lukasz431 Opublikowano 2 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2017 (edytowane) Jeśli w ICA Universal mam bez czerwonego trójkąta to znaczy, że kanał jest gwarantowany? Edytowane 2 Grudnia 2017 przez Barti Treści swojego postu nie zamieszczamy w obszarze cytowania. Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XMAREKK30 Opublikowano 2 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2017 (edytowane) Tak, to znaczy, że masz gwarantowany. Edytowane 2 Grudnia 2017 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bloo411 Opublikowano 2 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2017 Osoby, które mają Universal Channel gwarantowany w swojej umowie, dostają informację od nc+ (pocztą tradycyjną, pocztą e-mail) o możliwości rozwiązania umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz431 Opublikowano 2 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2017 (edytowane) Ja mam gwarantowany, a nic nie dostałem. Edytowane 2 Grudnia 2017 przez Barti Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bloo411 Opublikowano 2 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2017 Może jeszcze dostaniesz. Dla pewności napisałbym na czacie do nc+ (po zalogowaniu się do iCOK nc+) z zapytaniem, czy możesz wypowiedzieć umowę z powodu Universal Channel. Wtedy dowiesz się, czy na 100% masz gwarantowany ten kanał w swojej umowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
international level Opublikowano 2 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2017 Jak chce złożyć rezygnacje to moge sobie teraz jeszcze poszerzyc pakiet na fulll maxa? W sensie opcje dodatkowe np man pack , eleven itd Jak moge to jak to beda rozliczac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nynek11 Opublikowano 2 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2017 Wypowiedzenie złożone. Więc pożegnałem się z nc+ 8 miesięcy wcześniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wezyriusz Opublikowano 3 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2017 Ja miałem podobny problem jak koledzy powyżej tj. Universal jako gwarantowany w mojej umowie a maila i listu nie dostałem. Konsultantka na Live chat w ICA twierdziła że 28.11 wysłali do mnie maila ale ja go nie otrzymałem. Także jest jakiś problem z tymi mailami. Co do wypowiedzenia to byłem w piątek 1.12 w salonie i mają nawet takie gotowe wzory. Podajesz pesel i drukują wypowiedzenie. Szybko i bardzo sprawnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DejwidBDG Opublikowano 3 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2017 Potwierdzam i tak jak pisali koledzy wcześniej, po podpisaniu wzoru wypowiedzenia właściwie na drugi dzień jest już zarejestrowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 3 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2017 (edytowane) Wszyscy już wiedzą. https://wiadomosci.wp.pl/mozesz-rozwiazac-umowe-bez-kosztow-cyfrowy-polsat-i-nc-maja-problem-6194169176417921a?src01=6a4c8&src02=facebook_wiadomosci Edytowane 3 Grudnia 2017 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Art83 Opublikowano 3 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2017 Jeśli w ICA Universal mam bez czerwonego trójkąta to znaczy, że kanał jest gwarantowany? Nie byłbym tego tak do końca pewny, najlepiej sprawdzić w umowie. Ja w moim ncplus też nie mam czerwonego trójkącika mimo, że w umowie jest zaznaczone, że nie jest kanałem gwarantowanym. Zwyczajnie nie podmieniali grafik przy zmianie, bo nie chciało im się bawić z rozróżnianiem, jaki on jest u kogo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inspektor Barnaby Opublikowano 4 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2017 Ja miałem podobny problem jak koledzy powyżej tj. Universal jako gwarantowany w mojej umowie a maila i listu nie dostałem. Konsultantka na Live chat w ICA twierdziła że 28.11 wysłali do mnie maila ale ja go nie otrzymałem. Także jest jakiś problem z tymi mailami. Co do wypowiedzenia to byłem w piątek 1.12 w salonie i mają nawet takie gotowe wzory. Podajesz pesel i drukują wypowiedzenie. Szybko i bardzo sprawnie. Ja znalazłem maila w folderze "Spam". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakub471 Opublikowano 4 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2017 Ja też już wypowiedziałem umowę pisałem na Live Chat że kanał mam gwarantowany więc pojechałem do punktu i od razu wypowiedzenie złożone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MZKS1929 Opublikowano 4 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2017 Nie wiem czy u mnie jest sens startować , mam 8C+,HBO,Extra + 2x cameleony za 79,99zl a wątpię aby odpalili mi coś lepszego patrząc po ofertach przedluzeniowych ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 4 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2017 Zawsze możesz się domagać czegoś w zamian za magiczne "Wycofuję wypowiedzenie", nie koniecznie trzeba przedłużać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cosmo Opublikowano 4 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2017 Witam, jak sprawdzić czy Universal jest dla mnie kanałem gwarantowanym? W XII 2016 wykupiłem pakiet Comfort, po dwóch miesiącach podniosłem (telefonicznie) na Extra + 6C+. Jakoś nie mogę tej informacji namierzyć. Chętnie rozważyłbym rezygnację z NC+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XMAREKK30 Opublikowano 4 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2017 (edytowane) Wejdź na moje nc+ i w zakładkę twoja oferta jak nie będzie przy nim trójkąt czerwony czy jakoś tak, to znaczy że jest gwarantowany a jak będzie tzn że nie możesz zrezygnować Edytowane 4 Grudnia 2017 przez XMAREKK30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cosmo Opublikowano 4 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2017 Wejdź na moje nc+ i w zakładkę twoja oferta jak nie będzie przy nim trójkąt czerwony czy jakoś tak, to znaczy że jest gwarantowany a jak będzie tzn że nie możesz zrezygnować Dzięki już widzę - nie mam trójkąta poza tym dokopałem się do listy kanałów i widzę, że UCH jest gwarantowany. Może uda się wydębić wymianę szrotowego dekodera do multiroomu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peter_21 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2017 Czy wypowiedzenie na UCH można wysłać mailem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2017 Nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ronnie84 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2017 Witam, nieuchronnie zbliża się moment, w którym moja przygoda z nc+ dobiega końca. Umowa do ostatniego dnia miesiąca, a potem szybkie przejście do Polsatu Cyfrowego. Czemu tak się stało? Powodów jest kilka. Zacznę od początku, oferta programowa stacji ,,premium'' począwszy od sportowej a na filmowej kończąc przez ten cały czas gdy jestem w Cyfra a teraz w nc+ coraz to słabsza. O czym mówię, z anteny znika ,,Sport Plus Extra'' kto oglądał ten wie, jaki poziom merytorycznej analizy meczów prezentował ten program. W niedzielę na głównym C + zamiast filmu, opowieści o polskiej skopanej piłce. Utrata trzech lig, wkrótce LM i LE. Filmy kiepskie. A i jeszcze na deser jakieś trzy miesiące temu dzwoni konsultantka z ofertą przedłużenia umowy na 15 mieś. Uzgodniliśmy szczegóły, pytam od kiedy liczone jest to przedłużenie ona że od teraz( dziwne sobie myślę zawsze liczą od końca umowy), ale ok zaakceptowałem warunki. Jak się okazało bezczelnie mnie wprowadziła w błąd i musiałem reklamować, oczywiście uznali. Taki przykład na nieuczciwe zagrywki. Tyle moich żali na platformę premium. Jeszcze jedno żeby przez kilkanaście lat kiedy jestem abonentem nie było jakiejś oferty dla ,,stałych klientów'' lub bonus za przedłużenie umowy. Tylko zawsze przy przedłużaniu przepychanki z konsulem o jak najlepszą ofertę. Parodia. Tyle w temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor78 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2017 Wypowiedzenie wysylam w tym miesiacu, ale nie bede mógł osobiście oddać dekodera. Czy może oddać go inna osoba? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mihalek Opublikowano 5 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2017 @ronnie84Zgadzam się z tobą. Czynniki, które przesądziły o złożeniu wypowiedzenia przeze mnie to: - utrata znacznej części praw sportowych (liga hiszpańska, włoska, francuska, mistrzów, europy) - pomimo utraty praw cena nie zmalała.- traktowanie nie równo abonentów (gdy płacisz 79 zł za extra+ z 8x canalplus nie można zmniejszyć pakietu do 69 zł za extra+ z 6x canalplus). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danio237 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2017 Jak powinno wyglądać pismo z zerwaniem umowy ze względu na usunięcie Univesal Channel? Znalazłem taki wzór (klik), ale on mówi o zerwaniu umowy wraz z końcem okresu minimalnego. Mogę po prostu zamiast tego napisać "Niniejszym oświadczam, że nie zamierzam kontynuować umowy o abonament zawartej w dniu ...... i wnoszę o jej jak najszybsze rozwiązanie z powodu usunięcia kanału gwarantowanego Universal Channel"? Przy okazji, gdzie w ICA zobaczę dzień zawarcia umowy? Jest ta data potrzebna do wypowiedzenia? I czy adres na tym wzorze jest nadal aktualny? Może głupie pytania, ale rzadko pisze takie rzeczy, a z takimi firmami wiadomo, że jakaś drobnostka się może nie zgadzać, to już całego pisma nie uznają... Z góry dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 5 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2017 (edytowane) @Danio237, nie trzeba nic pisać. Wystarczy, że udasz się do najbliższego APS z dowodem osobistym. Edytowane 5 Grudnia 2017 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.