Skocz do zawartości

Oferty - dla migrujących do platformy CANAL+


JoJo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A u mnie juz dzisiaj rano wylaczyli uprawnienia.

Zero kontaktu z ich strony od wymowienia umowy (3 miesiace temu).

Jak radzicie, oddac juz im karte (musze wyslac poczta) czy czekac na kontakt od nich?

 

ja bym sam zadzwonił na nr krakowski...

chociazby pod pretekstem wywiedzenia sie do kiedy i gdzie oddać sprzęt... bo np.: nie chcecie przedstawić mi oferty przedłużeniowej ;)

u mnie zadziałało

3mam kciuki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A u mnie juz dzisiaj rano wylaczyli uprawnienia.

 

Zero kontaktu z ich strony od wymowienia umowy (3 miesiace temu).

 

Jak radzicie, oddac juz im karte (musze wyslac poczta) czy czekac na kontakt od nich?

To jest wynik przedwczesnego wypowiadania umowy? Albo też brak roztropności.

Wszystkie pobrane "narzędzia" zdaje się do ASP - ale w twoim przypadku poczekałbym i zadzwoniłbym, po dwóch, trzech dniach do DUK. Myślę, że jeszcze otrzymasz przednią propozycję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czego to jest wynik, ale najwyrazniej nie sa moimi pieniedzmi w tym roku zainteresowani. Gdy wielokrotnie przedluzalem unowy z C+ (od 2007, wypowiedzenie wyslane nawet i 5 miesiecy wczesniej) wystarczal jeden telefon, oczywiscie po wczesniejszej obowiazkowej lekturze tego forum.

 

Gdy dzonilem do DUK kilka dni temu zaproponowali mi Comfort+, HBO, 6C+ za 96zl na 15 miesiecy. Kobieta z ktora rozmawialem chyba wyciagnela te cene z d**y, wogole jej sie nie chcialo ze mna rozmawiac: "nie ma takiej oferty", "nie da sie", nie, nie, nie", "96zl to nasza specjalnie przygotowana oferta".

 

Tak jak radzicie zadzwonie do nich na numer krakowski - czy pracuja w Soboty?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytam Twojego posta ze zdumieniem. I zobacz ile razy spaliłeś swoją pozycję negocjacyjną. Kto tak czyni bez przemyślenia. I jeszcze te wcześniejsze telefony do DUK. Ręce opadają.

Ale mimo wszystko masz jeszcze szanse. Pamiętaj teraz po tym wszystkim w Twoim przypadku możesz być po prośbie. Zależy jak poprowadzisz rozmowę. Wszystko w Twoich "rękach".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A u mnie juz dzisiaj rano wylaczyli uprawnienia.

 

Zero kontaktu z ich strony od wymowienia umowy (3 miesiace temu).

 

Jak radzicie, oddac juz im karte (musze wyslac poczta) czy czekac na kontakt od nich?

To jest wynik przedwczesnego wypowiadania umowy? Albo też brak roztropności.

Wszystkie pobrane "narzędzia" zdaje się do ASP - ale w twoim przypadku poczekałbym i zadzwoniłbym, po dwóch, trzech dniach do DUK. Myślę, że jeszcze otrzymasz przednią propozycję.

 

Ja tylko mogę od siebie zasugerować uważne sprawdzanie tego co się dzieje na koncie w ica.

U mnie ncplus na 2 tygodnie przed końcem umowy nagle zmieniło sobie jej warunki i samo przedłużyło ją na kolejne 15 miesięcy! :crazy: reklamacja - po miesiącu przyznanie, że nie przedłużałem nigdy umowy i że to jest błąd ale... jednocześnie dziękują za podpisanie innej umowy - znów reklamacja i tak już się bujam trzeci miesiąc z reklamacjami na reklamacje - kart nie mogę oddać bo w systemie jestem abonentem "ncplus" - paranoja i jakiś totalny bałagan w tej firmie :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przez pierwsze dwa miesiące też miałem takie podejście, ale jak widzę co wyczyniają konsultanci to powoli nie chcę mieć z nimi nic wspólnego.

Pożyjemy zobaczymy co z tego wyjdzie, a tym co są na wypowiedzeniach polecam czujność zwłaszcza, gdy pod koniec wypowiedzenia ncplus nie dzwoni :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw wszystko na ostrzu noża. Przemyśl swoją ofertę i za jaka cenę i daj im czas na wyprostowanie. Albo ustąpią albo też wypowiedzenie się dokona. Ja bym zagrał vabank. I by ustąpili. Trzeba tylko z umiejętnym wyczuciem podejść do całej sprawy. Nie ma rzeczy niemożliwych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tylko mogę od siebie zasugerować uważne sprawdzanie tego co się dzieje na koncie w ica.

 

Juz nie mam dostepu do ICA.

 

UWAGA. Nie masz uprawnień do zalogowania się do Internetowego Centrum Abonenta. Skontaktuj się z Centrum Telefonicznym Abonentów 801 066 066 lub 22 310 45 45
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dwa pytania:

 

1. Jestem obecnie w starej Cyfrze której już nie ma. Na jaki adres mam wysłać wypowiedzenie ?

2. Znajdę gdzieś numer oraz czas trwania umowy w ICA cyfra ?

3. Za ile to dostanę ?

Comfort+Extra

6xC+

Pace x 2

Multi (2 karty cameleony)

 

 

proszę o info

z góry dziękuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dwa pytania:

 

1. Jestem obecnie w starej Cyfrze której już nie ma. Na jaki adres mam wysłać wypowiedzenie ?

2. Znajdę gdzieś numer oraz czas trwania umowy w ICA cyfra ?

3. Za ile to dostanę ?

Comfort+Extra

6xC+

Pace x 2

Multi (2 karty cameleony)

 

 

proszę o info

z góry dziękuje

 

Dostaniesz to za okolice siedemdziesięciu kilku zł w łamańcu bo dwóch Pace raczej Ci nie zrabatują. Do tego HBO, a to czy na kilka miesięcy czy na całość to już zależy od twoich negocjacji :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nigdy nie ma dobrej oferty po takiej wiadomości

 

 

się zobaczy idzie termin gdzie wszyscy ci co przedłużali po max ile się dało na dni przed fuzja kończą się umowy

 

boje się tylko by to się nie obróciło w kierunku wiadomym tym co będą przedłużali obecne bo już nie będzie klientów ani z N ani z C.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmigrowałem w ostatni dzień trwania umowy 31.07.

W C+ miałem Kompakt + 6xC+ za 59 zł.

 

Obecnie w nc+ umowa na 15 miesięcy: 5x0zł 10x79,90 zł, średnia 53,27 zł

Comfort+

Extra+

Multi+

6xC+

3xHBO na cały okres umowy za 0 zł

MR za 0 zł j.w

2x Camelon

Sagecom

Mi pasuje, chociaż nie chcieli zrabatować pejsa, więc go oddałem. Chciałem wam bardzo serdecznie podziękować za cenne rady. Bez Was pewnie nie dobrałbym drugiego camela.

Dzięki Panowie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...