Skocz do zawartości

Migracja do platformy CANAL+ - problemy techniczne


kamix
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Zmieniłem n-kę i cyfrę na NC+.

Dostałem nowego mediaboxa z pakietem all.

Od ponad 36 godzin nie aktywował mi się mediabox.

Konsultacja (kilkukrotna) telefoniczna nic nie daje, chciałem wymienić dekoder na inny.Okazało się...że taki nie widnieje w systemie!

Jakieś pomysły?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi się wydaje że jak w piątek zrobią porządek na transponderach typu usuną n premium HD (1-4) Wip/Sudance HD i zmienią częstotliwości niektórych kanałów zaświeci wtedy Espn America,Polsat HD,History HD i będzie można zamawiać opcje dodatkowe typu History HD :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://ncplus.pl/pomoc/faq-najczesciej- ... -co-zrobic

http://ncplus.pl/pomoc/faq-najczesciej- ... wac-usluge

 

"Sprawdź, czy na ekranie telewizora wyświetla się Ekran Aktywacyjny z jakością sygnału minimum 60 procent.

 

Masz u ciebie te 60%?

 

Przepraszam za wprowadzenie w błąd, jeszcze nie miałem do czynienia ze sprzętem nc+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dowiedz się na jakim tp odbywa się przesyłanie uprawnień do aktywacji i sprawdź czy w ogóle masz na nim sygnał: fakt, że dekodery Cyfry chodzą nic nie znaczy bo nie raz widziałem sytuacje, że Cyfra chodzi, a N'ka nawet nie rusza bo brak sygnału z tp z tvn'ami (w sd) był.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi się wydaje że jak w piątek zrobią porządek na transponderach typu usuną n premium HD (1-4) Wip/Sudance HD i zmienią częstotliwości niektórych kanałów zaświeci wtedy Espn America,Polsat HD,History HD i będzie można zamawiać opcje dodatkowe typu History HD :mrgreen:

No tez na to czekam..no to na infolinii technicznej caly czas to samo-prace trwają! znaczy ze polecieli promem na staelite transporder zaladowac czy jak!?prace trwaja juz od dwoch tygodni--bajzel totalny!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz po rozmowie z konsultantem,niby już jest numer dekodera wprowadzony i mogę go wymienić.Ciekawe co mi powiedzą w punkcie?

BTW: zastanawiam się nad tym,aby postarać się wyciągnąć od nich pieniądze za moje rozmowy telefoniczne, bo nie są z mojej winy. Na chwilę obecną jakieś 2,5 h

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja migrowałem 27-ego marca; z powodu "nieznanej przyczyny" system pokazuje ze migrowałem dopiero 2 kwietnia; nie mogę zdać karty Cyfry, nie mogę nic odbierać na mediaboxie do /prawdopodobnie/ maja; konsultant stwierdził że w ramach ich "dobroduszności" pozwolą mi oglądać mój stary pakiet Cyfry (!) za poprzednią stawkę (!!)

Ja tu k chyba czegoś nie rozumiem... w ramach ugłaskania to powinni mi zaoferować NOWY PAKIET za starą cenę !

Mam w d ich "ofertę", dzwonię że mają się wypchać, kartę Cyfry zdaję a jak jej nie przyjmą zostawiam na blacie w APS i mam w d kto sobie jak to rozliczy.

Ja mam wszystko na papierze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...