Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

17 godzin temu, Burito napisał:

 

A zapytam jeszcze odnoście tego wypowiedzenia wysyłanego poprzez e-mail lub ICOK czy to ma być forma "normalnego" wypowiedzenia z podpisem i skan załączam ?


Ważne jest, aby wysłać wiadomość z adresu mailowego wskazanego, jako kontaktowy bądź też wykorzystanego wcześniej do zawarcia umowy. Uznawane są oświadczenia przesłane w załączniku oraz wpisane w treści maila. Dokument powinien zawierać dane identyfikacyjne: imię i nazwisko, adres zamieszkania lub PESEL, a jeżeli korzystasz z kilku usług, to: numer seryjny sprzętu, ID konta lub data zawarcia umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie mam umowę 12/3, na której mam jeszcze ok. 7 miesięcy zobowiązania. Niestety prawdopodobnie zepsuł mi się dekoder Sagem ESI88 (nagle znikły wszystkie kanały z listy - nawet nie pokazuje że nie ma sygnału, tylko w ogóle nie da się przejść do kanału). Wyszukiwanie kanałów nie pomaga. Infolinia nie była w stanie pomóc i kazała udać się do salonu. A w salonie odpowiedź że nie wymienią (był w pudełku i wcale na niego nie spojrzeli) bo nie jest już w ofercie, ale... jak podpiszę umowę 15/1 to jeszcze jakiś w magazynie się znajdzie ;)

 

Jak to rozegrać (oczywiście nie podpisując umowy 15/1)? Składając wypowiedzenie z datą zakończenia okresu minimalnego będę w stanie już wynegocjować z DUK-iem ofertę z nowym dekoderem? Nie chciałbym dopłacać co miesiąc za Evoboxa, a jedynie zależy mi na jakimkolwiek dekoderze z nagrywarką.

Edytowane przez tomek13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz 7 miesięcy do końca umowy i nikt Cię nie może zmusić w tej chwili do podpisania nowej umowy. Punkt ma obowiązek w ramach wymiany serwisowej wymienić Ci dekoder na taki sam lub równorzędny. Zawsze możesz zadzwonić do Działu Reklamacji ze skargą ale wtedy w tym punkcie już nic więcej nie załatwisz. Spróbuj ewentualnie w innym APS .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, tomek13 napisał:

Obecnie mam umowę 12/3, na której mam jeszcze ok. 7 miesięcy zobowiązania. Niestety prawdopodobnie zepsuł mi się dekoder Sagem ESI88 (nagle znikły wszystkie kanały z listy - nawet nie pokazuje że nie ma sygnału, tylko w ogóle nie da się przejść do kanału). Wyszukiwanie kanałów nie pomaga. Infolinia nie była w stanie pomóc i kazała udać się do salonu. A w salonie odpowiedź że nie wymienią (był w pudełku i wcale na niego nie spojrzeli) bo nie jest już w ofercie, ale... jak podpiszę umowę 15/1 to jeszcze jakiś w magazynie się znajdzie ;)

 

Jak to rozegrać (oczywiście nie podpisując umowy 15/1)? Składając wypowiedzenie z datą zakończenia okresu minimalnego będę w stanie już wynegocjować z DUK-iem ofertę z nowym dekoderem? Nie chciałbym dopłacać co miesiąc za Evoboxa, a jedynie zależy mi na jakimkolwiek dekoderze z nagrywarką.

 

Witam,
przepraszam za zaistniałą sytuację. Pracownicy punktu powinni przeprowadzić diagnostykę. Proszę, napisz mi w wiadomości prywatnej, w jakiej miejscowości chcesz wymienić dekoder. Sprawdzę dostępność sprzętu i wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, tomek13 napisał:

ale... jak podpiszę umowę 15/1 to jeszcze jakiś w magazynie się znajdzie

Zrób tak jak powyżej @Specjalista Cyfrowy Polsat sugeruje, ale powinieneś natychmiast z punktu zadzwonić na infolinię i poinformować o naciągaczu, który próbował na tobie wymusić podpisanie niekorzystnej umowy, mam nadzieje że @Specjalista zgłosi w odpowiednie miejsce i ktoś da mu stosowną nauczkę :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwoniłem na infolinię i zgłosiłem sytuację (konsultant przyjął to jako reklamację i wpisał adres konkretnego oddziału). Zanim powiedziałem że chcę złożyć skargę usłyszałem tylko na infolinii "I co ja Panu poradzę?". Spróbuję w innym oddziale.

Edytowane przez tomek13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak z drugiej strony.

6 godzin temu, tomek13 napisał:

Obecnie mam umowę 12/3, na której mam jeszcze ok. 7 miesięcy zobowiązania.

 

, ale... jak podpiszę umowę 15/1 to jeszcze jakiś w magazynie się znajdzie ;)

 

Jak to rozegrać (oczywiście nie podpisując umowy 15/1)?

Za miesiąc można negocjować już nową umowę . Nowa będzie tym razem na 15 miesięcy. Przy wymianie sprzętu dostajemy 1 miesiąc gratis.

Gdyby teraz przedłużyć umowę ,stara skróciła by się nie o 6 a 7 miesięcy. Do zapłaty było by 2 miesiące więcej niż bez wymiany ale można dodatkowy miesiąc wcześniej przedłużyć umowę. Pozostaje kwestia w nowej umowie czynszu za dekoder - jest lub nie.

Co nie zmienia faktu ,że w przypadku awarii dekodera przysługuje jego wymiana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Pisałem tutaj kilka tygodni temu odnośnie przedłużenia umowy. Na tamten moment były to 3 miesiące do końca umowy, teraz został miesiąc. Posiadam Premium Max z evobox, na co mógłbym liczyć na tym etapie? Doskonale zdaję Sobie sprawę, że niestety obudziłem się rychło w czas ale może jednak coś? Z końcem umowy z tego co widzę na icok, hbo zostaje odebrany i kilka jeszcze innych pakietów.. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Ambiwalentny jeżeli chodzi o cenę za pakiet to zostanie taka sama. Umowa na 24/6 - 15/3 -12/3 miesiące. Dekodera nie zmieniasz ? W trakcie negocjacji zapytaj o gratis,może dostaniesz na przykład Ekstraklasę lub Rozrywkę :) na miesiąc za free. W tej chwili płacisz czynsz za dekoder co miesiąc ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje pytanie:

Jak będzie można wypowiedzieć umowę ze wzglądu na wyłączenie kanału CBS Action i będę negocjował nową umowę to mogę mieć więcej niż cztery miesiące aby wyłączyć HBO i Eleveny  i zejść z ceny abonamentu?

Teraz płacę 105 zł z multiroomem , pakiet mam premium max , bez VOD i kanałów dla dorosłych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, wuzel napisał:

@Ambiwalentny jeżeli chodzi o cenę za pakiet to zostanie taka sama. Umowa na 24/6 - 15/3 -12/3 miesiące. Dekodera nie zmieniasz ? W trakcie negocjacji zapytaj o gratis,może dostaniesz na przykład Ekstraklasę lub Rozrywkę :) na miesiąc za free. W tej chwili płacisz czynsz za dekoder co miesiąc ?

https://zapodaj.net/a7ccd47c1b1e6.jpg.html

Źle spojrzałem prawdopodobnie. Wolałbym chyba jednak na czas nieokreślony.. Bądź ewentualnie na rok umowę plus jakieś bonusy. Za dekoder nie płacę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam
Kończy mi się w listopadzie umowa z CP.
Obecnie płace 99zl Pakiet Familijny Max HD (umowa była na 24 miesiące z tego 8 miesięcy było za 0zl) dodatkowo w cenie aktywne mam: film HD, HBO, HBO go, cinemax, on the go, eleven sport, pakiet sport HD. Chciałem zrezygnować z pakietów filmowych i ewentualnie wziąć jakieś premium typu ekstraklasa Polsat Sport premium. Czy jest szansa na jakąś fajną ofertę i co ewentualnie można zyskać ?
 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Ambiwalentny napisał:

https://zapodaj.net/a7ccd47c1b1e6.jpg.html

Źle spojrzałem prawdopodobnie. Wolałbym chyba jednak na czas nieokreślony.. Bądź ewentualnie na rok umowę plus jakieś bonusy. Za dekoder nie płacę. 

Chcesz nową umowę na czas nieokreślony ? Tak się nie da. Negocjuj umowę na rok w tym masz 3 miesiące pakietu gratis. 7 miesięcy przed końcem wysyłasz wypowiedzenie tak aby anulować 6 ostatnich miesięcy. Podpisujesz umowę na 15 miesięcy i znów masz 3 gratis i znów 7 miesięcy przed końcem składasz wypowiedzenie i.t.d.  I masz na przemian 12 i 15 miesięcy umowy. Tak jak mówiłem w trakcie negocjacji spytaj o bonus.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@darekdaryl jak zrezygnujesz z Film HD to abonament w zasadzie nie zmniejszy się, natomiast po rezygnacji z HBO HD HBO GO  zyskasz 30 zł.,za to masz Ekstraklasa (20 zł) i Polsat Sport Premium (10 zł)

Możesz te pakiety wł/wył  w ICOKu, ale to będzie po 30 zł.

Edytowane przez stan69
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, przez ostatnie 2 lata posiadałem pakiet Rodzinny z Elevenami za 29,99 zł, dziś zorientowałem się że zablokowali mi Eleveny, a to dlatego że 3 dni temu skończyła mi się umowa, i prawdopodobnie przeszła na czas nie okreśolny. Zastanawiam się czy przedłużać, ponieważ rzadko korzystam, ale prosił bym Was wcześniej o opinie, czy przy ewentualnym przedużeniu mogę dostać jakiś rabat na ten sam pakiet lub coś dodatkowo za 0 zł (np. multiroom). Dzięki, pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.10.2019 o 16:11, kibic229 napisał:

Witam, przez ostatnie 2 lata posiadałem pakiet Rodzinny z Elevenami za 29,99 zł, dziś zorientowałem się że zablokowali mi Eleveny, a to dlatego że 3 dni temu skończyła mi się umowa, i prawdopodobnie przeszła na czas nie okreśolny. Zastanawiam się czy przedłużać, ponieważ rzadko korzystam, ale prosił bym Was wcześniej o opinie, czy przy ewentualnym przedużeniu mogę dostać jakiś rabat na ten sam pakiet lub coś dodatkowo za 0 zł (np. multiroom). Dzięki, pozdrawiam.

Witam. Czy w umowie jest informacja, że pakiet kanałów Eleven obejmował podstawowy okres trwania kontraktu? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...