Skocz do zawartości

Oferty - dla migrujących do platformy CANAL+


JoJo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W końcu zdecydowałem się na wysłanie w dniu dzisiejszym wypowiedzenia. W treści mała zagwozdka. W sumie wypowiedzenie proste, jak drut. Bez żadnego parcia w nc+.

Myślę, że z początkiem września rozmowy będą zazębiające się w konkrety. Zatem stawiam szlaban.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No drodzy państwo. Jaja jak berety..

Byłem dziś w bełchatowskim APS-ie. Umowa do końca września, Pakiet Canal+HD Play. Miła pani pogrzebała w systemie i okazało się, że.. nie ma oferty dla mnie z tego pakietu, żeby tego było mało, to powiedziała, że trzeba wypowiedzieć umowę w C+ i Playu :shock:

Wydrukowała wypowiedzenie, dała numer na infolinię i kazała się kontaktować przez tel., jedynie poprzez infolinię można tę umowę przedłużyć.

OK, poszedłem do salonu Playa. Tam dostałem info, że Playa i C+ nic nie łączy i mogę sobie umowę z nimi przedłużyć (Play), a co z c+ to już ich nie ich nie interesuje.

Sytuacja jest nienormalna, bo umowy mam dwie (C+, Play), natomiast płacę jeden rachunek na konto Play, więc pasowałoby przedłużyć obie umowy jednocześnie, żeby się "rozeszły".

 

Jeszcze dziś zadzwonię do nc+, czy będę mógł przydłużyć z nimi umowę, natomiast z Playa dostałem świetną ofertę, z której skorzystam w najbliższych dniach. Do nc+ wyślę wypowiedzenie, jeśli nie ma opcji przedłużenia to z nc+ zrezygnuję, a jeśli będę mógł to sobie po negocjuję.

Paranoja... "wielkie głowy" wymyślają promocje, a potem nikt nic nie wie, jak rozwiązać sytuację..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.Moja umowa kończy się w sierpniu.Aktualnie mam CANAL+ OPTIMUM HD,MULTIROOM,PACE PVR,SAGEMCOM wszystko w cenie 65 zl.Zaproponowano mi to co aktualnie + HBO HD + EXTRA+ przez cały okres umowy.Umowa 24 miesiące,średnio wychodzi 64,90 zl.Mają wkrótce dzwonić czy się zdecydowałem.Co myślicie o tej ofercie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pace Pvr pozostaje,a Sagemcom jest mój.6 C+ w ofercie tak jak piszesz.

 

Oferta raczej średnia bez 6 C+, ale ważne jest czy złożyłeś wypowiedzenie czy nie. Jeżeli nie to Twoja pozycja w negocjacjach jest raczej marna bo zostało już mniej niż miesiąc do końca umowy.

Wypowiedzenie zarejestrowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a rozumiem ze majac tnk ( dokładnie smart hd + ) przechodząc do nc plus nie mam szans na żadne promocje tylko jestem traktowany normalnie jak nowy użytkownik ?

 

"W ramach niniejszej Promocji Dostawca usług może wymagać od Klienta okazania przed zawarciem Umowy rachunku/faktury (za okres nie starszy niż 3 miesiące poprzedzające dzień zawarcia Umowy), innego dokumentu poświadczającego fakt korzystania przez Klienta z usług innych dostawców usług telewizyjnych". Czyli co wychodzi na to że ja nie mogę mieć tego pakietu bo co mam przedstawić jak za tnk płaciłem z góry na pół roku ? A w ogóle jaka promocja jak weszłem normalnie na główną stronę i wybrałem po prostu pakiet sport i tam w ogóle nie było wspomniane że to jakaś promocyjna cena. czyli co jedynie w sklepie mogę kupić ? bo nie rozumiem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a rozumiem ze majac tnk ( dokładnie smart hd + ) przechodząc do nc plus nie mam szans na żadne promocje tylko jestem traktowany normalnie jak nowy użytkownik ?

 

"W ramach niniejszej Promocji Dostawca usług może wymagać od Klienta okazania przed zawarciem Umowy rachunku/faktury (za okres nie starszy niż 3 miesiące poprzedzające dzień zawarcia Umowy), innego dokumentu poświadczającego fakt korzystania przez Klienta z usług innych dostawców usług telewizyjnych". Czyli co wychodzi na to że ja nie mogę mieć tego pakietu bo co mam przedstawić jak za tnk płaciłem z góry na pół roku ? A w ogóle jaka promocja jak weszłem normalnie na główną stronę i wybrałem po prostu pakiet sport i tam w ogóle nie było wspomniane że to jakaś promocyjna cena. czyli co jedynie w sklepie mogę kupić ? bo nie rozumiem...

 

Tak mając TNK SD (SMART HD+) i przechodząc do NC+ nie masz szans na żadne promocje, tylko zostaniesz potraktowany jako nowy użytkownik .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypowiedzenie do 31.08, telefon z Krakowa:

-Comfort+Extra

-Multiroom

-2xPace500

na 15mc po 64.90 pln albo to samo na 24mc. Jak powiedziałem że drogo zaproponowali 5x44.90+19x64.90=średnio 60.73pln, w tym:multiroom w cenie 0 pln (nie rabat), pierwszy pvr tez za 0, drugi pvr za 20 z możliwością zwrotu. W tej cenie niektórzy dostawali c+\hbo ale mi zależało bardziej na pvr i zmigrowałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj propozycja Comfort+, Extra+,paczka C+, MR z 2x Peace, i HBO na 9 miesięcy 109 zł , nawet już nie zapytałem na jaki okres, osobiście nie mam ciśnienia na drugiego Peace, MR mam w drugim pokoju jak i swój dekoder , stojący w szafie, tylko konsultantom cena poniżej 99zł obojętnie w jakiej konfiguracji nie przechodzi przez system, ciekawa sytuacja, wypowiedzenie wysłane, umowa do końca września.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oferta z początku sierpnia, wypowiedzenie wysłane, sam dzwoniłem do DUK Kraków: 4x0, 11x79,90, HBO na 4 (a właściwie z sierpniem to 5) miesięcy gratis, comfort, extra, multi, 6xC+, 2xCameleon, 1xPace. Po usłyszeniu propozycji droższych stwierdziłem, że się jeszcze zastanowię i Pan wyskoczył jak z kapelusza z opcją średnio 58 zł, którą niezwłocznie przyjąłem aby się nie rozmyślili :) Umowa była do końca sierpnia, czekałem świadomie do początku sierpnia bo wtedy najkorzystniej przedłużać, bo jakby o jeden miesiąc dłużej umowa i nowe kanały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No już nie wybrzydzajmy, HBO to dla mnie tylko kwiatek do kożucha, wiem że były oferty o 5 zł tańsze, ale zyskałem 2 cenne rzeczy nie czekając na koniec sierpnia - 1 miesiąc dłużej nowych kanałów i koniec niepewności. Zważywszy że oferta jest bogatsza i tańsza niż gdy przedłużałem 1,5 roku temu Canal+Optimum za 65 zł, wtedy to było max. Powiedzmy sobie szczerze - tyle to ta oferta jest naprawdę warta - nawet jak się mało ogląda TV, dlatego bez mrugnięcia się zgodziłem, zresztą założyłem to sobie nawet przed rozmową, dlatego wolę sam do nich dzwonić gdy mam poukładane w głowie co chcę, a nie dorwą mnie nie wiadomo gdzie i kiedy :) .

PS Za kilka dni dzwonił inny konsultant i na moją sugestię, że umowa już przedłużona stwierdził, że ja jestem JEGO podopiecznym i ktoś mu sprzątnął klienta :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym sęk właśnie, że nie ma żadnej pewności czy jest taka możliwość, równie dobrze mogli by mi pogorszyć ofertę, i takie przypadki bywały. Pod koniec roku sami odłączą mi to HBO czy muszę pisać maila? Mam nadzieję że nie będzie z tym problemów po okresie darmowym, zawsze tak bywało w dawnej C+. Aż zapomniałem zapytać dla pewności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...