Skocz do zawartości

Oszukani przez Konsultantów!


naskrecik
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Również 18 kwietnia przedłużyłem umowę wraz z kanałami tematycznymi Cyfry oraz HBO na jakiś czas gratis. Oferta miała wejść w życie od 1 maja i powyższych kanałów brak.

Panowie a co robiliście do tego czasu.. Ja migrowałem 17 kwietnia i kanały z platyny i HBO były do 3 godzin.. Migracja mi leci od 1 maja 2013 roku .. Mój sąsiad nie dostał do 24 godzin zadzwonił zagroził jeżeli nie będzie do kolejnych 24 godzin wynegocjowanych w punkcie kanałów . To się żegna z nc+ po dwóch godzinach od wykonania telefonu zaświeciło i HBO i inne kanały.. To jest wasz interes i o niego trzeba dbać.. że konsultanci mogą opowiadać bzdury starczy zajrzeć na forum pytania nc plus..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@godunow ja do tego czasu dzwoniłem 2 razy, złożyłem reklamację. I co? Nic. Czekam na rozpatrzenie. I groźby prośby nic nie pomagają. Wynegocjowałem telefonicznie Platinum + HBO + Cinemax. Mam na razie Platinum + HBO. O Cinemax toczę bój od 22 kwietnia. Co śmieszne dziś się dowiedziałem, że tego HBO też nie powinienem mieć bo konsultant zaznaczył mi gołe Platinum za 99 zł. Ręce opadają.

Ciekawostka: konsultant dziś stwierdził, że odpowiedź na reklamację wyśle pocztą zwykłą. Czemu nie mailem - pytam - skoro wysyłalem reklamację mailem? I w odpowiedzi padło magiczne słowo "Procedura".

Zobaczę co odpiszą, jak nie po mojej myśli to odwiedzę z tym fantem Rzecznika UOKiK. :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Ja posiadałem pakiet Canal+ Kompakt HD+Multiroom+Pace Prv 500gb w cenie 96 zl. Umowa wgasła z dn. 30 kwietnia. 2 Maja zadwoniłem do platformy nc+ , po 40 minutach wkońcu ktoś podniósł słuchawke. Mówie że chciałbym przedłużyć umowę , Pan mnie zapytał co by mnie interesowało to powiedziałem że najbardziej zależy mi na paczce Canal + (głównie Canal+ Sport HD) który jest niestety tylko w pakiecie za 119zl. Zaproponowano mi Multiroma za 0zł Dekoder za 0zł Całą paczke Canal+ i te kanał co miałem w poprzednim pakiecie wszystko to za 69zl. Mało tego dostałem cały Maj gratis pierwszy rachunek płatny dopiero w Czerwcu.Zapytalem dwa razy czy dostaje multiroom, dekoder oraz ten pakiet (Platinium 119zl) w promocyjnej cenie 69zl. Potwierdził że tak , no to mówie że sie zgadzam papiery dostarczą pocztą. Następnego dnia gdy weszłem na ICA to myślałem że mnie rozpier.....Aktuakny pakiet jaki posiadam to C+Silver a nie C+Platinium i do zaplaty za miesiac Maj 111zl. Chwytam za sluchawke i dzwonie do nc+ odebrała tym razem bardzo nie miła Pani z którą się tylko kłuciłem powiedziała mi tylko tyle że zostaje mi złożenie reklamacji. Czy ktoś z was ma może jakiś wzór jak to napisać lub jakiegoś linka gdzie mogę takie coś znaleść bo nie mam zielonego pojęcia jak się za to zabrać. Z góry dziękuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to trzeba było przez telefon w rozmowie złożyć reklamację. Pani z infolinii powinna przyjąć reklamację.

Ja tak złożyłem i się dowiedziałem że to wina systemu że zostanie to zmienione w ciągu kilku dni. Też mam maj za darmo i dopiero od czerwca płatność jak faktura się pojawi w systemie.

Poza tym nie masz wyznaczonego terminu płatności więc możesz zapłacić w ostatnim dniu maja:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Również 18 kwietnia przedłużyłem umowę wraz z kanałami tematycznymi Cyfry oraz HBO na jakiś czas gratis. Oferta miała wejść w życie od 1 maja i powyższych kanałów brak.

Panowie a co robiliście do tego czasu.. Ja migrowałem 17 kwietnia i kanały z platyny i HBO były do 3 godzin.. Migracja mi leci od 1 maja 2013 roku .. Mój sąsiad nie dostał do 24 godzin zadzwonił zagroził jeżeli nie będzie do kolejnych 24 godzin wynegocjowanych w punkcie kanałów . To się żegna z nc+ po dwóch godzinach od wykonania telefonu zaświeciło i HBO i inne kanały.. To jest wasz interes i o niego trzeba dbać.. że konsultanci mogą opowiadać bzdury starczy zajrzeć na forum pytania nc plus..

 

 

nie chodzi o migracje z N do NC PLUS tylko o powrót z NC PLUS do N , a rozwiązać nie mogę bo twierdzą że podpisałem tel. umowe na nc plus

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ledwo podpisałem umowę a już mam nerwa. Wziąłem pakiet universe za 59zł i powinienem mieć Canal Family i Family 2 przez 2 miesiące gratis. Niestety kanały się nie świecą. Dzwonię dzisiaj do BOK i dowiaduję się że w ogóle ta opcja nie została dodana na moją umowę. Złożyłem reklamację bo tylko to mi pozostało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jak wyglądają moje szanse na rozpatrzenie reklamacji na moją korzyść jeśli pakiet HBO został obiecany mi ale już po mojej zgodzie (rozmowa telefoniczna) na warunki migracji bez pakietu HBO? Tzn. konsultantka przeczytała mi wszystko co ustaliliśmy, zapytała czy zgadzam się na te warunki, zgodziłem się po czym zapytałem o HBO w gratisie (trochę późno...), musiałem chwilę poczekać by potwierdziła wszystko na co się zgodziłem a przy okazji miała dowiedzieć się jak wygląda sprawa z HBO. Wróciła po krótkiej chwili potwierdzając ofertę na którą się zgodziłem i dodała że w prezencie dostanę HBO na 6 miesięcy. Od 1 maja miałem jeszcze stary dekoder i wszystko poza HBO działało, tzn opcja c+ gratis, po wymianie na mediabox c+ zniknęły, ale po wielu telefonach dopatrzyli się dopisku że miałem je obiecane i w końcu włączyli, ale HBO nigdzie nie jest dopisane i nie działają. Jedynie była ta obietnica podczas rozmowy, ale już po moim wcześniejszym zaakceptowaniu umowy bez HBO. Wysłałem reklamację z prośbą o odsłuchanie rozmowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie otrzymalem faktury za KWIECIEN, ani pisemnie, ani na dekoder ani nie widniala w ICA. Oplacilem ja w ciemno...teraz sie zastanawiam, czy dobrze zrobilem. Skoro nie otrzymalem faktury to z jakiej racji mam ja oplacac? Mam prawo prosic o zwrot tej kwoty i reklamacje zeby ten miesiac byl free?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi niestety też się przydarzyło że konsultant gadał co innego a wbił w kontrakt co innego...

zmigrowałem pod koniec kwietnia na silver + OP platinum + pace + cinemax 6 mscy za 69zł...

wszystko świeci bez problemu, z tym że w ICA nie miałem wpisanej 'OP platinum' ale wszystkie kanały C+ świeciły.

profilaktycznie zawdzwoniłem i okazało się że do 1 lipca jest okno otwarte na 6x C+ i wtedy by mi zniknęły ;]

zgłosiłem reklamację, albo mi dodają tak jak obiecali albo rozwiązuję umowę.

dość mam pier*** się z nimi i traktowania mnie jak pionka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kingofsouth
mi niestety też się przydarzyło że konsultant gadał co innego a wbił w kontrakt co innego...

zmigrowałem pod koniec kwietnia na silver + OP platinum + pace + cinemax 6 mscy za 69zł...

wszystko świeci bez problemu, z tym że w ICA nie miałem wpisanej 'OP platinum' ale wszystkie kanały C+ świeciły.

profilaktycznie zawdzwoniłem i okazało się że do 1 lipca jest okno otwarte na 6x C+ i wtedy by mi zniknęły ;]

zgłosiłem reklamację, albo mi dodają tak jak obiecali albo rozwiązuję umowę.

dość mam pier*** się z nimi i traktowania mnie jak pionka.

Po tym co napisałeś zadzwoniłem przedchwilą do NC+.......

Mam Canal + Gold :

6xCanal+,HBO,Filmbox, nSeriale, netvod ,Redlight na 6 m-cy za 0

 

i te wszystkie Canal +

mam zapewnione na 12miesięcy tak powiedział konsultant :D

chciałem się upewnić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niech każdy wejdzie do ICA i tam macie wyszczególnione co macie:

poza pakietem podstawowym (universe, silver czy co tam macie) musicie mieć dodatkowo ' OP platinum' ja tego nie miałem i dlatego dzwoniłem. czekam na rozpatrzenie reklamacji ?

robią to szybciej niż te [beep]ne 30 dni ?

 

up >>SZUNAJ<<

a co z reklamacją na polsat HD zgłosiłeś?

na co liczysz ?

mi się już nie chce o ten polsat walczyć , nie zależy mi w sumie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niech każdy wejdzie do ICA i tam macie wyszczególnione co macie:

poza pakietem podstawowym (universe, silver czy co tam macie) musicie mieć dodatkowo ' OP platinum' ja tego nie miałem i dlatego dzwoniłem.

Ja nie mam w ICA goły Silver a świecą wszystkie c+ od 30 minut po migracji.

Więc opcja dodatkowa wcale świecić w ICA nie musi.

 

Podajcie aderes mailowy do BOK nc+ lub N migrowałem z N. Wyśle maila z zapytaniem. JEszcze żeby mieć odpowiedź na "papierze" a nie tylko telefonicznie.

Chyba że trzeba zadawać pytania przez formularz na stronie? Tak zrobię.

mail wysłany poczekamy na odpowiedź, w sumie lepiej dmuchać na zimne, znając kombinatorstwo nc+, niż obudzić się któregoś dnia z ręką w nocniku, czyli bez całej rodziny c+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czytaj dokładnie kilka wypowiedzi wcześniej...

C+ świecą do 1 lipca w promocji WSZYSTKIM

skoro nie masz prócz nazwy pakietu dodatkowo nic o paczce 6x C+ (OP platinum) to prawdopoodbnie tego nie masz i 1 lipca Ci wyłączą.

zadzwoń i się przekonaj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiedzcie mi panowie bo tak czytam ten watek i nie za bardzo wiem.czy jak przedluzylem telefonicznie umowe niecaly tydzien temu,a nowa umowa wejdzie w zycie od 1czerwca(tzn.dopiero wtedy bede odbieral kanały z pakietu na ktory zmienilem) to czy na stronie ICA w zakładce TWOJA OFERTA juz pownienem miec zmieniona wersje na pakiet ktory migrowałem czy to bedzie dopiero ok 1 czerwca?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

up >>SZUNAJ<<

a co z reklamacją na polsat HD zgłosiłeś?

na co liczysz ?

mi się już nie chce o ten polsat walczyć , nie zależy mi w sumie

 

Napisałem że chcę jakiś gratis, gdy dzisiaj składałem reklamację na pakiet 6xC+ to mi powiedzieli że tamta reklamacja jest już w dziale reklamacyjnym i na dniach mam dostać odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czytaj dokładnie kilka wypowiedzi wcześniej...

C+ świecą do 1 lipca w promocji WSZYSTKIM

skoro nie masz prócz nazwy pakietu dodatkowo nic o paczce 6x C+ (OP platinum) to prawdopodbnie tego nie masz i 1 lipca Ci wyłączą.

zadzwoń i się przekonaj

 

Niekoniecznie.

Ważne jest co powiedział konsultant i co on wprowadził.

Mają taki [beep], że sami nie wiedzą jak z tego wybrnąć. Jeżeli zamówienie przyjął konsultant z Krakowa to w Wawie w COA mogą nie mieć wszystkiego w systemie. Tak to jest. Już dokładnie to przećwiczyłem u nich. Jako ciekawostkę mogę podać, że u konsultantów co innego otwiera się po podaniu pesela a co innego po podaniu nr. abonenta - taki kiks informatyków.

Ma to podobno być wprowadzone do końca czerwca - ujednolicenie systemów. Ważne też co pod koniec maja lub w czerwcu będzie w pisemnym aneksie do umowy.

Głownie problem ten dotyczy Nkowców.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic Ciekawego w liście otrzymanym pocztą nie będzie, dostaniemy podziękowanie jak w n-ce że łaskawie przyjęliśmy oferty o jakiejś tam nazwie i tyle reszta to tylko bla bla żadnych konkretów. ICA od n-ki jest jak niemy film i pokazuje u wielu osób część informacji a nie znam nikogo komu by ukazało się tam coś takiego ja Canal+ przemium OP. Jedyna szansa dla N-kowiczów to faktura, powinny zacząć spływać do dekoderów na dniach i na nich zostać wyszczególnione wszystkie opcje, warunki, bonusy. Jeżeli tak nie będzie to znaczy że wciąż maja jeden wielki [beep] w systemie, albo systemach bo kto wie ile ich teraz mają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...