Jump to content

Orange TV – pytania, problemy, komentarze


Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Witam wszystkich,

mam pytanie do osób zaznajomionych z ofertą różnych operatorów, nie tylko Orange. Czy inni operatorzy oferują jakieś zniżki za staż? Jestem abonentem Orange "od zawsze", jeszcze od lat 90., gdy istniała TP. Wczoraj przedłużyłem kończącą się umowę na pakiet Love. Zauważyłem niestety, że kwota jaką będę płacił przez najbliższe 2 lata niczym się nie różni od kwoty, którą będzie płacił ktoś kto dopiero wczoraj podpisał pierwszą umowę z Orange (może z wyjątkiem braku opłaty aktywacyjnej u mnie). Czy tak jest wszędzie? Czy żaden operator w Polsce nie dba o stałych klientów i nie oferuje im żadnych rabatów? Nie oczekuję,że z każdą kolejną umową będę płacił coraz mniej. Ale byłoby miło, gdyby stali klienci mogli otrzymać korzystniejsze oferty np. za 20-letni "staż" w Orange. Mam nawet wrażenie, że dochodzi do sytuacji odwrotnej. Gdy kilka lat temu w pakiecie podstawowym umieszczono Eurosport (nie pamiętam 1 czy 2) to dostęp dostali nowi abonenci. Jako stary klient z ponad 20-letnim stażem w Orange musiałem czekać na koniec umowy i podpisanie nowej, żeby otrzymać ten kanał... Czy tak jest wszędzie?  Czy inni dostawcy internetu, telewizji itd. również w żaden sposób nie doceniają stałych klientów? Może macie jakieś doświadczenia w tym temacie? Chętnie dowiem się jak to wygląda poza Orange.

Link to post
Share on other sites
Guest lukimann

No właśnie..dałeś teraz przykład w Orange jak postępować z klientami przy przedłużeniu umowy.

Zamiast walczyć o lepszą ofertę gdy wypowiada się umowy i czeka ..na korzystniejsze warunki.

Na rynku jest taka konkurencja, że z pewnością Orange tak łatwo by nie odpuścił stałego klienta.

Tak jest m.in.w nc+, UPC i Polsacie Cyfrowym.

Teraz to musztarda po obiedzie.

Wylewanie żali w tym momencie niczemu nie służy.

Z Orange nigdy nie przedłużałem umowy, może wypowiedzą się tutaj stali klienci tego operatora.

Edited by lukimann
Link to post
Share on other sites

Czekałem przez ostatnie dwie umowy. Co prawda nieświadomie, bo po prostu zapomniałem, że mi się skończyły. Zarówno poprzednią, jak i jeszcze wcześniejszą umowę (wtedy jeszcze bez Love) podpisywałem po skończeniu starej, gdy zadzwonił konsultant. Nigdy nie dostałem żadnych korzystniejszych warunków. Kilka lat temu, gdy chciałem zrezygnować z telefonu komórkowego udało mi się uzyskać w salonie bardzo fajną ofertą - abonament ok. 8zł, rozmowy i sms bez limitu, chyba 2 GB internetu. I to tyle jeśli chodzi o moje doświadczenia z korzystniejszymi warunkami przez ponad 20 lat w Orange/TP. Za 2 lata poczekam na ruch ze strony Orange, a jeśli się nic nie zmieni to po prostu przeniosę się do innego operatora. Skoro mój "staż" i tak nie ma żadnego znaczenia.

Link to post
Share on other sites

To jest jakiś ogólny trend - nowy klient jest ważniejszy, bo to nowy zastrzyk gotówki dla operatora a i sprzedawca bezpośredni ma pewnie odpowiednią prowizję. Stary klient... już jest, to niech płaci, jeden na sto zrezygnuje i przeniesie się do konkurencji, większości nie będzie się chciało. Wygląda na to, że teraz trzeba by co 2 lata zmieniać operatora (mówię zarówno o tel. komórkowym jak i o innych usługach, np. tv), żeby jako przenoszący usługi dostać promocje dla nowych/przenoszących - takich doceniają.

 

ps. też czekałem grzecznie ponad rok na odnowienie umowy, żeby dostać ten Eurosport :)

Link to post
Share on other sites
Guest lukimann

Rozumiem, że w Orange nie ma czegos takiego jak negocjacje warunków aneksu do umowy?

W sumie coś mało tu się osób chwali przedłużając umowę co udało się wynegocjować.

Link to post
Share on other sites

@lecho ma po prostu wcześniejszą promocję, w której kwota abonamentowa Orange Love była o 10 zł niższa niż kwota w obecnej promocji Orange Love. I każdy kto w tamtym okresie zawierał umowę miał taką kwotę.

Edited by spello
Link to post
Share on other sites
W dniu 13.02.2019 o 09:14, TomPL napisał:

To jest jakiś ogólny trend - nowy klient jest ważniejszy, bo to nowy zastrzyk gotówki dla operatora a i sprzedawca bezpośredni ma pewnie odpowiednią prowizję. Stary klient... już jest, to niech płaci, jeden na sto zrezygnuje i przeniesie się do konkurencji, większości nie będzie się chciało. Wygląda na to, że teraz trzeba by co 2 lata zmieniać operatora (mówię zarówno o tel. komórkowym jak i o innych usługach, np. tv), żeby jako przenoszący usługi dostać promocje dla nowych/przenoszących - takich doceniają.

 

ps. też czekałem grzecznie ponad rok na odnowienie umowy, żeby dostać ten Eurosport :)

 

Nie uogólniaj, bo po prostu pleciesz bzdury. Stały klient ma spore upusty w nc+ i CP.  Szczególnie w CP, gdzie ludzie dostają pokaźną liczbę miesięcy za free, co po wyliczeniu średniej za całą umowę daje śmieszne kwoty. W nc+, pod[pisując umowę na 15 miesięcy, dostałem za free rok HBO wraz z usługą GO. Eleveny(4 kanały) za niecałe 8 zł.

  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, śmiechu warte napisał:

 

Nie uogólniaj, bo po prostu pleciesz bzdury. Stały klient ma spore upusty w nc+ i CP.  Szczególnie w CP, gdzie ludzie dostają pokaźną liczbę miesięcy za free, co po wyliczeniu średniej za całą umowę daje śmieszne kwoty. W nc+, pod[pisując umowę na 15 miesięcy, dostałem za free rok HBO wraz z usługą GO. Eleveny(4 kanały) za niecałe 8 zł.

No to gratuluję zadowolenia z nc+. Natomiast trend o którym pisałem jest zauważalny, a już szczególnie w telefonii komórkowej - jeśli tego nie zauważasz, to masz szczęście, ale nie pisz że to bzdury...

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...