Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam CP od lipca 2006r. 9 lutego 2008r. zablokowali mi dekoder. Po tel. do nich okazało się, że przy ostatniej wpłacie nie uwzględniłem podwyżki abonamentu za Pakiet Familijny z 35,- na 37,90. Po interwencji włączyli, ale kazali dopłacić. Przeczytałem dokładnie Regulamin świadczenia usług i okazało się, że wg paragr. 4 pkt 7 "CP zastrzega sobie prawo do zmiany wysokości Opłaty Abonamentowej i opłaty z tytułu udostepnienia Dekodera, jak również innych opłat należnych na podstawie Umowy lub niniejszego Regulaminu, w drodze skierowania do Klienta pisemnego zawiadomienia". Napisałem do nich pismo, że uważam, że obowiązuje mnie w dalszym ciągu opłata 35,-, bo żadnego powiadomienia nie dostałem.Dziś znowu mi zablokowali dekoder. Za chwilę do nich zadzwonie. Ale chce najpierw Wasze opinie na ten temat. Mają prawo do żądania dopłaty? Z góry dzięki za odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgodnie z regulaminem i cywilizowanymi regułami gry nie mają prawa - powinni wysłać informację o podwyżce - masz wtedy prawo do zerwania umowy w ciągu 14 dni od dnia otrzymania pisma (oczywiście płacąc do tego czasu na starych zasadach). Inna rzecz, że zmiany cen przysyłają listem zwykłym - nie mają żadnego potwierdzenia, że abonent je otrzymał.

Ja zadzwoniłem do COK i gdy zapytalem czy wysłali mi powiadomienie usłyszałem: wysłano 17.02, niedawno dostałem takie pisemko listem zwykły z datą nadania 29.02 (samo pismo ma datę 27.02).

Masz prawo się z nimi spierać i sądzić nawet ale czy coś zyskasz? Odszkodowanie? Sygnał ci zablokują tak czy tak bo tak ta "firma" działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam pytanie chciałbym zakupić Cyfrowy Polsat z pakietem Super Film ale nie jestem pewien ile będę naprawdę za niego płacił

:) Proszę o Pomoc.

 

Otóż problem polega na tym ,że na stronce wybrałem pakiet Super Film za 87.80zł

a na ulotce pisze ,że Pakiet Super Film kosztuje 82,80zł no i zdaje mi się ,że jest to całkowicie inny pakiet niż na stronce i czy mogę mieć umowę na ten abonament ze stronki ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Różnica jest, ponieważ przez pierwsze 6 miesięcy pakiet HBO kosztuje 15 zł, a po tych 6 miesiącach 20 zł. Pewnie na ulotce uwzględniają cenę za pierwsze 6 miesięcy umowy (82,80 zł), chociaż powinni umieszczać 87,80 zł, żeby nie wprowadzać klienta w błąd (wkońcu ta cena będzie obowiązywać nadal, jeśli abonent nie wypowie umowy) :roll: ale czego firmy nie zrobią w dzisiejszych czasach, żeby sprzedać swój produkt :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Odpowiem tutaj na niejasności z tematu ,,Nowe karty CP".

Umowę na HBO podpisuje się na pewno na 12 miesięcy, po tym okresie przechodzi na czas nieokreślony, jeśli nie złożymy wypowiedzenia. Wypowiedzenie składamy z 1 miesięcznym wyprzedzeniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Witam!

Nie byłem pewny w jakim wątku umieścić swój problem. Przepraszam jak piszę w złym miejscu.

 

Problem wygląda następująco, mam Cyfrowy Polsat z pakietem Mini. Na początku Stycznia zadzwoniłem do BOKu z prośbą o przysłanie aneksu na pakiet Familijny. Obiecali, że wyślą "następnego dnia". Czekałem 3 tygodnie myśląc, że przesyłka leży gdzieś na poczcie. Zadzwoniłem ponownie na początku Lutego, jakie było moje zdziwienie, że mają "meeting HBO" i zaczną wysyłać w połowie Lutego. Moja przesyłka będzie wysłana w pierwszej kolejności. Próbowałem z nimi wynegocjować aby uruchomili pakiet i poczekam na aneks. Mam u nich nadpłate więc nie stanowiłoby problemu, że chce zrobić ich w :censored:. Oczywiście nie można tak zrobić. Proponowałem aby wysłali aneks e-mailem, wydrukuje podpiszę i wyśle poleconym piorytetem. Również nie można tego załatwić u dystrybutorów :lol2: Muszę cierpliwie czekać (3miesiące :brawo: ). Bardzo przemyślane, im później podpiszę tym umowa będzie dłuższa. Ciekawi mnie czemu nie zależy im na dodatkowych pieniądzach 25zł. Byłem zainteresowany RelaxMixem, BOK proponował rozwiązanie najpierw "Familijny" potem "RelaxMix" bo będę mógł zrezygnować z RM .

 

Wiem, że wymieniają karty abonenckie i wysyłają porozumienia na HBO. Ale zaproponowalem 2 powazne rozwiazania abym byl zadowolony a oni mieli gwarancje, że nie oszukam ich nie podpisując porozumienia.

Umowa na Mini kończy mi się 30.08.2009, muszę im zapłacić 9,90 x 16 = 158,40.

 

Zastanawiam sie czy walczyć o pakiet Familijny czy podpisać umowę z Cyfrą a Polsat opłacać do końca umowy?

Jak wygląda sprawa zmiany pakietów w Cyfrze? Infolinia mówi, że można migrować między wszystkimi pakietami oprócz Powitalnego. Zmiana na niższy kosztuje 10zł. Zmiana pakietu na wyższy odbywa się w ciągu 3godzin, okres do końca miesiąca jest w cenie niższego. Jak to wygląda w praktyce? Przed podpisaniem umowy w Polsacie zapewniali, że nie będzie problemów z migracją w górę. Wiec wolę wiedzieć jak to wygląda w praktyce. Zastanawiam się nad pakietem Podstawowym + Discavery.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Muszę cierpliwie czekać (3miesiące :brawo: ). Bardzo przemyślane, im później podpiszę tym umowa będzie dłuższa. Ciekawi mnie czemu nie zależy im na dodatkowych pieniądzach 25zł. Byłem zainteresowany RelaxMixem, BOK proponował rozwiązanie najpierw "Familijny" potem "RelaxMix" bo będę mógł zrezygnować z RM

 

I jeszcze poczekasz, bo te umowy nie są wysyłane.. w tym roku z Łubinowej nie wyszło ani jedno porozumienie na pakiet D jeżeli chodzi o pakiet Mini czy FTA. :locked:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

genaralnie pakiet mini ciężko zmienić,z familijnego można przejść na wyższy bez większych problemów (wystarczy dopłacić do rachunku zazwyczaj)

z tego co wiem ,w aps-ach informuje się klientów o tym ,że do pakietu mini nie da się dokupic innych .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym zadać pytanie z innej beczki- Co dzieje się gdy ulegnie uszkodzeniu dekoder.?Czy można dostać zastępczy na czas naprawy ??

Jeżeli APS będzie miał na stanie to tak, w razie czego mogą specjalnie sprowadzić. Na czas gdybyś został bez dekodera CP zwraca za abonament.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie.Czy mozna zerwac umowę z Cp z ich winy???W święta zablokowano mi wszystkie kanały??Na telefony do centrali wydalismy 60zł!! Przez pare dni było wszystko ok.Teraz znowu zabrano HBO!Na telefon znowu10 zł nie moje!Pie**** taki interes.Czy w zaistniałej sytuacji mozna zerwac umowę???Z góry dziękuje z odp i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, że można. Najlepiej to zrobić, przy udziale Rzecznika Konsumentów, którego siedzibę, w zależności od miejsca zamieszkania, znajdziesz w każdym Urzędzie Miejskim lub Powiatowym.

Ile to mniej więcej trwa i na czym to polega??Nie można wysłac listu czy coś w tym stylu??Teraz odblokowali HBO a zabrali resztę kanałów...eh

h

Edycja: bogdan425 - nie cytujemy posta, na który zaraz pod nim, odpowiadamy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...