Skocz do zawartości

Oszukani przez Konsultantów!


naskrecik
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dwa dni temu zmigrowałem do NCPLUS pakiet Universe+ wraz z 6 C+ za 54PLN - umowa ma wejść w życie od 1 czerwca 2013r. Napisałem do nich maila i chciałem się upewnić co do warunków. Odpisali, że będę miał Universe+ za 54PLN, ale nie wspomnieli o 6 C+. Na szczęście jeszcze jutro mogę im wysłać odstąpienie. Na jaki adres je wysłać? Wcześniej wysyłałem Canal+ Cyfrowy S.A. 02-100 Warszawa skrytka pocztowa 8. Czy po zmianach i połączeniu się platform te dane są nadal aktualne? Zależy mi na skutecznym odstąpieniu.

Tak to ten adres, a moze lepiej zadzwonic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

w dniu 22 kwietnia zmigrowałem do nc+.

 

W tym dniu po rozmowie z konsultantką ustaliłem, że będę miał MR Premium, następnego dnia gdy poszedłem do punktu odebrać sprzęt okazało się, że mam MR Standard. Zanim wziąłem sprzęt zadzwoniłem do biura obsługi i tam miły Pan powiedział, żeby odebrać sprzęt i złożyć reklamację. Tak też zrobiłem.

Po 30 dniach otrzymałem odpowiedź (a dokładnie ostatniego dnia) negatywną. To znaczy, że po podobno odsłuchaniu rozmowy z konsultantką (a conajmniej 3 razy wymawiałem słowa: MR Premium a Pani z którą rozmawiałem potwierdzała to).

nie uwzględniono mi reklamacji.

Do tego, gdy zgłaszałem reklamację gdy zagroziłem, że od razu zrywam umowę to powiedział, że wszystko załatwimy.

Teraz jestem w [beep]ie bo ani nie mam sprzętu o który negocjowałem kilkoma telefonami.

 

Sprawa reklamacji wydłużała się ze względu na to, żebym nie mógł rozwiązać umowy.

Co mogę z tym faktem zrobić? Jak rozwiązać umowę z tą z[beep]aną platformą?

Ewentualnie jak wywalczyć sprzęt za który wg. mnie płacę od dwóch miesięcy a go nie mam i jakieś zadość uczynienie?

Proszę o porady...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kingofsouth

A ja płace za to co widać w sygnaturce 89 pln i uważam że to dobra cena zarówno dla mnie jak i dla króla juliana :D

bo te rozdawnictwo za pół darmo się zemści.....np.oszukaniem przez konsultanta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Aldek, boli że inni płacą za to samo co Ty 40% :?::jupi:

 

@Maćek, tylko spokojnie, u mnie też nie włączyli od razu 6C+ i HBO. Zadzwoniłem do nich w bojowym nastroju, powiedziałem że nie działają mi te kanały i po chwili już działały oraz pojawiły się w ICA. Żadnej reklamacji składać nawet nie musiałem... W ICA za to wszystko (mam dokładnie to co Ty) wyświetla mi wartość 214zł, ale dzisiaj pojawiło się naliczenie za czerwiec i jest dokładnie tak jak umawialiśmy się: 59zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli są możliwości negocjacji umów, to trzeba korzystać, natomiast w nowej nc+ są wieczne problemy proceduralne i o wszystko trzeba się prosić po sto razy. Druga sprawa, jak się trafi na życzliwego konsultanta, to pomoże w mig, ale takich jest zdecydowana mniejszość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

OSTRZEŻENIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Opiszę wam jak nc wykorzystuje nieuwaznych klientów, takich jak ja.

10.08 zdecydowałem przedłużyć umowę z extra, c 6, HBO 6mx0zl i 6x25zl, History, multum standard. Dostałem email do akceptacji.

Sam nie wiem czemu zasugerował się, że mam 14 dni na akceptację. Bylem zajęty czymś innym i nie myślałem o tym sądząc ze mam czas.

19.08 zadzwonił konsul z którym ustalalem warunki i mówi że przegapiłem kliknięcie do 7 dni, ale on mi zaraz "WYŚLĘ OFERTĘ JESZCZE RAZ".

Nie czytając szczegółów kliknąłem myśląc, że skoro powiedział "jeszcze raz" to jest to samo. I tu się zaczęło. Po powrocie do domu zniknęły Cinemax z poprzedniej umowy. Po telefonie włączyli na 2 miesiące. Wieczorem juz nie było hbo i tu zonk. Pani powiedziała ze nie mam hbo. Sprawdziłem wtedy email

i okazało się ze "jeszcze raz" oznacza brak hbo i history. Dla mnie to oszustwo, konsul nie wspomniał, że przesyła okrojona ofertę.

TO NIE JEST JUŻ PLATFORMA, TO SĄ OSZUŚCI ŻERUJĄ NA NAS !!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Podpowiedzcie jak teraz w mojej sytuacji odstąpić od umowy. Jak to będzie wyglądać, ile zapłacę, kiedy się zakończy umowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kingofsouth

Ewidentnie twoja wina....przecież konsultant nie powiedział że będzie taka sama oferta co ci wcześniej przesłali...

Nikt nie zmuszał cie do akceptacji bez przeczytania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ewidentnie twoja wina....przecież konsultant nie powiedział że będzie taka sama oferta co ci wcześniej przesłali...

Nikt nie zmuszał cie do akceptacji bez przeczytania

Rozumiesz co to uczciwość ?

Każdy musi zarabiać ale masz w jakieś firmie takie wałki jak w nC+ ?

Na okrągło się słyszy, że coś kombinują z niedopowiedzeniami, pół-prawdami.

ZAWSZE klient jest sobie winien ale to nie oznacza, że firma musi na tym żerować.

To są metody wczesno kapitalistyczne gdy tępaki drobnym druczkiem dopisywali wykluczenia (banki, raty, sieci komórkowe).

Dzisiaj za takie coś żaden bank by nie istniał, żaden sklep nie utrzymałby się na dłużej.

W nC+ jest to praktykowane i dopóki konsule to będzie banda uczących się jeszcze dzieciaków, którzy mają płacone od podpisanej umowy i którzy są uczenia aby wciskać taki kit, dopóty będą takie posty na forach.

 

Podsumowując.

Mając umowy z sieciami komórkowymi, bankami, kredytami, internetami, telewizjami sat. TYLKO I WYŁĄCZNIE Z NC+ zwracałem szczególną uwagę przy rozmowach telefonicznych i podpisywaniach umów.

NIKT NIGDY mnie nie wydymał, a tylko z nC+ drżałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kingofsouth

Rozumiesz co to uczciwość ?

Konsultant wysłał warunki do akceptacji tak czy nie?

Klient zaakceptował bez przeczytania więc ....Pretensje trzeba mieć do samego siebie

Nie bronię podejścia nc+ do klienta ale w tym przypadku to wina leży po stronie abonenta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kingofsouth

I co z tego że co innego?????

Przeczytał to co mu wysłał????Konsultant nie ma obowiązku wysyłać takich samych ofert co poprzednio zwłaszcza że te 7 dni minęło,tamto poszło w śmietnik!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brakuje mi cierpliwości do niektórych osób, szczególnie do tak opornych na czytanie, które wiadomo, że przychodzi trudniej niż słuchanie bo trzeba się mocniej skupić

O UCZCIWOŚĆ LUDZKĄ SIĘ TA DYSKUSJA TUTAJ TOCZY.

W końcu elmal przyznaje, że to z jego winy i wmawiać mu ani mi tego nie trzeba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kingofsouth

@kaeres zastanów się co ty piszesz ....

Czy konsultant był nie uczciwy?W rozmowie powiedział że wyśle ofertę jeszcze raz a czy powiedział że taką samą???Nadal "ciemnogród" na forum nic się nie zmieniło i nie zmieni.Wszystko co złe to

"nc+" a abonent zawsze ma rację

Rozumiem że konsultanci nie są "święci" ale w tym przypadku "uczciwość"konsultanta była wobec abonenta

Już wiem o co chodzi :

"Uczciwie by było gdyby konsultant za 59 pln zaoferował prawie wszystkie kanały" no tak to by było już po sprawie i moralność jego była by wychwalana na forum :lol2::wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...