Pawop Opublikowano 8 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2017 Przypominam, że zmieniany był kanał TVN Meteo Active. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enski Opublikowano 8 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2017 Rebranding był, bo przecież HGTV wszedł za TVN Meteo Active. Koncesja ta sama, feed ten sam, zasięg ten sam. W internecie to inna sprawa. Tam TVN Meteo po prostu zostało uruchomione jakby ponownie. Gdyby to TVN Meteo Active wciąż nadawał i istniał pod taką samą postacią, pod jaką był od 16 kwietnia 2015 r. do 7 stycznia 2017 r., to można byłoby mieć wątpliwości. Tak mamy inny kanał, który wrócił do łask, ale dostępny jest niestety tylko już w internecie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 8 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2017 Kanał TVN Meteo powinien dalej pozostać na satelicie i być rozwijany, a nie zmieniany w jakieś twory i w końcu zastąpiony jakimś gniotem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi444 Opublikowano 9 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2017 Koledzy wiem jak u mnie działa wypowiedzenie, ale czy ktoś jeszcze wysłał zakończenie umowy związane z likwidacja tvn meteo active????? jeśli tak to proszę się podzielić swoimi doświadczeniami.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
onifer2 Opublikowano 11 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2017 zibi444- Najpierw było wielkie halo a teraz wszyscy się przestraszyli i jak potulne baranki siedzą cicho zamiast walczyć. Niestety tak to już u nas jest tu na forum. Inna sprawa, że pomimo, że uważam, że to nie jest rebranding, to szanse na wygranie są żadne. Sam wysłałem pismo do UOKiK, ale nawet nie odpowiedzieli. Zarówno UOKiK jak i KRRiTv mają to gdzieś. Dopóki prawo się nie zmieni, to operatorzy będą wszystko podciągać pod rebranding i albo się z tym liczymy, albo nie podpisujemy umów i koniec. Skończyły się czasy, gdzie co chwilę była możliwość wypowiedzenia umowy/ugrania lepszych warunków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 11 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2017 Widać jak sam walczysz wysłałeś pismo nie odpowiedzieli i sprawę uważasz za zakończoną. A gdzie wypowiedzenie umowy u operatora?Nie zapominaj że dużo abonentów nie ma gwarantowanego żadnego z usuniętych kanałów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ksiaze351 Opublikowano 11 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2017 (edytowane) Właśnie ja nie mam takiej możliwości a na rękę lepiej by mi poszło. . Edytowane 11 Stycznia 2017 przez ksiaze351 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 11 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2017 zibi444- Najpierw było wielkie halo a teraz wszyscy się przestraszyli i jak potulne baranki siedzą cicho zamiast walczyć. Niestety tak to już u nas jest tu na forum. Inna sprawa, że pomimo, że uważam, że to nie jest rebranding, to szanse na wygranie są żadne. Sam wysłałem pismo do UOKiK, ale nawet nie odpowiedzieli. Zarówno UOKiK jak i KRRiTv mają to gdzieś. Dopóki prawo się nie zmieni, to operatorzy będą wszystko podciągać pod rebranding i albo się z tym liczymy, albo nie podpisujemy umów i koniec. Skończyły się czasy, gdzie co chwilę była możliwość wypowiedzenia umowy/ugrania lepszych warunków. Jakie ugranie lepszych warunków ?Chodzi o prawo do odstąpienia od umowy jeśli ktoś oglądał "wyłączony" kanał a nie możliwość wykorzystanie tego faktu do poprawy warunków umowy.W tym przypadku nie powinno być miejsca na jakiekolwiek negocjacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
onifer2 Opublikowano 12 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2017 Czerstwy- a jaki sens ma wysyłanie wypowiedzenia skoro ktoś tu już pisał, że wysłał, przysłali mu, że ma zapłacić karę za zerwanie umowy i tyle. Potem się mam bujać z wycofywaniem wypowiedzenia? Do sądu nie pójdę bo prawnie nie ma tu żadnych szans na wygraną. Pawel- a dlaczego nie? Przecież nie od wczoraj z powodu wycofania danego kanału część osób faktycznie wypowiadała umowy by je zakończyć, a część tylko aby mieć możliwość negocjacji lepszych warunków przy wycofaniu wypowiedzenia. Ja tego nie neguję, skoro platformy nas na każdym kroku robią w bambuko, to dlaczego my mamy być fair? Choć mnie by faktycznie urządzało wcześniejsze zakończenie umowy, bo w innej platformie miałbym cenowo korzystniej. No ale tak jak pisałem skończył się dobre czasy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
onifer2 Opublikowano 17 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 Czy ktoś jeszcze wysyłał wypowiedzenie odnośnie zamiany TVN Meteo Active w H&G, a jeśli tak czy dostał odpowiedź? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ksiaze351 Opublikowano 17 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 Większość ludzi ma niegwarantowany ten kanał w umowach i dlatego nie wysyłają proste. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
onifer2 Opublikowano 18 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2017 A co w przypadku jeśli kanał TVN Meteo Active był kanałem gwarantowanym w mojej umowie z dnia 10.08.2016, a kanał Home & Garden jest nie gwarantowany, a przecież był to rebranding- czy nie jest to zmiana regulaminu który podpisałem w dniu zawarcia umowy a co za tym idzie możliwość wypowiedzenia umowy bez konsekwencji finansowych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikizncplus Opublikowano 18 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2017 Wszystko jest opisane do 3 stron poprzednio, wystarczy poczytać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
onifer2 Opublikowano 18 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2017 (edytowane) Zapewniam, że śledzę temat wiele stron wcześniej niż trzy (nawet od czasu do czasu pisałe) i było tylko zadane podobne pytanie przez kogo innego natomiast w dalszym ciągu nie wiadomo czy jest możliwość wypowiedzenia umowy w momencie gdy kanał TVN Meteo Active miałem gwarantowany a rebrandowano go na H&G który mam nie gwarantowany lecz świadczony promocyjnie. Jest to zmiana regulaminu świadczenia usług, co moim zdaniem uprawnia do wypowiedzenia. Dlaczego mają mi uszczuplać ilość kanałów gwarantowanych które miałem w dniu podpisania umowy? Edytowane 18 Stycznia 2017 przez onifer2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 18 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2017 To wyjaśniaj to z operatorem a nie tu na forum.Innym zarzucasz bierność i że siedzą cicho jak potulne baranki a sam przedstawiasz swoje rację na forum zamiast u operatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi444 Opublikowano 18 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2017 Zapewniam, że śledzę temat wiele stron wcześniej niż trzy (nawet od czasu do czasu pisałe) i było tylko zadane podobne pytanie przez kogo innego natomiast w dalszym ciągu nie wiadomo czy jest możliwość wypowiedzenia umowy w momencie gdy kanał TVN Meteo Active miałem gwarantowany a rebrandowano go na H&G który mam nie gwarantowany lecz świadczony promocyjnie. Jest to zmiana regulaminu świadczenia usług, co moim zdaniem uprawnia do wypowiedzenia. Dlaczego mają mi uszczuplać ilość kanałów gwarantowanych które miałem w dniu podpisania umowy? Na podstawie mojego doświadczenia- jak miałeś w umowie gwarantowany Meteo, to po zmianę na H-G, według specjalisty ds. Reklamacji w NC+, pani Renaty Ch... nie masz prawa wypowiedzenia umowy. Nastąpiła zamiana kanałów. Nie wiem jak mogę jaśniej przedstawiać Wam mój przypadek.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 18 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2017 A jak tłumaczą zmianę że kanał poprzedni był gwarantowany a obecny niby nie(nie sprawdzałem opieram się na tym co pisze przedmówca).Tu już chyba nie jest wszystko w porządku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi444 Opublikowano 18 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2017 (edytowane) Nie pytałem jak z gwarancją H-G, ponieważ "nic się nie zmieniło" poza zmianą kanału, czyli H-G jest dalej gwarantowany jak był wcześniej Meteo No parodia, ale tak jest a my jesteśmy za mali na ich kombinacje, prawo na takie numery pozwala. Jak to powiedział Kabaret Moralnego Pokoju- "oj się weźmie Duda za takich" Edytowane 18 Stycznia 2017 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
onifer2 Opublikowano 19 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2017 To dziwne, bo ja dostałem odpowiedź mailową, że HGTV jest już niegwarantowany. Czekam na potwierdzenie pisemne jako odpowiedź na reklamację (listownie). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi444 Opublikowano 20 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2017 Złożyłem zawiadomienie do Rzecznika Praw Konsumenta. Nie daruje "Mai w Ogrodzie " sam jestem ciekaw jak rozwinie się sytuacja.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stojak Opublikowano 21 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2017 Teraz jest nowa Maja w ogrodzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi444 Opublikowano 21 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2017 Panowie i przede wszystkim Panie jeśli tez są na tym forum. Przed chwilą zauważyłem, że bez powiadomienia, została skasowana jedna z moich wypowiedzi. Jest to zagranie co najmniej niepoważne. Ktoś jeśli tak postępuje, nawet nie powiadamiając, że kasuje wypowiedz, cóż pewnie ma przerost formy na treścią, Wobec takiej sytuacji spadam z tego forum. powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marik Opublikowano 27 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2017 Dzisiaj dostałem odpowiedż od NC+ że kanał HGTV mam niegwarantowany w umowie, a przedtem jako TVN METEO ACTIVE miałem go gwarantowany - umowa z sierpnia 2016 roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konfidel Opublikowano 27 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2017 i co w zwiazku z tym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 27 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2017 (edytowane) Coś tu nie halo w takim razie... skoro gwarantowany kanał A zmienia się w B na zasadzie rebrandingu i nie ma możliwości wypowiedzenia umowy bez konsekwencji z tego powodu, to musi on być świadczony nadal na zasadach kanału A. Tylko, że coś mi się wydaje że w sierpniu 2016 to on już nie był gwarantowany... zerknij jeszcze raz do umowy. Edytowane 27 Stycznia 2017 przez dziabolek7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.