GolfBravo Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2014 A u mnie juz dzisiaj rano wylaczyli uprawnienia. Zero kontaktu z ich strony od wymowienia umowy (3 miesiace temu). Jak radzicie, oddac juz im karte (musze wyslac poczta) czy czekac na kontakt od nich? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Czekaj lub sam zadzwoń. Sprzęt oddajesz do APS . Masz 2 tygodnie na to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GolfBravo Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Do najblizszego APS mam 1500km, tak wiec musze wyslac poczta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kemezrp Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2014 A u mnie juz dzisiaj rano wylaczyli uprawnienia.Zero kontaktu z ich strony od wymowienia umowy (3 miesiace temu). Jak radzicie, oddac juz im karte (musze wyslac poczta) czy czekac na kontakt od nich? ja bym sam zadzwonił na nr krakowski... chociazby pod pretekstem wywiedzenia sie do kiedy i gdzie oddać sprzęt... bo np.: nie chcecie przedstawić mi oferty przedłużeniowej u mnie zadziałało 3mam kciuki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Sorki, masz miesiąc. W nc jest 2 tygodnie na zdanie sprzętu. Tak więc masz jeszcze miesiąc, by migrować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2014 A u mnie juz dzisiaj rano wylaczyli uprawnienia. Zero kontaktu z ich strony od wymowienia umowy (3 miesiace temu). Jak radzicie, oddac juz im karte (musze wyslac poczta) czy czekac na kontakt od nich? To jest wynik przedwczesnego wypowiadania umowy? Albo też brak roztropności. Wszystkie pobrane "narzędzia" zdaje się do ASP - ale w twoim przypadku poczekałbym i zadzwoniłbym, po dwóch, trzech dniach do DUK. Myślę, że jeszcze otrzymasz przednią propozycję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GolfBravo Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Nie wiem czego to jest wynik, ale najwyrazniej nie sa moimi pieniedzmi w tym roku zainteresowani. Gdy wielokrotnie przedluzalem unowy z C+ (od 2007, wypowiedzenie wyslane nawet i 5 miesiecy wczesniej) wystarczal jeden telefon, oczywiscie po wczesniejszej obowiazkowej lekturze tego forum. Gdy dzonilem do DUK kilka dni temu zaproponowali mi Comfort+, HBO, 6C+ za 96zl na 15 miesiecy. Kobieta z ktora rozmawialem chyba wyciagnela te cene z d**y, wogole jej sie nie chcialo ze mna rozmawiac: "nie ma takiej oferty", "nie da sie", nie, nie, nie", "96zl to nasza specjalnie przygotowana oferta". Tak jak radzicie zadzwonie do nich na numer krakowski - czy pracuja w Soboty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Czytam Twojego posta ze zdumieniem. I zobacz ile razy spaliłeś swoją pozycję negocjacyjną. Kto tak czyni bez przemyślenia. I jeszcze te wcześniejsze telefony do DUK. Ręce opadają. Ale mimo wszystko masz jeszcze szanse. Pamiętaj teraz po tym wszystkim w Twoim przypadku możesz być po prośbie. Zależy jak poprowadzisz rozmowę. Wszystko w Twoich "rękach". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xxl_mercos Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2014 A u mnie juz dzisiaj rano wylaczyli uprawnienia. Zero kontaktu z ich strony od wymowienia umowy (3 miesiace temu). Jak radzicie, oddac juz im karte (musze wyslac poczta) czy czekac na kontakt od nich? To jest wynik przedwczesnego wypowiadania umowy? Albo też brak roztropności. Wszystkie pobrane "narzędzia" zdaje się do ASP - ale w twoim przypadku poczekałbym i zadzwoniłbym, po dwóch, trzech dniach do DUK. Myślę, że jeszcze otrzymasz przednią propozycję. Ja tylko mogę od siebie zasugerować uważne sprawdzanie tego co się dzieje na koncie w ica. U mnie ncplus na 2 tygodnie przed końcem umowy nagle zmieniło sobie jej warunki i samo przedłużyło ją na kolejne 15 miesięcy! reklamacja - po miesiącu przyznanie, że nie przedłużałem nigdy umowy i że to jest błąd ale... jednocześnie dziękują za podpisanie innej umowy - znów reklamacja i tak już się bujam trzeci miesiąc z reklamacjami na reklamacje - kart nie mogę oddać bo w systemie jestem abonentem "ncplus" - paranoja i jakiś totalny bałagan w tej firmie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Ja osobiście z tego "bałaganu" bym się ucieszył. Ale miałbym silną kartę przetargową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xxl_mercos Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Przez pierwsze dwa miesiące też miałem takie podejście, ale jak widzę co wyczyniają konsultanci to powoli nie chcę mieć z nimi nic wspólnego. Pożyjemy zobaczymy co z tego wyjdzie, a tym co są na wypowiedzeniach polecam czujność zwłaszcza, gdy pod koniec wypowiedzenia ncplus nie dzwoni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Postaw wszystko na ostrzu noża. Przemyśl swoją ofertę i za jaka cenę i daj im czas na wyprostowanie. Albo ustąpią albo też wypowiedzenie się dokona. Ja bym zagrał vabank. I by ustąpili. Trzeba tylko z umiejętnym wyczuciem podejść do całej sprawy. Nie ma rzeczy niemożliwych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GolfBravo Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Ja tylko mogę od siebie zasugerować uważne sprawdzanie tego co się dzieje na koncie w ica. Juz nie mam dostepu do ICA. UWAGA. Nie masz uprawnień do zalogowania się do Internetowego Centrum Abonenta. Skontaktuj się z Centrum Telefonicznym Abonentów 801 066 066 lub 22 310 45 45 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik33 Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Mam dwa pytania: 1. Jestem obecnie w starej Cyfrze której już nie ma. Na jaki adres mam wysłać wypowiedzenie ? 2. Znajdę gdzieś numer oraz czas trwania umowy w ICA cyfra ? 3. Za ile to dostanę ? Comfort+Extra 6xC+ Pace x 2 Multi (2 karty cameleony) proszę o info z góry dziękuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Wystarczy zajrzeć jak nie chce Ci się czytać kilka postów do tyłu, a tam był pisany adres.. Nr. umowy do niczego Ci się nie przyda, a nr. abonenta widnieje jak byk w ICA. Jak to Ci nie pomoże to porostu zadzwoń na infolinię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik33 Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2014 We wzorze wypowiedzenia mam podać numer umowy (numer umowy = numer abonenta) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Nr. Abonenta. nr umowy, to nr. umowy. Ważny jest nr.abonenta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik33 Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Czyli jak mam jeszcze starą cyfrę to wysyłam na poniższy adres: CANAL+ Cyfrowy Sp. z o.o. 02-100 Warszawa skr. poczt. 8 a nie na ten: ITI Neovision S.A Al. Gen. Sikorskiego 9 02-758 Warszawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2014 W sumie to bez różnicy, ale lepiej wygląda ten pierwszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pvr hd Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Zaczęli i mnie nękać telefonami a z racji tego że wysłałem wypowiedzenie dostałem informację żebym zadzwonił pod nr 801 055 505 bo tam jest przygotowana oferta specjalnie dla mnie tylko że w słuchawce słyszę: połączenie nie może być zrealizowane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Nigdy nie ma dobrej oferty po takiej wiadomości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pltrot Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Mam dwa pytania: 1. Jestem obecnie w starej Cyfrze której już nie ma. Na jaki adres mam wysłać wypowiedzenie ? 2. Znajdę gdzieś numer oraz czas trwania umowy w ICA cyfra ? 3. Za ile to dostanę ? Comfort+Extra 6xC+ Pace x 2 Multi (2 karty cameleony) proszę o info z góry dziękuje Dostaniesz to za okolice siedemdziesięciu kilku zł w łamańcu bo dwóch Pace raczej Ci nie zrabatują. Do tego HBO, a to czy na kilka miesięcy czy na całość to już zależy od twoich negocjacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
asiafan Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Nigdy nie ma dobrej oferty po takiej wiadomości się zobaczy idzie termin gdzie wszyscy ci co przedłużali po max ile się dało na dni przed fuzja kończą się umowy boje się tylko by to się nie obróciło w kierunku wiadomym tym co będą przedłużali obecne bo już nie będzie klientów ani z N ani z C. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szalonykrolik Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Zmigrowałem w ostatni dzień trwania umowy 31.07. W C+ miałem Kompakt + 6xC+ za 59 zł. Obecnie w nc+ umowa na 15 miesięcy: 5x0zł 10x79,90 zł, średnia 53,27 zł Comfort+ Extra+ Multi+ 6xC+ 3xHBO na cały okres umowy za 0 zł MR za 0 zł j.w 2x Camelon Sagecom Mi pasuje, chociaż nie chcieli zrabatować pejsa, więc go oddałem. Chciałem wam bardzo serdecznie podziękować za cenne rady. Bez Was pewnie nie dobrałbym drugiego camela. Dzięki Panowie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2014 B.dobra oferta( jeśli brać średnią). Gratuluję...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.