Jump to content
Condor

Umowa z CP - pytania, problemy i komentarze

Recommended Posts

Cytat

Ciekawe czy wszystkie rozmowy w CP są nagrywane?

Raczej tak a z DUK to już napewno

Edited by OlafS

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, an10ka napisał:

Długość umowy 24m-ce.

 

Zgadza się. Umowa na 24m-ce. 6m-cy za free a potem 80zł. Czyli średnia 60zł.

 

Złożył wypowiedzenie umowy.

Oczywiście znajomy postraszył "wypowiedzeniem umowy" :)

W tym zdaniu to napisałem. Może trochę nielogicznie zabrzmiało ale ......:(

 

Ale to jeszcze nie jest koniec "przygody z CP"

Rozmowa z konsultantem jedno a umowa drugie.

Konsultant tak jak pisałem wyżej powiedział 6m-cy gratis a potem po 80zł. Umowa 24m-ce.

Przychodzi umowa a tam 4m-ce gratis a potem 80zł.

Oczywiście telefon do CP i sprawa dalej w toku.

Ciekawe czy wszystkie rozmowy w CP są nagrywane?

 

 

Średnia 60 zł a wcześniej  pisałaś 65 zł.Te 5 zł więcej to czynsz za dekoder ? Był może wymieniany przy przedłużaniu umowy ?

Rozmowy są nagrywane ,posiadają swój numer i na podstawie tego numeru składa się reklamację lub podaje się datę  i godzinę rozmowy.CP ma na rozpatrzenie reklamacji 30 dni. Ale jeżeli nikt się nie odezwie po kilku dniach ,to sam bym do nich dzwonił i przyspieszał ich działania.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 godzin temu, wuzel napisał:

Średnia 60 zł a wcześniej  pisałaś...

Jeśli się pilnuje terminów wypowiedzeń to te średnie zupełnie tracą sens.

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 godzin temu, wuzel napisał:

Średnia 60 zł a wcześniej  pisałaś 65 zł.Te 5 zł więcej to czynsz za dekoder ?

 Nie wymienił. Ma HD 7000.

Gdyby wymienił na EVOBOX byłoby +5zł.

 

Stan na teraz:

Wypowiedzenie starej umowy, tej którą teraz ma.

Nowa umowa anulowana czyli 4m-ce za free (miało być 6m-cy), reszta po 80zł.

Czeka na telefon z CP z wyjaśnieniem sprawy.

W najgorszym przypadku po nowym roku przyjdzie jako nowy klient po Rodzinny HD z Elevenami za 30zł. (i zero zł przez 3m-ce)

Teraz za taki pakiet płaci 35zł.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta nowa umowa została definitywnie anulowana ?

W dniu 3.10.2019 o 20:23, an10ka napisał:

ps. ciekawe czy dało by się przedłużyć umowę pakietu Rodzinny HD z Eleven Sports  i poprosić o włączenie do tego Polsat Sport News?

 

W dniu 25.11.2019 o 10:10, an10ka napisał:

ps1. co ciekawe, nie można włączyć jednego kanału do innych paczek ofert CP (w tym przypadku Polsat Sport News). Ciekawe dlaczego?

Tak jak wcześniej już Ci radzili koledzy ,można dostać pakiet Familijny Max HD w cenie 30 zł miesięcznie ,w umowie 24/3 ,po wysłaniu wypowiedzenia. W tym pakiecie jest już Polsat Sport News.  Do tego można później dobrać na zasadzie włącz/wyłącz paczkę Eleven za 15 zł.

  • Thanks 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
54 minuty temu, wuzel napisał:

Ta nowa umowa została definitywnie anulowana ?

Tak.

54 minuty temu, wuzel napisał:

Familijny Max HD w cenie 30 zł miesięcznie ,w umowie 24/3

Aż  się nie chce wierzyć, że dadzą za pół ceny Familijny Max HD.

Tak samo dziwi mnie jak wynegocjować Rodzinny HD za 5zł (jak tutaj co niektórzy na forum mają).

Swoją drogą ciekawe czy ten Rodzinny HD mają z Eleven za 5zł?

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 godzin temu, an10ka napisał:

Tak samo dziwi mnie jak wynegocjować Rodzinny HD za 5zł (jak tutaj co niektórzy na forum mają).

Swoją drogą ciekawe czy ten Rodzinny HD mają z Eleven za 5zł?

Negocjujesz umowę na Rodzinny HD za 5 zł na 24/3. Wtedy wł/wył  w ICOKu  Eleveny kiedy chcesz za 15 zł mies.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam wszystkich, mam umowę jeszcze 6 miesięcy i mogę już przedłuzac. Mam opcje smartdom place 50 zł (oprócz erotyki i Polsatu premium) czy jest szansa na taka sama kwote przy przedłużeniu umowy? pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie. Przy przedłużaniu umowy rabat zostanie zmieniony tylko na 25 zł. 

Aby zachować obecny pakiet i rabat należy sprawdzić w umowie, czy po okresie oznaczonym umowy ceny się nie zmienią i nie wypowiadać umowy pozostając na czas nieokreślony umowy. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam mam umowę smartdom4 telewizja internet pozostalo 18 miesięcy czy da się jakoś wypowiedzieć umowę bez konsekwencji ? Albo chociaż pozostawić telewizję pozdrawiam 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.

W sobotę przedłużyłem umowę na usługę telewizyjną w punkcie Plusa.

Konsultantka wprowadziła mnie w błąd, wymieniając nazwy tylko pakietów.

Generalnie zależało mi ,żeby zostały warunki umowy jakie są obecnie.

Pani stwierdziła,  że tak będzie.Dlatego wyraziłem zgodę podpisem.

Jednak warunki umowy są gorsze.

Między czasie pozmienialo się nazwy pakietów, a umowa była na czas nieokreślony.

Czy można to w jakiś reklamować, odstąpić.

Normalnie bym odpuścił ( abonament 20 zł), ale to nie w porządku ,  że wprowadziła mnie w błąd.

*od kilku lat nie podpisywałem takich umów w lokalu operatora.

Na swoim przykładzie ostrzegam.

Lepiej zawierać umowy na odległość.

Edited by lukimann

Share this post


Link to post
Share on other sites
38 minut temu, lukimann napisał:

od kilku lat nie podpisywałem takich umów w lokalu operatora.

No i myślę że po tej przygodzie ponownie wejdzie ci to w krew.

W twojej sytuacji można rzec kolokwialnie że d:censored: mokra :(

Umowę podpisałeś w siedzibie Plusa czyli CP więc z automatu nie masz prawa do wypowiedzenia jej w ciągu 14 dni, jedynie możesz pisać reklamację (najszybciej przez ICOK) może uda się coś odkręcić czy naprawić, ale na wiele nie licz,

Być może konsultanci z forum coś ci spróbują pomóc :?: 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 godzin temu, tadeos napisał:

Witam mam umowę smartdom4 telewizja internet pozostalo 18 miesięcy czy da się jakoś wypowiedzieć umowę bez konsekwencji ? Albo chociaż pozostawić telewizję pozdrawiam 

Witam. Decyzję o rozwiązaniu umowy bez kary może podjąć jedynie Departament Reklamacji. Jeśli nie wypowiesz umowy na TV, to ona pozostanie. Czym spowodowana jest decyzja rezygnacji z Internetu? 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Złożyłem reklamację w punkcie.

Pracownik zaznaczył, że konsultantka nie sprawdziła, że korzystam z wyższego pakietu na promocyjnych warunkach.

@OlafS dzięki , ostatni raz podpisałem umowę w punkcie..

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
33 minuty temu, lukimann napisał:

Złożyłem reklamację w punkcie.

Pracownik zaznaczył, że konsultantka nie sprawdziła, że korzystam z wyższego pakietu na promocyjnych warunkach.

@OlafS dzięki , ostatni raz podpisałem umowę w punkcie..

Konsultant na dzień dobry weryfikuje dane poprzez dowód osobisty i numer karty. Ma wgląd we wszystkie dane ,jaki pakiet ,za ile ,do kiedy umowa. Także według mnie trochę pokrętne tłumaczenie.Druga sprawa. Czytałeś w punkcie pierwszą stronę nowego aneksu ?Tam są właśnie nowe dane ,nowej umowy. Miałeś Familijny HD za 20 zł a dostałeś Rodzinny w tej cenie ,dobrze kojarzę ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
41 minut temu, wuzel napisał:

Konsultant na dzień dobry weryfikuje dane poprzez dowód osobisty i numer karty. Ma wgląd we wszystkie dane ,jaki pakiet ,za ile ,do kiedy umowa. Także według mnie trochę pokrętne tłumaczenie.Druga sprawa. Czytałeś w punkcie pierwszą stronę nowego aneksu ?Tam są właśnie nowe dane ,nowej umowy. Miałeś Familijny HD za 20 zł a dostałeś Rodzinny w tej cenie ,dobrze kojarzę ?

Pani twierdziła , że mam pakiet rodzinny a dołączy promocyjnie na 6 miesięcy kanały z pakietu familijnego.

Spojrzała na cenę i oceniła, że to pakiet rodzinny.

Nie przedstawiła mi tego wymieniając kanały ani nie wzięła ulotki.

Dopiero w domu sprawdziłem jaką zawartość jest pakietów.

Umowę przedłużyłeem ponad 2 lata temu , Pani zachęciła na infolinii , że jak będę płacił nie 10 za rodzinny a 20 zł to będzie więcej kanałów w tej właśnie super cenie.Jest to świetna promocja.Nie przypominam sobie by wymieniała nazwę pakiet familijny.

W punkcie upewnialem się kilka razy,  że przedłużamy umowę, ale warunki zostaną te same i nic się nie zmieni co do zawartości programowej.Co potwierdziła.

Nie korzystam bezpośrednio z tego dekodera tylko opłacam pakiet i nie miałem czasu wcześniej dokładnie  wgłębiać się w obecną pakietyzację.

 

 

 

Edited by lukimann

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 minut temu, stan69 napisał:

W punkcie nie dadzą Familijnego HD za 20 zł, tak myśle.

 

Oczywiście, w APS-ach nawet nie wiedzą o takich ofertach, zresztą oni ogólnie mało wiedzą. Mnie kiedyś koleś straszył, że składam za wcześnie wypowiedzenie i otrzymam karę.... Mówię czytaj z jakim dniem wypowiadam umowę, a on dalej swoje....

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Mam pytania. Pozostało mi 7 miesięcy do zakończenia umowy. Z tego co czytałem to mogę za miesiąc wypowiedzieć umowę i dostać lepszy pakiet. Obecnie mam Rodzinny HD + Eleveny + 1 Multiroom i są jeszcze bodajże Cinemaxy których nie muszę mieć. Płace bodajże 35-40zł i była to moja pierwsza umowa z CP gdy taki pakiet brałem później jeszcze przedluzylem żeby multiroom mieć. Chciałbym mieć Familijny HD i nadal mieć Eleveny i 1 Multiroom. Ile będę musiał za to płacić? Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, lukimann napisał:

Pani twierdziła , że mam pakiet rodzinny a dołączy promocyjnie na 6 miesięcy kanały z pakietu familijnego.

Spojrzała na cenę i oceniła, że to pakiet rodzinny.

Nie przedstawiła mi tego wymieniając kanały ani nie wzięła ulotki.

 

Umowę przedłużyłeem ponad 2 lata temu , Pani zachęciła na infolinii , że jak będę płacił nie 10 za rodzinny a 20 zł to będzie więcej kanałów w tej właśnie super cenie.Jest to świetna promocja.Nie przypominam sobie by wymieniała nazwę pakiet familijny.

W punkcie upewnialem się kilka razy,  że przedłużamy umowę, ale warunki zostaną te same i nic się nie zmieni co do zawartości programowej.Co potwierdziła.

Nie korzystam bezpośrednio z tego dekodera tylko opłacam pakiet i nie miałem czasu wcześniej dokładnie  wgłębiać się w obecną pakietyzację.

Odnośnie pierwszego pogrubienia cytatu. Ciekawe co by stwierdziła patrząc na cenę 30 zł :)?

Kontaktowałeś się z DUK czy ze zwykłą infolinią? Z tego co sobie teraz przypomniałem ,to konsultant mówił Ci abyś tv zostawił w opcji bezterminowej ,tylko nie wiem czy w punkcie dostałeś taką informację czy na infolinii. Trochę dziwne ,że nie przedłużyłeś telefonicznie umowę ,tylko w punkcie.Miałbyś rozmowę nagraną a tak pozostaje Ci czekać na pozytywne rozpatrzenie sprawy,chociaż trochę w to wątpię.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zależało mi na przedłużeniu umowy na abonament telefoniczny i tutaj niestety skoncentrowana była moja uwaga.

Telefonistki przedstawiały słabsze warunki na infolinii niż zaoferowana w punkcie.

Z tej umowy jestem b.zadowolony.

Przypuszczałem, że ten familijny to coś  więcej niż było w obecnej umowie, np było Eurisport1, TVP Sport,TCM, AMC, NG, History ( po 6 misiącach,by nie płacić 40 zł pewnie to zostanie wyłączone, a miałem zapewnienie ,że oferta programowa się nie zmieni)a brakowało BBC , 13 Street, AXN White, i innych.

No cóż, wynik będzie jaki będzie.Moze faktycznie konsultantka w punkcie nie miała złych intencji, nie do końca byłem świadomy zawartości pakietów.

Trzeba czekać.

Edited by lukimann

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przeciez nawet w pakiecie Familijnym HD nie ma kanałów : BBC, 13 ulica czy AXN White. Dziwne, że miałeś gorszą ofertę przez telefon niż w APS. Przedłużając ostatnio umowę na telefon w PLK dużo lepsza oferta była przez DUK Plusa oczywiście po wcześniejszym złożeniu rezygnacji. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...