Skocz do zawartości

Platforma CANAL+ – współpraca ze spliterami


bogi66
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mogę się pod powyższą wypowiedzią podpisać: jakość działania dekoderów to nie tylko kodowanie nadawcy: soft dekodera, instalacja, poziom sygnału, jakość splittera i jego oprogramowanie, a w przypadku kart dvb /tym bardziej z phoenixem/ mnogość konfiguracji: systemu, sterowników, softu dvb, wtyczek, kodeków - to wszystko składa się na efekt finalny... a oszczędności na sprzęcie mszczą się bezlitośnie.

Onegdaj byłem orędownikiem własnych dekoderów, kart dvb i własnej konfiguracji / testów - teraz to odradzam: trzeba to lubić i cokolwiek mieć o tym pojęcie... pozostają kombajny od operatorów.

 

p.s: moja konfiguracja na sofcie 2.53 r8 działa bez problemu

 

p.s(2) ktoś wspominał o VOD, którego ponoć nie ma splitterach: primo jest, bo karta w pace ze splittera działa, ponadto korzysta się z własnych dekoderów min w tym celu, by nagrać to co się chce i oglądać kiedy i gdzie się chce: mam kaprycho oglądam na kompie, w tv, bądź na lapie na wakacjach :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeciez tak nie moze byc, ze ludzie placa czesto niemale pieniadze i nie moga obejrzec TV.

Takie zjawiska trzeba tepic i zglaszac, tak aby nie mogli sie opedzic.

Skoro masz splitter to oni równie dobrze mogą Tobie powiedzieć, że używasz sprzętu, który nie jest autoryzowany przez operatora i oni pomóc Tobie nie mogą.

 

Niektórzy chyba myślą, że jak powydawali na tunery setki złotych i dodali do tego bezprzewodowe splittery to operator nic tylko będzie jeszcze na nich chuchać i dmuchać, by przypadkiem się nie obrazili. Od dłuższego czasu wiadomo, że będą ukrócać możliwość dzielenia uprawnień ale zawsze znajdzie się grupa, która myśli, że jest mądrzejsza i ważniejsza od innych, i muszą być na specjalnych warunkach... Operatorzy mają generalnie gdzieś prywatne tunery i splittery to, że testują nowe zabezpieczenia to ich święte prawo. Osoby bez splitterów żadnych problemów nie mają.

 

Nie mam nawet nc+ ;-)

Mam CP na szczescie i zadnych problemow. Dziwie sie poprostu tym dyskusjom, w szczegolnosci osobom ktore uzywaja wylacznie dedykowany sprzet, a mimo to zamiast zglosic reklamacje oficjalna droga to wola psioczyc na forum. EOT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

p.s(2) ktoś wspominał o VOD, którego ponoć nie ma splitterach: primo jest, bo karta w pace ze splittera działa,

 

Kolego mam też smartwi na tym samym sofcie, i nie działa mi karta ani w pace ani w poczciwym dsx6010, próbowałem ją kodować w splitterze i przekładam do dekodera i zonk sprawdź kartę klucz, gdy kartę od smartwi włoże w splitter kablowy i od niego kablem kartę do pace to dział...nie wiesz może czemu tak jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się podepnę w uzupełnieniu.

I na samym początku wyjaśniam, że nie posiadam splitera. Mam za to dwie karty (MR) wraz z dedykowanymi dekoderami. Jeden jest z dyskiem.

Zgodnie z sugestią przedstawiciela nc+ sprawdzona została cała antena wraz jej okablowaniem, jak to się mówi "od stóp do głowy". Konwerter i jego skręt, czasza i jej umocowanie, maszt i jego stateczność (jest krótki) przewody, e-Fki i ich zarobienie. Dokonano pomiarów sygnału na dachu i w mieszkaniu.

I stwierdzono, że wszystko jest w najlepszym porządku. Cała przyjemność kosztowała dwieście złotych. Mam rachunek.

I co?

Dalej mam mrożenie obrazu. Momentami z czarnym obrazem, którego teraz już nie muszę, jak wcześniej przywracać poprzez przełączanie między kanałami. Zaobserwowałem też, że zjawisko to nasila się w przypadku transmisji sportowych na żywo.

Generalnie ta "zabawa" występuje od około miesiąca. Może więcej. Nie przywiązywałem w początkowej fazie do tego uwagi. Nic się w okolicy nie wydarzyło, co by mogło coś innego zakłócać odbiór. Tym bardziej, że Cyfrowy Polsat na tychże samej instalacji antenowej gra wyśmienicie.

Problem ten dwukrotnie został zgłoszony do nc+. Mam wrażenie, że bez echa. Przy pierwszym razie polecono mi sprawdzić instalację antenową (utwierdzając mnie w przekonaniu, że zgłoszony problem po stronie nadawcy nc+ nie istnieje). Co już zrobiłem korzystając przy okazji z autoryzowanego punktu. Drugie zgłoszenie pozostało bez odpowiedzi.

Niebawem mam otrzymać odpowiedź na inną złożoną wcześniej reklamację. Zatem czekam. I w zależności od tej sytuacji uderzę reklamacją w dwójnasób. Tym razem pisemnie i ze zwrotką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stwierdzono, że wszystko jest w najlepszym porządku. Cała przyjemność kosztowała dwieście złotych. Mam rachunek.

I co?

polecono mi sprawdzić instalację antenową (utwierdzając mnie w przekonaniu, że zgłoszony problem po stronie nadawcy nc+ nie istnieje).

Wyślij im rachunek!

Nie twierdze że zwrócą, że pójdzie łatwo, ale jakie masz inne wyjście? Koszty rozmów telefonicznych też należało by doliczyć, jak można tak abonentowi wciskać że to jego wina i narażać na koszty skoro sami wiedzą że kombinują ze spliterami...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziś dzwonił do mnie konsul żeby wysłać mi tego boxa wifi (mam ciągle od nich stary dekoder SD).

Jak mu powiedziałem że w sumie nie jest mi potrzebny bo używam swój sprzęt, zapytał czy nie mam problemów z odbiorem ostatnio. czyli generalnie są świadowmi że problem jest. W odpowiedzi usłyszał że problem mam zarówno na swoim dekoderze jak i na ichnim SDku. Co więcej - mój ojciec ma mydelniczkę od NC+ i też ma problemy z odbiorem. Dokładnie tak jak ktoś wcześniej napisał - nasila się to w czasie transmisji sportowych na żywo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Marcin80

 

wiem: nie chwaląc się lata temu testowałem phillipsa i korespondowałem ze smartwi, po testach dostałem od nich działający soft opublikowany później jako "no null" - załaduj 2.53 r10 no null, bo to właśnie min jest soft pod phillipsa, pace na nim też mi chodził, później wywaliłem go do szafy, lecz generalnie nadal powinno być ok.

 

u mnie bez zmian: lata wsio...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się podepnę w uzupełnieniu.

I na samym początku wyjaśniam, że nie posiadam splitera. Mam za to dwie karty (MR) wraz z dedykowanymi dekoderami. Jeden jest z dyskiem.

Zgodnie z sugestią przedstawiciela nc+ sprawdzona została cała antena wraz jej okablowaniem, jak to się mówi "od stóp do głowy". Konwerter i jego skręt, czasza i jej umocowanie, maszt i jego stateczność (jest krótki) przewody, e-Fki i ich zarobienie. Dokonano pomiarów sygnału na dachu i w mieszkaniu.

I stwierdzono, że wszystko jest w najlepszym porządku. Cała przyjemność kosztowała dwieście złotych. Mam rachunek.

I co?

Dalej mam mrożenie obrazu. Momentami z czarnym obrazem, którego teraz już nie muszę, jak wcześniej przywracać poprzez przełączanie między kanałami. Zaobserwowałem też, że zjawisko to nasila się w przypadku transmisji sportowych na żywo.

Generalnie ta "zabawa" występuje od około miesiąca. Może więcej. Nie przywiązywałem w początkowej fazie do tego uwagi. Nic się w okolicy nie wydarzyło, co by mogło coś innego zakłócać odbiór. Tym bardziej, że Cyfrowy Polsat na tychże samej instalacji antenowej gra wyśmienicie.

Problem ten dwukrotnie został zgłoszony do nc+. Mam wrażenie, że bez echa. Przy pierwszym razie polecono mi sprawdzić instalację antenową (utwierdzając mnie w przekonaniu, że zgłoszony problem po stronie nadawcy nc+ nie istnieje). Co już zrobiłem korzystając przy okazji z autoryzowanego punktu. Drugie zgłoszenie pozostało bez odpowiedzi.

Niebawem mam otrzymać odpowiedź na inną złożoną wcześniej reklamację. Zatem czekam. I w zależności od tej sytuacji uderzę reklamacją w dwójnasób. Tym razem pisemnie i ze zwrotką.

 

że co 200zł za to że nic nie zrobili? to tylko świadczy o nc+ czyli że zostałeś oszukany tak jak obecne oszustwo LTE bez limitu [tudzież mamy także strone facebooka anty lte] bo za to co oni zrobili to max 50zł .

cóż powiem tyle tak to jest z dedykami ale dobrze wiedzieć zapamiętam sobie to i będę informować innych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też pisałem wcześniej że oszukują ludzi na infolinii : żle ustawiona antena, kable, chmury i inne bzdury. Jak by mnie przerobili na 200 pln. zadbał bym o to aby w mojej okolicy ludzie mieli dostęp do nc+ :D odbił bym sobie x100 :D Jak można uwierzyć konsultantowi ! Każdy kontakt z nc+ traktuje jak by mnie chcieli oszukać, jak widać mam nosa przez 8 lat :D

 

PS. Dobrze że konsultant nie stwierdził że telewizor popsuty :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Marcin80

 

wiem: nie chwaląc się lata temu testowałem phillipsa i korespondowałem ze smartwi, po testach dostałem od nich działający soft opublikowany później jako "no null" - załaduj 2.53 r10 no null, bo to właśnie min jest soft pod phillipsa, pace na nim też mi chodził, później wywaliłem go do szafy, lecz generalnie nadal powinno być ok.

 

u mnie bez zmian: lata wsio...

 

Kurcze właśnie mam wgrany w/w,przed wgraniem jedna karta świeciła na pace i philipsie druga nie po wgraniu obie nie świecą, może źle je zakodowałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeciez tak nie moze byc, ze ludzie placa czesto niemale pieniadze i nie moga obejrzec TV.

Takie zjawiska trzeba tepic i zglaszac, tak aby nie mogli sie opedzic.

Skoro masz splitter to oni równie dobrze mogą Tobie powiedzieć, że używasz sprzętu, który nie jest autoryzowany przez operatora i oni pomóc Tobie nie mogą.

I tak bezczelnie próbują wciskać!

Niech przestaną psuć ten sprzęt i problemu nie będzie! To oni są problemem nie mój sprzęt. Pieniądze moje potrafią brać i też na nich specjalnej autoryzacji nc+ nie ma :evil:

Niektórzy chyba myślą, że jak powydawali na tunery setki złotych i dodali do tego bezprzewodowe splittery to operator nic tylko będzie jeszcze na nich chuchać i dmuchać, by przypadkiem się nie obrazili.

WYSTARCZY ŻEBY OPERATOR NIE PRZESZKADZAŁ! W normalnej rynkowej sytuacji powinien chyba jednak o klienta przynajmniej dbać, może nie "chuchać", a może czasem tak. W normalne sytuacji konsument też ma jakieś prawa a nie jest dojną krową. Uważasz że skoro ludzie powydawali kasę na sprzęt ( bo jest lepszy od tego od nc+) to teraz z radością wywala go na śmietnik i podziękują nc+ kupując kolejne umowy? Ty byś tak zrobił?

Od dłuższego czasu wiadomo, że będą ukrócać możliwość dzielenia uprawnień

Jakaś oficjalna wiadomość nc+? I tak by mi się to bardzo nie podobało.

zawsze znajdzie się grupa, która myśli, że jest mądrzejsza i ważniejsza od innych, i muszą być na specjalnych warunkach...

A co myślisz o sobie, skoro przyszedłeś nas tu etycznie zrugać za to że rzekomo chcemy nie wiadomo czego, nie wiadomo jak złego i nie wiadomo jak nierównego traktowania od biednej platformy.

testują nowe zabezpieczenia to ich święte prawo.

Nieprawda. Operatorzy nie działają w próżni. Nie testują ich na Marsie tylko na nas. Na naszych zapłaconych pieniądzach! Wybacz że nie mamy ochoty na to żeby nam było gorzej.

Osoby bez splitterów żadnych problemów nie mają.

Kolejna nieprawda

viewtopic.php?p=1021394#p1021394

Nikt nie chce specjalnych warunków, "chuchania" ani innych rzeczy które wypisujesz. Płacą za takie posty?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Marcin80:

 

po wgraniu softu sparuj ponownie karty - wszystko po 5 sek: zasilanie off, później on, karta abonencka do splittera, następnie każda z kart splittera, ponownie off, karta abonencka i po kolei odpal dekodery już z kartami, dioda splittera ma migać co sek przy parowaniu kart, inaczej procedura od nowa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi modul aston 2.26 z karta clona dzialal ale za kazdym razem jak wlaczalem tv (samsung Smart 55 cali) to mialem czarny ekran,wyjecie karty i wlozenie jej ponownie zadzialalo.nie ktore kanaly byly zakodowane,ponowne wlozenie karty klona rozwiazywalo problem,troche to uciazliwe bylo i przesiadlem sie z powrotem na dekodery.obecnie 2 pace pvr ,philips pvr ,pace sd i clone + dziala wszystko ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...