marcinos Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 Jesli chce juz jutro np wysłac wypowiedzenie to w tym miejscu: "Informuję, że z dniem data rozwiązuję umowę" date podaje jutrzejsza?? Data rozwiązania umowy to... data rozwiązania umowy! A nie data wysłania pisma! Jeśli więc np. chcesz wysłać pismo 3 m-ce przed końcem umowy to jako datę rozwiązania umowy podajesz datę zakończenia umowy. Jeśli wpiszesz datę jutrzejszą to... zerwiesz z tym dniem umowę z CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ianus Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 Z dniem dzisiejszym rozwiązuję umowę (... tu szczegóły określające umowę) z zachowaniem x-miesięcznego okresu wypowiedzenia, który upłynie w dniu ... (dzisiaj+x). A jeszcze ładniej jak się napisze: na podstawie par. x pkt. y regulaminu CP (czy jak on się tam nazywa) lub zgodnie z pkt. x umowy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
telemaniak Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 co zrobic jak wysylam do nich( cp ) wypowiedzenia --priorytetem poleconym a od nich nie ma zadnego odzewu ??????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinos Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 A musi być odzew? Nie musi. Po prostu przyjęli, wklepali do systemu i wyłączą ci sygnał z dniem który określiłeś w umowie. Ja tak teraz miałem własnie z N-ką - nie było żadnego odzewu, w podanym terminie wyłączyli mi sygnał, zwróciłem nboxa. Jeśli chcesz na 100% wiedzieć czy pismo doszło czy nie to możesz w ostatecznosci zadzwonic na infolinie CP i sprawdzic czy doszlo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
telemaniak Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 wiesz tylko w tym wypowiedzeniu poisalem aby napisali mi na maila czy wszystko tam ok, to mowisz ze nie musi byc odzewu no jezeli tak to spoko i dzieki ale jeszcze zadzwonie i dowiem sie czy wszystko ok i czy przyjeli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maris Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 Zawsze jest dobrze zadzwonić i upewnić się czy pismo dotarło. Najlepiej jednak takie pismo wysłać z potwierdzeniem odbioru. Wówczas data otrzymania pisma przez adresata jest datą otrzymania oświadczenia woli przez Cyfrowy Polsat. Mając zwrotne potwierdzenie odbioru po okresie wypowiedzenia nie musisz dokonywać żadnych świadczeń na rzecz Cyfrowego Polsatu, tj. zachowywać aktywnego pakietu na jaki miałeś umowę. Jeżeli jednak wysłałeś zwykłym poleconym, to lepiej zadzwoń, żebyś miał pewność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wyprz Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 Proszę o pomoc. W dniu 18 12 2007 ,wpłyneła do systemu Cyfowego Polsatu moje rozwiązanie umowy .W Umowie napisałem że rozwiązuję umowę z dniem 19 01 2008. Umowa była BezCzynszowa sam abonament 35zł.Abonament za styczeń opłacony. Wczoraj zadzwoniłem na infolinię i powiedzieli mi że muszę jeszcze bulić za pozostałe dni stycznia 37,90.I moje pytanie jest takie czy koniec okresu rozliczeniowego czy kalendarzowego liczy się jako rozwiązanie umowy,czy data rozwiązania umowy napisana przezemnie.I jeszcze jedno czy powinni mnie powiadomić o rozwiązaniu umowy,i że będzie inny termin rozwiązania umowy. Do tej pory mam włączony pakiet familijny.Proszę o radę . POZDRAWIAM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinos Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 wiesz tylko w tym wypowiedzeniu poisalem aby napisali mi na maila czy wszystko tam ok, to mowisz ze nie musi byc odzewu Ja również jak pisałem do N-ki wypowiedzenie to prosiłem o informację zwrotną aby mi powiedzieli gdzie i kiedy mogę zwrócić nboxa - nic nie odpowiedzieli, ale wyłączyli wszystko zgodnie z planem. A gdzie odnieść sprzęt musiałem sam dojść (regulamin, fora). Nie było odzewu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaq13 Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 a ja zamiast aneksu do mojej nowej umowy rocznej na HBO z RelaxMix dostałem dzisiaj potwierdzenie listem poleconym, że od początku kwietnia "nie budiem" ich abonament owcem i że tylko "budiem smatrił" kanały fta. Szkoda, że mi zaraz z końcem miesiąca wyłączą HBO! ale może i lepiej do kwietnia 2 miesiące no i żużelek ruszy a ja będę wolny wiec wezmę Tę telewizje, która mi pokarze więcej zużla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 Zamierzam jeszcze teraz w styczniu rozwiazać umowę z 3 miesięcznym wypowiedzeniem na Pakiet Relax Mix zostawiając sobie tylko Pakiet Familijny. Jednocześnie chcę podpisać umowę na 3 kanały HBO. Ciekawe czy tak można, czy trzeba czekać aż będzie już rozwiązana pierwsza umowa i wtedy dopiero podpisze się drugą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Palikot Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 Z tego co wiem, umowę na HBO możesz podpisać w dowolnym momencie. Nie musisz czekać, o ile nie planujesz kompletnej rezygnacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clayman Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 Witam. Jestem zielony w temacie a chcialem o cos zapytac. Wiec prosze, oswieccie mnie. Obecnie jestem abonentem C+. Bardzo brakuje mi Polsatu i chcialem podpisac umowe z CP na pakiet Mini (9,90zl). Moje pytanie brzmi: Bede mogl to zrobic tylko na 12 miesiecy z zakupem dekodera? Moje watpliwosci wynikaja z tego iz w formularzu zamowien istnieje tylko opcja 25miesiecy i tylko jeden dekoder. W sumie, jezeli po 12 miesiacach moglbym zmienic telefonicznie pakiet na inny to by mi nie przeszkadzalo. Ale dekoder chcialem juz z HD (bo i tak mam zamiar skonczyc z C+) poniewaz po tych 12 miesiacach wzialbym full opcje CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitter Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 Nie, pakiet "mini" jedynie na 25 miesięcy. Pakiet na większy możesz zmienić w dowolnej chwili (ale wrócić już do "mini" nie można). W trakcie umowy nie można zmienić tunera. Tuner HD jest dostępny tylko z pakietem "Familijny" i wyższymi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clayman Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 A po zakonczeniu umowy mozna zmienic tuner? I na jakich warunkach. Bedzie tak jakbym podpisywal umowe od nowa? (tzn. czy ceny beda takie same). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitter Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 Nowy tuner = nowa umowa. Ceny? To zależy jakie będą obowiązywały w momencie kupna, podpisania umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raafmix Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 Witam. Mam pytanie. Czy wszystkich abonentów obowiązuje nowa cena na familijny(37,90) Dzisiaj na infolinii dowiedziałem się, że od lutego właśnie mi tak liczą. Mam umowę na czas nieokreślony od 2002(35) plus pakiet relax mix. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitter Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 Nie, nie wszystkich, cennik nie zmienia się dla osób z umową na czas określony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Józef Mogiła Opublikowano 1 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2008 Witam wszystkich!!! Od pewnego czasu borykam się z problemem awarii dekodera wykupionego na własność (Thomson DSI30PO) i jego wymiany gdyż koszty naprawy przewyższają jego wartość. Oto co napisałem do BOK Polsatu: Witam! Prosiłem Panią o kontakt z przełożonym. Rozumiem że Pani nie może podejmować decyzji wychodzących poza określony szablon, więc chcę rozmawiać z kimś kto może ten szablon zmienić. Jak mam przez 3 miesiące płacić pełny abonament skoro mam niesprawny dekoder i nie mogę odbierać pełnej oferty za którą płacę. Koszt naprawy dekodera przewyższa jego wartość, do tego dochodzą koszty transportu tunera do serwisu. Nawiasem mówiąc siatka serwisowa Polsatu to kpiny! Chciałbym zakupić nowy dekoder, który jest w waszej ofercie (Samsung) za 99,00 PLN nie rozwiązując umowy a jedynie podpisując aneks lojalnościowy np. na 24 miesiące. Proszę wykazać odrobinę dbałości o wiernego i stałego klienta a nie kierować się tylko szablonikami. Proszę przedstawić moją ofertę przełożonemu albo podać mi sposób kontaktu z nim. Pozdrawiam! Jak myślicie czy coś wskóram???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aldek Opublikowano 1 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2008 Lepiej zmień platformę a wyjdzie Ci to na zdrowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Józef Mogiła Opublikowano 4 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2008 Witam ponownie. Jak na razie nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Metoda na ignorancję, jak za komuny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ianus Opublikowano 4 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2008 Ja odpowiedź dostałem: "Uprzejmie informuję, że po okresie gwarancyjnym ewentualna naprawa dekodera leży w gestii Klienta i odbywa się na jego koszt. W przypadku zgłoszenia dekodera do serwisu przez punkt dystrybucyjny jest możliwość otrzymania dekodera zastępczego na czas naprawy, pod warunkiem że punkt sprzedaży dysponuje takim sprzętem. W przypadku braku na stanie dekoderów zastępczych, Cyfrowy Polsat zawraca na poczet Wolnych środków równowartość opłaty za czas kiedy odbiór nie byl możliwy. Jednakże warunkiem takiego zwrotu jest regularne dokonywanie opłat, nawet w czasie gdy sprzęt jest w serwisie. Ponadto w przypadku, gdy serwis orzeknie, że naprawa dekodera jest nieopłacalna, a nie będzie możliwości wypowiedzenia umowy, Cyfrowy Polsat przedstawia Klientowi ofertę specjalną zakupu dekodera, w celu umożliwienia realizacji umowy." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefan_Dziąsło Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 @ Józef Mogiła miałem ostatnio klientkę ze e616 ktory rownież siadł, a jako że był po gwarancji, to serwis poinformował, że zryczałtowana opłata za naprawę pogwarancyjną = 99zl. Klientce zaproponowałęm rozwiązanie jej umowy i podpisanie nowej. Ona we własnym zakresie dowiedziała się, że moze w jakis sposob dojsc do porozumienia z polsatem w sprawie 'ulgowego' potraktowania w przypadku, gdy zakupi nowy dekoder i podpisze nową umowę. musiala tylko od nas otrzymac pisemne potwierdzenie, ze ten dekoder rzeczywiscie jest walnięty i jednoczesnie informację dla polsatu, ze zawiera z nim nową umowę. Nie wiem tylko czy to bylo nic nie wnoszące mydlenie oczu, no ale takie stanowisko od CP otrzymała. Z punktu widzenia sprzedawcy nastawionego prokliencko, probującego łagodzic antypolsatowski gniew klientow sądzę, ze polsat nie robi praktycznie nic w stosunku do swoich starych klientów (w sumie zadna platforma nie robic czegokolwiek dla nich tylko traktują ich jako potencjalnych usługobiorców). a szkoda, bo przydalby sie ktos, kto po sprzedaniu klientowi swojego produktu zatro[beep]by sie o niego rowniez po umowie. no ale coz - polska rzeczywistosc jest inna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raafmix Opublikowano 8 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2008 Jednak podwyżka dla Wszystkich. Oto odpowiedź jaką otrzymałem na maila dlaczego naliczyli mi za familijny 37,90 -skoro mam umowę na czas nieokreślony za 35. Szanowny Panie Uprzejmie informuję, że stały rozwój oferty programowej oraz ogólny wzrost cen spowodowały nieznaczne podwyższenie ceny Pakietu Familijnego, która teraz wynosi 37,90 zł. Informacja o zmianie stawki abonamentu została do Pana wysłana w korespondencji z dnia 6 grudnia 2007 r. _____________________ Małgorzata Zakrzewska Sekcja Reklamacji, Dział Obsługi Klienta fax +48 (22) 3566677 Cyfrowy Polsat S.A. ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa Ps. Oczywiście do dziś do mnie żadne pismo nie dotarło. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nemo111 Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 dostales pismo/aneks informujacy Cie o zmianie ceny? Przeczytaja par 5 pkt 5 regulaminu. Tam jest napisane ze wazne zmiany w umowie musza byc przeprowadzone na pismie, czyli musza cie powiadomic a ty musisz wyrazic zgode na nowe warunki. Jak Ci nie pasuja MASZ PRAWO DO 14-DNOWEGO WYPOWIEDZENIA UMOWY. W moim przypadku jest tak samo, ale do dnia dzisiejszego nie otrzymalem pisma, za luty zaplacilem wg dotychczasowych stawek, oczywiscie wylaczyli dodatkowe pakiety, reklamowalem w COK i nic. Zasiegnalem opinii u rzecznika praw konsumetow, i rzeczywistosc jest taka, nalezy zlozyc PISEMNA REKLAMACJE a nie w COK (sciema, szkoda kasy, zawsze taka sama odpowiedz). To Polszit ma problem, on musi dostarczyc Ci pismo, wiecej udowadnic ze je odebrales, jak list zwykly ????, A CZY ZOSTAL WYSLANY PRZEZ POLSZIT oto jest pytanie, odpowiedz 50/50 ze nie, bo mieli by masowy odplyw wkurzonych klientow, (14- dni wypowiedzenia), a tak mala kwota ludzie sie wkur.... i beda dalej placic. Ja wyslalem reklamacje z wnioskie ze zlamali umowe, i taki przypadku PAPAPA, konkurencja ma tez ciekawe oferty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciacho007 Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 Jeżeli rezygnuje się z usług CP słoneczna platforma wysyła do abonenta jakieś pismo informujace o tym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.