Skocz do zawartości

Oszukani przez Konsultantów!


naskrecik
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

umowę zawarłem telefonicznie 18 kwietnia, pakiet wszedł w życie 1 maja. Do dziś oczywiście nie otrzymałem jeszcze aneksu czy innego pisma.

Dziś złożyłem reklamacje, że nie mam kanałów MULTI+ do pakietu Comfort.

Powiedziała mi, że potrwa to ok 1,5 tygodnia, zapytałem czy jeśli nie dostanę tego pakietu to czy będę mógł odstąpić od umowy. Powiedziała, że nie bo miałem czas do 28 kwietnia. Jak miałem to zrobić skoro nie widziałem otrzymanej usługi przed tym terminem.

Czy kobita robi mnie w konia, czy jednak mają zastosowanie takie przepisy ze strony UOKiK:

 

Warto wiedzieć, że przedsiębiorca – zawierając z nami umowę na odległość – ma obowiązek poinformować nas na piśmie o prawie do odstąpienia od umowy w ciągu 10 dni (tak stanowi art. 9 ust. 3 u.o.n.p.k.).

 

Jeśli tego nie uczyni (konsument nie otrzyma pisemnego potwierdzenia takiej informacji), to termin na odstąpienie od umowy wydłuża się do trzech miesięcy (stanowi to art. 10 ust. 2 u.o.n.p.k.). Termin do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn wydłuża się do trzech miesięcy także w przypadku, gdy przedsiębiorca co prawda poinformuje (na stronie internetowej lub w rozmowie telefonicznej) o prawie do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn w ciągu 10 dni, ale nie dostarczy konsumentowi tej informacji na piśmie.

 

Zgodnie z tym mam 3 miesiące na odstąpienie od umowy?

 

Inna sprawa: czy mam jakieś prawo do odsłuchania takiej rozmowy? Jeśli tak, to w jaki sposób?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie zrobisz zrobili cie w konia

Dzięki. Pocieszające i treściwe :/

 

mask skoro zawarłeś umowę 18 kwietnia to dlaczego do tego czasu nie dzwoniles do nc w celu podania sygnału!! Kanały zazwyczaj sa włączane do 24 godzinach po zawarciu umowy telefonicznej!! A konkretnie jakie kanały ci nie świecą???

Babka powiedziała, że włączą je 1 maja. Pytałem czemu nie od razu, ale coś gadała o procedurze technicznej.

Brakuje 8 kanałów z pierwszej linijki od Ale Kino do nSport:

http://ncplus.pl/sklep/promocje/comfortplus

 

PS. czyli źle rozumiem zapisy z UOKiK, skoro nie ma 3 miechów dla mnie to dla kogo?

i jak wygląda sprawa z odsłuchaniem nagrania przeze mnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie po wysłaniu reklamy za kilka dni włączyli hbo - w ICA dalej widać stare pakiety z N i dodatkowa opcja HBO , nic o Kanałx6 ani o silverze ni widu ni słychu , łudziłem się że, od 1 maja włączą niestety LIPA

Do mask - poczekaj na rozpatrzenie reklamacji , wg mnie powinno być wszystko ok po wysłuchaniu rozmowy :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja migrowałem 30.04 z oferty Świat hd-dostałem universe+6canal 59zl. Canale mialy byc aktywowane do 24h ale nie były. Zadzwoniłem do nich raz na nr krakowski w drugi dzień na warszawski-zawsze mówili ok przesyłamy uprawnienia na canal plus. Dodam jeszcze ze family 1 i 2 swiecą. Dziś dzwoniąc dwa razy dowiedziałem się że nie mogłem otrzymać 6 canal plus bo w moim przypadku takiej opcjii nie było choć pytałem konsultanta ze cztery razy o te kanały i mowil ze je dostaje. Dzis pan radził pisać reklamacje i czekać 30 dni. Ktoś miał moze taką sytuacje ,cos poradzicie?.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie po wysłaniu reklamy za kilka dni włączyli hbo - w ICA dalej widać stare pakiety z N i dodatkowa opcja HBO , nic o Kanałx6 ani o silverze ni widu ni słychu , łudziłem się że, od 1 maja włączą niestety LIPA

Do mask - poczekaj na rozpatrzenie reklamacji , wg mnie powinno być wszystko ok po wysłuchaniu rozmowy :-)

 

Historii ciąg dalszy wczoraj 3 maja pojawił się silver + w ICA i wraz z nim zacząl świecić hbo, canal+ x6 mimo że w ICA nie widnieją. Mimo tego że, niedostałem odpowiedzi na reklamę coś zaczęło świecić. Ale pozwoliłem sobie zadzwonić do DT (partyline) z pytaniem co z dekoderami ? Okazało się że, nie ma takiej opcji żeby NC+ wysłała od razu dwa dekodery ( głowny turbobox+ uzupełniający) mimo potrójnych zapewnień konsultanta z DUK ! Zostałem poinformowany że, jeżli dostanę głowny to mam się skontaktować z nimi - boję się że znów walną mnie w rogi i się okaże że, niemam opcji Multiroom :shock:

Tym bardziej że, obiecano mi dekoder główny bez opłat początkowych (jedynie 5 pln/mc dzierżawy) - jeżli zjawi się kurier i będzie chciał jakiś pieniądz to go poprostu odeślę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

umowę zawarłem telefonicznie 18 kwietnia, pakiet wszedł w życie 1 maja. Do dziś oczywiście nie otrzymałem jeszcze aneksu czy innego pisma.

Dziś złożyłem reklamacje, że nie mam kanałów MULTI+ do pakietu Comfort.

Powiedziała mi, że potrwa to ok 1,5 tygodnia, zapytałem czy jeśli nie dostanę tego pakietu to czy będę mógł odstąpić od umowy. Powiedziała, że nie bo miałem czas do 28 kwietnia. Jak miałem to zrobić skoro nie widziałem otrzymanej usługi przed tym terminem.

Czy kobita robi mnie w konia, czy jednak mają zastosowanie takie przepisy ze strony UOKiK:

 

Warto wiedzieć, że przedsiębiorca – zawierając z nami umowę na odległość – ma obowiązek poinformować nas na piśmie o prawie do odstąpienia od umowy w ciągu 10 dni (tak stanowi art. 9 ust. 3 u.o.n.p.k.).

 

Jeśli tego nie uczyni (konsument nie otrzyma pisemnego potwierdzenia takiej informacji), to termin na odstąpienie od umowy wydłuża się do trzech miesięcy (stanowi to art. 10 ust. 2 u.o.n.p.k.). Termin do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn wydłuża się do trzech miesięcy także w przypadku, gdy przedsiębiorca co prawda poinformuje (na stronie internetowej lub w rozmowie telefonicznej) o prawie do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn w ciągu 10 dni, ale nie dostarczy konsumentowi tej informacji na piśmie.

 

Zgodnie z tym mam 3 miesiące na odstąpienie od umowy?

 

Inna sprawa: czy mam jakieś prawo do odsłuchania takiej rozmowy? Jeśli tak, to w jaki sposób?

 

Mam identyczną sytuację. Również 18 kwietnia przedłużyłem umowę wraz z kanałami tematycznymi Cyfry oraz HBO na jakiś czas gratis. Oferta miała wejść w życie od 1 maja i powyższych kanałów brak. Oczywiście reklamacja złożona, choć dla mnie ta sytuacja jest chora, żeby składać reklamację na coś co z automatu wchodzi w skład oferty (MUlti+). Do tej pory nie przyszło mi żadne pismo z potwierdzeniem zawarcia umowy. Chętnie się dowiem czy w takim wypadku może wypowiedzieć umowę lub są jakieś inne rozwiązania?

 

pozdrawiam

seba_stian

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drodzy Forumowicze

 

Ja 30 Kwietnia migrowałem do NC+ z Cyfry + na pakiet all inclusive konsultantka zapytała czy chce wymienić dekoder na mediabox+ ja chce ale powiedziałem że nie teraz bo niemam w tej chwili pieniędzy i dopiero bym wymienił na ok miesiąc w punkcie serwisowymi zakupił bym muliroom miało być to zanotowane. Jak się okazało chciałem dzisiaj wymienić dekoder philips pvr od cyfry na dekoder mediabox i niestety niemam takiej mozliwości zadzwoniłem na infolinie i powiedział mi że moge wymienić sprzęt dopiero po skończeniu umowy czyli po 18 miesiącach. Sprawa 2 to chciałem wyminić dekoder od cyfry ale dekoderów nie ma w punktach i co teraz dekoder nie działa wymienić na mediabox niechcą czyli 180zł mam płacić na vivat. Złożyłem dzisiaj 3 reklamacje 2 na infolini i 1 w centrum nc+pisemnie została wysłana faxem na rozpatrzenie mają w teorii 30 dni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konsultant niechciał zodyfikować kontraktu udostępniając możliwość wymiany dekodera na mediabox i poiwedział że niemam możliwośći odstąpienia od umowy w ciągu 10 dni jak to mi przysługuje, Reklamacje złożyłem na brak kanałów Polsat HD History HD Polsat Sport News oraz nie działający Blue Hastler

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem już dwa razy do TCA w sprawie tego co mam w ICA. Na TV wszystko śmiga zgodnie z umową. Tylko nie posiadam tego wpisanego w system (Canal+ Platinum opcja). Do tego dwa MR - po Cyfrze i od nc+. Miał być po Cyfrze i bezpłatny, a na fakturze widnieje opłata 20 zł za MR. W czasie tych dwóch rozmów usłyszałem, że wprowadzają poprawki do systemu, bo rzeczywiście tak widnieje w systemie. Niestety widać lubią robić ludzi w balona. To ja też się pobawię... Przyjdzie faktura na 84 zł to nie zapłacę i dam im godzinę na zrobienie korekt w ICA. Do tego jeśli będą chcieli, żebym zapomniał o sprawie to dadzą drugiego Pace'a, a może nie przejdę się do Rzecznika Praw Konsumenta i nie złożę na nich skargi (a takich skarg pewnie będzie więcej). Jak nie to po godzinie skarga leci na działania nc+, do których notabene bezczelnie się przyznają, bo twierdzą że w ICA mam błędnie wklepane wszystko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Jorgo0001 - bo teraz juz ci nikt dekodera nie wymieni koniec kropka. Jedyne co mozesz zrobic to zlozyc reklamacje iz masz inne warunki niz przedstawione w rozmowie telefonicznej i ze konsultant zapewnial cie o mozliwosci wymiany dekodera za miesiac. Jesli tak bylo to wprowadzil cie w blad i bedziesz mogl cofnac migracje. Czy to jasne ? Innej opcji nie ma. Jesli podczas rozmowy telefonicznej nie padlo wyrazne stwierdzenie ze dostaniesz mediabox za miesiac to nic nie zrobisz. Tyle w temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odsluchaja rozmowe jesli konsultant wprowadzil cie w blad z dekoderem bedziesz mogl cofnac migracje. Migrowac jeszcze raz . W trakcie umowy nie mozna zmieniac sprzetu polityka n zastapila ta znana z cyfry niestety.

 

Dwukrotnie dokonywałem zmiany dekodera w trakcie trwania umowy bez jej przedłużania, raz z Białego nBOX-a na recordera a pozniej na turborecorder. Fakt że były to promocje i nie zawsze dało takiej zmiany dokonać.

 

Dzwoniłem już dwa razy do TCA w sprawie tego co mam w ICA. Na TV wszystko śmiga zgodnie z umową. Tylko nie posiadam tego wpisanego w system (Canal+ Platinum opcja). Do tego dwa MR - po Cyfrze i od nc+. Miał być po Cyfrze i bezpłatny, a na fakturze widnieje opłata 20 zł za MR. W czasie tych dwóch rozmów usłyszałem, że wprowadzają poprawki do systemu, bo rzeczywiście tak widnieje w systemie. Niestety widać lubią robić ludzi w balona. To ja też się pobawię... Przyjdzie faktura na 84 zł to nie zapłacę i dam im godzinę na zrobienie korekt w ICA. Do tego jeśli będą chcieli, żebym zapomniał o sprawie to dadzą drugiego Pace'a, a może nie przejdę się do Rzecznika Praw Konsumenta i nie złożę na nich skargi (a takich skarg pewnie będzie więcej). Jak nie to po godzinie skarga leci na działania nc+, do których notabene bezczelnie się przyznają, bo twierdzą że w ICA mam błędnie wklepane wszystko.

 

Sam sobie zaprzeczasz, pomyśl logicznie jeżeli wszystko śmiga tzn że masz w systemie to co mieć powinieneś. Mają [beep] w ICA, bo z tego słynęła n-ka i na to nic na razie nie poradzisz. Ja bym od razu zażądał na Twoim miejscu darmowych 3 msc. bo w ICA nie pojawiło Ci się kilka wyrazów :brawo: Powodzenia życzę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie wiazalo sie to z przedluzeniem umowy czy nie ? Byc moze jakies szczegolne akcje promocyjne. Ja kiedys kupilem bialego boksa po miesiacu chcialem wziasc wyzszy pakiet doplacic do czarnego nie dalo rady. Cale szczescie usunęli z oferty jakis kanal i wypowiedzialem umowe dajac sobie mozliwosc zawarcia nowej juz czarnym nboxem. Jednak procedury byly chore. Nawet po wyslaniu wypowiedzenia nie chcieli sie zgodzic na wymiane sprzetu lepiej bylo zebym dal zarobic znow w APSie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie że nie, nie wiązało się to z przedłużeniem umowy. Pierwszej zmiany dokonałem na podstawie jakiegoś "talonu" czy coś w tym stylu, nie pamiętam dokładnie, wiem że była bezpłatna. Druga na turbo przez BOK za 49zł, kurier przywiózł nowy zabrał stary i dał w rączki aneks. Informacje o promocji znalazłem na oficjalnym forum n-ki, było kilka opcji wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam ten sam problem z nc+. Reklamacja złożona i zarejestrowana. Rozumiem, że nie mogę złożyć wypowiedzenia, bo umowę telefonicznie zawarłem 19 kwietnia z początkiem świadczenia usług 1 maja? Jak w końcu liczy się to 10 dni? Nadmieniam, że nie dostałem jeszcze umowy na piśmie.

I jeszcze jedno pytanie - czy mogę wypowiedzieć umowę ze względu na brak gwarantowanego Polsatu HD (Pace)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...