weeman Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Ooo dzięki. Może się czegoś dowiem wcześniej i nie trzeba będzie dzwonić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arekw77 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Witam. Zmieniłem n-kę i cyfrę na NC+. Dostałem nowego mediaboxa z pakietem all. Od ponad 36 godzin nie aktywował mi się mediabox. Konsultacja (kilkukrotna) telefoniczna nic nie daje, chciałem wymienić dekoder na inny.Okazało się...że taki nie widnieje w systemie! Jakieś pomysły? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andy71 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Szukaj pomocy u konsultanta nc+ na forum http://forum.ncplus.pl/forum/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arekw77 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Tamto forum działa tak jak wszystko związane z tym platformami! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris194 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 A nie chodzi Ci przypadkiem o uprawnienia? Spróbuj zostawić go na TVP Info czyli to jest bodajże kanał 15 teraz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xynamon Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 @kris194, nie siej zamętu. Jak ma ustawić jakikolwiek kanał, jak dekoder mu się nie aktywował? To nie sprzęt Cyfry! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arekw77 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Non stop mam ekran aktywacyjny, który nic się nie zmienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strong6% Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Non stop mam ekran aktywacyjny, który nic się nie zmienia U mnie też od 19 jest tylko ekran z siłą i jakością anteny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mad85 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Ja pamiętam jak wymieniałem dekoder w N recordera na turbo to miałem podobny problem z aktywacja, rozwiązaniem okazała się mała korekta ustawienia anteny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arekw77 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Na tym samym kablu śmiga mi dekoder cyfry,więc to nie ten problem. U mnie aktywacja trwa od godziny 11 w dniu 2 kwietnia więc już za długo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADUSIEK XPS 5 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Mi się wydaje że jak w piątek zrobią porządek na transponderach typu usuną n premium HD (1-4) Wip/Sudance HD i zmienią częstotliwości niektórych kanałów zaświeci wtedy Espn America,Polsat HD,History HD i będzie można zamawiać opcje dodatkowe typu History HD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris194 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 http://ncplus.pl/pomoc/faq-najczesciej- ... -co-zrobic http://ncplus.pl/pomoc/faq-najczesciej- ... wac-usluge "Sprawdź, czy na ekranie telewizora wyświetla się Ekran Aktywacyjny z jakością sygnału minimum 60 procent. Masz u ciebie te 60%? Przepraszam za wprowadzenie w błąd, jeszcze nie miałem do czynienia ze sprzętem nc+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuk87 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 dowiedz się na jakim tp odbywa się przesyłanie uprawnień do aktywacji i sprawdź czy w ogóle masz na nim sygnał: fakt, że dekodery Cyfry chodzą nic nie znaczy bo nie raz widziałem sytuacje, że Cyfra chodzi, a N'ka nawet nie rusza bo brak sygnału z tp z tvn'ami (w sd) był. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arekw77 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Jakość sygnału powyżej 70 procent,nie mam żadnych kanałów aby poszukać który jest do przesyłania uprawnień Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuk87 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 dopytaj w salonie na jakim kanale ustawiają dekoder w celu aktywacji lub poczytaj instrukcje obsługi: powinno być napisane na jakim kanale ustawić dekoder. przykładowo w Cyfrze zawsze było to TVP 1 więc tp 10892 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
weeman Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 W dekoderach N nie możesz ustawić konkretnego kanału. Póki jest ekran aktywacyjny nic nie zrobisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rasheed Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 U mnie to samo, ekran aktywacyjny od 16 godzin, sygnał 100%. Widze ze to nie odosobniony przypadek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cccp11 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 ja juz czekam 48 godz.i nic sie nie dzieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro0508 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Mi się wydaje że jak w piątek zrobią porządek na transponderach typu usuną n premium HD (1-4) Wip/Sudance HD i zmienią częstotliwości niektórych kanałów zaświeci wtedy Espn America,Polsat HD,History HD i będzie można zamawiać opcje dodatkowe typu History HD No tez na to czekam..no to na infolinii technicznej caly czas to samo-prace trwają! znaczy ze polecieli promem na staelite transporder zaladowac czy jak!?prace trwaja juz od dwoch tygodni--bajzel totalny! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arekw77 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Teraz po rozmowie z konsultantem,niby już jest numer dekodera wprowadzony i mogę go wymienić.Ciekawe co mi powiedzą w punkcie? BTW: zastanawiam się nad tym,aby postarać się wyciągnąć od nich pieniądze za moje rozmowy telefoniczne, bo nie są z mojej winy. Na chwilę obecną jakieś 2,5 h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JoJo Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 zastanawiam się nad tym,aby postarać się wyciągnąć od nich pieniądze za moje rozmowy telefoniczne, bo nie są z mojej winy. Na chwilę obecną jakieś 2,5 h Nie licz na to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ste100 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Ja migrowałem 27-ego marca; z powodu "nieznanej przyczyny" system pokazuje ze migrowałem dopiero 2 kwietnia; nie mogę zdać karty Cyfry, nie mogę nic odbierać na mediaboxie do /prawdopodobnie/ maja; konsultant stwierdził że w ramach ich "dobroduszności" pozwolą mi oglądać mój stary pakiet Cyfry (!) za poprzednią stawkę (!!) Ja tu k chyba czegoś nie rozumiem... w ramach ugłaskania to powinni mi zaoferować NOWY PAKIET za starą cenę ! Mam w d ich "ofertę", dzwonię że mają się wypchać, kartę Cyfry zdaję a jak jej nie przyjmą zostawiam na blacie w APS i mam w d kto sobie jak to rozliczy. Ja mam wszystko na papierze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz430 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 w turbo boxie juz atywowali po 40h ale dodatkowy box+ hd 5800s dalej nie ma, w turbo diagnostyce mam grupa 0 tak ma byc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arekw77 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Po wymianie na nowego mediaboxa aktywacja trwała niecałe 20 minut!!!Teraz wypada się domagać kasy za 2 dni i tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rasheed Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 U mnie nadal nic, mija 30 godzin. Na infolinii zgłosili dzialowi technicznemu by wysłal ponownie aktywacje, wczesniej dyktowalem im numery tunera i karty. Ręce już opadają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.