Skocz do zawartości

STARS.TV


STARS.TV
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Oczywiście, że wiem i dlatego napisałem, że ogólnie nie jest z Wami aż tak tragicznie. Konkurencja czasami emituje takie śmiecie jakościowo, że oglądać się nie da. Co do Górniak to "Jestem kobietą" to też dosyć marne jakościowo no, ale jeśli wytwórnia coś takiego wypuszcza to co poradzić? Pozostałe teledyski z DVD tak nie rażą. ;) Są i teledyski stare o bardzo dobrej jakości. Na przykład "Torn" Natalie Imbruglia (20 lat) czy "Summer Sun" grupy Texas (15 lat). Gdyby wszystkie były w takim stanie (chociaż te z lat 90) to o ilez lepiej by sie je oglądało. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego tutaj pojawia się plus paczki MTV - teledyski z lat 80 czy 90 na VH1 Classics, czy VH1 wyglądają tak jak w czasach, gdy były nagrane. Wiadomo, że nie wszystkie są idealne technicznie (bo cześć tak została wyprodukowana), ale wszystko jest zgodne z oryginałem, wyraźne i porządne. Tak też wygląda większość starych klipów na polskim KPM.

 

Z kolei na Starsie, Voxie, Powerze itd klasyki to często 10 rekompresja z YouTube. Czasami lepiej chyba czegoś nie zagrać, niż dawać takie koszmarki ;). Bo co innego jest coś porządnie zgrać z analogwej Bety czy nawet SVHS (i to będzie miało swój urok), a co innego z divxa 200 Kbps ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To oczywiste że oni będą mieli lepsze jakościowo klipy bo dostawali je na bieżąco. My takiej szansy nie mamy. Co nie zmienia faktu że kilka razy na vh1 też widziałem niezły [beep] jakościowy. Na kpm też. Nie ma wyjątków. Generalnie jak na warunki to nie ma w STARS jakościowej tragedii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale litości.. niestrawna... bla bla bla? Bez sensu :)

 

 

Jak powiadają, każdy bez sens ma swój sens. Ja tylko stwierdziłem pewien fakt. Biorąc pod uwagę, to co kiedyś wypuszczała Jennifer Lopez z tym co wypuszcza od 2011 roku, to sam dyrektor przyzna, że to teraz jest słabe. No, ale wiem, takie czasy nastały, taka jest moda na robienie takiej muzyki, a że Lopez chce utrzymać się na dzisiejszym rynku muzycznym, to dostosowuje się do obecnych trendów w muzyce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do tematu J.Lo to się zgadzam, że obecnie jej muza to [beep]. Stars powiedziałeś kiedyś, że np. In Your Room DM nie będziesz puszczał bo to nie był hit, a Ty puszczasz tylko hity. Ale akurat DM w porównaniu do J.LO "Dance Again" jest hitem. I skoro Stars puszcza hity to może niech lecą prawdziwe hity J.LO z lat 1999-2003. Chętnie posłuchałbym jej hitów remixów typu "Ain't It Funny", "I'm Real" itp. Madonny czy Michaela Jacksona też tylko kilka klipów leci w kółko, a jest ich mnóstwo. Może z czasem się pojawią... Co do Kate Ryan to ona z Francją ma jedynie wspólny język, bo jest belgijską gwiazdą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W końcu Nielsen przyznał się do błędnych badań

 

http://www.wirtualnemedia_pl/artykul/nielsen-pomylka-w-ocenie-ogladalnosci-najwiekszych-stacji-telewizyjnych-to-przerazajace

 

Ciekawe, czy u nas w Polsce również były błędy? :?

 

Swoją drogą, to przez pomyłkę Nielsena niektóry seriale w USA przestały istnieć (podejmowano decyzje o zaprzestaniu produkcji kolejnych sezonów). I kto za to poniesie odpowiedzialność?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Polsce, co wielokrotnie podkreślałem, problemem jest zbyt mała próba. 1600 produkcyjnych gospodarstw domowych to na 38 milionów Polaków trochę mało. W takim układzie stacje z dużym zasięgiem technicznym zyskują a takie małe rybki jak ja tracą. Kolejnym problem jest rozliczanie tego biznesu w grupie komercyjnej 16-49. Przykład, STARS w sobotę miał nędzną oglądalność w grupie 4+ na poziomie 1600 a w niedzielę w tej samej grupie 6200. I co? I okazuje się, że w sobotę zarobiłem więcej. Bo te 1600 to była grupa komercyjna a w niedzielę to 6200 to byli ludzie 50+. A przecież jak wiemy, ludzie w Polsce w wieku powyżej 50 lat nie mają w ogóle pieniędzy i ich nie wydają więc się nie liczą dla rynku. No to trzeba im zabrać telemetry :) Oczywiście trochę upraszczam ale mechanizm mniej więcej jest taki, bez sensu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj o 18:00 zobaczyłem pierwszy raz BEST POLISH o nowej porze. Pierwsza połowa dla mnie zdecydowanie lepsza bo był Grzegorz Turnau, Hey, Kukulska i Steczkowska. Potem już trochę gorzej bo pojawiło się kilka nowszych teledysków tzn. Łzy z nową wokalistką z zupełnie mi nie znaną piosenką z roku 2013, Bednarek i Grzeszczak. Na koniec oczywiście "Słodkiego, miłego życia". Kiedy bym nie oglądał BP to zawsze na to trafię. :D Nie było tragicznie. Czekam na kolejne wydanie jutro i cieszę się, że pasmo w końcu jest o normalnej porze. Dyrektorze, a jak wyniki oglądalności po całym tygodniu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie "oczywiście Słodkiego, miłego życia jak zawsze"?? Chcesz się założyć, że jutro nie będzie?? :) Generalnie stacje muzyczne ze średnim lub małym zasięgiem technicznym mają jesień katastrofalną. Zdecydowanie czekamy na jesień w pogodzie a nie tylko w kalendarzu. Niech wieje, leje i zamiata, zacznie się biznes :) Bo 25 stopni w połowie października jakoś nie sprzyja oglądaniu tv :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osoby w wieku 50+ wydają pieniadze głównie na leki, a co ciekawe reklam farmaceutyków jest w Waszej stacji naprawdę sporo

Poza tym wydatki reklamowe na produkty zdrowotne i leki stanowią druga co do wielkości jeśli chodzi o podział tortu reklamowego (wystarczy zobaczyć dane AGB Nielsen)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy można oszukać telemetr mając dajmy na to ponad 50 lat i podać wiek np. 40, żeby się liczyć do oglądalności? W jaki sposób podawane dane dotyczące wieku są weryfikowane? Być może już o tym było, ale nie pamiętam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak oszukać telemetr? Przecież telemetr sam się u Ciebie w domu nie zjawi a Ty tam sam nie wpiszesz, że masz 23 zamiast 57 no nie? Zostałeś wybrany do badania np dlatego, że właśnie masz 57 lat. Ludzie z Nielsena wszystko wiedzą i to Oni programują Twój telemetr a nie Ty :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kanały tematyczne tak nie mają, ale napisałeś że tak nie jest w kanałach dla dzieci i kanałach TVP, ale tak nie jest także w Polsacie, TVN7 czy TV PULS

Poza tym to chyba zależy też od biura reklamy - gdyby nadawca zdecydowałby się na samodzielną sprzedaż reklam, to mógłby sprzedawać cennikowo - myśle że udałoby się to kanałom z DVB-T.

 

To nie jest również tak, że oglądalność wynosi 0 mimo, ze podaje tak telemetr

I nie mówmy o 50 tys. zł bo trzeba mierzyć siły na zamiary - proporcjonalnie do osiąganych wyników

 

Ta cała zabawa z budżetami reklamowymi dla mnie jest po prostu żenująca - podobnie jak "ekonomia" - wszystko opiera się o jakieś półprawdy, jakieś przekonania, umowy itp. Taka trochę wirtualna gra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żaden broker reklamowy na rynku (oprócz TVP która sama sprzedaje swój czas) nie ma w ofercie pakietu 50+. Płacą tylko za 16-49. Koniec tematu :)

 

p.s

dla brokera reklamowego oglądalność wynosi dokładnie tyle ile pokazuje Nielsen. ZERO to ZERO chociaż wszyscy wiedzą, że raczej nie jest zero. Ale nie płacą bo za zero się nie płaci :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...