Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Kiedy pierwszy raz pytałeś o włączenie pakietu HBO HD, też Ci pisałem o szybkim dostępie do kanałów jeszcze w dniu "kliku" i o komunikacie o dostępie w ciągu 2h w ICOK.

Ja już wielokrotnie z tego korzystałem. Obecnie jednak nie planuję zmian pakietów. ? Ale masz rację, komunikat mówi o tym, że będzie dostępny pakiet do 2h, a nie może być dostępny do 2h. I w tej sytuacji jest mocno wprowadzający w błąd.

Kiedyś też pisałem, że CP ma w regulaminie zapis o aktywacji pakietów z cyklami rozliczeniowymi i może tym się zasłaniać robiąc głupka z abonenta. A być może bardziej z siebie. 

Edytowane przez swojadroga
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, swojadroga napisał:

Kiedyś też pisałem, że CP ma w regulaminie zapis o aktywacji pakietów z cyklami rozliczeniowymi i może tym się zasłaniać robiąc głupka z abonenta.

Wprowadzanie klienta w błąd informacjami zawartymi na stronie internetowej to łamanie prawa i głęboko schowane regulaminy nie mają tu nic do rzeczy. Dziękuję Ci za informację. Dla Cyfrowego Polsatu to mocno drażliwy temat. ICOK w ogóle nie odpisał mi na pytanie o te dwie godziny, zapytałem o to 10 grudnia, odpowiedź nie nadeszła. Jak widać @Specjalista Cyfrowy Polsat też nie bardzo ma ochotę na to pytanie konkretnie odpowiedzieć.

 

Zresztą, regulamin mówi o aktywacji pakietów z cyklami rozliczeniowymi. Nie wyklucza to dostępu do kanałów wcześniej. Jak wspomniałem zamierzam to zgłosić do Urzędu. póki co jednak czekam na to czy i kiedy rozwiążą mój problem z zablokowanym od 2 tygodni zarządzaniem pakietami przez ICOK "przetwarzanie zmian", bo być może będę musiał dopisać jeszcze jeden akapit :)

Edytowane przez jaszek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale co chcesz zgłosić? Komunikat wprowadza w błąd, ale podstawą jest regulamin, a nie komunikaty z przeglądarki. To w zasadzie jest dobra wola, czy włączą wcześniej, czy nie. Trochę niepoważne zachowanie, ale w Polsacie absurdów nie brakuje.

Ja jestem abonentem od miesiąca i już też nie ogarnęli faktu mojej rezygnacji z pierwszej umowy. Zamiast opanować bałagan u siebie, lepiej wysłać korespondencję do abonenta.Tak to u nich działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzien dobry .

Jestem nowym użytkownikiem Polsatu. Kupiłem Polsat za 60 zl miesiecznie z VOD. Tak pisało w umowie: za darmo przez pierwsze 6 miesięcy. Jak się niestety okazało, za darmo są tylko od 205, a 202, 203 i 204 nie. W umowie tak nie pisze, więc czuje się oszukany. Co mogę zrobić,  by Polsat sobie nie żartował? Dziękuję za pomoc. Robert.

Edytowane przez Barti
Bardzo niechlujna pisownia w poście, liczne literówki. Na forum piszemy poprawnie po polsku, z poszanowaniem zasad polskiej pisowni, gramatyki, ortografii i interpunkcji. Wyjątkowo poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I dopiero dzisiaj odblokowali mi ICOK. 18 dni im zajęło... I co najlepsze pakiet HBO mam normalnie aktywny i muszę go wyłączyć, żeby nie naliczyli mi opłaty, bo za miesiąc pobierze normalnie 30 zł. Taka to rekompensata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak też uczynię, jutro z samego rana. Bo to co piszesz to nawet nie boksowanie, a fakty. Miesiąc gratis z racji pierwszej aktywacji mi się należy, a drugi miesiąc to rekompensata. Inaczej to pozorna rekompensata.

 

P.S. Zgłoszenie napisałem jednak już teraz, miałem okazję życzyć Wesołych Świąt :)

Edytowane przez jaszek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W mojej sprawie operator nabrał wody w usta. Na moje pytanie o dodatkowy miesiąc za darmo wynikający z pierwszej aktywacji odpisali bełkotem, że "pakiet został przyznany za niedogodności na 30 dni za darmo" i ani zdania więcej. Na pytanie, czy zatem sam się wyłączy już nie odpowiedzieli. Wyłączyłem sam. Wygląda to niestety tak, jakby dążyli do odnowienia się pakietu, czyli włączyli go normalnie, zmuszając mnie do pamiętania o wyłączeniu. Taką rekompensatę dostałem.

 

a3483a6645ba3.jpg

 

 

A tu lekcja matematyki od Cyfrowego Polsatu:

 

bf453486849dd.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam pytanie. Mój okres rozliczeniowy to 28 każdego miesiąca i właśnie aktywowałem sobie poprzez ICOK pakiet i mam już informację, że następny. Rachunek będzie większy o kwotę z pakietu, tylko nie pamiętam, czy kanały powinny być już po kilku godzinach aktywne, czy dopiero za miesiąc przy następnym okresie. @swojadroga możesz powiedzieć, bo jesteś ogarnięty w tych sprawach.  ?

Edytowane przez Barti
Przeniesiono post do odpowiedniego wątku.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

pakiet zostanie aktywowany

Użytkownik nie pyta o datę aktywacji pakietu! Pyta o czas, w którym będzie miał dostęp do kanałów. Naprawdę tak trudno odróżnić te słowa? Przestańcie robić tak, że klienci mają wrażenie rozmowy z jakimś bootem, a nie z człowiekiem. Napisz więc coś o dostępie do kanałów, a nie aktywacji, która przecież jest oczywistą oczywistością.

 

W dniu 29.12.2018 o 17:20, xut2zs napisał:

i właśnie aktywowałem sobie poprzez ICOK pakiet

Miałeś informację, że dostęp do kanałów będzie w ciągu 2 godzin?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostęp do kanałów, a aktywacja pakietu to dwie różne rzeczy. Jednak być może spotyka Cię to, co mnie. CP palcem do początku okresu rozliczeniowego nie ruszy, bo - jak twierdzą - nic nie muszą. Kanałów, jak rozumiem, nie masz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, xut2zs napisał:

"Oczekuje na aktywację z dn. 28.01 " Czyli wychodzi na to że spóżniłem się o jeden dzień i jestem w plecy.?

Skoro w CP wcześniejsze zlecenie aktywacji pakietu nic nie daje, bo dostęp włączany jest z chwilą wejścia nowego cyklu rozliczeniowego to dlaczego zwlekałeś do ostatniej chwili? Nie mogłeś zlecić aktywacji dzień, czy dwa przed końcem cyklu rozliczeniowego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dotychczas było tak, że klik w ICOK powodował uruchomienie dostępu do wybranego pakietu w przeciągu kilkunastu, kilkudziesięciu minut, a oficjalna aktywacja i ewentualne naliczenia następowały z najbliższym cyklem rozliczeniowym. W ten sposób można było sobie zrobić nawet dodatkowy miesiąc gratis pakietu. 

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...