Skocz do zawartości

Usługa nc+ GO na urządzeniach mobilnych


cphx
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Na moim tablecie NC+Go przestało działać. Pokazuje komunikat Błąd aktywacji (REO).

Dzwoniłłem w sobotę mieli uruchomić w czasie 24 godzin i dalej nic. Dzisiaj dzwoniłem ponownie  i miła Pani obiecała, że bedzie działać (sprawdzę wieczorem).

Wersja pilotażowa działa  idealnie, ale ja chcę mieć usługę, za która płacę, albo niech ją wyłaczą i po problemie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kingofsouth

Ładnie zrobiona stronka . Na razie jakość obrazu nie zachwyca :roll:

Zapewne jakość dostosowuje się do prędkości łącza :D

Jestem w pracy wiec nie sprawdzę jak to wygląda pewnie jak wrócę to przetestuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kingofsouth

Raczej to nie wina łącza bo mam 50Mb/s

 

 

 

 

U mnie przy prędkości łącza 8 mbs jakość całkiem dobra.

 

Jakość obrazu daje rade łącze 80 Mb/s :D

 

 

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

Edytowane przez kingofsouth
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...