pincet Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2014 To już jest kwestia sporna, ja na jego miejscu bym się wykłócał do bólu, podejrzewam, że zmiękną i nie chcąc wdawać się w żadne dodatkowe wojny pójdą na kompromis. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helmud Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2014 @Kibo no Hikari ale już tyle takich przypadków czytałem na forach.I większość to wina abonent.A póżniej pretensje nie piszę że tak jest i w tym przypadku.Przykład pierwszy z brzegu z dnia dzisiejszego z innego forum.Jak pisze abonent nieświadomie podpisał umowę a jak się okazuje dla nowych jest taniej.I nie ma możliwości odstąpienia od umowy w ciągu 10 dni.A wiesz dlaczego?Cyt. Pani mówiła dużo, kazała potwierdzać. Zgadnij do kogo teraz pretensje?Czytam ciągle podobne historie i nigdy abonent nie ma nic sobie do zarzucenia.Zawsze winny jest operator.Jak można negocjować umowę nie znając oferty i cenników?Najlepiej napisać po czasie że nieświadomie podpisałem umowę.Też przechodziłem reklamację.Bo moja umowa się nie zgadzała(był brak opcji premium).Ale ja nikogo nie wyzywałem. Bo miałem pewność że moja reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie.@banita24 nie liczą się rozmowy tylko końcowe czytanie aneksu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Z cały wywodem się zgadzam nie licząc zdania skierowanego do Kolegi banita24. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helmud Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Czyli co rozmawiamy o Univers.Konsultantka czyta aneks na Comfort na co wyrażam zgodę.I mam szansę po reklamacji dostać Univers? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2014 A rozmawiali o Universe+? Nie, rozmawiali, że dostanie tożsamą ofertę programową i na to się umówili. Guzik klienta obchodzi jak firma sobie nazwie tą promocję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banita24 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Można to na dwojaki sposób rozumować pamiętaj iż HBO to kanał premium i jest dodatkowo ustalany a więc jeśli abonent miał comfort to dostał comfort więc programowo nic się nie zmieniło-dostał to samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helmud Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Z tym Univers to podałem taki przykład.Ale widać często tu na forum bywasz więc pewnie masz rację.Więc kolega zamiast się denerwować może spać spokojnie.I już myśleć o gratisie w ramach rekompensaty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2014 @banita24 no proszę Cię, nie byłem uczestnikiem tej rozmowy, ale w dwojaki sposób to tylko konsultant mógł zrozumieć taka sama oferta to taka sama oferta i tylko łoś pozwoli sobie wmówić inaczej. @Helmud jak zaznaczyłem wyżej nie byliśmy stroną tej rozmowy, więc ciężko się zarzekać co i jak, ale jeżeli jest tak jak mówi Kolega alpin to ja bym tego nie popuścił. Należy spokojnie poczekać na rozpatrzenie reklamacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alpin Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Na pewno padło pytanie " wszystkie kanały które miałem dotychczas zostają" ona to potwiedziła i dodała, że będę jeszcze miał dodatkowe kanały. Ta odpowiedz była dla mnie kluczowa, bo na tym mi zależało. I uśpiła moją czujność. Całe zamieszanie wynikło dla tego, że w starym pakiecie nie miałem HBO. HBO był gratisem dodanym do pakietu, ona tego po prostu nie zauważyła lub nie chciała zauważyć. Jak składałem reklamacje to konsultant na początku twierdził, że nie miałem HBO więc o ci mi chodzi. Dopiero po chwili przyznał, że rzeczywiście miałem HBO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regenwalde Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Miałem podobną sytuację, tyle że chodziło o brakujące C+ w pakiecie Gold. Podczas rozmowy z konsultantką kilka razy podkreślałem, że wycofam wypowiedzenie pod warunkiem zachowania dotychczasowych kanałów (plus Cmaxy). Umowa klepnięta, C+ i C+Sport znikają. Przy odczytywania aneksu nie zwróciłem uwagi czy odczytała info o Canal+Premiere. Prawdopodobnie nie. Reklamacja. Odsłuchanie rozmowy. Brakujące C+ wracają. Kluczowe było zapewnienie, że zachowam dotychczasowe kanały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alpin Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Czyli, podobnie jak u mnie. Ile czekałeś na rozpatrzenie reklamacji? i w jaki sposób zostałeś powiadomiony o pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regenwalde Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2014 4-5 dni. Najpierw telefonicznie a potem przez oficjalne forum. Dostałem telefon o pozytywnym rozpatrzeniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2014 To szybko.U mnie podobna sprawa (brak CANAL+ Platinum OP), wyjaśnienie sprawy trwało około 3 tyg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regenwalde Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Pozostawiając sprawę własnemu tokowi to pewnie dobiłbym do ustawowych 30 dni. Ale za podpowiedzią @Kibo, napisałem do Moda na oficjalnym forum i sprawa załatwiona w kilka godzin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boogiman86 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Jeśli w sobotę podpiszę umowę przejściowe to ten miesiąc aktywacji mam za darmo. Czy ten miesiąc będzie wchodził do umowy i zostanie mi tylko 14miesięcy rozliczeniowych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helmud Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Kwiecień za free.Umowa od maja pierwszy rachunek ok.15-20 maj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boogiman86 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Ok dzięki za odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rudy13 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Nr umowy to co innego niż nr abonenta ? Gdzie go znajdę ? Bo na wypowiedzeniu żeby było skuteczne trzeba podać koniecznie też nr umowy nie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banita24 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2014 A jak logujesz się do ica? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rudy13 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2014 w ogóle się tam nie loguję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rudy13 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2014 widzę że nr abonenta się podaje, czyli nr abonenta starczy do wypowiedzenia ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banita24 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Tak jeśli masz jedną umowę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rudy13 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2014 ok, dzięki to lecę drukować i złożyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Tu mnie ktoś poprawi, ale abo rodem z Cyfry jeżeli nie wymieniają dekoderów na ADB to nie dostają nowego numeru abonenta? U Ciebie numer abonenta to numer umowy. Tak czy inaczej jeżeli masz jedną umowę na siebie to problemu nie widzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banita24 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Jeśli masz jeszcze jakieś wątpliwości to zawsze można złożyć wypowiedzenie w APS-ie tam mają gotowce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.