GoldSat Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Ale czasem dla przesady konsultanci wciskają to co nie działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jack741 Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Zmigrowałem do nc+17.04 - dostałem w trakcie rozmowy C+Platinum pakiet jak w ofercie + 3xHBO + cinemaxy za 99 zł - ponieważ dalej nie mam cinemaxów ( a HBO jak miałem to mam ) to dzwonię do nich co jest grane bo pani mówiła że do 5 dni włączą - a teraz się dowiaduję że w systemie widnieje tylko pakiet platinum za 99 ? Pisać reklamację od razu czy czekać na umowę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilos Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2013 umowa ci nie przyjdzie pisemna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jack741 Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2013 A więc piszę reklamację - na szczęście mam nagraną rozmowę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pas Ratunkowy Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2013 umowa ci nie przyjdzie pisemna Przyjdzie - konsultant mówił, że pocztą otrzymam. Kłamał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jack741 Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Mi też mówili że otrzymam na pismie warunki promocji - czy ktoś już miał rozpztrzoną reklamację pozytywnie jeżeli chodzi o odsłuchanie rozmowy i włączenie usług których w BOK nie widzieli? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Twonk Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2013 umowa ci nie przyjdzie pisemna A dla czego miałaby nie przyjść skoro potwierdzają, że zostanie wysłana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pas Ratunkowy Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Ja miałem coś podobnego. Mięli mi włączyć HBO w 3 dni. Nie włączyli. Zadzwoniłem, to chłop stwierdził, że nie mam HBO w nowej umowie i może przyjąć reklamację. Więc złożyłem. Z ciekawości zadzwoniłem później wieczorem, okazało się, że HBO jest i włączą mi na dzień następny. Nie włączyli. Chwytam za telefon i dzwonię. ROZGARNIĘTA dziewczyna z działu technicznego pogrzebała w kompie, stwierdziła, że HBO mi się należy, widzi reklamację i zaraz coś poradzi. Polatała ze 20 min i za pół godziny HBO działało W Cyfrze+ umowy ZAWSZE przychodziły mi pocztą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilos Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2013 U mnie nie przyszła umowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pas Ratunkowy Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2013 To trzeba ich pogonić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilos Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Ja mam 3 reklamacje w systemi - moze dlatego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audib6 Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 Proponuje prześledzić ten wątek, bo sprawa nadaje się odrazu na POLICJĘ, a moderator proponuje złożenie reklamacji Co oni odwalają? LINK: http://ncpluspytania.pl/viewtopic.php?id=9584 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 @audib6, najwyraźniej ludzie ITI zgubili gdzieś swoje kohones, bo o dobrym obyczaju, to raczej nigdy nawet nie słyszeli. ... ale żeby posuwać się do tak pospolitego i bezczelnego czynu, to już przekracza nie tylko ułomność z pierwszego wiersza mojej wypowiedzi, ale już w ogóle ludzkie pojęcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
syczu Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 22.04.2013 - dostaję telefon, propozycja Canal + Universe + paczka 6xC+ (innymi słowy, użytymi przez konsultantkę - Canal+Universe w promocji na zasadach Platinum) za 59zł + HBO za 25zł = 84zł. 01.05.2013 - odpalam rano TV, a tutaj bez żadnych zmian, mam dalej to, co miałem. Wbijam na ICA, jest zmiana, ale nie ma tego, na co się umawiałem, a widnieje jedynie goły Canal+Universe. No to łapię za telefon i dzwonię, mówię, że taka i taka sytuacja, zostało mi powiedziane, że na takich warunkach migruję, więc się zdecydowałem, a tu lipa. Konsultantka kazała chwilę czekać i mówi mi, że rzeczywiście tego dnia została odnotowana migracja, ale w systemie na tylko goły Canal+Universe dla mnie i takich warunków, o jakich mówię, ona zagwarantować mi nie może. Wkurzyłem się, mówię, że widać zostałem ewidentnie okłamany i wprowadzony w błąd, bo czytałem już o takich przypadkach w internecie. Ona mi na to, że mogę złożyć reklamację. Pytam na jakich zasadach i słyszę, że ona zapisze, to co mam do powiedzenia i mają 30 dni na rozpatrzenie tej reklamacji. Wkurzyłem się jeszcze bardziej, mówię, że nie po to się godziłem na migrację, żeby przez 30 dni nie mieć kanałów, jakie wynegocjowałem i że chcę skorzystać z przysługującego mi 10-dniowego odstąpienia od umowy. To ona na to, że nie mogę, bo zatwierdziłem przez telefon migrację i mi nie przysługuje takie prawo. Ale szybko ją uświadomiłem, bo czytałem również o tym procederze na forum, że sytuacja taka miała by miejsce, jeśli od razu by mi "uruchomili" te pakiety, a ja wziałęm je dopiero od nowego miesiąca. Ona na to, że ok, że mogę, że mam jeszcze 1 dzień i takie odstąpienie to tylko listownie, pocztą poleconym.... Chwila jeszcze gadki i zdecydowałem się jednak na reklamację, ale mówię, że list i tak wyślę. Zaczęła notować moje zażalenie i po kilku zdaniach nagle mówi, że coś chyba jednak przeoczyła, coś widzi, każe mi czekać. Mijają z 3 minuty i jakimś nadzwyczaj dziwnym trafem konsultantka informuje mnie, że jednak znalazło się, jest w systemie taka oferta i że właśnie mi ją uruchomiła i do godziny czasu będę miał wszystkie kanały, jakie miałem mieć. Podziękowałem i rzeczywiście, do godziny miałem swój pakiet. Konkluzja: Coś jest na rzeczy, tylko nie wiem po co im znów taka polityka oszukiwania klientów, przecież rozmowy są nagrywane i tylko dodatkową robotę sobie sprawiają z tymi reklamacjami, a słychać, że sporo osób ma taki sam problem. Mało im 11 MLN kary, chcą kolejną...? W każdym razie gdyby nie twarde stanowisko i chęć odstąpienia od umowy, to pewnie w tym momencie czekałbym jak jeleń 30 dni na pakiet, który sami mi zaproponowali i dalej nie miałbym pewności, że wyjdę na swoje. Mam cichą nadzieję, że przejadą się na swoim szachrajstwie, bo chytry traci 2 razy - mam płacić 84zł, ale póki co w ICA wyświetla mi się tylko saldo -59zł, za sam Universe. Zobaczymy, czy taki stan się utrzyma Pozdrawiam i życzę powodzenia w walce z tymi dziadami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 @syczu, myślę że problem jest znacznie poważniejszej natury, a obecne "ustępstwa" po interwencjach klientów bardziej asertywnych, to tylko przekładanie przez pracowników ITI tej afery na później, ale wcześniej, czy później mleko się rozleje, tylko ciekaw jestem, co wtedy z tym zrobi spółka ITI. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 ITI to spółka czerwonych kolesiów, do nich dołączyli nie lepsi bo socjaliści z Francji. Będą próbowali dymać Klientów jak ich wódz rudy lis. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszpk Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 Oszustwa to nie wina konsultantów tylko wytycznych które dostali od szefów. W każdym Callcenter jest nadzór, rozmowy losowo są podsłuchiwane a konsultancji kontrolowani i oceniani. NC+ zrobi wszystko żeby zatrzymać klintów. NC+ czyli Nka i C+. Będą kłamać, spóźniać się z umowami, kasować nagrania rozmów. To taniej wychodzi niż strata tysięcy klientów. Nagrywajcie swoje rozmowy, informujcie konsultanta o tym fakcie na końcu rozmowy, wysyłajcie listy tylko poleconym a maile traktujcie jako bezwartościowe. Firma liczy się z tym, że mało komu będzie się chciało iść do sądu z umową za 60 zł. Szczególnie do polskich sądów. Polak kupi wszystko i nie będzie walczyć o swoje wszak nie jesteśmy dumnymi francuzami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 Zmigrowałem do nc+17.04 - dostałem w trakcie rozmowy C+Platinum pakiet jak w ofercie + 3xHBO + cinemaxy za 99 zł - ponieważ dalej nie mam cinemaxów ( a HBO jak miałem to mam ) to dzwonię do nich co jest grane bo pani mówiła że do 5 dni włączą - a teraz się dowiaduję że w systemie widnieje tylko pakiet platinum za 99 ? Pisać reklamację od razu czy czekać na umowę? Wsumie dziwne,bo mi po 30 minutach pojawiło się w ICA (częściowo) to co mam....na drugi dzięń było wszystko ,choć mój gratis na pół roku dalej nie wykazany jest w ICA .... ale to nie ważne bo wszystko mi świeci PS.Migrowałem 29.04.13 godzina 17 sta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zmigrod73 Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 no i super znowu pozwy dobrze że ja migrowałem 21 marca na platyne za 99zł dodatkami plus bonus HBO i wszystko jak na razie świeci co będzie dalej nie wiem ale jak do tej pory jestem zadowolony na początku miałem obiekcje czy dobrze zrobiłem że migrowałem czy nie ale teraz wiem że dobrze ale to jest tylko moje zdanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godunow Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 Proponuje prześledzić ten wątek, bo sprawa nadaje się odrazu na POLICJĘ, a moderator proponuje złożenie reklamacji Co oni odwalają? LINK: http://ncpluspytania.pl/viewtopic.php?id=9584 A coz tym wspólnego ma policja..?? Z policja masz wtedy do czynienia jeżeli doszło do wykroczenia lub też doszło do czynu prawnie zabronionego podejrzenia ( przestępstwa) . To jedynie mogło dojść do naruszenia dóbr osobistych złamanie umowy cywilno prawnej Czyli wszystko co najwyżej rozbija sie o kodeks cywilny.. Policja ma bardziej intratne zajęcia niż przejmować się abonamentem nc+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 @godunow, o ile dobrze zrozumiałem tę historię, to chodzi tu o fałszerstwo, a nie tylko oszustwo, więc jest to gatunek ciężki, popadający pod KK, a nie KC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audib6 Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 To tutaj masz prosze paragrafy, które mówią o podrobieniu podpisów, a takie musiały tam być na umowie, skoro umowa została wprowadzona do bazy nc+ Art. 270. § 1. Kto, w celu użycia za autentyczny, podrabia lub przerabia dokument lub takiego dokumentu jako autentycznego używa, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5. § 2. Tej samej karze podlega, kto wypełnia blankiet, opatrzony cudzym podpisem, niezgodnie z wolą podpisanego i na jego szkodę albo takiego dokumentu używa. § 3. Kto czyni przygotowania do przestępstwa określonego w § 1, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcho Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 Proponuje prześledzić ten wątek, bo sprawa nadaje się odrazu na POLICJĘ, a moderator proponuje złożenie reklamacji Co oni odwalają? LINK: http://ncpluspytania.pl/viewtopic.php?id=9584 A coz tym wspólnego ma policja..?? Z policja masz wtedy do czynienia jeżeli doszło do wykroczenia lub też doszło do czynu prawnie zabronionego podejrzenia ( przestępstwa) . To jedynie mogło dojść do naruszenia dóbr osobistych złamanie umowy cywilno prawnej Czyli wszystko co najwyżej rozbija sie o kodeks cywilny.. Policja ma bardziej intratne zajęcia niż przejmować się abonamentem nc+ no nie do końca. Jeżeli faktycznie ma podpisaną umowę to ktoś prawdopodobnie sfałszował podpis na umowie lub jeżeli zrobił to telefonicznie to jak najbardziej oszustwo, zaś jeśli konsultant sobie sam "zrobił"umowę to też oszustwo/ art.286 kk- Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza inną osobę do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem za pomocą wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania błędu lub niezdolności do należytego pojmowania przedsiębranego działania, podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8. / lub w przypadku mniejszej wagi do lat 3. Tak czy sak sprawa jak najbardziej nadaje się do policji/prokuratury. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godunow Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 To tutaj masz prosze paragrafy, k Jak na razie nie ma mowy o fałszowaniu dokumentów bo nikt nie pokazał tych dokumentów.. Tylko w systemie widnieje to co widnieje.. Rzeczywiście gdy nc+ pokaże dokumenty fizycznie podpisane ( niby ) przez właściciela ..a będące w systemie ( w punkcie a muszą takie być !! ) . To rzeczywiście takie zdarzenie nosiłoby znamiona czynu prawnie zabronionego.. Według tego co jest podlinkowane z nc plus i o czym tu jest napisane.. Są to na razie Za daleko idące wnioski.. Z punktu widzenia prawnego za mało danych by wyciągać tak daleko idące wnioski.... Przykładowo mogło sie zdarzyć że ktoś z domowników zmigrował bez wiedzy gł. właściciela.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcho Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 Oczywiście musi mieć jakieś 'kwity"w ręku lub fakturę z zapłatą za okres, którego nie podpisała. Póki co tel., wyjaśnienia i stracona kupa nerwów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.