Gość jaszek Opublikowano 21 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2018 Nikt oprócz mnie nie włączał pakietów dodatkowych? Czy może nikt nie czyta komunikatów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 21 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2018 Jakiś czas temu włączałem pakiet dodatkowy, włączył się po kilku godzinach (czyli miałem dostęp), natomiast jako aktywny w ICOK był z początkiem nowego okresu rozliczeniowego. Wtedy miałem komunikaty tak jak pisał @jaszek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 21 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2018 (edytowane) Gdybyś jednak dostępu nie miał pokazaliby Ci palec, nawet, jeśli nowy okres rozliczeniowy zaczynał się za 29 dni... Edytowane 21 Grudnia 2018 przez jaszek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 21 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2018 (edytowane) Kiedy pierwszy raz pytałeś o włączenie pakietu HBO HD, też Ci pisałem o szybkim dostępie do kanałów jeszcze w dniu "kliku" i o komunikacie o dostępie w ciągu 2h w ICOK. Ja już wielokrotnie z tego korzystałem. Obecnie jednak nie planuję zmian pakietów. Ale masz rację, komunikat mówi o tym, że będzie dostępny pakiet do 2h, a nie może być dostępny do 2h. I w tej sytuacji jest mocno wprowadzający w błąd. Kiedyś też pisałem, że CP ma w regulaminie zapis o aktywacji pakietów z cyklami rozliczeniowymi i może tym się zasłaniać robiąc głupka z abonenta. A być może bardziej z siebie. Edytowane 21 Grudnia 2018 przez swojadroga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 21 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2018 (edytowane) Godzinę temu, swojadroga napisał: Kiedyś też pisałem, że CP ma w regulaminie zapis o aktywacji pakietów z cyklami rozliczeniowymi i może tym się zasłaniać robiąc głupka z abonenta. Wprowadzanie klienta w błąd informacjami zawartymi na stronie internetowej to łamanie prawa i głęboko schowane regulaminy nie mają tu nic do rzeczy. Dziękuję Ci za informację. Dla Cyfrowego Polsatu to mocno drażliwy temat. ICOK w ogóle nie odpisał mi na pytanie o te dwie godziny, zapytałem o to 10 grudnia, odpowiedź nie nadeszła. Jak widać @Specjalista Cyfrowy Polsat też nie bardzo ma ochotę na to pytanie konkretnie odpowiedzieć. Zresztą, regulamin mówi o aktywacji pakietów z cyklami rozliczeniowymi. Nie wyklucza to dostępu do kanałów wcześniej. Jak wspomniałem zamierzam to zgłosić do Urzędu. póki co jednak czekam na to czy i kiedy rozwiążą mój problem z zablokowanym od 2 tygodni zarządzaniem pakietami przez ICOK "przetwarzanie zmian", bo być może będę musiał dopisać jeszcze jeden akapit Edytowane 21 Grudnia 2018 przez jaszek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 21 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2018 Ale co chcesz zgłosić? Komunikat wprowadza w błąd, ale podstawą jest regulamin, a nie komunikaty z przeglądarki. To w zasadzie jest dobra wola, czy włączą wcześniej, czy nie. Trochę niepoważne zachowanie, ale w Polsacie absurdów nie brakuje. Ja jestem abonentem od miesiąca i już też nie ogarnęli faktu mojej rezygnacji z pierwszej umowy. Zamiast opanować bałagan u siebie, lepiej wysłać korespondencję do abonenta.Tak to u nich działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 21 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2018 Z jakiej przeglądarki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 22 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2018 @Pawel zapewne miał na myśli przeglądarkę internetową, na której uruchomiony jest ICOK i wyświetlające się w nim komunikaty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 22 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2018 Czy opcja CP GO i ON THE GO do nowych umów jest w cenie pakietu? Wczoraj podpisałem umowę z modułem CAM (Rodzinny HD + Cinemax + Eleven + PSP) z promocji Graliga (umowa 12/24) i ON THE GO mam nieaktywne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 22 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2018 11 godzin temu, Barti napisał: @Pawel zapewne miał na myśli przeglądarkę internetową, na której uruchomiony jest ICOK i wyświetlające się w nim komunikaty. Dokładnie to miałem na myśli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majrobert2000 Opublikowano 22 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2018 (edytowane) Dzien dobry . Jestem nowym użytkownikiem Polsatu. Kupiłem Polsat za 60 zl miesiecznie z VOD. Tak pisało w umowie: za darmo przez pierwsze 6 miesięcy. Jak się niestety okazało, za darmo są tylko od 205, a 202, 203 i 204 nie. W umowie tak nie pisze, więc czuje się oszukany. Co mogę zrobić, by Polsat sobie nie żartował? Dziękuję za pomoc. Robert. Edytowane 22 Grudnia 2018 przez Barti Bardzo niechlujna pisownia w poście, liczne literówki. Na forum piszemy poprawnie po polsku, z poszanowaniem zasad polskiej pisowni, gramatyki, ortografii i interpunkcji. Wyjątkowo poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 22 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2018 W ramach umowy otrzymałeś bez dodatkowych opłat przez pierwsze 6 miesięcy tzw. pakiet VOD. Nie zawiera on jednak wszystkich dostępnych kanałów VOD Cyfrowego Polsatu, a jedynie cztery: 205, 206, 207 i 208. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 25 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2018 I dopiero dzisiaj odblokowali mi ICOK. 18 dni im zajęło... I co najlepsze pakiet HBO mam normalnie aktywny i muszę go wyłączyć, żeby nie naliczyli mi opłaty, bo za miesiąc pobierze normalnie 30 zł. Taka to rekompensata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 25 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2018 Ja bym się trochę poboksowal. Rekompensata miesiąc + miesiąc gratis wynikający z pierwszej aktywacji w ramach aktualnej umowy. Takie żądanie bym wysunął w ramach reklamacji. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 26 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2018 (edytowane) Tak też uczynię, jutro z samego rana. Bo to co piszesz to nawet nie boksowanie, a fakty. Miesiąc gratis z racji pierwszej aktywacji mi się należy, a drugi miesiąc to rekompensata. Inaczej to pozorna rekompensata. P.S. Zgłoszenie napisałem jednak już teraz, miałem okazję życzyć Wesołych Świąt Edytowane 26 Grudnia 2018 przez jaszek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 28 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2018 W mojej sprawie operator nabrał wody w usta. Na moje pytanie o dodatkowy miesiąc za darmo wynikający z pierwszej aktywacji odpisali bełkotem, że "pakiet został przyznany za niedogodności na 30 dni za darmo" i ani zdania więcej. Na pytanie, czy zatem sam się wyłączy już nie odpowiedzieli. Wyłączyłem sam. Wygląda to niestety tak, jakby dążyli do odnowienia się pakietu, czyli włączyli go normalnie, zmuszając mnie do pamiętania o wyłączeniu. Taką rekompensatę dostałem. A tu lekcja matematyki od Cyfrowego Polsatu: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sztywniak Opublikowano 28 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2018 Poprawcie mnie, jeżeli źle zapamiętałem konsultanta przy przedłużaniu umowy-aneksu. Do 30 dni ma przyjść pocztą list z nowymi warunkami i od dnia jego otrzymania mam 10 dni na rezygnację i odstąpienie od umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 29 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2018 (edytowane) Witam. Mam pytanie. Mój okres rozliczeniowy to 28 każdego miesiąca i właśnie aktywowałem sobie poprzez ICOK pakiet i mam już informację, że następny. Rachunek będzie większy o kwotę z pakietu, tylko nie pamiętam, czy kanały powinny być już po kilku godzinach aktywne, czy dopiero za miesiąc przy następnym okresie. @swojadroga możesz powiedzieć, bo jesteś ogarnięty w tych sprawach. Edytowane 29 Grudnia 2018 przez Barti Przeniesiono post do odpowiedniego wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 31 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2018 Witaj. W tym przypadku pakiet zostanie aktywowany wraz z nowym okresem rozliczeniowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 31 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2018 4 godziny temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: pakiet zostanie aktywowany Użytkownik nie pyta o datę aktywacji pakietu! Pyta o czas, w którym będzie miał dostęp do kanałów. Naprawdę tak trudno odróżnić te słowa? Przestańcie robić tak, że klienci mają wrażenie rozmowy z jakimś bootem, a nie z człowiekiem. Napisz więc coś o dostępie do kanałów, a nie aktywacji, która przecież jest oczywistą oczywistością. W dniu 29.12.2018 o 17:20, xut2zs napisał: i właśnie aktywowałem sobie poprzez ICOK pakiet Miałeś informację, że dostęp do kanałów będzie w ciągu 2 godzin? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 31 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2018 "Oczekuje na aktywację z dn. 28.01 " Czyli wychodzi na to że spóżniłem się o jeden dzień i jestem w plecy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 31 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2018 Dostęp do kanałów, a aktywacja pakietu to dwie różne rzeczy. Jednak być może spotyka Cię to, co mnie. CP palcem do początku okresu rozliczeniowego nie ruszy, bo - jak twierdzą - nic nie muszą. Kanałów, jak rozumiem, nie masz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 31 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2018 Nie. Zadzwonię na info to się dowiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 31 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2018 2 godziny temu, xut2zs napisał: "Oczekuje na aktywację z dn. 28.01 " Czyli wychodzi na to że spóżniłem się o jeden dzień i jestem w plecy. Skoro w CP wcześniejsze zlecenie aktywacji pakietu nic nie daje, bo dostęp włączany jest z chwilą wejścia nowego cyklu rozliczeniowego to dlaczego zwlekałeś do ostatniej chwili? Nie mogłeś zlecić aktywacji dzień, czy dwa przed końcem cyklu rozliczeniowego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 31 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2018 Dotychczas było tak, że klik w ICOK powodował uruchomienie dostępu do wybranego pakietu w przeciągu kilkunastu, kilkudziesięciu minut, a oficjalna aktywacja i ewentualne naliczenia następowały z najbliższym cyklem rozliczeniowym. W ten sposób można było sobie zrobić nawet dodatkowy miesiąc gratis pakietu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.