Skocz do zawartości

Migracja do platformy CANAL+ - problemy techniczne


kamix
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

W czwartek migrowałem z C+ do nc+.

Niestety moja umowa nie zaczytała się z systemu C+ gdzie jest przedłużona do systemu n. Podobno powstał błąd przy migracji.

Nie wiem czy to tylko tak u mnie.

 

Oczywiście nowych kanałów nie odbieram. Jak długo może trwać takie migrowanie umowy z jednego systemu do drugiego systemu?

Wszystko miało działać od czwartku, dziś sobota i nie ma ani kanałów, ani dekodera nie mogę odebrać.

 

Drugie pytanie

Na jakim kanale lecą uprawnienia odbioru? Chodzi o nazwę kanału i z którego tp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WItam!

 

Mam to samo. W czwartek zmigrowałem z C+ i do tej pory nie mam uprawnien do kanałów co weszły do nc+. czyli m.in. FOX HD, BBC Knowledge HD i inne. Kilkakrotnie reaktywacja karty, reset tunera (Pace PVR HD) i nic. Masa telefonów do techników w nc+ i kupa. Jedna dziewczyna z techicznego supportu w końcu doszła co jest przyczyną. Moja nowa umowa została w starym systemie C+ i nie przeszła do nowego nc+ i nie wiadomo teraz co z tym zrobić. Też czekam na naprawe Mieli do mnie wczoraj oddzwonic w tej sprawie, jak do tej pory cisza.

Z tego co mi techniczni powiedzieli to uprawnienia lecą na 211 TVP1, 212 TVP2 i 15 TVP Info.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem problem również podpisałem umowę z konsultantem na infolinii i miałem pobrać sprzęt w dowolnym ASP. Sprzęt odebrałem (po problemach dużych) nikt nie wie jak to zrobić. Niestety problem jest taki na infolinii konsultant zaznaczył że nowa opcja wchodzi w życie 1.04.2013, a do tego czasu mam C+ Optimum jak miałem... Przez co nie mogłem oddać starego sprzętu W APSie... Teraz mam dwa deki do końca marca... Działam jednak na nowym ale bez nowych kanałów do 1.04. AŻ tak mnie to nie boli bo w Optimum było wszystko z C+ jednak wkurzył bym się gdybym podpisał umowę na C+ a potem ich nie miał na świeta :)

 

 

odja...

Żeby nie okazało się jak ze mną że masz dopiero od 1.04...podobno dość spory problem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie nie mogę odebrać dekodera, bo nie ma mojej umowy w systemie n. Wczoraj dzwonił konsultant, przepraszał, powiedział, że musimy poczekać do poniedziałku.

To, że nie mam kanałów z N mogę przeżyć, ale chciałem odebrać dekoder. Na jego odbiór mam podpbno trzy dni robocze. Żeby nie było tak, że będę musiał czekać do 1 kwietnia, aż umowa się zaczyta do systemu n, a dekoder mi wyślą kurierem (a to dla mnie problem z odbiorem od kuriera). I wtedy wogóle się wszystko przedłuży. A tak odebrałbym dekoder i spokojnie czekał na nowe kanały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też zamawiałem dekoder bo mój złomek z C+ już ledwo zipie i na tym mi bardziej zalezy niż na kanałach. Ale bez przesłania umowy nic nie mogą zrobić. Prośba, jak by kogoś kto jest dotknięty tym problemem juz "przepchali" do nowego systemu to napiszcie w tym wątku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na rozwiązanie naszego problemu będziemy musieli poczekac pewnie do poniedziałku.

Nie wiem czy pracownicy odpowiedzialni za tego typu rzeczy pracują w soboty i niedziele.

Moim zdaniem w ten weekend powinni z uwagi na problemy, które występują.

 

Wygląda to tak jakby wogóle nie testowali przeniesienia umowy/klientów z C+ do nc+ (system n-ki).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Migrowałem z C+ do NC+ All Inc. i mam to samo... Dekodery będę mógł odebrać po 48h od podpisania umowy :censored: chociaż miałem je już w ręku bo dealer nie mógł wygenerować umowy.

 

Przy okazji dowiedziałem się, że póki co karty nie są parowane z dekoderami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To widze, ze trochę osób jest dotkniętych tym problemem. Obawiałem się, że tylko ja mam takie "szczęscie". Tylko szkoda, ze pół dnia w czwartek i prawie cały wczorajszy dzien walczyłem z tunerem, kartą, oczywiście wisząc na telefonie z technikami z nc+. Dopiero pod wieczór jedna dziewczyna poprawnie zdiagnozowała problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja miałem lepsze jaja. Nie zaoferowali mi nic wielkiego(179 przez 9 miechów i 199 przez 9) ale zależy mi na czasie trochę więc się zgodziłem a tu zonk błąd systemu. ( chciałem zmigrować na ofercie C+) Po minucie dzwoni konstant z N z działu utrzymania i mówi ze miałem zablokowaną możliwość podpisania innej umowy niż ta z n ze względu na to, że za miesiąc wygasa umowa. Troszkę śmieszne i sam przyznał, że byli konsultanci ze strony c+ a obecnie sprzedający NC+ nie wiedzą o tym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Technicy na pewno dzisiaj byli w pracy bo nawet udało mi sie z jednym porozmawiać, ale czy pracowali to tego już nie jestem pewien. Kiedyś nawet w niedziele jak miałem małą awarie to udało mi się do technicznego supportu Cyfry+ dodzwonić. A mam takie pytanie: czy ktoś zna jakieś adresy e-mail do tego supportu technicznego? Bo zapytania w formularzu ze strony są chyba totalnie olewane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...