szunaj Opublikowano 16 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2013 Kiedy mi konsultant przeczytał umowę przez tel., to zwróciłem mu uwagę, że nie było ani słowa o C+. Odpowiedział mi oburzony, że przecież wcześniej mi powiedział, że dostaje te kanały za darmo na cały okres umowy. W odczytywanym aneksie tez to powinno być, (u mnie czytał) a i tak musiałem składać reklamacje na brak opcji 6xC+ w ICA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 16 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2013 Dzisiaj dostałem dwa listy z nc+ w sprawie reklamacji złożonej kilkanaście dni wcześniej.Też dostaliście takie powiadomienie listownie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
connor Opublikowano 16 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2013 Dostałeś, bo na każdą reklamację muszą odpowiedzieć listownie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil_M Opublikowano 17 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2013 I tak: w umowie nie ma ani słowa, że opcję dodatkowych kanałów C+ mam przez 12 miesięcy (w ICA mam je jako Canal+ Film i Premiere). Nie ma o tym nawet wzmianki. Więc mogą robić co chcą. Pozostanie wówczas odsłuchanie nagranej rozmowy. Nie ma też słowa, że opcję HBO mam za free na 6 miesięcy. W umowie jest za to wzmianka, jakie kanały są niegwarantowane oraz info, że m.in. Polsat HD jest możliwy tylko na sprzęcie ADB. W poniedziałek złożyłem reklamację na zbyt wysoki rachunek (o 20 zł), potwierdzono, że w systemie mam zapis, że płacę 69 a nie 89 zł. Podobno mają 2 tygodnie na rozpatrzenie. Zwróciłem też uwagę, że nie dostałem jeszcze umowy. Nie wiem czy dlatego, ale doszła na kolejny dzień, z 3 miesięcznym opóźnieniem. Również nie ma tam wzmianki o opcji kanałów Canal+, nie ma tam też nic o tym, że mam użytkowanie dekodera za 0 zł. Pamiętam w rozmowie, że tak było, więc jak coś, też będę żądał odsłuchania. Najlepsze jest jednak drobnym drukiem, że kanały Polsat HD, ESPN America i coś tam jeszcze działają tylko na sprzęcie ADB, a w rozmowie telefonicznej nie było o tym mowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pincet Opublikowano 17 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2013 Ja dostałem dzisiaj list, jest regulamin dot. C+ Silver, Multiroom i Pace za 0 zł, nie ma nic o dodatkowych C+, jest też to info o Polsacie HD. Zadzwoniłem, gość kazał napisać maila na informacje@cyfraplus.com.pl, to na pewno dobra droga do reklamacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flis Opublikowano 17 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2013 Warto składać reklamację n meila. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1982 Opublikowano 18 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2013 Reklamacja na brak Polsat HD itd uznana. W zamian pakiet Cinemax do końca umowy za darmo. Opłacało się napisać maila. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arr0w Opublikowano 18 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2013 Po jakim czasie uznali Ci reklamację? Też składałem reklamację z powodu braku Polsatu HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1982 Opublikowano 18 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2013 Po 36 dniach po mojej interwencji bo w ciągu 30 dni nikt się nie odezwał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 19 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2013 Reklamacja na brak Polsat HD itd uznana. W zamian pakiet Cinemax do końca umowy za darmo. Opłacało się napisać maila. Piotrek a jaki masz sprzęt - dekoder ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1982 Opublikowano 19 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2013 Używam Digyboxxa a w szafie mam Sagemcoma i Pace. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pas Ratunkowy Opublikowano 19 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2013 No tez napisałem, że nie mam obiecanego Polsatu HD i dostałem Cinemax i FIlmboxy Teraz 99zł za wszystko, to zacna opłata Dodam, ze maila wysłałem wczoraj, a dziś otrzymałem kanały. Jak włączyłem, to już były Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 19 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2013 To bardzo zaskakująca sytuacja, że na następny dzień włączyli Ci te kanały?Co takiego napisałeś w tym e-mailu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pas Ratunkowy Opublikowano 19 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2013 Że zgodnie z umową, powinienem mieć kanał Polsat HD. Jeśli nie mogą go dołączyć, to w zamian oczekuję Filmbox i Cinemax. Włączyli na 2 dzień (do końca umowy) i przysłali maila z ubolewaniem. Maile do wglądu I standardowe straszenie rozwiązaniem, oczywiście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domin107 Opublikowano 19 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2013 wcześniej dawali cinemax i filmbox na pół roku a teraz na całą umowę coraz lepiej warto stoczyc walkę o hbo do końca umowy. Może się udac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domin107 Opublikowano 20 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2013 I jest opcja HBO do końca umowy gratis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 20 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2013 Tym razem ile czekałeś na odpowiedź w sprawie HBO?Jaki podałeś powód reklamacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domin107 Opublikowano 20 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2013 Reklamacja dotyczyła braku Polsatu i History w HD. Po ponad 30 dniach dziś zadzwonili . Zaproponowali w ramach rekompensaty darmowy sierpień i ja (ledwo obudzony ) przyjąłem tą propozycję . Potem zadzwoniłem sam pytając właśnie o hbo zamiast darmowego sierpnia. Tam była nawet długa narada i poszło Dodam że wcześniej wynegocjowałem hbo na 6 miechów gratis( kończy mi się w pazdzierniku).Także jest to przedłużenie gratisu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek76 Opublikowano 20 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2013 Na jaki adres skladales ta reklamacje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarek007 Opublikowano 20 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2013 @domin 107,wcześniej jaki podałeś powód reklamacji i co dostałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jfor Opublikowano 20 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2013 Witam, pozwolę sobie na przedstawienie mojego problemu z nc+świadczącego o niewiarygodnym bałaganie u nich.Umowę z cyfrą miałem do końca maja, rezygnacja z ich usług wysłana terminowo zarejestrowana w ich systemie przed końcem maja . W połowie czerwca kontakt z działu utrzymania klienta i propozycja przedłużenia umowy która została przeze mnie odrzucona.Kilka dni później telefon od kuriera UPS z miejscowości kilkaset kilometrów (na liście przewozowym moje imię nazwisko ale inny adres) od mojego miejsca zamieszkania chcącego umówić się na odbiór jakichś dekoderów.Oczywiście natychmiast kontaktowałem się z ncplus przedstawiłem problem , pan z działu reklamacji coś tam posprawdzał i okazało się że podobno przez "pomyłkę konsultanta i nieumiejętną obsługę systemu" wprowadzono ten aneks .( Pan potwierdził że godzina która widniała jako godzina zawarcia aneksu nie kolerowała z kontaktem telefoniczny na mój numer kontaktowy- nie było takiego połączenia ). Pojechałem na urlop po powrocie rachunek za lipiec w kwocie bez dotychczasowych rabatów i odpowiedź na reklamację - " w związku z nieodebraniem aneksu i dekoderów kontrakt jest dalej realizowany w cyfrze". Ani słowa odniesienia do nieprawnie , nieprawidłowo wystawionego aneksu.Dzwonię znowu do działu reklamacji , okazuje się że moja umowa jest w tej chwili uznawana za zawartą na czas nieokreślony , gdyż wystawiony a nie zrealizowany z przyczyn oczywistych aneks anulował moją wcześniejszą rezygnację !!!. Pan z działu reklamacji stwierdził że muszę ponownie złożyć reklamację, wysłać rezygnację (która do nich dotarła i jest zarejestrowana w ich systemie) i potwierdzenie nadania rezygnacji aby uwiarygodnić wysłanie mojej rezygnacji - taki był jego prosty i zrozumiały wywód . Wysłałem reklamację na reklamację i poczekam. Generalnie czeski film . Może miał, lub ma ktoś z Was podobne miłe doświadczenia? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domin107 Opublikowano 20 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2013 Panowie tak jak pisałem. Brak polsatu i history były jedynym powodem. Reklamacje chyba zgłaszałem telefonicznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADUSIEK XPS 5 Opublikowano 22 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2013 8.07 - Złożyłem reklamację z powodu braku Polsat HD i mam pytanie co jestem wstanie ugrać i co oni wam proponują w ramach rekompensaty ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarek007 Opublikowano 22 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2013 Ja dostałem HBO i Cinemax na pół roku inni dostają samo HBO albo Cinemax albo Filmbox. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawcio125 Opublikowano 22 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2013 Ja właśnie wywalczyłem opcje HBO do końca umowy tj do wrzesnia 2014. Wczesniej miałem tylko bonus do końca roku.Ale dodam że walczyłem z nimi dobre 3 miesiące.Posłane 2 reklamacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.