Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mnie dzisiaj zaproponowali Silver z 4 C+ za 79 zł +Pace gratis umowa na 18 miesięcy do tego HBO na 12 miesięcy gratis. Obecnie mam Canal+ Kompakt HD z HBO za 85 zł do zeszłego miesiąca 77.90. Podziękowałam chyba że dorzucą Canal+. Niestety ta opcja jest za 99 zł, ale w sierpniu ma być nowa promocja więc zobaczymy. Umowa kończy się we wrześniu. W Cyfrze jestem prawie od samego początku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja dostałem w czwartek Universe + z 4 x C+

za 49 zł , dekoder PVR za free

 

tylko ze miałem problem z przesłaniem uprawnień

wkurzyłem sie poszedłem do punktu serwisowego NC+ i wymienili mi kartę od ręki

teraz jest OK

 

Pytanie:

czy jest sens pisać jakaś reklamacje że od czwartku miałem problemy z odbiorem właściwego pakietu ?

że co dzień wydzwaniałem po 30 min na infolinie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja migrowałem telefonicznie 8lipca z Cyfry do nc+. Mogę jeszcze dziś zrezygnować bez podawania przyczyny i wrócić do cyferki? Można ten fakt zgłosić dzisiaj telefonicznie czy odstąpienie od umowy wymagane jest na piśmie? Podobno jest 10dni na odstąpienie od umowy ale czy to prawda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli migrowal z Cyfry, to zawiazal nowa umowe, aneks jest dla nkowiczow, poniewaz oni juz maja umowe z iti a cyfrowicze maja umowy z canal+ cyfrowy i przy migracji zawiazuja nowa z iti, tak przynajmniej mi sie wydaje :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oni sobie faktycznie robią kpiny z abonentów:

"poniżej zamieszczam szczegóły kolejnej oferty promocyjnej:

- pakiet CANAL+ Platinum HBO za 149 zł miesięcznie przez 18 miesięcy

(standardowa stawka 179 zł miesięcznie)".

Wystarczy popatrzeć na ofertę na stronie NC+, gdzie jest oferta dla nowych abonentów i informacją, ze dla dotychczasowych abonentów oferta jest ciekawsza.

Czy oni uważają abonentów za analfabetów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam - umowę miałem do końca czerwca, zaspałem i wysłałem 19. czerwca wypowiedzenie (mam potwierdzenie odbioru). W APS info, że wtedy umowa rozwiązuje się końcem lipca, więc spoko - eden miesiąc mogłem Hulianowi zapłacić 136 zł. Mam Optimum HD+ HD Optimum Promo +Exxxtra. Teraz zależy mi tylko na sporcie więc pytanie czy można dostać Comfort+6C+MR? Jaka ewentualnie cena możliwa do zgarnięcia? Mam właśnie możliwość wziąć MR z CP, więc do szczęścia tylko sportu de facto brakuje z C+. Co radzicie? Dodam, że nie dzwoniłem i do mnie też nie dzwonili. Podchodziłem do APS wcześniej a tam Platyna za 119 zet (jeszcze na początku całego bajzlu, potem już się tam nie pchałem).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa do 31/08/13, pakiet jak dobrze pamiętam, canal + optimum 77 zł z wynajętym dekoderem;

 

propozycja od nc+: pakiet gold z 6 c+ za 79 zł. dodatkowo mediaBOX + za 199 zł z góry bądź 10 zł/m-c. Oferta na 18 miesięcy. Po wczorajszej lekturze forum, dziś zrezygnowałem z przyjęcia oferty i piszę wypowiedzenie. Pani powiedziała, że nie wie czy jeszcze do mnie zadzwonią, bo mają dużo abonentów :)

 

myślałem o MR; dostałem ofertę za 20 zł miesięcznie + 299 zł za aktywację dwóch dekoderów (drogo?), ale poinformowano mnie, że MR będzie działał skutecznie, wyłącznie jak pociągnę kabel od anteny do kolejnego dekodera oraz od jednego dekodera do drugiego. To prawda? Nie chcę tylu nowych kabli w domu...:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

propozycja od nc+: pakiet gold z 6 c+ za 79 zł. dodatkowo mediaBOX + za 199 zł z góry bądź 10 zł/m-c.

 

Widać jakieś zmiany.

Jesteś jedyną (albo jedną z nielicznych osóB) które otrzymały taką propozycję!!!

 

Przynajmniej pięć razy pytałem ich o taką ofertę i mówili, że jest niemożliwa.

 

W/g mojej wiedzy aby otrzymać mediaboxa oraz dostęp do wszystkich C+ abonament musiał być za minimum 99zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja chyba poczekam do końca umowy i pojde oddać sprzęt kilka dni po upływie kontraktu, spróbuje uzyskac w punkcie oferte "last minute" za 59 zł platyne bo mam pewne info o tym. a do mnie dzwonił jakiś zielony facet W NIEDZIELE POPOLUDNIU, obudził mnie , zdenerwował 2 telefonami pod rząd- juz na starcie miał przerąbane. zaproponował smieszne oferty, po czym powiedzialem ze jeśli mają dzwonić do mnie z takim zestawieniem cenowym, to lepiej zeby nie dzwonili wcale, a jak sie zastanowią, przemyślą i zaoferują coś rozsądnego cenowo, to mogą próbować na telefon, bo tak to szkoda mojego i ich czasu, gdyz za takie ceny 99 platyna i 79 comfort na pewno nie przedłuze. żenada troche ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestem przekonany, że mają cała masę wypowiedzeń, bo to jest zorganizowana już akcja (od marca), a ponadto najskuteczniejszy sposób na otrzymanie rozsądnej oferty... więc może mają za mało konsultantów, albo niezbyt wykształconych w ofercie lub mają naciski z góry na oferowanie tego co się dotychczas nie sprzedawało? albo wszystko naraz ;)

 

clf - jak sobie wyobrażasz treść przeprosin: przepraszam, że zrozumiałem ofertę i że nie jestem jeleniem i nie dam sobie wciskać, czegoś czego nie potrzebuję? :brawo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Propozycja z dnia dzisiejszego.

Koniec umowy z końcem lipca.

Propozycja to 99zł za platinum z MR i darmowym dekoderem.

Na sugestie, iż sąsiad ma uniwerse + 6c+ i własnoręcznie doświadczyłem tej oferty w słuchawce zapadła cisza.

Konsultant zmieszał się i zakończyliśmy rozmowę.

 

Co proponujecie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...