Wanderer Opublikowano 4 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 Słowacja, reklama tylko ze zmniejszoną głośnością. Od pierwszego lutego będzie obowiązywało nowe prawo, które prawdopodobnie rozwiąże problem reklamowych bloków z reklamami ze zwiększoną głośnością dźwięku. Naruszenie tego zakazu będzie związane z karami finansowymi. Widzowie słowackich programów od lutego nie będą już musieli co chwilę chwytać za pilota w czasie reklam aby regulowć głośność w TV. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszx Opublikowano 4 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 he he to pewne ułatwienie lol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomx Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 Mnie to strasznie irytuje. Ale zawsze przelaczam na inny kanal. Szczegolnie teraz jak przerywaja AXN reklamami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 TVN Siedem to oprócz polsatu jest już najbardziej zawalony długimi blokami reklamowymi.. Racja, irytuje to raczej każdego, lecz wiadomo, że takie stacje prywatne utrzymują się zwłaszcza z reklam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafiX Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 Tele5 Polska nadaje reklamy z dość mocno zwiększoną głośnością, trzeba wtedy ściszać telewizor albo w ogóle wyłączyć dźwięk. KRRiTV powinna zrobić z tym porządek. W Polsce powinni wprowadzić podobne prawo jak na Słowacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaPi Opublikowano 14 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2007 Oj przydałoby się to w Polsce bo chyba każdego denerwuje głośność podczas bloków reklamowych.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mk22 Opublikowano 18 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2007 widział ktos reklamę najnowsza Renault Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GieKa Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 Zabawiłem się w archeologa ale nie mogłem znaleźć odpowiedniejszego wątku. Aż 43 proc. Polaków na widok reklamy zmienia kanał w telewizji Reklamy w polskiej telewizji nudzą i irytują widzów. Aż 43 proc. Polaków przyznaje, że gdy tylko w telewizji pojawia się blok reklamowy, zazwyczaj sprawdza, co jest w tym czasie emitowane na innych kanałach. 16 proc. badanych deklaruje, że gdy tylko w telewizji pojawiają się reklamy, wychodzi z pokoju. 26 proc. - zostaje w pokoju, ale nie ogląda uważnie; z uwagą reklamy śledzi 4 proc. Polaków - wynika z sondażu Ipsos. Według badania, odsetek osób deklarujących zmienianie kanału podczas trwania bloku reklamowego wzrósł w ciągu ostatnich 14 lat o 26 proc., jednak przez ostatnich 6 lat nie ulega znaczącym zmianom i pozostaje na podobnym poziomie. Częściej zmianę kanału w trakcie reklam deklarują mężczyźni (51 proc.), wśród kobiet odsetek ten wynosi 36 proc. Wśród osób pracujących zawodowo - 49 proc., uczniów i studentów - 52 proc., a wśród młodych ludzi od 15 do 29 lat - blisko 50 proc. Wyraźnie widać, iż osoby powyżej 50. roku życia znacznie rzadziej (31 proc.) zmieniają kanały telewizyjne w trakcie bloku reklamowego. Jak podaje Ipsos, jednym z powodów występowania w Polsce zjawiska zappingu (zmienianie kanałów w trakcie bloku reklamowego) jest reakcja na ogólny poziom reklam emitowanych w polskiej telewizji. Polacy odbierają je jako wywołujące znudzenie - 53 proc. bądź irytację - 30 proc., a tylko w niewielkim stopniu zainteresowanie - 3 proc. Odsetek osób znudzonych reklamą wzrósł w stosunku do roku ubiegłego o 13 proc. O znudzeniu oglądaniem reklam mówią częściej nastolatki od 15 do 19 lat, uczniowie i studenci; o irytacji częściej mężczyźni, Polacy powyżej 40. roku życia oraz osoby z wyższym wykształceniem (34 proc.). Badanie przeprowadzono między 8 a 15 października 2009 roku na reprezentatywnej losowo-kwotowej próbie 1007 Polaków w wieku 15 i więcej lat. http://forsal.pl/artykuly/394932,az_43_ ... wizji.html Zawsze kiedy widzę kwoty jakie są przeznaczane na reklamę zastanawiam się po co? Przecież każdy utelewizjonowany człowiek ma już odruch bezwarunkowy - reklamy -> zmieniam kanał, idę do kibelka, idę do kuchni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_MICHAL_ Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 Trochę prawdy w tej ankiecie jest... Ja jestem zirytowany widząc reklamę i na ogół przełączam na cos gdzie nie ma reklam... No i z niecierpliwością czekam na te ustawę o cichszych reklamach, bo np: wczoraj na KuchniaTV, jak juz usnąłem podczas programu to jak załączyli reklamę to myślałem że wojna rozpętała się... Nie spotkałem sie z kanałem emitującym głośniej reklamy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anttys Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 Nic nie równa się z reklamami na discovery.Nawet nieboszczyka by obudziły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 Fakt reklamy w naszych telewizjach sa nadawane zbyt glosnynie wiem dlaczego KRRiTV nic z tym nie robi.A w tej ankiecie jest sporo prawdy bo jak zobacze reklame w TV to albo ja odrazu przelącze albo wyjde z pokoju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polsat Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 A ja zazwyczaj jak lecą reklamy... to wychodze z psem na dwór . A jak wracam po ok 10 minutach to niekiedy dalej na niektórych programach lecą reklamy Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel85 Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 Praktycznie nigdy nie zmieniam kanału gdy lecą reklamy. Jeśli już to sobie reklamy przewijam, bo coraz częściej nagrywam seriale czy filmy z kanałów gdzie przerywają je reklamami. Ale jeśli nawet oglądam coś "na żywo" to gdy pojawiają się reklamy zazwyczaj sprawdzam sobie w EPG co ciekawego będzie leciało później na innych kanałach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peter Parker Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 Fakt reklamy w naszych telewizjach sa nadawane zbyt glosnynie wiem dlaczego KRRiTV nic z tym nie robi.A w tej ankiecie jest sporo prawdy bo jak zobacze reklame w TV to albo ja odrazu przelącze albo wyjde z pokoju. Kolega nie na czasie Otóż podjęta ustawa i od czerwca KRRiT będzie się zajmować tematem reklam ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
puszczyk Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 Czyli, że pierwsza kara dla Polsatu? Nie wiem jak jest teraz, ponieważ odkąd mam platformy sat, to unikam tego kanału, ale jakiś czas reklamy było zdecydowanie głośniejsze niż nadawany akurat program czy film. Doprowadzało mnie to do nerwicy, ale na szczęście już teraz mam szerszy wybór i spokój wrócił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raimundo Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 Dlatego omijam szerokim łukiem kanały grupy TVN czy Polsatu, oglądam programy, które nie przerywają filmów a jeszcze nie daj boże 25 minutowych seriali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matuke Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 mogli by przynajmniej wstawić zegar odliczający czas do końca reklamy tak jak jest to na niektórych kanałach muzycznych. Ale pewnie na kanałach typu Polsat i TVN zaczęło by się oszukiwanie. Fajnie chociaż ze TVP nie emituje reklam w czasie filmów , to pewnie dzięki temu że tyle ludzi płaci abonament Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr_Szczecin Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 Fajnie chociaż ze TVP nie emituje reklam w czasie filmów , to pewnie dzięki temu że tyle ludzi płaci abonament To dzięki temu, że mamy pewną ustawę, która tego zabrania TVP (chyba tak jest dosyć niedawno była o tym afera), ale i tak TVP łamie tą ustawę dzieląc swoje programy na bloki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nicker Opublikowano 3 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 Nie wiem czy dobrze zauważyłem, ale programy nadawane po północy na kanałach BBC (Entertainment, Lifestyle, Knowledge) nie są przerywane blokami reklamowymi. Dla tych, co nie mieli styczności z tymi kanałami przypomnę, że normalnie programy oczywiście są przerywane blokami reklamowymi (poza BBC CBeebies). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi12112 Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 Na VIVA,MTV,Superstacja jest czas odliczający do końca reklam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 i Comedy Central. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 Odliczanie czsau do konca reklam by sie przydalo szczegolnie na Polsacie.A co do glosnosci reklam to zauwazylem ze dosyc glosno nadawane sa reklamy seks telefonow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin1108 Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 Ten czas do końca reklam (Liczony włącznie z reklamami typu "Co dziś w programie") mógłby być obowiązkowy dla wszystkich stacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas_k Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 Jakby na Polsacie lub TVN`ie dali licznik, to by ludzie od razu po przełączali dany kanał. A poza tym, to jakby dali na liczniku 17 minut, to by musieli tyle minut nadawać, a tak, mogą sobie teraz przedłużyć czas reklamowy i nikt nic nie zrobi i się nie dowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr_Szczecin Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 No bez przesady 17 min? to chyba na reklamy ze spotami promocyjnymi bo reklam to max to 12 minut na godzinę. A liczniki głównie się daje podczas reklam a nie całych zapowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.