Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Miałam nadzieję, że po korzystnym przedłużeniu umowy moja batalia z nc+ dobiegła końca... niestety... pierwszy rachunek po migracji był zgodny z tym, co udało mi się wynegocjować, niestety w kolejnym miesiącu doliczyli sobie do abo 20 zł za dekoder, który miał być gratis na 12 miesięcy... reklamacja złożona, 30 dni czekania. Jak to się mówi - nie chwal dnia przed zachodem słońca :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 tygodnie po migracji z C+ do nc+ napisalem reklamacje na brak na Pace kanalow Polsat HD, Polsat Sport News i History HD. Odpisali ze przyjeli reklamacje i maja teraz do 30 dni na odpowiedz. Zobaczymy co powiedza. Moze w ten sposob wyciagne od nich Mediaboxa/nboxa

Punkt 7 oświadczenia czytanego podczas rozmowy (zaakceptowaniu warunków) mówi jasno "Czy przyjmuje Pan, że kanały Polsat HD, History HD, Blue Hustler i Polsat Sport News możliwy jest na sprzęcie, którego producentem jest ADB?", Na końcu z resztą jeszcze konsul pyta czy akceptujesz wszystkie warunki oferty promocyjnej. Jeżeli wyraziłeś zgodę to po co składasz na to reklamacje? A jak nie wsłuchałeś się w czytane oświadczenie to trudno. :) Było trzeba słuchać. :)

 

Aha i History HD w nc+ jest dodawany jako opcja dodatkowa - koszt to dodatkowe 1,99zł.

daje znac tak jak chcieliscie...

 

na poczatku poinformowano mnie ze przy migracji konsultant zapomnial mnie o tym poinformowac, za co przepraszaja. Dostalem 3 opcje do wyboru

1. abo za miesiac gratis

2. opcja dodatkowa gratis na cala umowe

3. ponowna migracja.

 

Pierwsze odrzucilem od razu.

Trzecie to dekoder ADB i max C+Platinum za 99 zl (teraz mam Universe+ z 6xCanal+ i 3xHBO oraz 2xCinemax w tej cenie) wiec odrzucilem

Drugie przyjalem... HBO gratis na cala umowe z obecnym sprzetem (czyli Pace PVR 500 a za HBO 25 zl w kieszeni)

 

Podsumowujac do konca pazdziernika 2014 mam Universe+ z 6xCanal+ i 3xHBO oraz 2x Cinemax. Do tego Pace PVR 500 za 74zl miesiecznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A moje ostatnie rozmowy kończą się na sztywnych propozycjach C+ Platinum, HBO, Cinemax, Filmbox za 139 zł bez zmiany sprzętu (tu niestety już Mediaboxa dobrać sobie nie mogę) albo All Inclusive za 179 zł z Mediaboxem i Multiroomem.

O żadnej elastyczności nie ma mowy. Nie chce erotyków i chciałbym w zamian mieć te 25-30 zł taniej - nie da się. Też nic, że na Philipsie nie obejrzę Polsatu HD ani niektórych usług VOD. Tyle to kosztuje, mniej się nie da.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli podpisujemy umowę na 12 miesięcy i dostajemy np HBO na 6 miesięcy za darmo to pozostałe, kolejne 6 miesięcy musimy już mieć to HBO i za nie płacić czy można z niego zrezygnować w połowie trwania umowy?

 

Druga sprawa to Pani konsultantka chciała zawrzeć umowę na zasadzie: umowa od dzisiaj, a świadczenie usługi od grudnia - czy w takim przypadku będę miał możliwość rezygnacji bez podawania przyczyny w ciągu 10 dni czy zawarcie umowy też musi być od grudnia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za szybką odpowiedź ;]

 

Pani konsultantka chciała oczywiście zawrzeć umowę na usługę od zaraz, ale dzięki temu forum wiedziałem że chcę rozpocząć od nowego okresu rozliczeniowego.

Jeśli z tym HBO jest tak jak mówisz to chyba zdecyduję się migrować, trochę to było dla mnie podejrzane, bo ja ciągle upierałem się że nie chcę HBO, a Pani konsultantka w zaparte że jest za darmo i co mi szkodzi mieć coś za co nie będę płacił. Czyli zapewne liczy na to że zapomnę i nie złożę tej dyspozycji o której wspominasz i wtedy już bym płacił jakieś 30-40 zł miesięcznie za samo HBO, tak? Mam nadzieję, że się nie mylisz.

 

Oferta w porównaniu do tego co się tutaj czyta jest się kiepska - 89zł za pakiet Platinum + 6msc. HBO + MR.

Gdybym brał pod uwagę tylko własne potrzeby to prawdopodobnie nie migrowałbym do nc+, ale niestety rodzina nie daje mi spokoju. Do tego doszedł totalny brak zainteresowania migracją ze strony nc+, ostatnie telefony odbierałem jeszcze w październiku i wtedy twardo trzymali się ceny 99zł, tak więc po dwóch tygodniach musiałem sam się do nich "dobijać".

Suma sumarum cena niższa niż płaciłem przez ostatnie półtora roku, może przy następnym przedłużaniu umowy uda mi się ponownie zejść z ceny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@swirpac a co Ci szkodzi się zapytać i upewnić czy po tym okresie możesz wyłączyć i mieć HBO z głowy?-rozmowa jest nagrywana i wszystko co Ci Konsultant obieca a nie dotrzyma można reklamować przecież. HBO kosztuje aktualnie 25zł ale bywają promocje czasowe za 20zł.

 

Cena za oryginał Platinum taka jest,ale oryginalne to oznacza z VOD a nie samo Universe+/6xCanal+-więc nie daj się w balona zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hey, a mi przy przedłużaniu też chcieli liczyć od razu, ale chciałem od 1 grudnia. Konsul stwierdził, że włączy w takim razie teraz to co ma być, a liczyć będą od grudnia, zawsze to 2tygodnie dłużej z hbo... i dziwi mnie, czy na miłego trafiłem, czy będzie w tym jakiś haczyk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@swirpac a co Ci szkodzi się zapytać i upewnić czy po tym okresie możesz wyłączyć i mieć HBO z głowy?

 

Przy poprzedniej umowie wypowiedziałem hbo na drugi dzień po jej zawarciu, na wszelki wypadek gdybym zapomniał po tych kilku miesiącach darmowych. Miałem na 6miesięcy, wyłączyli grzecznie prawie po 7,,,

 

Sorki, zapomłem skleić w jedno :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale dlaczego? Za listopad mam zapłacić po staremu niby i nowa umowa od grudnia. Jego dobra wola, że włączył, chociaż nie powinien. W rozmowie jest nagrane, że ja chcę od grudnia, bo w razie czegoś, coś nie podpasi, to może jeszcze będziemy rozmawiać w inny sposób - powiedział ok. I że tak czy inaczej, to zawsze mogę dokonać zmian, gdyby coś się nie zgadzało,,, cokolwiek miał na myśli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa skończyła mi się w październiku.

Z tego co wiem to oryginalna cena Platinum to 99zł, wiem że nie wykorzystam wszystkich możliwości, bo mam stare dekodery.

Pisałem już tutaj, że w moim przypadku nc+ miało totalną zlewkę na moją osobę, żadnych telefonów i sztywne oferty po 99zł, śledzę wątek od czerwca i mam wrażenie że mówimy tutaj o innej Cyfrze+ i innym nc+ niż ci z którymi ja mam doczynienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miły konsul :> Podarował ci haczyk. Jakby co, to już nie zrezygnujesz.

 

Ale dlaczego? Za listopad mam zapłacić po staremu niby i nowa umowa od grudnia. Jego dobra wola, że włączył, chociaż nie powinien. W rozmowie jest nagrane, że ja chcę od grudnia, bo w razie czegoś, coś nie podpasi, to może jeszcze będziemy rozmawiać w inny sposób - powiedział ok. I że tak czy inaczej, to zawsze mogę dokonać zmian, gdyby coś się nie zgadzało,,, cokolwiek miał na myśli

Towar dotknięty uważa się za sprzedany. Takie było kiedyś hasło. I co ważne działa do dziś. Pytałeś o haczyk, to go masz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...