Kibo no Hikari Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Kolega przeczyta co mam w podpisie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helmud Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Czy Orange Sport jest gwarantowane w NC+?Bo poszła plotka że kanał ten kończy nadawanie w czerwcu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boogiman86 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Ten kanał jest niegwarantowany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helmud Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Czyli będzie bardzo mało szczęśliwych tą informacją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boogiman86 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Na jaki adres e-mail wysyłać reklamację? Czy można zgłaszać reklamację na infolinii? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helmud Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Napisz tu http://ncplus.pl/kontakt/napisz-do-nas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boogiman86 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Tam nie ma tematu:reklamacja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Tylko nie pisz...ale w tematach nie ma do wyboru Reklamacja ot w treści "walnij" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boogiman86 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Y y y już napisałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piecia Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Witam, jestem tu nowy. Mam taki problem, przedłużyłem dziś umowę z nc+ przez telefon. Po kilku godzinach okazało się, że zabrali mi programy o które trzy razy pytałem czy zostaną mi w dalszym ciągu. Co mam zrobić? Mogę cofnąć swoją decyzję? Proszę o odpowiedź. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banita24 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Widzę że usługa weszła w życie więc cofnąć zgody nie możesz pozostaje reklamacja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobah Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Witam, dzisiaj telefonicznie zamówiłem usługę NC+ i chciałbym się dowiedzieć jeśli nie chce jednak tej telewizji to czy klamka już zapadła czy mogę nie podpisać umowy z kurierem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Nic nie zapadło. Odmówisz odbioru przesyłki od kuriera to i nie ma umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suspectt Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Witam, z końcem lipca kończy mi się umowa. Z nc+ już dzwonili z ofertą ale konsultant przedstawił mi takie warunki przedłużenia, że nóż mi się otworzył w kieszeni. Umowa na 24 msc, pakiet comfort+, paczka C+, pakiet Extra+ na dwa miesiące i za całość 89,90. Przecież na stronie dla nowych użytkowników jest lepsza oferta...Mam takie pytanie: czy mogę już złożyć wypowiedzenie i ile ewentualnie będę czekał na telefon z DUK ? i czy wogóle się doczekam ? i czy dostanę lepszą ofertę niż ta co przedstawiłem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regenwalde Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Możesz już składać wypowiedzenie. Najlepsze propozycje dostaniesz pod koniec umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helmud Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Witam,z końcem lipca kończy mi się umowa. Z nc+ już dzwonili z ofertą ale konsultant przedstawił mi takie warunki przedłużenia, że nóż mi się otworzył w kieszeni. Umowa na 24 msc, pakiet comfort+, paczka C+, pakiet Extra+ na dwa miesiące i za całość 89,90. Przecież na stronie dla nowych użytkowników jest lepsza oferta...Mam takie pytanie: czy mogę już złożyć wypowiedzenie i ile ewentualnie będę czekał na telefon z DUK ? i czy wogóle się doczekam ? i czy dostanę lepszą ofertę niż ta co przedstawiłem ? Tutaj się więcej dowiesz na tematy które Cię interesują viewtopic.php?f=174&t=32968&start=6000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek1 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Mam pytanie bo już się pogubiłem , jeśli kończy się umowa z końcem maja to czy ostatnia wpłata była w kwietniu za maj ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regenwalde Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2014 W kwietniu płaciłeś za kwiecień. Umowę masz do końca maja, więc za maj FV dopiero będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubers Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Witam, moj tata namieszal sobie nieziemsko zgodzil sie na przeslanie nowego dekodera i karty nc+ i podpial to wszystko sek w tym ze mial splitter bezprzewodowy clone+ i teraz rozdzielenie sygnalu nie dziala dodatkowo dekoder mial byc za free a na koncie widze Najem BOX+ NEW - 20 zl pytanie czy da sie to odkrecic ? - telefonicznie dowiedzialem sie ze nie ma takiej opcji... prosze o pomoc i z gory dziekuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regenwalde Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Jeżeli podczas rozmowy z konsulem ustalił dek za free, to niech składa reklamacje. Może na podstawie tego byka uda się jakoś to wszystko odkręcić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alpin Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Witam,zadzwoniła wczoraj do mnie konsultantka z propozycją nowej umowy, obecna kończy się w licu. Zaproponowała takie same warunki płatności oraz wszystkie dotychczasowe kanały, plus jakieś dodatkowe "prosto z Hollywood", zgodziłem się. Wieczorem okazuje się, że wyłączyli mi kanały HBO, dzwonię dzisiaj do nich z pytaniem co jest grane? okazuje się, że w obecnej umowie nie ma HBO. Oczywiście reklamacje przyjmują, odsłuchają rozmowę i zadecydują, maja na to 30 dni Nie mogę skorzystać z prawa odstąpienia od umowy(10 dni) ponieważ to nie jest nowa umowa, tylko przedłużenie starej. Jednym słowem, Oszuści i złodzieje!!! Dzisiaj miałem telefon z NC+ w sprawie mojej reklamacji. Gość powiedział krótko, że po odsłuchaniu mojej rozmowy Pani która za mną rozmawiała nie do końca "jasno przedstawiła mi nową ofertę" i w związku z tym faktem, ma dla mnie dwie propozycje: - anulowanie tej umowy i powrót do starej. - przedstawią mi nową ofertę ale dopiero za kilka dni Zdecydowałem się na pierwszą propozycje, czyli anulowania umowy. Stara umowa obowiązuje do 30.07.2014 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarne_oczy Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Zagapiłem się z płatnością i pewnie na czas nie zaksięgują. Wpłaciłem wczoraj na poczcie, a termin do dziś. Czy jeśli wyślę im skan dowodu wpłaty to uznają płatność w terminie czy i tak liczy się data pojawienia pieniędzy na ich koncie i jakieś drobne odsetki naliczą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banita24 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Myślę że nic się nie stało polecam telefon do BOK wyjaśnienie opóźnienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Zapewne liczy się data wpływu środków na rachunek NC+. A odsetki, jeżeli naliczą, to jakieś grosze przy następnej fakturze. Nie ma co panikować, za taki poślizg sygnału nie odcinają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubers Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Ustalil ze free a na koncie widze naliczona oplate 20zl. Myslisz ze na tej podstawie daloby sie cofnac zamowienie i aktywowac stara karte? - ona jest jeszcze z cyfry+ a splitter tylko na niej bedzie dzialal... Jeżeli podczas rozmowy z konsulem ustalił dek za free, to niech składa reklamacje. Może na podstawie tego byka uda się jakoś to wszystko odkręcić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.