Skocz do zawartości

Reklamacje złożone na działania platformy CANAL+


reniew
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Kiedy mi konsultant przeczytał umowę przez tel., to zwróciłem mu uwagę, że nie było ani słowa o C+. Odpowiedział mi oburzony, że przecież wcześniej mi powiedział, że dostaje te kanały za darmo na cały okres umowy.

 

W odczytywanym aneksie tez to powinno być, (u mnie czytał) a i tak musiałem składać reklamacje na brak opcji 6xC+ w ICA 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tak: w umowie nie ma ani słowa, że opcję dodatkowych kanałów C+ mam przez 12 miesięcy (w ICA mam je jako Canal+ Film i Premiere). Nie ma o tym nawet wzmianki. Więc mogą robić co chcą. Pozostanie wówczas odsłuchanie nagranej rozmowy. Nie ma też słowa, że opcję HBO mam za free na 6 miesięcy. W umowie jest za to wzmianka, jakie kanały są niegwarantowane oraz info, że m.in. Polsat HD jest możliwy tylko na sprzęcie ADB.

 

W poniedziałek złożyłem reklamację na zbyt wysoki rachunek (o 20 zł), potwierdzono, że w systemie mam zapis, że płacę 69 a nie 89 zł. Podobno mają 2 tygodnie na rozpatrzenie. Zwróciłem też uwagę, że nie dostałem jeszcze umowy. Nie wiem czy dlatego, ale doszła na kolejny dzień, z 3 miesięcznym opóźnieniem. Również nie ma tam wzmianki o opcji kanałów Canal+, nie ma tam też nic o tym, że mam użytkowanie dekodera za 0 zł. Pamiętam w rozmowie, że tak było, więc

jak coś, też będę żądał odsłuchania.

Najlepsze jest jednak drobnym drukiem, że kanały Polsat HD, ESPN America i coś tam jeszcze działają tylko na sprzęcie ADB, a w rozmowie telefonicznej nie było o tym mowy. :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reklamacja dotyczyła braku Polsatu i History w HD. Po ponad 30 dniach dziś zadzwonili . Zaproponowali w ramach rekompensaty darmowy sierpień i ja (ledwo obudzony ) przyjąłem tą propozycję . Potem zadzwoniłem sam pytając właśnie o hbo zamiast darmowego sierpnia. Tam była nawet długa narada i poszło :)

Dodam że wcześniej wynegocjowałem hbo na 6 miechów gratis( kończy mi się w pazdzierniku).Także jest to przedłużenie gratisu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, pozwolę sobie na przedstawienie mojego problemu z nc+świadczącego o niewiarygodnym bałaganie u nich.Umowę z cyfrą miałem do końca maja, rezygnacja z ich usług wysłana terminowo zarejestrowana w ich systemie przed końcem maja . W połowie czerwca kontakt z działu utrzymania klienta i propozycja przedłużenia umowy która została przeze mnie odrzucona.Kilka dni później telefon od kuriera UPS z miejscowości kilkaset kilometrów (na liście przewozowym moje imię nazwisko ale inny adres) od mojego miejsca zamieszkania chcącego umówić się na odbiór jakichś dekoderów.Oczywiście natychmiast kontaktowałem się z ncplus przedstawiłem problem , pan z działu reklamacji coś tam posprawdzał i okazało się że podobno przez "pomyłkę konsultanta i nieumiejętną obsługę systemu" wprowadzono ten aneks .(

Pan potwierdził że godzina która widniała jako godzina zawarcia aneksu nie kolerowała z kontaktem telefoniczny na mój numer kontaktowy- nie było takiego połączenia ). Pojechałem na urlop po powrocie rachunek za lipiec w kwocie bez dotychczasowych rabatów i odpowiedź na reklamację - " w związku z nieodebraniem aneksu i dekoderów kontrakt jest dalej realizowany w cyfrze". Ani słowa odniesienia do nieprawnie , nieprawidłowo wystawionego aneksu.Dzwonię znowu do działu reklamacji , okazuje się że moja umowa jest w tej chwili uznawana za zawartą na czas nieokreślony , gdyż wystawiony a nie zrealizowany z przyczyn oczywistych aneks anulował moją wcześniejszą rezygnację !!!. Pan z działu reklamacji stwierdził że muszę ponownie złożyć reklamację, wysłać rezygnację (która do nich dotarła i jest zarejestrowana w ich systemie) i potwierdzenie nadania rezygnacji aby uwiarygodnić wysłanie mojej rezygnacji - taki był jego prosty i zrozumiały wywód . Wysłałem reklamację na reklamację i poczekam.

Generalnie czeski film . Może miał, lub ma ktoś z Was podobne miłe doświadczenia?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...