Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jesli chce juz jutro np wysłac wypowiedzenie to w tym miejscu: "Informuję, że z dniem data rozwiązuję umowę" date podaje jutrzejsza??

 

Data rozwiązania umowy to... data rozwiązania umowy! A nie data wysłania pisma!

Jeśli więc np. chcesz wysłać pismo 3 m-ce przed końcem umowy to jako datę rozwiązania umowy podajesz datę zakończenia umowy.

Jeśli wpiszesz datę jutrzejszą to... zerwiesz z tym dniem umowę z CP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z dniem dzisiejszym rozwiązuję umowę (... tu szczegóły określające umowę) z zachowaniem x-miesięcznego okresu wypowiedzenia, który upłynie w dniu ... (dzisiaj+x).

A jeszcze ładniej jak się napisze: na podstawie par. x pkt. y regulaminu CP (czy jak on się tam nazywa) lub zgodnie z pkt. x umowy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A musi być odzew? Nie musi. Po prostu przyjęli, wklepali do systemu i wyłączą ci sygnał z dniem który określiłeś w umowie.

Ja tak teraz miałem własnie z N-ką - nie było żadnego odzewu, w podanym terminie wyłączyli mi sygnał, zwróciłem nboxa.

 

Jeśli chcesz na 100% wiedzieć czy pismo doszło czy nie to możesz w ostatecznosci zadzwonic na infolinie CP i sprawdzic czy doszlo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze jest dobrze zadzwonić i upewnić się czy pismo dotarło. Najlepiej jednak takie pismo wysłać z potwierdzeniem odbioru. Wówczas data otrzymania pisma przez adresata jest datą otrzymania oświadczenia woli przez Cyfrowy Polsat. Mając zwrotne potwierdzenie odbioru po okresie wypowiedzenia nie musisz dokonywać żadnych świadczeń na rzecz Cyfrowego Polsatu, tj. zachowywać aktywnego pakietu na jaki miałeś umowę. Jeżeli jednak wysłałeś zwykłym poleconym, to lepiej zadzwoń, żebyś miał pewność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę o pomoc. W dniu 18 12 2007 ,wpłyneła do systemu Cyfowego Polsatu moje rozwiązanie umowy .W Umowie napisałem że rozwiązuję umowę z dniem 19 01 2008. Umowa była BezCzynszowa sam abonament 35zł.Abonament za styczeń opłacony. Wczoraj zadzwoniłem na infolinię i powiedzieli mi że muszę jeszcze bulić za pozostałe dni stycznia 37,90.I moje pytanie jest takie czy koniec okresu rozliczeniowego czy kalendarzowego liczy się jako rozwiązanie umowy,czy data rozwiązania umowy napisana przezemnie.I jeszcze jedno czy powinni mnie powiadomić o rozwiązaniu umowy,i że będzie inny termin rozwiązania umowy. Do tej pory mam włączony pakiet familijny.Proszę o radę . POZDRAWIAM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz tylko w tym wypowiedzeniu poisalem aby napisali mi na maila czy wszystko tam ok, to mowisz ze nie musi byc odzewu

 

Ja również jak pisałem do N-ki wypowiedzenie to prosiłem o informację zwrotną aby mi powiedzieli gdzie i kiedy mogę zwrócić nboxa - nic nie odpowiedzieli, ale wyłączyli wszystko zgodnie z planem. A gdzie odnieść sprzęt musiałem sam dojść (regulamin, fora). Nie było odzewu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja zamiast aneksu do mojej nowej umowy rocznej na HBO z RelaxMix dostałem dzisiaj potwierdzenie listem poleconym, że od początku kwietnia "nie budiem" ich abonament owcem i że tylko "budiem smatrił" kanały fta.

 

Szkoda, że mi zaraz z końcem miesiąca wyłączą HBO!

 

ale może i lepiej

 

do kwietnia 2 miesiące no i żużelek ruszy a ja będę wolny wiec wezmę Tę telewizje, która mi pokarze więcej zużla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamierzam jeszcze teraz w styczniu rozwiazać umowę z 3 miesięcznym wypowiedzeniem na Pakiet Relax Mix zostawiając sobie tylko Pakiet Familijny. Jednocześnie chcę podpisać umowę na 3 kanały HBO. Ciekawe czy tak można, czy trzeba czekać aż będzie już rozwiązana pierwsza umowa i wtedy dopiero podpisze się drugą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Jestem zielony w temacie a chcialem o cos zapytac. Wiec prosze, oswieccie mnie.

Obecnie jestem abonentem C+. Bardzo brakuje mi Polsatu i chcialem podpisac umowe z CP na pakiet Mini (9,90zl).

Moje pytanie brzmi: Bede mogl to zrobic tylko na 12 miesiecy z zakupem dekodera?

Moje watpliwosci wynikaja z tego iz w formularzu zamowien istnieje tylko opcja 25miesiecy i tylko jeden dekoder.

W sumie, jezeli po 12 miesiacach moglbym zmienic telefonicznie pakiet na inny to by mi nie przeszkadzalo.

Ale dekoder chcialem juz z HD (bo i tak mam zamiar skonczyc z C+) poniewaz po tych 12 miesiacach wzialbym full opcje CP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich!!!

Od pewnego czasu borykam się z problemem awarii dekodera wykupionego na własność (Thomson DSI30PO) i jego wymiany gdyż koszty naprawy przewyższają jego wartość. Oto co napisałem do BOK Polsatu:

 

Witam! Prosiłem Panią o kontakt z przełożonym. Rozumiem że Pani nie może

podejmować decyzji wychodzących poza określony szablon, więc chcę rozmawiać

z kimś kto może ten szablon zmienić.

Jak mam przez 3 miesiące płacić pełny abonament skoro mam niesprawny dekoder

i nie mogę odbierać pełnej oferty za którą płacę. Koszt naprawy dekodera

przewyższa jego wartość, do tego dochodzą koszty transportu tunera do

serwisu. Nawiasem mówiąc siatka serwisowa Polsatu to kpiny!

Chciałbym zakupić nowy dekoder, który jest w waszej ofercie (Samsung) za

99,00 PLN nie rozwiązując umowy a jedynie podpisując aneks lojalnościowy np.

na 24 miesiące.

Proszę wykazać odrobinę dbałości o wiernego i stałego klienta a nie kierować

się tylko szablonikami.

Proszę przedstawić moją ofertę przełożonemu albo podać mi sposób kontaktu z

nim.

Pozdrawiam!

 

Jak myślicie czy coś wskóram????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja odpowiedź dostałem:

"Uprzejmie informuję, że po okresie gwarancyjnym ewentualna naprawa dekodera leży w gestii Klienta i odbywa się na jego koszt. W przypadku zgłoszenia dekodera do serwisu przez punkt dystrybucyjny jest możliwość otrzymania dekodera zastępczego na czas naprawy, pod warunkiem że punkt sprzedaży dysponuje takim sprzętem. W przypadku braku na stanie dekoderów zastępczych, Cyfrowy Polsat zawraca na poczet Wolnych środków równowartość opłaty za czas kiedy odbiór nie byl możliwy. Jednakże warunkiem takiego zwrotu jest regularne dokonywanie opłat, nawet w czasie gdy sprzęt jest w serwisie.

Ponadto w przypadku, gdy serwis orzeknie, że naprawa dekodera jest nieopłacalna, a nie będzie możliwości wypowiedzenia umowy, Cyfrowy Polsat przedstawia Klientowi ofertę specjalną zakupu dekodera, w celu umożliwienia realizacji umowy."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ Józef Mogiła

miałem ostatnio klientkę ze e616 ktory rownież siadł, a jako że był po gwarancji, to serwis poinformował, że zryczałtowana opłata za naprawę pogwarancyjną = 99zl. Klientce zaproponowałęm rozwiązanie jej umowy i podpisanie nowej. Ona we własnym zakresie dowiedziała się, że moze w jakis sposob dojsc do porozumienia z polsatem w sprawie 'ulgowego' potraktowania w przypadku, gdy zakupi nowy dekoder i podpisze nową umowę. musiala tylko od nas otrzymac pisemne potwierdzenie, ze ten dekoder rzeczywiscie jest walnięty i jednoczesnie informację dla polsatu, ze zawiera z nim nową umowę. Nie wiem tylko czy to bylo nic nie wnoszące mydlenie oczu, no ale takie stanowisko od CP otrzymała. Z punktu widzenia sprzedawcy nastawionego prokliencko, probującego łagodzic antypolsatowski gniew klientow sądzę, ze polsat nie robi praktycznie nic w stosunku do swoich starych klientów (w sumie zadna platforma nie robic czegokolwiek dla nich tylko traktują ich jako potencjalnych usługobiorców). a szkoda, bo przydalby sie ktos, kto po sprzedaniu klientowi swojego produktu zatro[beep]by sie o niego rowniez po umowie.

no ale coz - polska rzeczywistosc jest inna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak podwyżka dla Wszystkich. Oto odpowiedź jaką otrzymałem na maila dlaczego naliczyli mi za familijny 37,90 -skoro mam umowę na czas nieokreślony za 35.

 

Szanowny Panie

 

Uprzejmie informuję, że stały rozwój oferty programowej oraz ogólny wzrost cen spowodowały nieznaczne podwyższenie ceny Pakietu Familijnego, która teraz wynosi 37,90 zł. Informacja o zmianie stawki abonamentu została do Pana wysłana w korespondencji z dnia 6 grudnia 2007 r.

_____________________

Małgorzata Zakrzewska

Sekcja Reklamacji, Dział Obsługi Klienta

fax +48 (22) 3566677

Cyfrowy Polsat S.A.

ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa

Ps. Oczywiście do dziś do mnie żadne pismo nie dotarło. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dostales pismo/aneks informujacy Cie o zmianie ceny? Przeczytaja par 5 pkt 5 regulaminu.

Tam jest napisane ze wazne zmiany w umowie musza byc przeprowadzone na pismie, czyli musza cie powiadomic a ty musisz wyrazic zgode na nowe warunki. Jak Ci nie pasuja MASZ PRAWO DO 14-DNOWEGO WYPOWIEDZENIA UMOWY. W moim przypadku jest tak samo, ale do dnia dzisiejszego nie otrzymalem pisma, za luty zaplacilem wg dotychczasowych stawek, oczywiscie wylaczyli dodatkowe pakiety, reklamowalem w COK i nic. Zasiegnalem opinii u rzecznika praw konsumetow, i rzeczywistosc jest taka, nalezy zlozyc PISEMNA REKLAMACJE a nie w COK (sciema, szkoda kasy, zawsze taka sama odpowiedz). To Polszit ma problem, on musi dostarczyc Ci pismo, wiecej udowadnic ze je odebrales, jak list zwykly ????, A CZY ZOSTAL WYSLANY PRZEZ POLSZIT oto jest pytanie, odpowiedz 50/50 ze nie, bo mieli by masowy odplyw wkurzonych klientow, (14- dni wypowiedzenia), a tak mala kwota ludzie sie wkur.... i beda dalej placic.

Ja wyslalem reklamacje z wnioskie ze zlamali umowe, i taki przypadku PAPAPA, konkurencja ma tez ciekawe oferty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...