pit123 Opublikowano 7 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 dzwonie co chwile twierdzą że nikomu jeszcze nie cofneli migracji , mam czekać pytam się ile nie wiadomo, teraz mam gołą platyne za 109 , Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi2423 Opublikowano 7 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 po co dzwonicie,ja wypowiedziałem wprost im umowę związku z brakiem dostępu do kanałów gwarantowanych i nagle oferta wycofana powrót do starej oferty c+,wystarczy tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godunow Opublikowano 7 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 Również 18 kwietnia przedłużyłem umowę wraz z kanałami tematycznymi Cyfry oraz HBO na jakiś czas gratis. Oferta miała wejść w życie od 1 maja i powyższych kanałów brak. Panowie a co robiliście do tego czasu.. Ja migrowałem 17 kwietnia i kanały z platyny i HBO były do 3 godzin.. Migracja mi leci od 1 maja 2013 roku .. Mój sąsiad nie dostał do 24 godzin zadzwonił zagroził jeżeli nie będzie do kolejnych 24 godzin wynegocjowanych w punkcie kanałów . To się żegna z nc+ po dwóch godzinach od wykonania telefonu zaświeciło i HBO i inne kanały.. To jest wasz interes i o niego trzeba dbać.. że konsultanci mogą opowiadać bzdury starczy zajrzeć na forum pytania nc plus.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razik Opublikowano 7 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 @godunow ja do tego czasu dzwoniłem 2 razy, złożyłem reklamację. I co? Nic. Czekam na rozpatrzenie. I groźby prośby nic nie pomagają. Wynegocjowałem telefonicznie Platinum + HBO + Cinemax. Mam na razie Platinum + HBO. O Cinemax toczę bój od 22 kwietnia. Co śmieszne dziś się dowiedziałem, że tego HBO też nie powinienem mieć bo konsultant zaznaczył mi gołe Platinum za 99 zł. Ręce opadają. Ciekawostka: konsultant dziś stwierdził, że odpowiedź na reklamację wyśle pocztą zwykłą. Czemu nie mailem - pytam - skoro wysyłalem reklamację mailem? I w odpowiedzi padło magiczne słowo "Procedura". Zobaczę co odpiszą, jak nie po mojej myśli to odwiedzę z tym fantem Rzecznika UOKiK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 7 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 Odpowiedz na reklamacje wyślą ci ma maila i potwierdza listownie. Ja tak miałem reklamacja wyslana mailem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djalvin Opublikowano 7 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 Witam. Ja posiadałem pakiet Canal+ Kompakt HD+Multiroom+Pace Prv 500gb w cenie 96 zl. Umowa wgasła z dn. 30 kwietnia. 2 Maja zadwoniłem do platformy nc+ , po 40 minutach wkońcu ktoś podniósł słuchawke. Mówie że chciałbym przedłużyć umowę , Pan mnie zapytał co by mnie interesowało to powiedziałem że najbardziej zależy mi na paczce Canal + (głównie Canal+ Sport HD) który jest niestety tylko w pakiecie za 119zl. Zaproponowano mi Multiroma za 0zł Dekoder za 0zł Całą paczke Canal+ i te kanał co miałem w poprzednim pakiecie wszystko to za 69zl. Mało tego dostałem cały Maj gratis pierwszy rachunek płatny dopiero w Czerwcu.Zapytalem dwa razy czy dostaje multiroom, dekoder oraz ten pakiet (Platinium 119zl) w promocyjnej cenie 69zl. Potwierdził że tak , no to mówie że sie zgadzam papiery dostarczą pocztą. Następnego dnia gdy weszłem na ICA to myślałem że mnie rozpier.....Aktuakny pakiet jaki posiadam to C+Silver a nie C+Platinium i do zaplaty za miesiac Maj 111zl. Chwytam za sluchawke i dzwonie do nc+ odebrała tym razem bardzo nie miła Pani z którą się tylko kłuciłem powiedziała mi tylko tyle że zostaje mi złożenie reklamacji. Czy ktoś z was ma może jakiś wzór jak to napisać lub jakiegoś linka gdzie mogę takie coś znaleść bo nie mam zielonego pojęcia jak się za to zabrać. Z góry dziękuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 7 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 to trzeba było przez telefon w rozmowie złożyć reklamację. Pani z infolinii powinna przyjąć reklamację. Ja tak złożyłem i się dowiedziałem że to wina systemu że zostanie to zmienione w ciągu kilku dni. Też mam maj za darmo i dopiero od czerwca płatność jak faktura się pojawi w systemie. Poza tym nie masz wyznaczonego terminu płatności więc możesz zapłacić w ostatnim dniu maja:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit123 Opublikowano 8 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 Również 18 kwietnia przedłużyłem umowę wraz z kanałami tematycznymi Cyfry oraz HBO na jakiś czas gratis. Oferta miała wejść w życie od 1 maja i powyższych kanałów brak. Panowie a co robiliście do tego czasu.. Ja migrowałem 17 kwietnia i kanały z platyny i HBO były do 3 godzin.. Migracja mi leci od 1 maja 2013 roku .. Mój sąsiad nie dostał do 24 godzin zadzwonił zagroził jeżeli nie będzie do kolejnych 24 godzin wynegocjowanych w punkcie kanałów . To się żegna z nc+ po dwóch godzinach od wykonania telefonu zaświeciło i HBO i inne kanały.. To jest wasz interes i o niego trzeba dbać.. że konsultanci mogą opowiadać bzdury starczy zajrzeć na forum pytania nc plus.. nie chodzi o migracje z N do NC PLUS tylko o powrót z NC PLUS do N , a rozwiązać nie mogę bo twierdzą że podpisałem tel. umowe na nc plus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DejwidBDG Opublikowano 8 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 Ledwo podpisałem umowę a już mam nerwa. Wziąłem pakiet universe za 59zł i powinienem mieć Canal Family i Family 2 przez 2 miesiące gratis. Niestety kanały się nie świecą. Dzwonię dzisiaj do BOK i dowiaduję się że w ogóle ta opcja nie została dodana na moją umowę. Złożyłem reklamację bo tylko to mi pozostało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irbis Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 Witam. Jak wyglądają moje szanse na rozpatrzenie reklamacji na moją korzyść jeśli pakiet HBO został obiecany mi ale już po mojej zgodzie (rozmowa telefoniczna) na warunki migracji bez pakietu HBO? Tzn. konsultantka przeczytała mi wszystko co ustaliliśmy, zapytała czy zgadzam się na te warunki, zgodziłem się po czym zapytałem o HBO w gratisie (trochę późno...), musiałem chwilę poczekać by potwierdziła wszystko na co się zgodziłem a przy okazji miała dowiedzieć się jak wygląda sprawa z HBO. Wróciła po krótkiej chwili potwierdzając ofertę na którą się zgodziłem i dodała że w prezencie dostanę HBO na 6 miesięcy. Od 1 maja miałem jeszcze stary dekoder i wszystko poza HBO działało, tzn opcja c+ gratis, po wymianie na mediabox c+ zniknęły, ale po wielu telefonach dopatrzyli się dopisku że miałem je obiecane i w końcu włączyli, ale HBO nigdzie nie jest dopisane i nie działają. Jedynie była ta obietnica podczas rozmowy, ale już po moim wcześniejszym zaakceptowaniu umowy bez HBO. Wysłałem reklamację z prośbą o odsłuchanie rozmowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legons Opublikowano 12 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 Nie otrzymalem faktury za KWIECIEN, ani pisemnie, ani na dekoder ani nie widniala w ICA. Oplacilem ja w ciemno...teraz sie zastanawiam, czy dobrze zrobilem. Skoro nie otrzymalem faktury to z jakiej racji mam ja oplacac? Mam prawo prosic o zwrot tej kwoty i reklamacje zeby ten miesiac byl free? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mervel Opublikowano 12 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 mi niestety też się przydarzyło że konsultant gadał co innego a wbił w kontrakt co innego... zmigrowałem pod koniec kwietnia na silver + OP platinum + pace + cinemax 6 mscy za 69zł... wszystko świeci bez problemu, z tym że w ICA nie miałem wpisanej 'OP platinum' ale wszystkie kanały C+ świeciły. profilaktycznie zawdzwoniłem i okazało się że do 1 lipca jest okno otwarte na 6x C+ i wtedy by mi zniknęły ;] zgłosiłem reklamację, albo mi dodają tak jak obiecali albo rozwiązuję umowę. dość mam pier*** się z nimi i traktowania mnie jak pionka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 12 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 [beep]a waśnie dzwoniłem i mam dokładnie tak samo. Druga reklamacja w ciągu dwóch tygodni (pierwsza na polsat HD) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 12 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 mi niestety też się przydarzyło że konsultant gadał co innego a wbił w kontrakt co innego...zmigrowałem pod koniec kwietnia na silver + OP platinum + pace + cinemax 6 mscy za 69zł... wszystko świeci bez problemu, z tym że w ICA nie miałem wpisanej 'OP platinum' ale wszystkie kanały C+ świeciły. profilaktycznie zawdzwoniłem i okazało się że do 1 lipca jest okno otwarte na 6x C+ i wtedy by mi zniknęły ;] zgłosiłem reklamację, albo mi dodają tak jak obiecali albo rozwiązuję umowę. dość mam pier*** się z nimi i traktowania mnie jak pionka. Po tym co napisałeś zadzwoniłem przedchwilą do NC+....... Mam Canal + Gold : 6xCanal+,HBO,Filmbox, nSeriale, netvod ,Redlight na 6 m-cy za 0 i te wszystkie Canal + mam zapewnione na 12miesięcy tak powiedział konsultant chciałem się upewnić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcho Opublikowano 12 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 Chłopie tak codziennie będziesz kilka razy tą swoją ofertę wklejał.Robisz to już od kilku dni i wszyscy już wiedzą o niej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mervel Opublikowano 12 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 niech każdy wejdzie do ICA i tam macie wyszczególnione co macie: poza pakietem podstawowym (universe, silver czy co tam macie) musicie mieć dodatkowo ' OP platinum' ja tego nie miałem i dlatego dzwoniłem. czekam na rozpatrzenie reklamacji ? robią to szybciej niż te [beep]ne 30 dni ? up >>SZUNAJ<< a co z reklamacją na polsat HD zgłosiłeś? na co liczysz ? mi się już nie chce o ten polsat walczyć , nie zależy mi w sumie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fumberas Opublikowano 12 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 Ja również zostałem oszukany. Podpisałem umowe na all inclusive 159 zl do konca roku. Rachunek przyszedłna 179 zł. Dodatkowo nie dziła nc+ online pomimo zapewnien ze bedzie działac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer Opublikowano 12 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 Jak to mozliwe ze podpisales umowe tylko do konca roku? nc+online? niema czegos takiego, jest nc+GO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banita24 Opublikowano 12 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 Zapewne chodzi o 159 zl do końca roku 20 zł bonus a póżniej 179 a nie cała umowa do końca roku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dadi82 Opublikowano 12 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 niech każdy wejdzie do ICA i tam macie wyszczególnione co macie:poza pakietem podstawowym (universe, silver czy co tam macie) musicie mieć dodatkowo ' OP platinum' ja tego nie miałem i dlatego dzwoniłem. Ja nie mam w ICA goły Silver a świecą wszystkie c+ od 30 minut po migracji. Więc opcja dodatkowa wcale świecić w ICA nie musi. Podajcie aderes mailowy do BOK nc+ lub N migrowałem z N. Wyśle maila z zapytaniem. JEszcze żeby mieć odpowiedź na "papierze" a nie tylko telefonicznie. Chyba że trzeba zadawać pytania przez formularz na stronie? Tak zrobię. mail wysłany poczekamy na odpowiedź, w sumie lepiej dmuchać na zimne, znając kombinatorstwo nc+, niż obudzić się któregoś dnia z ręką w nocniku, czyli bez całej rodziny c+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mervel Opublikowano 12 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 czytaj dokładnie kilka wypowiedzi wcześniej... C+ świecą do 1 lipca w promocji WSZYSTKIM skoro nie masz prócz nazwy pakietu dodatkowo nic o paczce 6x C+ (OP platinum) to prawdopoodbnie tego nie masz i 1 lipca Ci wyłączą. zadzwoń i się przekonaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azzu Opublikowano 12 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 powiedzcie mi panowie bo tak czytam ten watek i nie za bardzo wiem.czy jak przedluzylem telefonicznie umowe niecaly tydzien temu,a nowa umowa wejdzie w zycie od 1czerwca(tzn.dopiero wtedy bede odbieral kanały z pakietu na ktory zmienilem) to czy na stronie ICA w zakładce TWOJA OFERTA juz pownienem miec zmieniona wersje na pakiet ktory migrowałem czy to bedzie dopiero ok 1 czerwca? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 12 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 up >>SZUNAJ<< a co z reklamacją na polsat HD zgłosiłeś? na co liczysz ? mi się już nie chce o ten polsat walczyć , nie zależy mi w sumie Napisałem że chcę jakiś gratis, gdy dzisiaj składałem reklamację na pakiet 6xC+ to mi powiedzieli że tamta reklamacja jest już w dziale reklamacyjnym i na dniach mam dostać odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
user19 Opublikowano 12 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 czytaj dokładnie kilka wypowiedzi wcześniej...C+ świecą do 1 lipca w promocji WSZYSTKIM skoro nie masz prócz nazwy pakietu dodatkowo nic o paczce 6x C+ (OP platinum) to prawdopodbnie tego nie masz i 1 lipca Ci wyłączą. zadzwoń i się przekonaj Niekoniecznie. Ważne jest co powiedział konsultant i co on wprowadził. Mają taki [beep], że sami nie wiedzą jak z tego wybrnąć. Jeżeli zamówienie przyjął konsultant z Krakowa to w Wawie w COA mogą nie mieć wszystkiego w systemie. Tak to jest. Już dokładnie to przećwiczyłem u nich. Jako ciekawostkę mogę podać, że u konsultantów co innego otwiera się po podaniu pesela a co innego po podaniu nr. abonenta - taki kiks informatyków. Ma to podobno być wprowadzone do końca czerwca - ujednolicenie systemów. Ważne też co pod koniec maja lub w czerwcu będzie w pisemnym aneksie do umowy. Głownie problem ten dotyczy Nkowców. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateo704 Opublikowano 12 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 Nic Ciekawego w liście otrzymanym pocztą nie będzie, dostaniemy podziękowanie jak w n-ce że łaskawie przyjęliśmy oferty o jakiejś tam nazwie i tyle reszta to tylko bla bla żadnych konkretów. ICA od n-ki jest jak niemy film i pokazuje u wielu osób część informacji a nie znam nikogo komu by ukazało się tam coś takiego ja Canal+ przemium OP. Jedyna szansa dla N-kowiczów to faktura, powinny zacząć spływać do dekoderów na dniach i na nich zostać wyszczególnione wszystkie opcje, warunki, bonusy. Jeżeli tak nie będzie to znaczy że wciąż maja jeden wielki [beep] w systemie, albo systemach bo kto wie ile ich teraz mają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.