fezuj Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 W dodatku wpłaciłem niepotrzebnie na czerwiec i kasa zniknęła z konta, a powinna chyba być w portfelu. Spokojnie,nic Ci nie zginie,forsa wyląduje w "wolnych środkach" zawsze będziesz mógł ją wykorzystać np. w formie portmonetki,albo poczekają na dzień kiedy przyjdzie pierwsza opłata za abo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 Kurier był u mnie 9.06, umowa telefonicznie przedłużona 06.06. A cykl też od 9 też. No i wszystko jasne. Liczy się data podpisania umowy, a nie rozmowy telefonicznej w Twoim wypadku. Skoro podpisałeś umowę 9 czerwca i 9 czerwca rozpoczyna Ci się cykl rozliczeniowy, to jesteś cały jeden pełny cykl rozliczeniowy w plecy. Nowe warunki płatnicze podpisanej 9 czerwca umowy zaczną obowiązywać z najbliższym cyklem rozliczeniowym, czyli 9 lipca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek77 Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 Nie dodałem, że stary cykl był od 9. W dodatku konsulat mówił, że umowa zostanie skrócona. Wszystkie nowe pakiety już mam, nawet HBO którego nie wykupiłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 Bo zostanie skrócona. W CP umowa się skraca, ale nowa zaczyna biec od kolejnego pełnego cyklu rozliczeniowego. W Twoim przypadku, umowa skróci się o miesiąc. Po 9 lipca w ICOK będziesz miał juz miesiące wyłącznie nowej umowy. O jeden dzień spóźniłeś się z podpisaniem umowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 16 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2016 (edytowane) Po jakim czasie od niezapłacenia abonamentu w terminie zablokują mi dostęp? Kompletnie zapomniałem o wpłacie, dzisiaj mija termin wpłaty, a mogę zapłacić dopiero jutro. Mogę spodziewać się braku dostępu do TV dzisiejszego dnia czy mogę oglądać bez obaw o nagły brak uprawnień? Edytowane 16 Czerwca 2016 przez mingo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 16 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2016 @mingo Masz zarejestrowane konto w iCOK? Masz kartę płatniczą/kredytową z opcją płatności internetowych? Jeśli tak to możesz zapłacić kartą przez iCOK i wówczas wpłatę tę Cyfrowy Polsat otrzyma w ciągu kilku minut. Zapłata tą drogą obciążana jest niewielką prowizją w wysokości 0,75 zł. Opłata ta jest na rzecz operatora tych płatności elektronicznych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 16 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2016 @Barti Ja to wszystko wiem, mam konto w ICOK i nie raz już opłacałem tam rachunki. Problem taki, że na koncie bankowym nie mam wystarczająco forsy, a przebywam w dość zacisznym miejscu, gdzie najbliższy bank znajduje się 20 km ode mnie i nie uśmiecha mi się dziś jechać. Jutro wpłacę pieniądze na konto, to wszystko ureguluję, tylko zastanawiam się, czy do tego czasu mi nie "zablokują" odbioru kanałów kodowanych z SAT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 16 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2016 OK, rozumiem. Nie wiem, jak jest obecnie, ale z tego, co pamiętam, kiedyś było tak, że jak wpłata nie dotarła do Cyfrowego Polsatu w oznaczonym terminie to już następnego dnia następowała blokada dostępu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 16 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2016 Ok, a więc raczej dzisiaj mogę być spokojny, okres rozliczeniowy mam od 16go każdego miesiąca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 16 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2016 Skoro okres rozliczeniowy masz od 16-go każdego miesiąca to wpłata powinna wpłynąć najpóźniej 15-go. Ja to tak przynajmniej rozumiem. Nie wiem, może się mylę. Jeśli tak to niech mnie ktoś poprawi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 16 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2016 Skoro okres rozliczeniowy masz od 16-go każdego miesiąca to wpłata powinna wpłynąć najpóźniej 15-go. No w sumie tak, zamieszało mi się w głowie od tych dat Pozostaje mieć nadzieję, że nie wyłączą dzisiaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 16 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2016 Nie wyłączą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aster Opublikowano 19 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2016 Czy w strefie abonenta pozostały okres obowiązywania umowy wyświetla się prawidłowo? Z tego co pamiętam to ostatnia zmiana umowy miała miejsce w połowie września 2015, natomiast w ICOK widzę, że zostało jeszcze 20 miesięcy. Nie powinno to być 24 miesiące licząc od połowy września, czyli jakieś 15 miesięcy do końca? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 20 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2016 A jesteś pewien, że umowa została ostatnio przedłużona na 24 miesiące? Bo może na 29 miesięcy? Jeśli na 29 miesięcy to by się chyba zgadzało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aster Opublikowano 20 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2016 No właśnie muszę sprawdzić w dokumentacji jak to było bo to rodzice podpisywali. Oni mają takie umowy na 29 miesięcy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 20 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2016 Oczywiście, że mają! Przeważnie od takich umów (na tak długi, 29-miesięczny okres) konsultanci z Cyfrowego Polsatu zaczynają rozmowę telefoniczną z abonentem w sprawie przedłużenia umowy. Abonent powinien być świadomy tego, że w ofercie są też znacznie krótsze umowy, np. na 12 miesięcy, 15 miesięcy dostępne po uprzednim złożeniu wypowiedzenia umowy. Jeśli abonent nie jest tego świadomy to potem w rozmowie z konsultantem "klepie" taką umowę na 29 miesięcy i wtedy jest już "pozamiatane". Na szczęście istnieje niniejsze forum, gdzie można uzyskać wszelkie informacje, jak otrzymać znacznie lepsze, korzystniejsze warunki przedłużenia umowy. Podstawą tutaj jest też uprzednie wysłanie do Cyfrowego Polsatu wypowiedzenia umowy lub złożenie go w APS-ie tegoż operatora. Konkretne oferty Cyfrowego Polsatu na przedłużenie umowy są przedstawiane przez Forumowiczów w tym oto wątku: https://forum.satkurier.pl/topic/12802-promocje-oferty-dla-sta%C5%82ych-abonent%C3%B3w-cp/ Wszelkie pytania związane z takimi ofertami należy zadawać w tamtym właśnie wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aster Opublikowano 20 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2016 (edytowane) Dziękuję bardzo za pomoc. U mnie sytuacja jest wręcz "dramatyczna" bo mamy obecnie właśnie 29-miesięczną umowę z CP oraz do tego 3 (tak, aż 3) osobne umowy z NC+ (na szczęście jedna się wkrótce kończy i jest do wyautowania bez względu na poczynania DUK). Dzwoniłem do CP i co gorsze każda jedna z usług (Pakiet Familijny Max HD, Pakiet Film HD, Pakiet Sport HD, Pakiet HBO HD HBO GO, Pakiet Cinemax HD, Pakiet IPLA MIX, Pakiet VOD) jest czasowo związana właśnie na 29-mies. Tak więc zero pola manewru, obecny abonament zostaje aż do końca umowy... Tak jak mi poradziłeś, wcześniej pójdzie wypowiedzenie i kolejna umowa będzie na 12/15 mies., do tego wtedy zorientuję się jakie są "aktualne" ceny usług by zatrzymać klienta, itd. Może i dekoder się wymieni bo ten HD 5500s nie zachwyca. Edytowane 20 Czerwca 2016 przez aster Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 20 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2016 Heh, a więc jednak masz umowę na 29 miesięcy.... Po takiej umowie z pewnością dostaniesz kolejną umowę na 12 miesięcy, w tym 5 miesięcy gratis, jeśli nie będziesz przy tym wymieniał obecnie posiadanego dekodera. Pilnuj terminu obecnie posiadanej umowy. Gdy do jej końca będzie już mniej, niż 6 miesięcy to napisz wypowiedzenie umowy i wyślij je pocztą, listem poleconym za potwierdzeniem odbioru na adres siedziby Cyfrowego Polsatu w Warszawie albo złóż je w APS-ie tegoż operatora. Zdecydowanie bardziej polecam tę drugą opcję. Wtedy wypowiedzenie jest od razu rejestrowane w systemie Cyfrowego Polsatu. Po złożeniu wypowiedzenia umowy będą do ciebie dzwonić konsultanci z DUK Cyfrowego Polsatu i proponować ci nowe warunki na przedłużenie umowy. Do tego czasu śledź niniejsze forum, zwłaszcza wątek poświęcony ofertom przedłużeniowym ( https://forum.satkurier.pl/topic/12802-promocje-oferty-dla-sta%C5%82ych-abonent%C3%B3w-cp/ ), a już po złożeniu wypowiedzenia śledź znacznie częściej. Wówczas będziesz wiedział na bieżąco, co w danej chwili możesz "wyrwać". No i nie daj się "konsulowi". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aster Opublikowano 21 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2016 Tak też zrobię, dzięki. Na razie muszę uzbroić się w cierpliwość i zabrać się za 3 abonamenty w NC+. Tak z ciekawości się spytam tylko czy zdarzało się w ostatnich latach, by ze względu na zmianę w ofercie programowej czy zapisach regulaminowych była okazji do natychmiastowego odstąpienia od umowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 21 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2016 W tej kwestii to akurat ci nie odpowiem, gdyż ja nie zamierzam rezygnować z Cyfrowego Polsatu i generalnie nie śledzę tego tematu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 21 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2016 (edytowane) W ostatnich latach tak, jakieś... 2 lata temu? Później bywały sporne zmiany zwane ładnie 'rebrandingiem'. Co bardziej wytrwali wywalczyli zakończenie umowy, ale to były jednostki. Edytowane 21 Czerwca 2016 przez cabott Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondziak Opublikowano 25 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2016 Mam taki problem. Zamówiłem pakiet EURO. Dzień później zadzwoniła do mnie konsultantka i aneksowałem umowę na kolejne 29 miesięcy. Konsultantka zapewniała mnie że dostęp do Euro w ramach promocji za aneks mam gratis. Po kilku dniach dostaje emaila z informacja ze mam zapłacić za pakiet Euro 79zł. Napisałem reklamacje i odpowiedź negatywna że zamówiłem świadomie i mam bulić więc napisałem reklamacje z prośbą o odsłuchanie rozmowy. Co o tym myślcie? Nie chodzi o to kasę którą mogę bez problemu zapłacić tylko o szacunek i ludzkie podejście do wieloletniego abonenta. Poproszę w szczególności o opinie kolegę SWOJA DROGA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 26 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2016 Żądaj odsłuchania rozmowy z konsulką jeśli jej słowa i ustalenia z Tobą się potwierdzą to reklamację muszą uwzględnić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondziak Opublikowano 27 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2016 Oczywiście że złożyłem reklamację i poprosiłem o odsłuchanie rozmowy. Na chwilę obecną minęły 3 dni i cisza pewnie dlatego że wiedzą że mam racje. Nie zapłacę ani grosza i poważnie zastanowię się nad odstąpieniem od tego aneksu (mam na to 14 dni) jak dalej tak będą pogrywać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
papryk Opublikowano 6 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2016 (edytowane) Czy moze mi ktos wyjasnic dlaczego Cyfrowy Polsat żąda oplaty za abonament w dniu wystawienia rachunku ?? Znajoma podpisala umowe 4 dnia miesiaca i kazdego 4go musi oplacac rachunek , nie jest to faktura tylko rachunek - nie ma 14 dni na oplate jak za inne rachunki tylko Polsat wrecz KRZYCZY ze oplata ma byc 4go na koncie ?? Poza tym kobieta na infolinii powiedziala ze Polsat nie wystawia faktur tylko oplate za Internet, nie za TV. Moze mi to ktos wyjasnic ?? Bede wdzięczny. Edytowane 6 Lipca 2016 przez Barti Przeniesiono post do bardziej odpowiedniego wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.