Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wątpię by byli cenieni z tego co tu czytam.

Żebyś się czuł ważny bo takie super oferty tylko dla cyfrowiczów

No już jestem prawie jak vip :D - i to stary bo klientem c+ jestem od ponad 10 lat. A w nc+ takich klientów się "wysoko ceni".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo oni wychodzą z założenia,ze skoro jesteś z nimi już 10 lat to przywiązałeś się i nie odejdziesz.to jest jak z małżeństwem-im dłuższy staż tym prawdopodobieństwo rozwodu się zmniejsza.Większości klientów wydaje się ,że długi staż działa na ich korzyść,a tymczasem platformy wychodzą z innego założenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Wczorajszego dnia dzwoniłem na infolinie NC+ do działu utrzymania klienta, w celu ostatecznego wyjaśnienia sprawy odnośnie migracji do nowej platformy. Gość na początku mnie próbował zbyć, że zajmuje się nowymi umowami, ale po chwili rozmowy powiedział, że w umowie mojej jest zapis, że mam Opcje Canal+ Platinium jako opcje na 12 miesięcy włączoną i HBO gratis do 31 grudnia (dokładnie to sprawdził) teraz byłem bystry i nagrałem z nim całą rozmowę i mam kopie na komputerze. Wyraźnie w niej mówi o tym, że mam Platynę, jak teraz 1 lipca kanały mi znikną idę do sądu, bo mam niepodważalny dowód na to, że nie kłamie. Uczepiłem się nawet tego ica o którym tu głośnio tyle powiedział, że z czasem powinno być widoczne. Myślicie, że w razie czego wygram w sądzie z tym nagraniem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wątpię by byli cenieni z tego co tu czytam.

Bardziej chodziło mi o poziom cen oferowanych takim zasłużonym klientom :smile:

 

@pawo24 pewnie platformy mają sporo racji niestety - tym bardziej cenię sobie to forum i Wasze informacje :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Wczorajszego dnia dzwoniłem na infolinie NC+ do działu utrzymania klienta, w celu ostatecznego wyjaśnienia sprawy odnośnie migracji do nowej platformy. Gość na początku mnie próbował zbyć, że zajmuje się nowymi umowami, ale po chwili rozmowy powiedział, że w umowie mojej jest zapis, że mam Opcje Canal+ Platinium jako opcje na 12 miesięcy włączoną i HBO gratis do 31 grudnia (dokładnie to sprawdził) teraz byłem bystry i nagrałem z nim całą rozmowę i mam kopie na komputerze. Wyraźnie w niej mówi o tym, że mam Platynę, jak teraz 1 lipca kanały mi znikną idę do sądu, bo mam niepodważalny dowód na to, że nie kłamie. Uczepiłem się nawet tego ica o którym tu głośnio tyle powiedział, że z czasem powinno być widoczne. Myślicie, że w razie czego wygram w sądzie z tym nagraniem?

 

jeśli gościa nagrywałeś bez poinformowania go o tym to złamałeś prawo i nie masz czego szukać w sądzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W NC History jest jako opcja więc trzeba płacić. Ja płace i mam na ta chwile History SD

Witaj jak długo czekałeś na taką ofertę którą Ci dali ?? bo ja mam ten pakiet co Ty czyli kompakt HD mi chcą dać tylko comfort + i 6c+ za 64zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kawałek stenogramu:

 

- A przepraszam bardzo, dlaczego w ICA jest napisane, że jestem posiadaczem Canal+ Silver?

- To jest nazwa pakietu, który Pan posiada. Do tego pakietu otrzymał Pan bezpłatnie na 12 miesięcy opcje dodatkową, jako opcje Canal+ Platinium czylli ma Pan pełną ofertę Canal+.+ dodatkowo uprawnienia do odbioru opcji HBO do 31 grudnia.

- No dobrze, ale dlaczego w ICA jest napisane, że jestem posiadaczem Canal+ Silver? +, że mam najem ultraboxa, a nie ma tam na przykład informacji przy opcjach dodatkowych Op. Platinium?

- Jeżeli chodzi o Op. Platinium może być to widoczne, dopiero za jakiś czas. To na pewno jest w systemie z tego co sprawdzałem, więc tutaj jak ma Pan kanały dostępne tu się nic nie zmienia, skorzystał Pan z oferty Canal+ Silver + Canal Platinium, więc tutaj dodatkowo Pan dostał dostęp do tych kanałów w ramach opcji.

 

Edit:

 

Ale jeżeli mnie/Was oszukano w trakcie przedłużania, umowy, a to był tylko jeden sposób na udowodnienie,tego, że zostałem oszukany, to jest to traktowane jako dowód w sprawie czy tak? Tak czy inaczej dowód jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Banita. Wiem to doskonale, jak czytam te posty to głowa mnie boli z tym co z wami robią wszystkimi. To aneksów nie dostajecie i tak by dużo wymieniać że ta cała nc+ to niewypał, uff dobrze że ja nie migrowałem.

 

Ja jestem po migracji ale w trakcie reklamacji z powodu espn itd. jeśli pominąć te problemy z kanałami to u mnie wszystko reszte się zgadza

Jak masz na papierku zapisane to ok, ale telefonicznie to zbyt nie wierzę bo jak twoje lub innych przypadkowo przepadnie to problem. A jak kto nagraną ma rozmowę własną to jest dobrze Chodź w jakimś stopniu łamie się prawo.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hey mam pytanie czy komuś wyłączyli Cyfrę w Maju jak wysłał rozwiązanie umowy pod koniec kwietnia ze względu na wyłączenie gwarantowanych kanałów ??

 

Ja mam taki przypadek dzisiaj aby się spytać czy doszło moje wypowiedzenie i powiedziano mi że TAK i moja Cyfra została wyłączona w dniu 09.05.2013 ( a co najlepsze że mi cały czas chodziła, aż do dzisiaj)

 

zadzwoniłem na infolinie i bardzo "delikatnym " głosem spytałem się jakim prawem wyłączyli mi cyfrę jak na waszej infolinii informowano mnie że jak wypowiedzenie wpłynie w Maju to wyłączycie mi ostatniego Maja... Pani konsultantka bardzo się zapierała że to nie prawda i że wyłączają w dniu przyjścia wypowiedzenia jak wpłynęło w Maju.

 

Jeszcze bardziej "delikatnym" głosem powiedziałem że ŻĄDAM włączenia mi cyfry do końca Maja zgodnie z informacją którą przekazał mi konsultant. Pani zapierała się że się nie da aby po kilku minutach zmienić zdanie i powiedziała że włączą mi sygnał w przeciągu 36 godzin i będę miał do końca maja i Maj mam za darmo.....

 

Ktoś wie o co tam chodzi ?? Nawet nikt nie zadzwonił aby się spytać czy chce przedłużyć umowę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@fajny06

 

Dopiero po wysłaniu wypowiedzenia dostałem taka ofertę. Sam zadzwoniłem i dostałem to co mam w podpisie. Wcześniej słyszałem tylko Platinum za 99 zł

ja też wysłałem i chcą mi tylko dać to co pisałem a jaki masz staż ?? co im mówiłeś jak dzwoniłeś ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od konsultanta.

wczoraj mi to potwierdził: że do 1 lipca świecą C+ i że w ICA mi nie świeci 'OP platinum' i to oznacza że w kontrakcie tego nie ma (sprawdził to też... )

także skoro masz samo silver w ICA to jedziemy na jednym wózku.

zadzwoń i się przekonaj.

 

przedzwoniłem z ciekawości i mi powiedział,że nie mam tego odnotowanego,bo to wewnętrzne uzgodnienia z konsultantem i będe miał 6 c+ na cały okres umowy.A co do tego okienka otwartego to tylko nsport,a nie canal+

 

a mi powiedział że otwarte okno jest dla całej paczki C+ i MUSI być w ICA wyszczególnione, ale dla pewności sprawdził jeszcze raz i w kontrakcie NIE MA mowy o OP platinum i dlatego przyjął reklamację...

to jak to jest ?

kogoś okłamują :)

ja złożyłem reklamacje. zobaczymy co odpiszą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapytałem się do kiedy i gdzie mam zdać sprzęt do odbioru Cyfry+, pani przełączyła mnie do innej pani ;), i zadałem ponownie to samo pytanie. A ona na to, że ma dla mnie bardzo atrakcyjna propozycję. Mnie warunki przypasowały i przeszedłem do NC. Cyfrę miałem od 2010 roku, więc w porównaniu z innymi tutaj bardzo krótko ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapytałem się do kiedy i gdzie mam zdać sprzęt do odbioru Cyfry+, pani przełączyła mnie do innej pani ;), i zadałem ponownie to samo pytanie. A ona na to, że ma dla mnie bardzo atrakcyjna propozycję. Mnie warunki przypasowały i przeszedłem do NC. Cyfrę miałem od 2010 roku, więc w porównaniu z innymi tutaj bardzo krótko ...

ok spróbuję tą samom metodą co Ty może to coś da :) ja mam od 2012 czyli jeszcze krócej od Ciebie i mogę takiej oferty jak Ty nie dostać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...