pincet Opublikowano 27 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2014 Mógłby ktoś wrzucić wzór wypowiedzenia umowy z NC +? I info na jaki adres wysłać? Imię, nazwisko, nr abonenta lub nr PESEL, miejscowość, data, wypowiadam umowę a abonament z nc+ wraz z końcem okresu oznaczonego i pod spodem podpis. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 27 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2014 Czy w trakcie trwania umowy jest możliwość zamiany pakietu HBO na pakiet Canal+ ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 27 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2014 Jeśli dobrałeś sobie sam HBO w trakcie umowy, to możesz zrezygnować. Wtedy za większe pieniądze powinni dać Ci C+. Zadzwoń lub napisz email do nich z zapytaniem, czy jest możliwość dołączenia C+ Ale to chyba dla kogoś? Bo masz Superpremium, jak widzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 27 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2014 Faktycznie sprawa nie dotyczy mojej umowy i w tym przypadku HBO było od początku przedłużania aneksu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciacho007 Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Jeżeli przedłużam aktualną umowę (telefonicznie zgodziłem się na aneks) nowe usługi są włączone od razu czy wówczas przysługuje mi prawo odstąpienia od umowy w ciągu 10 dni ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Nie przysługuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibbits Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Witajcie. Dostałem niedawno dekoder Sagecoma, bo się znajomemu umowa skończyła, czy jest możliwość podpisania umowy i otrzymania samej karty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Jest. www.satkurier.pl/news/105400/dwie-nowe- ... karta.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibbits Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 A czy jakaś TV na kartę? Czy taka karta będzie pracowała z tym dekoderem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 Ta karta będzie działała z tym dekoderem jak i z innymi, z wolnego rynku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fukas Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 Mam takie pytanie jeśli , konsultant zaproponuje mi przez pomyłkę superpremium + np. za 50 zł na całą umowę . Okaże się że to pomyłka, to po odsłuchaniu rozmowy, dostane ten pakiet w tej cenie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekj66 Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 Wydaje mi sie ze jak odczyta cala umowe, potwierdzisz swoje dane on numer abonenta i zgodzisz sie na umowe to to dostaniesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rylek Opublikowano 1 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2014 Witam serdecznie, mam problem z firmą nc+ polegający na niedawnym przedłużeniu umowy (telefonicznym), której w formie pisemnej nie dostałem od 2 miesięcy, jednakże nie tylko na tym polega mój problem. Otóż w ramach przedłużenia umowy miałem otrzymać pakiet HBO za darmo na 3 miesiące po czym z tejże usługi miałbym bezpłatnie zrezygnować. Rachunek za telewizję przyszedł wyższy o wartość pakietu HBO więc zadzwoniłem na infolinię zakwestionować ten rachunek i dowiedziałem się że HBO wcale nie miało być za darmo. Poinformowano mnie jednak że mogę po miesiącu zrezygnować bezpłatnie, ponadto przypomniałem im o pisemnej umowie której nie dostałem, więc dziś po miesiącu zadzwoniłem ponownie i dowiedziałem się że zrezygnować z HBO mogę dopiero za pół roku. Jestem zażenowany poczynaniami ww. telewizji więc proszę o pomoc i radę co z tym zrobić a w ekstremalnym przypadku ile może kosztować mnie zerwanie umowy której notabene nie otrzymałem po dziś dzień i nie zanosi się żebym miał ją otrzymać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 1 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2014 Jedyna rada na początek, to pisz reklamację. Po otrzymaniu odpowiedzi od nich można działać dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CoffeeBreak Opublikowano 1 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2014 Witam serdecznie, mam problem z firmą nc+ polegający na niedawnym przedłużeniu umowy (telefonicznym), której w formie pisemnej nie dostałem od 2 miesięcy, jednakże nie tylko na tym polega mój problem. Otóż w ramach przedłużenia umowy miałem otrzymać pakiet HBO za darmo na 3 miesiące po czym z tejże usługi miałbym bezpłatnie zrezygnować. Rachunek za telewizję przyszedł wyższy o wartość pakietu HBO więc zadzwoniłem na infolinię zakwestionować ten rachunek i dowiedziałem się że HBO wcale nie miało być za darmo. Poinformowano mnie jednak że mogę po miesiącu zrezygnować bezpłatnie, ponadto przypomniałem im o pisemnej umowie której nie dostałem, więc dziś po miesiącu zadzwoniłem ponownie i dowiedziałem się że zrezygnować z HBO mogę dopiero za pół roku. Jestem zażenowany poczynaniami ww. telewizji więc proszę o pomoc i radę co z tym zrobić a w ekstremalnym przypadku ile może kosztować mnie zerwanie umowy której notabene nie otrzymałem po dziś dzień i nie zanosi się żebym miał ją otrzymać. Dalej piszcie i przedłużajcie umowy przez infolinię i internet. A co najlepsze: z jednej strony abonenci narzekają na infolinię, że dzwoni, zasypuje telefonami, proponuje bezsensowne oferty, wprowadza w błąd, a z drugiej strony przychodzą do punktu z pretensjami czemu nikt nie zadzwonił, że kończy mi się umowa. HBO dostałeś za darmo na 3 miesiące, czy przed upływem 3 miesięcy zrezygnowałeś? Są też oferty 0/3m 20zł/3m, a więc zobowiązanie posiadania HBO przez 6 miesięcy, być może na tych zasadach dostałeś HBO. Nie ma obowiązku wysyłania papierowej wersji aneksu do umowy. Jeśli przy przedłużeniu umowy nie powiedziano że po 3 miesiącach HBO jest płatne a do tego wprowadzono w błąd odnośnie rezygnacji to jak najbardziej reklamacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
speed250 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2014 Tak dla informacji, uwzględnili moja reklamacje z tytułu nałożenia opłaty za wynajem dekodera (2 tyg od telefonu, była już poprawka na fakturze elektronicznej z tym ze ani z ich strony telefonu , meila z prostym słowem PRZEPRASZAM) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszzz Opublikowano 1 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2014 A jak to jest z tymi opcjami dodatkowymi jak np. Adventure HD, czy Hustler HD, można w każdej chwili zrezygnować? Co trzeba zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 1 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2014 Hustler HD jest na czas nieokreślony.Ja zmawiałem w pażdzierniku a płaciłem tylko przez listopad.Pod koniec listopada zgłosiłem rezygnację przez E-obsługę którą póżniej potwierdziłem na infolinii czy aby na pewno wyłączyli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 1 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2014 W miesiącu płatnym można zgłaszać wyłączenie... i wyłączają z dniem 1 następnego miesiąca.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2014 W listopadzie zgłosiłem wyłączenie Hustler HD i wczoraj był zablokowany a dziś znowu świeci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszzz Opublikowano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2014 A w wykazie w ICA zniknął tam? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2014 Tak w tam brak tego kanału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszzz Opublikowano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2014 No to ciekawe, Cóż ich błąd, ale lepiej zadzwonić i się upewnić, bo nie wiadomo o co chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2014 Zgłaszałem wyłączenie przez e-obsługę a następnie potwierdzałem dzwoniąc do DUK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszzz Opublikowano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2014 No to jak tak to spoko. Choć rzeczywiście dziwne że dalej chodzi, może na dniach zniknie. A jak nie to też chyba nie problem. Ty się upewniłeś nawet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.