kamix Opublikowano 23 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Ale pomogi? Coś udało Ci się dowiedzieć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
odja Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Kurna wiedzieli o łączeniu platform od ponad roku. Kto tam pracuje, że nie przetestowali transferu danych między systemami? Co za napruty małolat układa listę kanałów, bo chyba nikt trzeźwy albo rozgarnięty tego nie popełnił. Jak możliwe, ze taka firma tak olewa ludzi dzięki którym mają za co żyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamix Opublikowano 23 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Kurna wiedzieli o łączeniu platform od ponad roku. Kto tam pracuje, że nie przetestowali transferu danych między systemami? Co za napruty małolat układa listę kanałów, bo chyba nikt trzeźwy albo rozgarnięty tego nie popełnił. Jak możliwe, ze taka firma tak olewa ludzi dzięki którym mają za co żyć? Ekxzackly Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GoldSat Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Kurna wiedzieli o łączeniu platform od ponad roku. Kto tam pracuje, że nie przetestowali transferu danych między systemami? Co za napruty małolat układa listę kanałów, bo chyba nikt trzeźwy albo rozgarnięty tego nie popełnił. Jak możliwe, ze taka firma tak olewa ludzi dzięki którym mają za co żyć? Przerosło ich to i muszą od nowa się uczyć technicznego fachu. Minie rok to będzie grało w dziale technicznym i problemów nie będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borzak Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Ja tez mam u nich problem zeby mnie przeniesli troche jestem wkurzony ta cala sytuacja bo nawet nie moge odebrac dekoderow. A do nich sie dodzwonic to jak wygrana totka w lotto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamix Opublikowano 24 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Może oni ręcznie muszą importować nasze nowe umowy ze starego do nowego systemu. Ciekawe jak dużo jest takich przypadków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hys Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Mam dokładnie ten sam problem. Czy to nie przypadkiem dotyczy migracji do opcji All Inclusive przy wersji MR Premium gdzie muszą dostarczyć nam dwa nowe dekodery ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamix Opublikowano 24 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Ja miałem wcześniej C+ Optimum + HD Promo Teraz C+ Platinum z mediaBOX (bez MR) Także to chyba nie problem co mieliśmy wcześniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hys Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Może problem w tym, że odbiorcą będzie firma - przy umowie mieli jakis problem z tym, że system nie przyjmował NIP, a jedynie PESEL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamix Opublikowano 24 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Może problem w tym, że odbiorcą będzie firma - przy umowie mieli jakis problem z tym, że system nie przyjmował NIP, a jedynie PESEL Ja mam PESEL, także problem też nie w tym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hys Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 heh, no to pomysły mi się skończyły... Chociaż może jeszcze to, że mam na tą samą firmę kilka umów. Migrowałem na razie z jednej. Migrację robiłem u dealera, a nie dzwoniąc do konsultanta ani on-line Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamix Opublikowano 24 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 A ja jedna umowa i migracja przez telefon Szukamy przyczyny dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hys Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Wiem - wybierają losowo komu zrobią na złość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamix Opublikowano 24 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Jestem ciekaw na jaką to jest skalę. Czy to mała liczba migrujących, czy może tylko Ci nieliczni wybrańcy. Najlepsze jest to, że od czwartku nie mogą sobie z tym problemem poradzić. W piątek mi konsultant (ten z którym zawierałem umowę, zadzwonił) powiedział, że jutro będę mógł odebrać dekoder i wszystko będzie działać. Zobaczymy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
odja Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Ja kombinuje, że problemem są dotknięci Ci co migrowali we czwartek 21 marca. Chyba wtedy jakieś jaja z systemem mieli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamix Opublikowano 24 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 No to może można byłoby anulować tamte umowy i przez te 20 minut zrobić nową, albo ręcznie importować te umowy. Tylko do tego ktoś musi pracować w tej firmie, a nie dzień po stracie robić sobie wolny weekend. Najgorzej, że nie ma żadnego info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banan79 Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 ludzie do qr... nędzy zawsze patrzymy aby miec jak najwięcej za jak najmniej ! A tutaj nagle podniecacie sie jakąs nc+ z cenami z kosmosu! Ja mam Superpremium za 99pln. a aby miec podobne kanały w nc+ musiałbym bulić przynajmniej 50% więcej! Nie ich doczekanie! I tak mi muszą zmienić gol i weekend na family a c+ sport zastanie,ponieważ jakby nie dali ich w zamian to od razu rezygnuje! Także zastanówcie sie ci co macie paczki C+ i HBO 10 razy,zanim podpiszecie z CeNką!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamix Opublikowano 24 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 ludzie do qr... nędzy zawsze patrzymy aby miec jak najwięcej za jak najmniej ! A tutaj nagle podniecacie sie jakąs nc+ z cenami z kosmosu! Ja mam Superpremium za 99pln. a aby miec podobne kanały w nc+ musiałbym bulić przynajmniej 50% więcej! Nie ich doczekanie! I tak mi muszą zmienić gol i weekend na family a c+ sport zastanie,ponieważ jakby nie dali ich w zamian to od razu rezygnuje! Także zastanówcie sie ci co macie paczki C+ i HBO 10 razy,zanim podpiszecie z CeNką!!! OFF TOP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kliczko983 Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 witam ja mam ten sam problem wszystko było ok dopóki nie doszło do wklepywania MEDIABOXA I MUSZĘ CZEKAĆ DO PONIEDZIAŁKU pakiet platyna z history hd kolsultant mówił że to sprawa dla informatyków a oni pracują od poniedziałku do piątku od 8.00-do 14.00 ja migrowałem w piątek więz to nie tylko czwartek jest felerny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamix Opublikowano 24 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 sprawa dla informatyków a oni pracują od poniedziałku do piątku od 8.00-do 14.00 Coś niesamowitego, jak informatycy mogą pracować w takich godzinach/dniach podczas startu takiej korporacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xynamon Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Ja migrowałem 22.03 i problem dotknął również mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
odja Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Bardziej chyba pasuje, że przychodzą do pracy od 8-ej do 14-tej, ale czy pracują? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamix Opublikowano 24 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Dzwoniłem do konsultanta w piątek, był z działu migracji. Musiał coś sprawdzić w systemie, kazał poczekać, nie wyciszył mikrofonu. Co słyszałem w tle? Jedna wielka impreza, wszystcy się śmiali, jakby sobie kawały opowiadali, itp. a ludzie czekali po kilkadziesiąt minut na dodzwonienie się do nich. Także już wiadomo co oni robią w pracy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kliczko983 Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 jutro się przekonam koło 15 ma dzwonić a czy się uda tego nie wiem ale wam napiszę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
odja Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 No to ciekawe, czy dzisiaj coś sie ruszy z naszymi umowami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.