Jump to content
przemek212121

Orange TV – pytania, problemy, komentarze

Recommended Posts

Telewizor LG OLED 55B8 4K, HDR10 Pro, WebOS 4.0, poprzedni telewizor

Telewizor SUHD 55'' seria 8 (UE55KS8000) i miałem ten sam problem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawdziłeś  jakie masz ustawienie rozdzielczości dekodera poprzez wybranie na pilocie niebieski-żółty-niebieski ? W LG w opcjach obrazu jest też ustawienie HDMI Ultra HD Deep Colour które może mieć wpływ na jakość obrazu . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolejna wymiana dekodera czyli piąty egzemplarz , ustawiłem rozdzielczość dekodera 1920/1080 50p i jest poprawa . Na ustawieniach 3840/2160 pogorszenie obrazu , HDMI Ultra HD Deep Colour wyłączony

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy w Orange IPTV są kanały Polsat Sport Premium 1-6?

Jeśli tak to w jakim pakiecie?

Na stronie www Orange nie ma w ogóle ujętych tych kanałów w ofercie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Są dla osób z pakietami Canal+, kanały 144 w górę.

Na jeden sezon, tak samo jak w przypadku NC+. Co potem nie wiadomo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Kanały Polsat VIasat History, Explore i Nature przestały działać w pakiecie Optymalnym. To było tylko okresowe okno?

Edited by Barti
Przeniesiono post do odpowiedniego wątku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@spello - tak, to było okresowe okno (kanał obecnie oferowany od Pakietu Bogatego wzwyż). Jak pytałem się na oficjalnym forum Orange, to za wielu szczegółów się nie dowiedziałem w tej materii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam wszystkich,

mam pytanie do osób zaznajomionych z ofertą różnych operatorów, nie tylko Orange. Czy inni operatorzy oferują jakieś zniżki za staż? Jestem abonentem Orange "od zawsze", jeszcze od lat 90., gdy istniała TP. Wczoraj przedłużyłem kończącą się umowę na pakiet Love. Zauważyłem niestety, że kwota jaką będę płacił przez najbliższe 2 lata niczym się nie różni od kwoty, którą będzie płacił ktoś kto dopiero wczoraj podpisał pierwszą umowę z Orange (może z wyjątkiem braku opłaty aktywacyjnej u mnie). Czy tak jest wszędzie? Czy żaden operator w Polsce nie dba o stałych klientów i nie oferuje im żadnych rabatów? Nie oczekuję,że z każdą kolejną umową będę płacił coraz mniej. Ale byłoby miło, gdyby stali klienci mogli otrzymać korzystniejsze oferty np. za 20-letni "staż" w Orange. Mam nawet wrażenie, że dochodzi do sytuacji odwrotnej. Gdy kilka lat temu w pakiecie podstawowym umieszczono Eurosport (nie pamiętam 1 czy 2) to dostęp dostali nowi abonenci. Jako stary klient z ponad 20-letnim stażem w Orange musiałem czekać na koniec umowy i podpisanie nowej, żeby otrzymać ten kanał... Czy tak jest wszędzie?  Czy inni dostawcy internetu, telewizji itd. również w żaden sposób nie doceniają stałych klientów? Może macie jakieś doświadczenia w tym temacie? Chętnie dowiem się jak to wygląda poza Orange.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No właśnie..dałeś teraz przykład w Orange jak postępować z klientami przy przedłużeniu umowy.

Zamiast walczyć o lepszą ofertę gdy wypowiada się umowy i czeka ..na korzystniejsze warunki.

Na rynku jest taka konkurencja, że z pewnością Orange tak łatwo by nie odpuścił stałego klienta.

Tak jest m.in.w nc+, UPC i Polsacie Cyfrowym.

Teraz to musztarda po obiedzie.

Wylewanie żali w tym momencie niczemu nie służy.

Z Orange nigdy nie przedłużałem umowy, może wypowiedzą się tutaj stali klienci tego operatora.

Edited by lukimann

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czekałem przez ostatnie dwie umowy. Co prawda nieświadomie, bo po prostu zapomniałem, że mi się skończyły. Zarówno poprzednią, jak i jeszcze wcześniejszą umowę (wtedy jeszcze bez Love) podpisywałem po skończeniu starej, gdy zadzwonił konsultant. Nigdy nie dostałem żadnych korzystniejszych warunków. Kilka lat temu, gdy chciałem zrezygnować z telefonu komórkowego udało mi się uzyskać w salonie bardzo fajną ofertą - abonament ok. 8zł, rozmowy i sms bez limitu, chyba 2 GB internetu. I to tyle jeśli chodzi o moje doświadczenia z korzystniejszymi warunkami przez ponad 20 lat w Orange/TP. Za 2 lata poczekam na ruch ze strony Orange, a jeśli się nic nie zmieni to po prostu przeniosę się do innego operatora. Skoro mój "staż" i tak nie ma żadnego znaczenia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jest jakiś ogólny trend - nowy klient jest ważniejszy, bo to nowy zastrzyk gotówki dla operatora a i sprzedawca bezpośredni ma pewnie odpowiednią prowizję. Stary klient... już jest, to niech płaci, jeden na sto zrezygnuje i przeniesie się do konkurencji, większości nie będzie się chciało. Wygląda na to, że teraz trzeba by co 2 lata zmieniać operatora (mówię zarówno o tel. komórkowym jak i o innych usługach, np. tv), żeby jako przenoszący usługi dostać promocje dla nowych/przenoszących - takich doceniają.

 

ps. też czekałem grzecznie ponad rok na odnowienie umowy, żeby dostać ten Eurosport :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak ostatnio przedłużałem umowę na Orange Love dali mi 10 zł rabatu od kwoty 99,99 zł i rachunek  wynosi 89,99 zł. Tylko jest jeden problem ja wcześniej też płaciłem 89,99 zł. Teraz dla nowych klientów jest za 99,99 zł. Oczywiście rachunek jest mniejszy niż dla nowych.  

Share this post


Link to post
Share on other sites

@lecho Ten rabat to nic nowego, dostaję go od kilku lat. 5 zł za e-fakturę + 5 zł za zgodę na kontakt marketingowy. Nowi klienci na pewno też to dostają.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rozumiem, że w Orange nie ma czegos takiego jak negocjacje warunków aneksu do umowy?

W sumie coś mało tu się osób chwali przedłużając umowę co udało się wynegocjować.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gdy przedłużałem dwie poprzednie umowy to zawsze słyszałem od konsultanta coś w stylu "to jest sztywna cena, nic więcej nie mogę Panu zaproponować". W salonie jest to samo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, Popaczek napisał:

@lecho Ten rabat to nic nowego, dostaję go od kilku lat. 5 zł za e-fakturę + 5 zł za zgodę na kontakt marketingowy. Nowi klienci na pewno też to dostają.

 

Nie to jest dodatkowy rabat 10 zł. Nowy klient więcej  płaci za pakiet Orange Love. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli oprócz tego masz jeszcze te rabaty, o których pisałem? E-faktura i marketing? Chyba, że dostajesz fakturę na papierze to wtedy rzeczywiście nie dają tego.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To razem daje 20 zł rabatu. Czyli powinieneś płacić 79,99 😄 Chyba, że ja czegoś nie rozumiem. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@lecho ma po prostu wcześniejszą promocję, w której kwota abonamentowa Orange Love była o 10 zł niższa niż kwota w obecnej promocji Orange Love. I każdy kto w tamtym okresie zawierał umowę miał taką kwotę.

Edited by spello

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli to oznacza, że nowi klienci tylko w teorii płacą 99 zł. Bo po doliczeniu rabatów za e-fakturę i marketing wychodzi również 89 zł - tyle co przedłużający klienci. Żadnych "premii" za lojalność. Szkoda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...