Skocz do zawartości

Orange TV – pytania, problemy, komentarze


przemek212121
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

22 godziny temu, domban napisał(a):

Nigdzie, tylko platforma C+ zostaje.

 

12 godzin temu, shevchenko1987 napisał(a):

Tylko u nich na satelicie i za pośrednictwem Canal+ Online (chociaż z tym też różnie bywa). 

Chyba los chce mnie uchronić przed zbyt wysokimi rachunkami. Opłacam teraz rodzicom Superpremium 4K w Canal+, ale niedługo się od nich wyprowadzam do bloku i myślałem o Orange, bo kojarzyłem, że tu właśnie jest Canal+ 4K. Mega mnie bolała wizja, że mając dostęp do C+Online z PC+ będę musiał płacić kolejne 5 dych za to co już opłacam, byle tylko mieć 4K. Jak widać, problem sam się rozwiązał i pozostaje mi tylko liczyć, że dodadzą ten kanał do C+Online, bo jak teraz przeglądam, to tego nie widzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, mbas napisał(a):

 

Mega mnie bolała wizja, że mając dostęp do C+Online z PC+ będę musiał płacić kolejne 5 dych za to co już opłacam, byle tylko mieć 4K. Jak widać, problem sam się rozwiązał i pozostaje mi tylko liczyć, że dodadzą ten kanał do C+Online, bo jak teraz przeglądam, to tego nie widzę.

Fakty niestety są takie, że ta oferta kanałów 4K w polskich sieciach satelitarnych, kablowych, czy IPTV jest po prostu żenująca. W jednym domu mam właśnie Orange Światłowód i szczerze mówiąc jedyny kanał 4K jaki oglądałem był to Eleven Sports 1 4K (nie licząc TVP 4K czy Eurosportu 4K, które są uruchamiane okazjonalnie na jakieś sportowe wydarzenie). W drugim mieszkaniu mam teraz już po migracji na nową umowę Play (kiedyś UPC) to praktycznie też tylko ES1 4K.

 

Jakie inne kanały można oglądać.. w Orange kanał wPolsce.pl 4K albo wyłączony Love Nature 4K, a w Play FunBox 4K lub Ultra TV 4K, z całodobowym disco polo? No błagam. Zostaje się tylko cieszyć z tego, że mamy Netflix, Prime Video czy HBO Max w 4K.

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, domban napisał(a):

Fakty niestety są takie, że ta oferta kanałów 4K w polskich sieciach satelitarnych, kablowych, czy IPTV jest po prostu żenująca.

Oferta ofertą ale skoro nawet większości kanałów HD nie potrafią nadawać w przyzwoitej jakości, to lepiej niech nie nadają 4k, bo nie ma to nic wspólnego z tym standardem.

Edytowane przez opensource
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, mbas napisał(a):

 

Chyba los chce mnie uchronić przed zbyt wysokimi rachunkami. Opłacam teraz rodzicom Superpremium 4K w Canal+, ale niedługo się od nich wyprowadzam do bloku i myślałem o Orange, bo kojarzyłem, że tu właśnie jest Canal+ 4K. Mega mnie bolała wizja, że mając dostęp do C+Online z PC+ będę musiał płacić kolejne 5 dych za to co już opłacam, byle tylko mieć 4K. Jak widać, problem sam się rozwiązał i pozostaje mi tylko liczyć, że dodadzą ten kanał do C+Online, bo jak teraz przeglądam, to tego nie widzę.

Chyba sprawdzasz na niodpowiednim sprzęcie bo C+4K jest w C+online.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to lipa, mecze na C+ 4K wyglądają bardzo dobrze, jak na Eleven jest transmisja w natywnym 4K to też dobrze to wygląda - przy upscallingu to szczerze nie widzę różnicy. A sądząc po tym jak wygląda aplikacja C+Online, to prędko dostępu do nadawanego na żywo Canal+4K bym się tam nie spodziewał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@czerstwy no to zamiast sobie szydzić, to pochwal się gdzie znajdę transmisję kanału C+4K w C+Online. Zalogowałem się na kompie i nie ma. Jeśli ma to znaczenie, to dostęp mam przez to, że abonuję C+ satelitarnie. W aplikacji na telewizor oglądałem bodajże Emigrację XD w 4K, ale nie mam możliwości sprawdzić, czy ten kanał jest w C+Online.

Edytowane przez mbas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam umowę do końca stycznia i właśnie chciałem się zabrać za przedłużenie jej na kolejne 2 lata a tu taka niespodzianka.
Posiadam Pakiet:
Orange Love Standard
Pakiet Multi+
Pakiet Komfortowy
Pakiet Eleven
Canal+Prestige (razem z Polsat Sport Premium)

Nie mam już możliwości wyklinania Canal+Prestige. Czy jeśli przejdę z moją umową na czas nieokreślony to zachowam dotychczasowe pakiety i dostęp do kanałów Canal+ wraz z Polsat Sport Premium?


 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, gesioo napisał(a):

Mam umowę do końca stycznia i właśnie chciałem się zabrać za przedłużenie jej na kolejne 2 lata a tu taka niespodzianka.
Posiadam Pakiet:
Orange Love Standard
Pakiet Multi+
Pakiet Komfortowy
Pakiet Eleven
Canal+Prestige (razem z Polsat Sport Premium)

Nie mam już możliwości wyklinania Canal+Prestige. Czy jeśli przejdę z moją umową na czas nieokreślony to zachowam dotychczasowe pakiety i dostęp do kanałów Canal+ wraz z Polsat Sport Premium?


 

 

Możesz przedłużyć same usługi OL nie ruszając przy tym pakietów TV, musisz tylko zaznaczyć w rozmowie z konsultantem, że chcesz je pozostawić. Możesz także przejść na czas nieokreślony i wtedy także zachowasz pakiety.

Pakiety C+ nie są już w sprzedaży dla nowych klientów, ale dotychczasowi abonenci mogą z nich korzystać dalej.

Edytowane przez Wesoly
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam problem, z którym walczę od kilku miesięcy a mianowicie. Nie zakładałem nowego konta do usługi NETFLIX (posiadam NETFLIX w abonamencie CANAL+) wpisałem dane (zalogowałem się) na dekoderze od ORANGE tzn. login i hasło takie jakie loguję się od Canal+ a ORANGE stwierdziło - wysłało maila że to ono będzie mnie teraz rozliczało za usługę, że założyłem nowe konto. Nie dostałem żadnego potwierdzenia od ORANGE że zostałem nowym posiadaczem NETFLIX, a jeśli bym chciał zostać to ponoć przez jakis czas jest za darmo do kilku miesiecy. Złożyłem od razu reklamację, niestety infolinia ORANGE nie może mi wyłączyć usługi bo to nie oni ją świadczą tylko dzwoń pan sobie do NETFLIX i z nimi rozmawiaj.  Kontaktowałem się z infolinią NETFLIX tam powiedzieli ze mam tylko jedno jedyne konto od CANAL+ że nie ma możliwości założyć kolejnego na ten sam mail. Telefon znowu na infolinię ORANGE przedstawiam zaś w czym jest problem, reklamacje uwzględnili zaznaczając ze powinienem jednak zlikwidować konto NETFLIX, jak mam je zlikwidować jak mam to podpięte na stałe w ofertę CANAL+ Po miesiącu myśląc ze sprawa załatwiona dostaje rachunek powiększony o NETFLIX. 

Mieliście coś podobnego, możecie mi jakoś pomóc z infolinią nie idzie pogadać tylko od razu cie zbywają, reklamacja przyjeta za 2 tyg. proszę oczekiwać odpowiedzi 

Dziękuję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwna sytuacja. Moi rodzice mają Orange tv, zalogowałem się u nich swoim kontem Netflix i nie było takich kwiatków. 

 

Może przy logowaniu na dekoderze Orange kliknąłeś coś innego, zrobiłeś jakąś literówkę w mailu i faktycznie założyło Ci osobne konto? No ale przecież mail trzeba zweryfikować więc to też mało realne. 

 

Dziwna sprawa. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.01.2024 o 14:36, Wesoly napisał(a):

 

 

Pakiety C+ nie są już w sprzedaży dla nowych klientów, ale dotychczasowi abonenci mogą z nich korzystać dalej.

Dobra informacja, tylko ciekawe czy  w przyszłości oprócz sportu na C+ będą jeszcze jakieś treści filmowo- serialowe warte zainteresowania? :>

Pakiet wykupiłem w ramach umowy z Orange/Canal+ na 2 lata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie, ponieważ na stronie Orange przy każdym pakiecie telewizji i internetu jest informacja o opłatach 4,99 zł za dekoder 4K i router FunBox 6. Czy można wybrać jakiś inny dekoder i router i czy wtedy też są te opłaty? W sumie w Orange nie ma potrzeby brać dekodera 4K nie wybierając pakietu Eleven Sports i Canal+ Prestige bo kanałów w 4K nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Mtv jaki inny router, dekoder chciałbyś wybrać?

Funbox 6 super w porównaniu do urządzenie z UPC się sprawuje i jestem w końcu zadowolony z działania internetu. Właściwie to już chyba nawet oferowany jest już Fanbox 10.

Każde urządzenie od Orange oferuje możliwość oglądania treści 4K. Opłaty za oferowany  dekode/router dla nowych klientów są dopisywane do rachunku dla nowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...