Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No tak ale jeżeli to z APS-ów wycofają czyli ''ofertę ostatniej szansy'' to będzie jeszcze bardziej pusto nich dotychczas i klienci wchodząc do APS-u z dekoderem pod pacha będą wychodzić bez dekodera a tak to wychodzili chociaż z dekiem a ludzie tez to widzą ze jak wraca z ''pudełkiem'' do domu znaczy sie ze oferta jest do zaakceptowania a tak to teraz będą APS-y służyć do zwrotu sprzętu a nie zawierania umów ;-) ;-) ;-)

 

No chyba ze żle myśle i to żle opisałem ;-)

 

@Kibo jak zwykle na straży ''ładu i poprawnej narracji'' tematu :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich serdecznie

 

Umowa koniec grudnia. Wymarzony pakiet to: Universe + 6 C+ MR Wymiana Philipsa na Pacea i pozostawienie sagema.

Ostatnio chcieli wymienić w/w dekodery ale sagem trzeba oddać i kupic dekoder.

Czy jest szansa na taki pakiet w cenie 59-69?

 

Dzięki i pozdrawiam

 

 

teoretycznie się da, ale praktycznie może nie być łatwo w tej cenie... ostatnio usztywniono stanowisko...

mi wymieniono Sagem'a na Pace bez dopłaty...

w zakresie MR inni wypowiedzą się bardziej autorytatywnie, bo mi na tym nie zależało...

 

 

EDIT:

all: właśnie sobie przypomniałem, że do mnie dzwoniono z nr niezastrzeżonego - to był DUK czy dział sprzedaży?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja to chyba nie mam szczęścia ;/

Umowa dobiegła końca 31.10

 

Tak jak tu radziliście czekałem twardo na telefon z nc+, ale do dzisiaj cisza. W końcu sam zadzwoniłem (222200191) z pytaniem gdzie zdać sprzęt i jak wygląda cała procedura.

Miła Pani grzecznie wytłumaczyła co i jak po czym się ze mną pożegnała - nie pytała ani o powód odejścia, ani czy chciałbym migrować, nic z tych rzeczy.

 

Mam wrażenie, że w systemie przy moim nazwisku mają adnotację: "pozbyć się".

Klient od początku istnienia Canal+ w Polsce...

 

Nie jestem w stanie zrozumieć dlaczego do wielu z Was dzwonią i naciskają o migrację, a u mnie taka obojętność ;/

 

 

ale tyle sie mowilo ze nc+ nie pozwoli sobie na utrate klienta a tutaj co innego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale tyle sie mowilo ze nc+ nie pozwoli sobie na utrate klienta a tutaj co innego.

Chytry dwa razy traci powiadają. Niektórzy tutaj targują się o 4,50 zł. a to już przegięcie. Skoro płaciłem 99 zl, a zjechali mi na 65, to dla mnie wystarczy, ale tutaj są osoby, które by chciały za 44 zl. bo ktoś inny niby dostał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakoś teraz nie udzielają się już na forum osoby,które migrowały na początku i grubo przepłaciły.A pamiętam jak pisali,że nc+ nie dla plebsu,jak cię nie stać to nie bierz.I teraz co cisza.Pewnie siedzą i nie mogą przeboleć jak zostali nabici w butelkę i na forum ze wstydu nie wchodzą. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem elastyczny jak wysłałem wypowiedzenie - chciałem dostać to co mam w podpisie za 64-69 zł. Od marca 2013 nie chcieli się zgodzić więc uparcie twierdziłem że rezygnuję. Jak termin minął i miałem iść zdać sprzęt ( 30 dni ) to sami zadzwonili co mogą zrobić żebym został. Stwierdziłem że niech sami zaproponują. Konsultant powiedział że proponuje mi to co mam w podpisie za 59 zł więc się zgodziłem. Jak dostałem umowę papierową pocztą to było tam że mam C+ Silver plus w promocji 6xC+ zamiast Universe + 6xC. Napisałem dla zasady reklamację że nie na to się zgadzałem. Po miesiącu konsultant zadzwonił z przeprosinami i zaproponował Universe + 6xC+ za 49zł umowa na 12 miesięcy. Pozostałe dodatki multiroom, pace pvr HD oraz HBO zostały jak wcześniej za 0zł

 

Moja siostra miała N pakiet full za 99 zł - pośpieszyła i przestraszyła się dziewczyna - teraz ma full + multiroom za 149 zł. Ostatnio jej wymienili dekoder z multiroom z ADB 5800 ( ten biały ) na ADB 2489 - ten szary z dvb-t. Wymiana za darmo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Doskonale wiem, że na oddanie sprzętu mam czas do końca miesiąca, ale nie mam żadnej pewności że i wtedy dostane to czego oczekuje.

Chytry dwa razy traci - zgadzam się w 100%, ale jeśli płaciło się 96 zł, a teraz jedyne co oferują to Uni + 6C za 99 albo Comf +6C za 79 to jak dla mnie lekka przesada ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Doskonale wiem, że na oddanie sprzętu mam czas do końca miesiąca, ale nie mam żadnej pewności że i wtedy dostane to czego oczekuje.

Chytry dwa razy traci - zgadzam się w 100%, ale jeśli płaciło się 96 zł, a teraz jedyne co oferują to Uni + 6C za 99 albo Comf +6C za 79 to jak dla mnie lekka przesada ;/

 

Moja rada czekaj :) Dzwoń co 3 dzień i się pytaj - napisz maila z przypomnieniem o kontakt w sprawie umowy. W ostatnim dniu zawsze możesz się zgodzić na Universe + 6xC za 99 zł.

 

Moja siostra miała możliwość zostania z pakietem full w N za 99 zł - taką miała umowę że bezterminowo. Trochę spanikowała - nie chciała mnie posłuchać więc jej błąd - mogła poczekać na lepsze warunki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do mnie ostatnio zadzwonił cwaniaczek. Cwaniaczek dlatego, że z początku przedstawił mi gorszą ofertę niż konsultanci wcześniej (po złożeniu wypowiedzenia 99 zł za 6 C+ i HBO, jakieś tam VOD i MediaBox 500 lub 1000 GB, umowa na 12 m-cy, teraz HBO tylko na 6 m-cy). Gdy mu o tym powiedziałem zaczął wykład o tym, że te oferty nie są stałe i tak w ogóle to jestem za krótko i te oferty 69 zł są dla wieloletnich klientów, ale może zapytać szefa czy może dać mi to HBO na cały okres trwania umowy. Sam już nie wiem, teraz płacę 108 zł za Superpremium na Sagemcomie i w sumie przed wejściem na to forum moim celem była właśnie kwota 99zł za to wszystko, ale te ceny poniżej 70 zł narobiły mi "smaka". Ciekawi mnie, czy osoby które otrzymały te bardzo dobre oferty przekonały opornych konsultantów, czy po prostu miały szczęście i trafiły na miłe panie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na moim przykładzie:

1. Pierwsza i jedyna umowa podpisana w styczniu 2012 roku na 15 miesięcy - płaciłem 105 zł - pakiet Komfort bez HD plus multiroom oraz Sagem DSI87. W między czasie reklamacja że Sagem DSI87 nie odbiera KBS World - bo akuratnie Cyfra umożliwiała jego odbiór ale tylko na dekoderach co miały kodowanie Seca. Reklamacja i wymienili mi na Pace PVR HD za free.

2. W marcu 2013 wysłałem wypowiedzenie - ciągłe odrzucanie ofert - nie to co chciałem. W maju już po zakończeniu umowy - dostałem niby Universe + 6xC wraz z multiroom i HBO i Pace PVR za 59 zł. Za miesiąc maj nic nie płaciłem.

W marcu i kwietniu 2013 chciałem dostać Universe + 6xC i multiroom za 64-69 zł nie chcieli dać - proponowali to za 79-84 zł.

3. Pod koniec lipca dostałem aneks w formie papierowej a tam zapisane było że mam C+ Silver + pozostałe programy C+ oraz multiroom, PacePVR i HBO. Napisałem reklamację że nie tak przedłużaliśmy umowę.

4. Pod koniec sierpnia dzwoni konsultant przeprasza i proponuje że teraz to na pewno będzie Universe + 6xC+ i pozostałe multiroom, PacePVR i HBO - tylko w cenie za 49zł.

To się zgodziłem bez pytania dlaczego i tak dalej.

Płacę 49 zł i mam święty spokój do końca sierpnia 2014 roku ;)

 

To chyba loteria jak się trafi.

Mam nawet 2 potwierdzenia na maila że mam taki pakiet. Po nowym roku znów napiszę o przesłanie mi papierowej umowy w celu potwierdzenia. Znów pewnie dostanę maila z informacją że mam taki i taki pakiet oraz że niezwłocznie wyślą mi umowę papierową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ja mam umowę do 15 stycznia i dzisiaj dzwonili do mnie z taką o to propozycją. Umowa C+ Uniwerse w cenie 71 zł + 6x c+ gratis i do tego multiroom w cenie 10 zł. Umowa oczywiście na 12 miesięcy i łącznie wychodzi 81 zł a obecnie niemal za to samo płace 86 zł. Powiedzcie mi co mogę uczknąć - bardzo zależy mi jeszcze na HBO. Za ile moge wynegocjować Uniwerse + 6xC+ multiroom i HBO do końca umowy ?? i jeszcze jedno pytanie kiedy mogę wysłać wypowiedzenie ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oby koledze udało sie takie warunki porozumienia/migracji osiągnąć ;-) Ale niech kolega pamięta o jednej ważnej regule ''aktywacja umowy od nowego miesiąca kalendarzowego'' oraz ''potwierdzenie warunków migracji na mail'' ;-) Bo może sie okazać ze będziesz musiał wrócić z ''nc+'' do Cyfry+ HD jeśli jeszcze będziesz miał opcję kontynuowania umowy w Cyfrze+ HD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...