Jump to content
Condor

Umowa z CP - pytania, problemy i komentarze

Recommended Posts

Z aktywacją opcji dodatkowych Cyfrowy Polsat wprowadza świadomie klientów w błąd, a pytany o to milczy. Rozważam to po świętach zgłosić do Urzędu. 

 

Przy włączaniu opcji dodatkowej pojawia się komunikat, że:

 

  • dostęp w ciągu 2 godzin (nie mylić z aktywacją), i nie że "może", tylko że "będzie". 
  • aktywacja wraz z początkiem okresu rozliczeniowego
  • dezaktywacja możliwa od... 

Cyfrowy Polsat w tym mataczy, co widać też po postach @Specjalista Cyfrowy Polsat, który do teraz nie odpowiedział na moje pytanie mówiąc o aktywacji, podczas gdy ja mówię o dostępie. I szlag człowieka trafia, gdy kolejny raz musi wszystko od nowa powtarzać. 

 

Zrobiłbym screen tej informacji, ale od 8 grudnia mam zablokowany ICOK i do dziś dnia nie mogę wprowadzać żadnych zmian w pakietach. Ale prośba - jeśli ktoś z Użytkowników będzie coś włączał, niech zrobi zrzut tej informacji. 

Reasumując - podczas aktywacji czytamy, że dostęp do kanałów nastąpi już w ciągu 2 godzin, a w razie niepowodzenia klient dowiaduje się, że do początku kolejnego okresu rozliczeniowego operator nic nie musi. Czyli jak ktoś ma okres rozliczeniowy od 27 grudnia i 28 listopada zdecyduje się na włączenie pakietu np. HBO, to wcale nie będzie pewny, że obejrzy w święta. Operator nie uznaje za błąd tego, że nie działa przed okresem rozliczeniowym i nie przyjmuje żadnych zgłoszeń. Moje zgłoszenie zostało przyjęte dopiero 19 grudnia, po 11 dniach od próby aktywacji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aktywacja i dostęp nie jest ze sobą nierozerwalnie połączone w tym przypadku? Można mieć aktywną opcję bez dostępu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nikt oprócz mnie nie włączał pakietów dodatkowych? Czy może nikt nie czyta komunikatów? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jakiś czas temu włączałem pakiet dodatkowy, włączył się po kilku godzinach (czyli miałem dostęp), natomiast jako aktywny w ICOK był z początkiem nowego okresu rozliczeniowego.

Wtedy miałem komunikaty tak jak pisał @jaszek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gdybyś jednak dostępu nie miał pokazaliby Ci palec, nawet, jeśli nowy okres rozliczeniowy zaczynał się za 29 dni...

Edited by jaszek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiedy pierwszy raz pytałeś o włączenie pakietu HBO HD, też Ci pisałem o szybkim dostępie do kanałów jeszcze w dniu "kliku" i o komunikacie o dostępie w ciągu 2h w ICOK.

Ja już wielokrotnie z tego korzystałem. Obecnie jednak nie planuję zmian pakietów. 😉 Ale masz rację, komunikat mówi o tym, że będzie dostępny pakiet do 2h, a nie może być dostępny do 2h. I w tej sytuacji jest mocno wprowadzający w błąd.

Kiedyś też pisałem, że CP ma w regulaminie zapis o aktywacji pakietów z cyklami rozliczeniowymi i może tym się zasłaniać robiąc głupka z abonenta. A być może bardziej z siebie. 

Edited by swojadroga
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, swojadroga napisał:

Kiedyś też pisałem, że CP ma w regulaminie zapis o aktywacji pakietów z cyklami rozliczeniowymi i może tym się zasłaniać robiąc głupka z abonenta.

Wprowadzanie klienta w błąd informacjami zawartymi na stronie internetowej to łamanie prawa i głęboko schowane regulaminy nie mają tu nic do rzeczy. Dziękuję Ci za informację. Dla Cyfrowego Polsatu to mocno drażliwy temat. ICOK w ogóle nie odpisał mi na pytanie o te dwie godziny, zapytałem o to 10 grudnia, odpowiedź nie nadeszła. Jak widać @Specjalista Cyfrowy Polsat też nie bardzo ma ochotę na to pytanie konkretnie odpowiedzieć.

 

Zresztą, regulamin mówi o aktywacji pakietów z cyklami rozliczeniowymi. Nie wyklucza to dostępu do kanałów wcześniej. Jak wspomniałem zamierzam to zgłosić do Urzędu. póki co jednak czekam na to czy i kiedy rozwiążą mój problem z zablokowanym od 2 tygodni zarządzaniem pakietami przez ICOK "przetwarzanie zmian", bo być może będę musiał dopisać jeszcze jeden akapit :)

Edited by jaszek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale co chcesz zgłosić? Komunikat wprowadza w błąd, ale podstawą jest regulamin, a nie komunikaty z przeglądarki. To w zasadzie jest dobra wola, czy włączą wcześniej, czy nie. Trochę niepoważne zachowanie, ale w Polsacie absurdów nie brakuje.

Ja jestem abonentem od miesiąca i już też nie ogarnęli faktu mojej rezygnacji z pierwszej umowy. Zamiast opanować bałagan u siebie, lepiej wysłać korespondencję do abonenta.Tak to u nich działa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Pawel zapewne miał na myśli przeglądarkę internetową, na której uruchomiony jest ICOK i wyświetlające się w nim komunikaty. ;)  :>

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy opcja CP GO i ON THE GO do nowych umów jest w cenie pakietu? Wczoraj podpisałem umowę z modułem CAM (Rodzinny HD + Cinemax + Eleven + PSP) z promocji Graliga (umowa 12/24) i ON THE GO mam nieaktywne.

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 godzin temu, Barti napisał:

@Pawel zapewne miał na myśli przeglądarkę internetową, na której uruchomiony jest ICOK i wyświetlające się w nim komunikaty. ;)  :>

Dokładnie to miałem na myśli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzien dobry .

Jestem nowym użytkownikiem Polsatu. Kupiłem Polsat za 60 zl miesiecznie z VOD. Tak pisało w umowie: za darmo przez pierwsze 6 miesięcy. Jak się niestety okazało, za darmo są tylko od 205, a 202, 203 i 204 nie. W umowie tak nie pisze, więc czuje się oszukany. Co mogę zrobić,  by Polsat sobie nie żartował? Dziękuję za pomoc. Robert.

Edited by Barti
Bardzo niechlujna pisownia w poście, liczne literówki. Na forum piszemy poprawnie po polsku, z poszanowaniem zasad polskiej pisowni, gramatyki, ortografii i interpunkcji. Wyjątkowo poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W ramach umowy otrzymałeś bez dodatkowych opłat przez pierwsze 6 miesięcy tzw. pakiet VOD. Nie zawiera on jednak wszystkich dostępnych kanałów VOD Cyfrowego Polsatu, a jedynie cztery: 205, 206, 207 i 208.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I dopiero dzisiaj odblokowali mi ICOK. 18 dni im zajęło... I co najlepsze pakiet HBO mam normalnie aktywny i muszę go wyłączyć, żeby nie naliczyli mi opłaty, bo za miesiąc pobierze normalnie 30 zł. Taka to rekompensata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bym się trochę poboksowal. Rekompensata miesiąc + miesiąc gratis wynikający z pierwszej aktywacji w ramach aktualnej umowy. Takie żądanie bym wysunął w ramach reklamacji. 😉

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak też uczynię, jutro z samego rana. Bo to co piszesz to nawet nie boksowanie, a fakty. Miesiąc gratis z racji pierwszej aktywacji mi się należy, a drugi miesiąc to rekompensata. Inaczej to pozorna rekompensata.

 

P.S. Zgłoszenie napisałem jednak już teraz, miałem okazję życzyć Wesołych Świąt :)

Edited by jaszek

Share this post


Link to post
Share on other sites

W mojej sprawie operator nabrał wody w usta. Na moje pytanie o dodatkowy miesiąc za darmo wynikający z pierwszej aktywacji odpisali bełkotem, że "pakiet został przyznany za niedogodności na 30 dni za darmo" i ani zdania więcej. Na pytanie, czy zatem sam się wyłączy już nie odpowiedzieli. Wyłączyłem sam. Wygląda to niestety tak, jakby dążyli do odnowienia się pakietu, czyli włączyli go normalnie, zmuszając mnie do pamiętania o wyłączeniu. Taką rekompensatę dostałem.

 

a3483a6645ba3.jpg

 

 

A tu lekcja matematyki od Cyfrowego Polsatu:

 

bf453486849dd.jpg

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poprawcie mnie, jeżeli źle zapamiętałem konsultanta przy przedłużaniu umowy-aneksu. Do 30 dni ma przyjść pocztą list z nowymi warunkami i od dnia jego otrzymania mam 10 dni na rezygnację i odstąpienie od umowy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Mam pytanie. Mój okres rozliczeniowy to 28 każdego miesiąca i właśnie aktywowałem sobie poprzez ICOK pakiet i mam już informację, że następny. Rachunek będzie większy o kwotę z pakietu, tylko nie pamiętam, czy kanały powinny być już po kilku godzinach aktywne, czy dopiero za miesiąc przy następnym okresie. @swojadroga możesz powiedzieć, bo jesteś ogarnięty w tych sprawach.  😁

Edited by Barti
Przeniesiono post do odpowiedniego wątku.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

pakiet zostanie aktywowany

Użytkownik nie pyta o datę aktywacji pakietu! Pyta o czas, w którym będzie miał dostęp do kanałów. Naprawdę tak trudno odróżnić te słowa? Przestańcie robić tak, że klienci mają wrażenie rozmowy z jakimś bootem, a nie z człowiekiem. Napisz więc coś o dostępie do kanałów, a nie aktywacji, która przecież jest oczywistą oczywistością.

 

W dniu 29.12.2018 o 17:20, xut2zs napisał:

i właśnie aktywowałem sobie poprzez ICOK pakiet

Miałeś informację, że dostęp do kanałów będzie w ciągu 2 godzin?

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Oczekuje na aktywację z dn. 28.01 " Czyli wychodzi na to że spóżniłem się o jeden dzień i jestem w plecy.🙁

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dostęp do kanałów, a aktywacja pakietu to dwie różne rzeczy. Jednak być może spotyka Cię to, co mnie. CP palcem do początku okresu rozliczeniowego nie ruszy, bo - jak twierdzą - nic nie muszą. Kanałów, jak rozumiem, nie masz?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...