans na zachowanie numeru przenosząc z osoby na osobę umowę? Nadmieniam, ze jest ona już na czas nieokreślony, więc przy cesji mógłbym podbić na wyższy abonament zawierając umowę terminową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym się odnieść do regulaminu:

„4. Aby Klient otrzymał Upust promocyjny/Pakiet promocyjny na Nową Umowę II łączna opłata

miesięczna za Umowę uprawniającą oraz Nową Umowę I (w przypadku Nowej Umowy I Plus Abonament/Plus Internet/Internet CP/TV miesięczne zobowiązanie po uwzględnieniu Rabatu, a w Przypadku Nowej Umowy I Plus Mix brane jest pod uwagę kontraktowe zobowiązanie w ofertach standardowych lub pełne minimalne kontraktowe zobowiązanie w kwocie określonej w pierwszej części kontraktu w ofertach elastycznych, bez uwzględnienia Pakietu promocyjnego), musi wynosić:

a. łącznie min. 98 zł (z VAT) w przypadku jeśli przynajmniej jedna z Umów: Nowa Umowa I Plus Abonament/Nowa Umowa II Plus Abonament/Nowa Umowa I Plus Mix/Nowa Umowa II Plus Mix jest Umową w ofercie z telefonem.

b. łącznie min. 74 zł (z VAT) w pozostałych przypadkach.”

 

Przykład:

Umowa uprawniona – plus abonament 49,90

Nowa umowa I TV 49.90 (cena bez rabatu)

Nowa umowa II internet PLUS 49,90 (cena bez upustu).

Przy nowej umowie I TV jest przez 6 miesięcy bez opłat. Co w takiej sytuacji dostaje się upust na nową umowę II internet PLUS?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W kolejnych punktach regulaminu jest zapis, że w takiej sytuacji rabaty naliczane są po zakończeniu okresów promocyjnych.

Ważna sprawa, chcąc mieś usługi w takiej kolejności jak napisałeś to musisz podpisać jednego dnia umowę na TV i innego (późniejszego) dnia na internet, bo jeśli podpiszesz umowy jednego dnia to system (za regulaminem) Internet ustawi Ci jako drugą usługę a TV jako trzecią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W regulaminie jest tylko wspomniane w paragrafie 4 punkt 2: „c. w przypadku korzystania z ofert typu „x m -cy bez opłat” dla Nowej Umowy I Internet CP/Nowej Umowy II Internet CP Rabat/Upust promocyjny będzie naliczany po zakończeniu okresu, w którym Abonent w ramach promocji nie ponosi opłat za usługi”

1. Jak to rozumieć czy to również tyczy się do umowy TV?

2. Jaki to ma wpływ (zachowując podaną kolejność zakupu) na upust do internetu w plusie. Krótko dostanie się upust na internet czy nie (przez ten okres 6 miesięcy)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczytałem cały temat ale nadal mam kilka wątpliwości, a po dzisiejszej wizycie w plusie zgłupiałem już całkiem. Mam wrażane, że oni tam sami nie wiedzą co sprzedają :)

 

W tej chwili mam telefon (nie pamiętam jaki to abonament w tej chwili, bo w cenę wliczona jest też opłata za telefon, ale na pewno więcej niż 49zł), interesuje mnie pakiet Familijny Max HD + Sport + Film + Cinemax za 59.90zł oraz internet 20GB LTE za 49,90zł.

 

Widzę, że na stronie ten pakiet telewizji jest darmowy przez 6 miesięcy, w salonie oferowane są darmowe 4 miesiące. Rozumiem, że multiroom jest płatny zawsze, także podczas darmowych miesięcy?

 

Jeśli zamówię to poprzez stronę to opłaty będą wynosić 29,95zł - abonament CP (po rabacie 50%), 10zł - multiroom, 1zł - internet (po upuście), czyli przez pierwsze sześć miesięcy będę płacił 11zł, a przez kolejne 40,95zł, tak?

Jeśli zamówię w salonie to opłaty będą wynosić tyle samo, lecz wyższą opłatę zacznę płacić już po czwartym miesiącu.

 

Dobrze to wszystko obliczyłem?

 

1. Długość umowy. Na jak długo zawierana jest umowa na telewizję poprzez stronę? 30 miesięcy (24+6 darmowych) czy normalne 24? oraz na ile w salonie, dzisiaj usłyszałem, że na 29, ale nie mam pojęcia dlaczego tyle i w żaden sposób nie mogę do tego dojść.

2. Ipla mix - na stronie jest za darmo przez całą długość umowy, a w salonie jedynie przez 4 miesiące tak?

3. Dekoder - można zamówić dekoder HD 7000 razem z multiroomem, próbuję na stronie ale niestety przy wybraniu go przy multiroomie otrzymuję komunikat "niedostępny w tej konfiguracji". Multiroom można wybrać tam tylko razem z Sagemcomem. W salonie oferują także jedynie Sagemcom.

4. Antena - ile kosztuje zestaw antenowy? nie mogę doszukać się takiej informacji na stronie CP.

 

Pomijam już ceny dekodera i routera, bo te w salonie są oczywiście droższe, ale to już sprawa drugorzędna.

 

Może niektóre pytania są głupie, ale dla mnie ważne. Mam nadzieję, że Będziesz mi w stanie na nie odpowiedzieć :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...