Damian68 Opublikowano 11 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2018 Kolejna wymiana dekodera czyli piąty egzemplarz , ustawiłem rozdzielczość dekodera 1920/1080 50p i jest poprawa . Na ustawieniach 3840/2160 pogorszenie obrazu , HDMI Ultra HD Deep Colour wyłączony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yakuzzi Opublikowano 11 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2018 Czy w Orange IPTV są kanały Polsat Sport Premium 1-6? Jeśli tak to w jakim pakiecie? Na stronie www Orange nie ma w ogóle ujętych tych kanałów w ofercie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 11 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2018 Są dla osób z pakietami Canal+, kanały 144 w górę. Na jeden sezon, tak samo jak w przypadku NC+. Co potem nie wiadomo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly801 Opublikowano 22 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2018 Czy komuś działa wyszukiwarka w EPG? Na UHD88 iptv Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ssaa85 Opublikowano 24 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2018 Nie działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
StraMoldas Opublikowano 21 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2018 Czy wiadomo już, na jakich warunkach w 2019 oferowane będą kanały Polsat Sport Premium? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spello Opublikowano 6 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2019 (edytowane) Kanały Polsat VIasat History, Explore i Nature przestały działać w pakiecie Optymalnym. To było tylko okresowe okno? Edytowane 6 Stycznia 2019 przez Barti Przeniesiono post do odpowiedniego wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukis90el Opublikowano 7 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2019 @spello - tak, to było okresowe okno (kanał obecnie oferowany od Pakietu Bogatego wzwyż). Jak pytałem się na oficjalnym forum Orange, to za wielu szczegółów się nie dowiedziałem w tej materii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Popaczek Opublikowano 13 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2019 Witam wszystkich, mam pytanie do osób zaznajomionych z ofertą różnych operatorów, nie tylko Orange. Czy inni operatorzy oferują jakieś zniżki za staż? Jestem abonentem Orange "od zawsze", jeszcze od lat 90., gdy istniała TP. Wczoraj przedłużyłem kończącą się umowę na pakiet Love. Zauważyłem niestety, że kwota jaką będę płacił przez najbliższe 2 lata niczym się nie różni od kwoty, którą będzie płacił ktoś kto dopiero wczoraj podpisał pierwszą umowę z Orange (może z wyjątkiem braku opłaty aktywacyjnej u mnie). Czy tak jest wszędzie? Czy żaden operator w Polsce nie dba o stałych klientów i nie oferuje im żadnych rabatów? Nie oczekuję,że z każdą kolejną umową będę płacił coraz mniej. Ale byłoby miło, gdyby stali klienci mogli otrzymać korzystniejsze oferty np. za 20-letni "staż" w Orange. Mam nawet wrażenie, że dochodzi do sytuacji odwrotnej. Gdy kilka lat temu w pakiecie podstawowym umieszczono Eurosport (nie pamiętam 1 czy 2) to dostęp dostali nowi abonenci. Jako stary klient z ponad 20-letnim stażem w Orange musiałem czekać na koniec umowy i podpisanie nowej, żeby otrzymać ten kanał... Czy tak jest wszędzie? Czy inni dostawcy internetu, telewizji itd. również w żaden sposób nie doceniają stałych klientów? Może macie jakieś doświadczenia w tym temacie? Chętnie dowiem się jak to wygląda poza Orange. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukimann Opublikowano 13 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2019 (edytowane) No właśnie..dałeś teraz przykład w Orange jak postępować z klientami przy przedłużeniu umowy. Zamiast walczyć o lepszą ofertę gdy wypowiada się umowy i czeka ..na korzystniejsze warunki. Na rynku jest taka konkurencja, że z pewnością Orange tak łatwo by nie odpuścił stałego klienta. Tak jest m.in.w nc+, UPC i Polsacie Cyfrowym. Teraz to musztarda po obiedzie. Wylewanie żali w tym momencie niczemu nie służy. Z Orange nigdy nie przedłużałem umowy, może wypowiedzą się tutaj stali klienci tego operatora. Edytowane 13 Lutego 2019 przez lukimann Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Popaczek Opublikowano 13 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2019 Czekałem przez ostatnie dwie umowy. Co prawda nieświadomie, bo po prostu zapomniałem, że mi się skończyły. Zarówno poprzednią, jak i jeszcze wcześniejszą umowę (wtedy jeszcze bez Love) podpisywałem po skończeniu starej, gdy zadzwonił konsultant. Nigdy nie dostałem żadnych korzystniejszych warunków. Kilka lat temu, gdy chciałem zrezygnować z telefonu komórkowego udało mi się uzyskać w salonie bardzo fajną ofertą - abonament ok. 8zł, rozmowy i sms bez limitu, chyba 2 GB internetu. I to tyle jeśli chodzi o moje doświadczenia z korzystniejszymi warunkami przez ponad 20 lat w Orange/TP. Za 2 lata poczekam na ruch ze strony Orange, a jeśli się nic nie zmieni to po prostu przeniosę się do innego operatora. Skoro mój "staż" i tak nie ma żadnego znaczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomPL Opublikowano 13 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2019 To jest jakiś ogólny trend - nowy klient jest ważniejszy, bo to nowy zastrzyk gotówki dla operatora a i sprzedawca bezpośredni ma pewnie odpowiednią prowizję. Stary klient... już jest, to niech płaci, jeden na sto zrezygnuje i przeniesie się do konkurencji, większości nie będzie się chciało. Wygląda na to, że teraz trzeba by co 2 lata zmieniać operatora (mówię zarówno o tel. komórkowym jak i o innych usługach, np. tv), żeby jako przenoszący usługi dostać promocje dla nowych/przenoszących - takich doceniają. ps. też czekałem grzecznie ponad rok na odnowienie umowy, żeby dostać ten Eurosport Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Popaczek Opublikowano 14 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2019 @lecho Ten rabat to nic nowego, dostaję go od kilku lat. 5 zł za e-fakturę + 5 zł za zgodę na kontakt marketingowy. Nowi klienci na pewno też to dostają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukimann Opublikowano 14 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2019 Rozumiem, że w Orange nie ma czegos takiego jak negocjacje warunków aneksu do umowy? W sumie coś mało tu się osób chwali przedłużając umowę co udało się wynegocjować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Popaczek Opublikowano 14 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2019 Gdy przedłużałem dwie poprzednie umowy to zawsze słyszałem od konsultanta coś w stylu "to jest sztywna cena, nic więcej nie mogę Panu zaproponować". W salonie jest to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Popaczek Opublikowano 14 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2019 Czyli oprócz tego masz jeszcze te rabaty, o których pisałem? E-faktura i marketing? Chyba, że dostajesz fakturę na papierze to wtedy rzeczywiście nie dają tego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Popaczek Opublikowano 14 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2019 To razem daje 20 zł rabatu. Czyli powinieneś płacić 79,99 Chyba, że ja czegoś nie rozumiem. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spello Opublikowano 14 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2019 (edytowane) @lecho ma po prostu wcześniejszą promocję, w której kwota abonamentowa Orange Love była o 10 zł niższa niż kwota w obecnej promocji Orange Love. I każdy kto w tamtym okresie zawierał umowę miał taką kwotę. Edytowane 14 Lutego 2019 przez spello Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Popaczek Opublikowano 14 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2019 Czyli to oznacza, że nowi klienci tylko w teorii płacą 99 zł. Bo po doliczeniu rabatów za e-fakturę i marketing wychodzi również 89 zł - tyle co przedłużający klienci. Żadnych "premii" za lojalność. Szkoda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukimann Opublikowano 14 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2019 Jak z jakością obrazu porównując np. z nc+? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
śmiechu warte Opublikowano 14 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2019 W dniu 13.02.2019 o 09:14, TomPL napisał: To jest jakiś ogólny trend - nowy klient jest ważniejszy, bo to nowy zastrzyk gotówki dla operatora a i sprzedawca bezpośredni ma pewnie odpowiednią prowizję. Stary klient... już jest, to niech płaci, jeden na sto zrezygnuje i przeniesie się do konkurencji, większości nie będzie się chciało. Wygląda na to, że teraz trzeba by co 2 lata zmieniać operatora (mówię zarówno o tel. komórkowym jak i o innych usługach, np. tv), żeby jako przenoszący usługi dostać promocje dla nowych/przenoszących - takich doceniają. ps. też czekałem grzecznie ponad rok na odnowienie umowy, żeby dostać ten Eurosport Nie uogólniaj, bo po prostu pleciesz bzdury. Stały klient ma spore upusty w nc+ i CP. Szczególnie w CP, gdzie ludzie dostają pokaźną liczbę miesięcy za free, co po wyliczeniu średniej za całą umowę daje śmieszne kwoty. W nc+, pod[pisując umowę na 15 miesięcy, dostałem za free rok HBO wraz z usługą GO. Eleveny(4 kanały) za niecałe 8 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly801 Opublikowano 15 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2019 Jak z jakością obrazu porównując np. z nc+?Według mnie na korzyść Orange Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomPL Opublikowano 15 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2019 9 godzin temu, śmiechu warte napisał: Nie uogólniaj, bo po prostu pleciesz bzdury. Stały klient ma spore upusty w nc+ i CP. Szczególnie w CP, gdzie ludzie dostają pokaźną liczbę miesięcy za free, co po wyliczeniu średniej za całą umowę daje śmieszne kwoty. W nc+, pod[pisując umowę na 15 miesięcy, dostałem za free rok HBO wraz z usługą GO. Eleveny(4 kanały) za niecałe 8 zł. No to gratuluję zadowolenia z nc+. Natomiast trend o którym pisałem jest zauważalny, a już szczególnie w telefonii komórkowej - jeśli tego nie zauważasz, to masz szczęście, ale nie pisz że to bzdury... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gierappek Opublikowano 15 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2019 Czy kanał Polsat JimJam jest dostępny w IPTV, czy nie ? Na infolinii mówili że nie ma go w ofercie, a widzę że na liście kanałów na forum jest ? Ktoś może potwierdzić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukis90el Opublikowano 15 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2019 (edytowane) @gierappek - kanału Polsat JimJam nie ma w ofercie Orange IPTV pomimo jego obecności na liście kanałów. Niniejszy kanał jest dostępny w Orange tylko w ramach pakietów nc+ (których moim zdaniem nie opłaca się zamawiać). Edytowane 15 Lutego 2019 przez lukis90el Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.