Skocz do zawartości

Oszukani przez Konsultantów!


naskrecik
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wyjaśniam jednocześnie, że wspomniana promocja nie jest uwzględniona w ICA. Trwają jednak prace nad jej wprowadzeniem.

Trzeba tego pilnować, choć dziwi mnie, że nie można tego wpisać po prostu jako tekst, jeżeli taka opcja dodatkowa nie była brana pod uwagę.

Jeszcze tylko jedna niespodzianka możliwa w Twoim przypadku, bo nie masz umowy papierowej :>

Oczywiście życzę Ci, sobie i wszystkim żeby nie miłych niespodzianek już nie było.

PS po jakim czasie od migracji można spodziewać się papierku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja mailowa reklamacja (przez formularz kontaktowy) została dziś rozpatrzona pozytywnie. HBO i Cinemax są już w ICA jako opcje dodatkowe i są też aktywowane na dekoderze. Na rozpatrzenie czekałem 15 dni. Życzę innym piszącym w tym wątku powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyjaśniam jednocześnie, że wspomniana promocja nie jest uwzględniona w ICA. Trwają jednak prace nad jej wprowadzeniem.

Jeszcze tylko jedna niespodzianka możliwa w Twoim przypadku, bo nie masz umowy papierowej :>

 

Dzwoniłem do BOK-u i dostanę papierek, ale muszę cierpliwie poczekać, bo "rzekomo" tyle mają osób, które przedłużają umowy, że to się ciągnie ślimaczym tempem wysyłanie aneksów, jednocześnie poinformowała mnie, że taka reklamacja zostaje w systemie do końca obecnej umowy, więc mogę spać spokojnie, ale na wszelki wypadek zachowam kolejny "dowód" w sprawie. Jak coś to idę po 1 lipca do sądu :) Mam ochotę i czas się procesować jestem "bogatym rencistą" :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja czekam cały czas na odzew w sprawie mojej reklamacji gdzie pan konsultant zapomniał dołączyć do mojej umowy Canal+ Family i Family 2 na 2 miesiące gratis. Pan z infolinii gdzie dzwoniłem ostatnio zdziwiony że ja chcę te kanały. Nawet nie wiedzą jakie mają obecnie promocję. Więcej nie zamawiam nigdy nic przez telefon mimo że jest na lepszych warunkach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie sytuacja wyglądała tak:

 

wypowiedzenie złożone w kwietniu, koniec umowy w maju.

 

Telefon z działu utrzymania abonenta.

Oferta Gold za 89 zł na 12 msc plus Canal+ i Canal+Sport do końca umowy czyli w zasadzie Platyna.

Do tego Multiroom Standard za 0 zł i dwa dekodery MediaBox+ (jednorazowo 49 zł) + Box+ (dwie karty)

Za dekodery opłata 2x10 złotych.

Łącznie miało być 109 złotych. Pani powiedziała aby pójść do dystrybutora i odebrać sprzęt i przy okazji oddać starego PVR Philipsa. Jeżeli bym nie poszedł to ma przyjechać kurier z dekoderami i zabrać stary.

 

Co się okazało. W systemie widoczna jest tylko migracja na Gold, bez Multiroomu, Canal+ i Canal+Sport. Dystrybutor dzwonił na infolinię i tam dostał info, że migracja była, ale że na moim sprzęcie i bez Multiroomu, nie mówiąc o dodatkowych kanałach. To samo pokazało mi się w ICA - sam Gold i PVR Philips.

 

Zadzwoniłem na infolinię i złożyłem reklamację. No i czekam :?

 

Zrobić jeszcze pisemną wersję reklamacji i im wysłać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@BorderGuard - Najlepiej złóż reklamacje poprzez formularz na stronie NC+, opisz całą sytuacje, jaka Cię spotkała i poproś koniecznie o odsłuchanie rozmowy migracyjnej. Przedstaw koniecznie jakie warunki były Ci proponowane. Myślę, że kontakt (złożenie reklamacji) poprzez formularz wystarczy. W moim przypadku było tak, że czekałem 3 tygodnie, ale reklamacje mi uwzględnili

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie sytuacja wyglądała tak:

 

wypowiedzenie złożone w kwietniu, koniec umowy w maju.

 

Telefon z działu utrzymania abonenta.

Oferta Gold za 89 zł na 12 msc plus Canal+ i Canal+Sport do końca umowy czyli w zasadzie Platyna.

Do tego Multiroom Standard za 0 zł i dwa dekodery MediaBox+ (jednorazowo 49 zł) + Box+ (dwie karty)

Za dekodery opłata 2x10 złotych.

Łącznie miało być 109 złotych. Pani powiedziała aby pójść do dystrybutora i odebrać sprzęt i przy okazji oddać starego PVR Philipsa. Jeżeli bym nie poszedł to ma przyjechać kurier z dekoderami i zabrać stary.

 

Co się okazało. W systemie widoczna jest tylko migracja na Gold, bez Multiroomu, Canal+ i Canal+Sport. Dystrybutor dzwonił na infolinię i tam dostał info, że migracja była, ale że na moim sprzęcie i bez Multiroomu, nie mówiąc o dodatkowych kanałach. To samo pokazało mi się w ICA - sam Gold i PVR Philips.

 

Zadzwoniłem na infolinię i złożyłem reklamację. No i czekam :?

 

Zrobić jeszcze pisemną wersję reklamacji i im wysłać?

Czy wy nie umiecie się uczyć na własnych błędach??

Przecież telefonicznie już raz zrobili Cię w bambuko/ no tutaj inaczej jak przez telefon nie można było/ , a teraz też zgłaszasz telefonicznie.Nie zdziw się jak nigdzie tego nie odhaczyli. Lepiej sprawdzić, a do tego napisz listownie bądź mailem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Nie myślałem, że i mnie to spotka. Zmigrowałem 14.05 na opcję Universe+ + 6 x Canal+ za 59 zł., umowa na 12 m-cy. Dzisiaj dzwonię i się dowiaduję, że nie mam żadnej opcji 6 x C+. Reklamacja złożona przez ich formularz na stronie. Całe to zawieranie umów / aneksów przez telefon powinno być zabronione. Dawno nie spotkałem tak nieprofesjonalnego podejścia do klienta. Bajzel tam mają straszny i mam wrażenie, że nad niczym nie panują....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CH. wie co jest!

już parę osób ma reklamację w trakcie rozpatrywania.... (w tym ja)

konsultanci się gubią...jedni mówią że jest paczka C+, inni że nie ma tej opcji (op platinum)

ja czekam na oficjalne potwierdzenie na piśmie.

albo jest taki [beep], albo tak ludzi na potęgę robią w odbyt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mi dzisiaj na maila napisali że mam tylko Family i Family2. Święcą mi wszystkie cały czas i jak aktywowałem multiroom to powiedzieli że mam normalnie 6xCanal+ co jest ?

Tylko nie dzwoń i nie sprawdzaj bo ich wkurzysz i w końcu ci je wyłączą. Jak mają [beep] a my na tym korzystamy to lepiej siedzieć cicho :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dadi82, no problem w tym, że nie świeci mi paczka Canal+ mimo zapewnień konsultanta, że będzie paczka 6 x Canal+ w maju i przez cały okres umowy (12 m-cy od 01.06.2013 do 31.05.2014), a tu nic. Poczekam aż rozpatrzą reklamację i dam znać tutaj co i jak. W tej chwili jestem na nich totalnie wkurzony na takie podejście do klienta. Amatorka na całego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kocurek to słabo. Większośći (chyba) w tym mi pełna paczka c+ świeci, ja tylko dla swojego św. spokoju wysłałem maila z pytaniem czemu w ICA mam goły Silver bez op platinum i mi odpisali że w ICA jest goły SIlver bo na niego migrowałem bez żadnych dodatków. Reklamacja poszła ale jestem w tej dobrej sytuacji że czas leci mają 30 dni na jej rozpatrzenie ale wszystkie kanały są.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może mi nie świeci, bo jeszcze nie aktywowali mi nic? Ile czasu mają na aktywację? Migrowałem 14-tego maja. Konsultant coś wspominał o pięciu dniach na aktywację (czemu tak długo??). Tylko dziwne, że w ICA widzę już Universe+... a paczka C+ nie świeci. Banda amatorów i oszustów!!! To jest ostatnie 12 m-cy co z nimi jestem i migruję na DVB-T. Nie można tak traktować klientów...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z góry zaznaczam, że od pewnego czasu nie śledziłem tematów związanych z NC+ - jeśli podobny problem występował (a zakładam, że pewnie tak było), proszę bądźcie wyrozumiali.

 

Przeszedłem migrację z Cyfry + do NC+ pod koniec kwietnia. Drogą telefoniczną wynegocjowałem następujące warunki:

- Universe +

- 6x Canal +

- Multiroom 2x Cameleon

- Dekoder PVR 500 GB

= 74 zł/mies., umowa na 12 miesięcy.

 

Wszystko ładnie, oczywiście nie obyło się bez problemów - na pakiet 6xC+ czekałem ok. tygodnia (infolinia tłumaczyła, że problemy w systemie), ale w końcu wszystko ruszyło z kopyta.

Niestety, do czasu. Okazało się, że wystawiono mi rachunek opiewający na kwotę 144 zł za miesiąc maj. Rachunek taki widnieje zarówno na platformie ICA, jak i na dekoderze. Oczywiście zadzwoniłem od razu na infolinię, gdzie poinformowano mnie że niestety nie mają wglądu do szczegółów mojej umowy i mogą przyjąć jedynie reklamację, polegającą na odsłuchu. Od jakiś 2 tygodni nic się nie zmieniło - rachunki nadal widnieją w kwocie 144 zł, żadnej wiadomości ze strony NC+, zero jakiegokolwiek kontaktu od momentu zgłoszenia reklamacji.

 

No i teraz pytanie - czy ktoś miał podobny problem? Czy zostałem oszukany i pozostanie mi jedynie droga sądowa (brak taśmy z warunkami umowy/błąd konsultanta itd), czy po prostu kolejny [beep] w systemie i sprawa zostanie pozytywnie zamknięta?

 

Z góry dziękuje za wszelkie odpowiedzi !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mają niemiłosierny [beep] w systemie. Miałem podobną sytuację. Niesłusznie, naliczyli mi opłatę 20zł za multiroom (wynegocjowany za 0zł). Tak samo, konsultant tłumaczył, że nie mają podglądu do umowy i może jedynie przyjąć reklamację. Po odsłuchaniu rozmowy, z warunkami przedłużenia umowy, reklamacja została uznana i wystawili korektę. Odpowiedź dostałem w ostatnim dniu, kiedy mogli rozpatrzyć reklamację (regulaminowe 30 dni).

Zapłać im tyle ile wynika z warunków umowy i czekaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja właśnie przerabiam podobny problem. Umowa wynegocjowana na 159 złotych, rachunek na 179, na papierze i w ICA. Mój mail, że nastąpiło przekłamanie. Oni - OK przyjęliśmy reklamację. Zapłaciłem oczywiście 159, dziś SMS o "zaległości" 20 złotych. Mój mail, że wszystko jest OK w oparciu o zawartą telefonicznie umowę i nie mam zamiaru płacić więcej. I teraz czekam. 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tymi konsultantami to się rozmawia jak z opóźnionymi w rozwoju, oszukano mnie nie mówiąc nic, że jeśli teraz zrezygnuję z dekodera to w przyszłości nie będę mógł wziąć od nich mediabox+. Walczę z gamoniami od 5 tygodni, reklamuję i dostaję bełkotliwe odpowiedzi nie na temat. Na pewno w przyszłości nie będzie to moja platforma. Szkoda na oszustów czasu i nerwów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwa dni temu zmigrowałem do NCPLUS pakiet Universe+ wraz z 6 C+ za 54PLN - umowa ma wejść w życie od 1 czerwca 2013r. Napisałem do nich maila i chciałem się upewnić co do warunków. Odpisali, że będę miał Universe+ za 54PLN, ale nie wspomnieli o 6 C+. Na szczęście jeszcze jutro mogę im wysłać odstąpienie. Na jaki adres je wysłać? Wcześniej wysyłałem Canal+ Cyfrowy S.A. 02-100 Warszawa skrytka pocztowa 8. Czy po zmianach i połączeniu się platform te dane są nadal aktualne? Zależy mi na skutecznym odstąpieniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...