Skocz do zawartości

TV Mobilna


Gość Anonymous
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dziwna sytuacja. Przy jednej instalacji antenowej brak sygnału, przy drugiej jest sygnał ale jest tylko ciemność, nie ma nawet komunikatu o braku uprawnień. Problem jest dzis od rana. Lokalizacja: Warszawa, ul. Floriańska. A jak wygląda sprawa u Was?

 

EDIT: O 11:00 sygnał powrócił.

Edytowane przez jarek999
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Ma ktoś z was konto w ICOK nie posiadając umowy, tylko ten numer który się wyświetla przy kanałach kodowanych w MUX 4 2077598672(0) bo jak chciałbym to doładować to na jakiś numer konta trzeba to zrobić, a próbuje się zarejestrować bez skutku, no chyba że idę z tym numerem do Punktu i tam kupuje doładowanie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie koniecznie, bo mógł być aktywowany bez rejestracji i kanały były dostępne przez 3 miesiące, chyba że to model T-HD 1000 zakupiony w Biedronce, wtedy była możliwość rocznego odkodowania kanałów. Jaki mam kod statusu Irdeto który wyświetla się na kanałach kodowanych?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mniej więcej tak to wygląda, jak napisałeś w niektórych lokalizacjach. ;)

 

W Tychach wygląda to tak: https://www.google.pl/maps/@50.1050507,19.0173101,3a,90y,356.04h,95.56t/data=!3m6!1e1!3m4!1sfXkbm_k3G1jnNXillG-w2Q!2e0!7i13312!8i6656

Edytowane przez swojadroga
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Witam wszystkich forumowiczów i użerających się z Cyfrowym Polsatem.

 

Jakiś czas temu skończyła obowiązywać u mnie umowa abonencka na Pakiet Ekstra TV Mobilnej. Pozostał mi tylko dekoder T-HD 1000 na własność. Próbuję włączyć Pakiet Ekstra poprzez doładowanie konta, skoro nie obowiązuje mnie już żadna umowa. Niestety w salonie oraz przez infolinię informują mnie, że nie jest możliwe doładowanie konta z powodu umowy na tym dekoderze. Sęk w tym, że tej umowy już nie ma.

 

Może ktoś się orientuje, co mogę zrobić żeby na dekoderze można było jednak zrobić doładowanie. Czy jest możliwe całkowite wyrejestrowanie go z poprzednich usług tak żeby zarejestrować go na nowo i korzystać z doładowań? Przeczytałem regulaminy usług i promocji i widnieje tam tylko informacja o braku możliwośći doładowania na dekoderach, na których obowiązuje umowa. Co w takim razie z dekoderem, na którym już nie obowiązuje umowa?

 

Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...