OlafS Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 (edytowane) Cytat Ciekawe czy wszystkie rozmowy w CP są nagrywane? Raczej tak a z DUK to już napewno Edytowane 26 Listopada 2019 przez OlafS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 Godzinę temu, an10ka napisał: Długość umowy 24m-ce. Zgadza się. Umowa na 24m-ce. 6m-cy za free a potem 80zł. Czyli średnia 60zł. Złożył wypowiedzenie umowy. Oczywiście znajomy postraszył "wypowiedzeniem umowy" W tym zdaniu to napisałem. Może trochę nielogicznie zabrzmiało ale ......:( Ale to jeszcze nie jest koniec "przygody z CP" Rozmowa z konsultantem jedno a umowa drugie. Konsultant tak jak pisałem wyżej powiedział 6m-cy gratis a potem po 80zł. Umowa 24m-ce. Przychodzi umowa a tam 4m-ce gratis a potem 80zł. Oczywiście telefon do CP i sprawa dalej w toku. Ciekawe czy wszystkie rozmowy w CP są nagrywane? Średnia 60 zł a wcześniej pisałaś 65 zł.Te 5 zł więcej to czynsz za dekoder ? Był może wymieniany przy przedłużaniu umowy ? Rozmowy są nagrywane ,posiadają swój numer i na podstawie tego numeru składa się reklamację lub podaje się datę i godzinę rozmowy.CP ma na rozpatrzenie reklamacji 30 dni. Ale jeżeli nikt się nie odezwie po kilku dniach ,to sam bym do nich dzwonił i przyspieszał ich działania. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cpgoł Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 @an10ka wszystkie rozmowy są rejestrowane. Jeżeli wymieniał dekoder główny wtedy jest 4 msce gratis 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 10 godzin temu, wuzel napisał: Średnia 60 zł a wcześniej pisałaś... Jeśli się pilnuje terminów wypowiedzeń to te średnie zupełnie tracą sens. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
an10ka Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 17 godzin temu, wuzel napisał: Średnia 60 zł a wcześniej pisałaś 65 zł.Te 5 zł więcej to czynsz za dekoder ? Nie wymienił. Ma HD 7000. Gdyby wymienił na EVOBOX byłoby +5zł. Stan na teraz: Wypowiedzenie starej umowy, tej którą teraz ma. Nowa umowa anulowana czyli 4m-ce za free (miało być 6m-cy), reszta po 80zł. Czeka na telefon z CP z wyjaśnieniem sprawy. W najgorszym przypadku po nowym roku przyjdzie jako nowy klient po Rodzinny HD z Elevenami za 30zł. (i zero zł przez 3m-ce) Teraz za taki pakiet płaci 35zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 Ta nowa umowa została definitywnie anulowana ? W dniu 3.10.2019 o 20:23, an10ka napisał: ps. ciekawe czy dało by się przedłużyć umowę pakietu Rodzinny HD z Eleven Sports i poprosić o włączenie do tego Polsat Sport News? W dniu 25.11.2019 o 10:10, an10ka napisał: ps1. co ciekawe, nie można włączyć jednego kanału do innych paczek ofert CP (w tym przypadku Polsat Sport News). Ciekawe dlaczego? Tak jak wcześniej już Ci radzili koledzy ,można dostać pakiet Familijny Max HD w cenie 30 zł miesięcznie ,w umowie 24/3 ,po wysłaniu wypowiedzenia. W tym pakiecie jest już Polsat Sport News. Do tego można później dobrać na zasadzie włącz/wyłącz paczkę Eleven za 15 zł. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
an10ka Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 54 minuty temu, wuzel napisał: Ta nowa umowa została definitywnie anulowana ? Tak. 54 minuty temu, wuzel napisał: Familijny Max HD w cenie 30 zł miesięcznie ,w umowie 24/3 Aż się nie chce wierzyć, że dadzą za pół ceny Familijny Max HD. Tak samo dziwi mnie jak wynegocjować Rodzinny HD za 5zł (jak tutaj co niektórzy na forum mają). Swoją drogą ciekawe czy ten Rodzinny HD mają z Eleven za 5zł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cpgoł Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 @an10ka za 20 rodzinny hd plus eleven. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 11 godzin temu, an10ka napisał: Tak samo dziwi mnie jak wynegocjować Rodzinny HD za 5zł (jak tutaj co niektórzy na forum mają). Swoją drogą ciekawe czy ten Rodzinny HD mają z Eleven za 5zł? Negocjujesz umowę na Rodzinny HD za 5 zł na 24/3. Wtedy wł/wył w ICOKu Eleveny kiedy chcesz za 15 zł mies. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramzes Opublikowano 29 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2019 Witam wszystkich, mam umowę jeszcze 6 miesięcy i mogę już przedłuzac. Mam opcje smartdom place 50 zł (oprócz erotyki i Polsatu premium) czy jest szansa na taka sama kwote przy przedłużeniu umowy? pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 29 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2019 Nie. Przy przedłużaniu umowy rabat zostanie zmieniony tylko na 25 zł. Aby zachować obecny pakiet i rabat należy sprawdzić w umowie, czy po okresie oznaczonym umowy ceny się nie zmienią i nie wypowiadać umowy pozostając na czas nieokreślony umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeos Opublikowano 1 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2019 Witam mam umowę smartdom4 telewizja internet pozostalo 18 miesięcy czy da się jakoś wypowiedzieć umowę bez konsekwencji ? Albo chociaż pozostawić telewizję pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 2 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2019 38 minut temu, lukimann napisał: od kilku lat nie podpisywałem takich umów w lokalu operatora. No i myślę że po tej przygodzie ponownie wejdzie ci to w krew. W twojej sytuacji można rzec kolokwialnie że d mokra Umowę podpisałeś w siedzibie Plusa czyli CP więc z automatu nie masz prawa do wypowiedzenia jej w ciągu 14 dni, jedynie możesz pisać reklamację (najszybciej przez ICOK) może uda się coś odkręcić czy naprawić, ale na wiele nie licz, Być może konsultanci z forum coś ci spróbują pomóc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 2 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2019 15 godzin temu, tadeos napisał: Witam mam umowę smartdom4 telewizja internet pozostalo 18 miesięcy czy da się jakoś wypowiedzieć umowę bez konsekwencji ? Albo chociaż pozostawić telewizję pozdrawiam Witam. Decyzję o rozwiązaniu umowy bez kary może podjąć jedynie Departament Reklamacji. Jeśli nie wypowiesz umowy na TV, to ona pozostanie. Czym spowodowana jest decyzja rezygnacji z Internetu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 2 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2019 Witam. Przykro mi z powodu sytuacji, która Cię spotkała, konsultant na pewno nie miał złych intencji. Podaj mi numer karty do dekodera w wiadomości prywatnej, a postaram się przyspieszyć realizację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 2 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2019 33 minuty temu, lukimann napisał: Złożyłem reklamację w punkcie. Pracownik zaznaczył, że konsultantka nie sprawdziła, że korzystam z wyższego pakietu na promocyjnych warunkach. @OlafS dzięki , ostatni raz podpisałem umowę w punkcie.. Konsultant na dzień dobry weryfikuje dane poprzez dowód osobisty i numer karty. Ma wgląd we wszystkie dane ,jaki pakiet ,za ile ,do kiedy umowa. Także według mnie trochę pokrętne tłumaczenie.Druga sprawa. Czytałeś w punkcie pierwszą stronę nowego aneksu ?Tam są właśnie nowe dane ,nowej umowy. Miałeś Familijny HD za 20 zł a dostałeś Rodzinny w tej cenie ,dobrze kojarzę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 2 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2019 W punkcie nie dadzą Familijnego HD za 20 zł, tak myśle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 2 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2019 15 minut temu, stan69 napisał: W punkcie nie dadzą Familijnego HD za 20 zł, tak myśle. Oczywiście, w APS-ach nawet nie wiedzą o takich ofertach, zresztą oni ogólnie mało wiedzą. Mnie kiedyś koleś straszył, że składam za wcześnie wypowiedzenie i otrzymam karę.... Mówię czytaj z jakim dniem wypowiadam umowę, a on dalej swoje.... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitsurc Opublikowano 2 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2019 Witam. Mam pytania. Pozostało mi 7 miesięcy do zakończenia umowy. Z tego co czytałem to mogę za miesiąc wypowiedzieć umowę i dostać lepszy pakiet. Obecnie mam Rodzinny HD + Eleveny + 1 Multiroom i są jeszcze bodajże Cinemaxy których nie muszę mieć. Płace bodajże 35-40zł i była to moja pierwsza umowa z CP gdy taki pakiet brałem później jeszcze przedluzylem żeby multiroom mieć. Chciałbym mieć Familijny HD i nadal mieć Eleveny i 1 Multiroom. Ile będę musiał za to płacić? Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 2 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2019 5 godzin temu, lukimann napisał: Pani twierdziła , że mam pakiet rodzinny a dołączy promocyjnie na 6 miesięcy kanały z pakietu familijnego. Spojrzała na cenę i oceniła, że to pakiet rodzinny. Nie przedstawiła mi tego wymieniając kanały ani nie wzięła ulotki. Umowę przedłużyłeem ponad 2 lata temu , Pani zachęciła na infolinii , że jak będę płacił nie 10 za rodzinny a 20 zł to będzie więcej kanałów w tej właśnie super cenie.Jest to świetna promocja.Nie przypominam sobie by wymieniała nazwę pakiet familijny. W punkcie upewnialem się kilka razy, że przedłużamy umowę, ale warunki zostaną te same i nic się nie zmieni co do zawartości programowej.Co potwierdziła. Nie korzystam bezpośrednio z tego dekodera tylko opłacam pakiet i nie miałem czasu wcześniej dokładnie wgłębiać się w obecną pakietyzację. Odnośnie pierwszego pogrubienia cytatu. Ciekawe co by stwierdziła patrząc na cenę 30 zł ? Kontaktowałeś się z DUK czy ze zwykłą infolinią? Z tego co sobie teraz przypomniałem ,to konsultant mówił Ci abyś tv zostawił w opcji bezterminowej ,tylko nie wiem czy w punkcie dostałeś taką informację czy na infolinii. Trochę dziwne ,że nie przedłużyłeś telefonicznie umowę ,tylko w punkcie.Miałbyś rozmowę nagraną a tak pozostaje Ci czekać na pozytywne rozpatrzenie sprawy,chociaż trochę w to wątpię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 2 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2019 Przeciez nawet w pakiecie Familijnym HD nie ma kanałów : BBC, 13 ulica czy AXN White. Dziwne, że miałeś gorszą ofertę przez telefon niż w APS. Przedłużając ostatnio umowę na telefon w PLK dużo lepsza oferta była przez DUK Plusa oczywiście po wcześniejszym złożeniu rezygnacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 2 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2019 Zostały dołączone bo od dziś jest otwarte okno na dużą liczbę kanałów. Jest dużo kanałów, których możesz nie mieć w umowie ale Ci działają bo są nadawane promocyjnie natomiast w żadnym wykazie ich nie znajdziesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mover2002 Opublikowano 3 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2019 Witam, obecnie posiadam Pakiet Familijny Max HD + multiroom za 69 zł na 24 miesiące - 6 gratis i w smartdom 50% taniej. Pakiet kończy się za 4 miesiące. Potrzebuję wymienić dekodery na takie z wifi bo nie chcę już biegać z kartą. Czy jest jeszcze możliwość przedłużenia na takich samych warunkach ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 3 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2019 Witam. Proszę, napisz w tej sprawie do mnie wiadomość prywatną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewynt Opublikowano 3 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2019 (edytowane) Mi dzisiaj zaproponowano wszystko poza Polsatem Sport Premium i Rozrywka (teraz to sie nazywa chyba Premium Max) za 104,99 na 24/6gratis z MR (srednio.78,74/miesiac).Czyli mi zaproponowano za to samo co mam podwyzke,bo teraz placilem srednio 71,40.Niby niewiele,a jednak.Pan nie chcial wysluchac i powiedzial ze to nie negocjacje tylko oferta ostateczna. Edytowane 3 Grudnia 2019 przez lewynt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.