Skocz do zawartości

Rezygnacja z platformy CANAL+


silver
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja dziś dostałem list ale nie do domu a na e-mial. Także w przyszłym tygodniu udam się z wypowiedzeniem do APS i zobaczymy jak to będzie, bo nie zamierzam przechodzić do kablówki lub na światłowód Orange bo ceny są dużo wyższe przy tym pakiecie co teraz mam.Jedyny plus tego wszystkiego to pozbył bym się talerza obok okna :)

Nie do końca się z Tobą zgodzę. Kiedyś nc+ miało dużo lepsze oferty, teraz Vectra ma lepsze ceny, dlatego ja piszę rezygnację i po ośmiu latach najpierw N-ki, teraz nc+ żegnam się ozięble.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie do końca się z Tobą zgodzę. Kiedyś nc+ miało dużo lepsze oferty, teraz Vectra ma lepsze ceny, dlatego ja piszę rezygnację i po ośmiu latach najpierw N-ki, teraz nc+ żegnam się ozięble.

 

Wszystko zależy co oglądasz teraz a czego oczekujesz po kablówce bo wątpię żeby rozdawali Canal+ czy HBO za darmo a takie kanały mam obecnie w NC+ i jak to podliczyłem np w Orange to wychodzi tak 99zł z netem 100mbs plus telewizja średni pakiet 41 w hd i chyba jeszcze jakiś abonament komórkowy jest w tym + 50 zł za 8* Canal+ i za HBO I HBO GO 35zł daje 185zł do tego aktywacja chyba ponad 100zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może to wyglądać mniej więcej tak.

 

Super. Właśnie miałem pytać o ewentualny wzór wypowiedzenia, żeby się czasem czegoś nie doczepili. W najbliższych dniach wybiorę się do jednego z punktów i do widzenia NC+. A czy wypowiedzenie składane musi w tym samym punkcie, w którym zawierałem umowę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.....A czy wypowiedzenie składane musi w tym samym punkcie, w którym zawierałem umowę?

Możesz nawet pojechać do APS na drugim końcu Polszy. I tak jak wyżej napisane. W APS dadzą Ci gotowca I nic nie musisz pisać, albo aż tyle co niby ten wzór zobaczyłeś ;-) Edytowane przez ircios
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dostalem przed chwilka smsa z nr telefonu i prosba o kontakt, dzwonie do nc po ten numer i mowie ze chcialbym uruchomic najnizszy pakiet na umowie o konsultant do mnie ze nie ma mozliwosci negocjacji i ze umowa zostanie rozwiazana 31.12 , wiec podziekowalem i dalej czekam na kontakt z ich strony 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy te dodatkowe dekodery działają niezależnie bez żadnej wymaganej autoryzacji z dekoderem głównym?


dostalem przed chwilka smsa z nr telefonu i prosba o kontakt, dzwonie do nc po ten numer i mowie ze chcialbym uruchomic najnizszy pakiet na umowie o konsultant do mnie ze nie ma mozliwosci negocjacji i ze umowa zostanie rozwiazana 31.12 , wiec podziekowalem i dalej czekam na kontakt z ich strony 

Czy obecną umowe masz z cameleonami? Jeśli tak to może to być metoda na eliminowanie umów z kartami nieparowanymi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W pewnym sensie jest to eliminowanie Cameleonów

 

Czyli na ten moment nasze wypowiedzenia moją głęboko .....e

Nie. Nie mają. Lepszych ofert, wyjatkowych z tego powodu nie będzie. Dobrze wiedzą, że większość składa wypowiedzenie tylko dlatego aby coś wiecej wyrwać. Edytowane przez ircios
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kingofsouth

@kerpen już wczoraj o tym pisałem, że można bo dostałem email, który jest dostępny kilka stron wstecz.

Tak na marginesie mowa jest o Multi Man Pack a nie o Man Pack. :P

Edytowane przez kingofsouth
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem dziś wpis jednego z naszych użytkowników który złożył wypowiedzenie i dostał telefon.

Zapytał o możliwość zejścia na niższy pakiet i otrzymał odpowiedź że nie możliwe są z tego tytułu negocjacje z dniem 31 grudnia umowa się rozwiąże i tyle.

Takie jest stanowisko i postawa konsultanta NC+ do klienta. Zresztą widzę po wpisach na forum że nas starych abonentów mają totalnie w tyłku.

Ale i tak składam wypowiedzenie - w razie niepowodzenia w negocjacjach po prostu je wycofam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja tam wierzę że uda mi się zejść z Ekstra na Comfort. Dodatki mnie nie interesują. Poza tym jeden konsultant wiosny nie czyni. A że w NC 10 konsultantów potrafi mówić co innego, to jest standard. Dwa, złożył wypowiedzenie kiedy, we wtorek i już dzisiaj telefon, a raczej sam zadzwoń, bo nam się nie chce ;). No trochę to zlewające z założenia podejście. Jak złożysz wypowiedzenie to chyba warto poczekać na telefon od nich a nie samemu dzwonić - widać że Ci zależy :).

Edytowane przez Riddick1500
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmięknie im rura na pewno, ale szczerze mówiąc to do przedłużenia umowy nie przekonaliby nie nawet tym co płaciłem kiedyś 49zł za Extra+ z 6xC+, no chyba że by dorzucili MR za darmo i umowę na 15 mies. liczoną od stycznia... nierealne! :)

 

Umowe mam do sierpnia 2018, więc idealnie potem biorę CP - mam nadzieję że do tego czasu wyjaśni się sprawa LM, i MR po sieci. W kwocie podobnej jak teraz płace chciałbym mieć wszystkie tematyczne podstawowe, Eleveny, LM i HBO i 2xMR.

 

Teraz liczę tylko na rabat w abo lub HBO/Eleven na jakiś czas za darmo w zamian ZA TYLKO WYCOFANIE wypowiedzenia. Zobaczymy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...