Skocz do zawartości

Moduł CANAL+ HD


Gość PawelU1981
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A ja mam taki przypadek. Autoryzowany punkt sprzedaży Cyfry+ posiada moduł CAM i chce go sprzedać. problem polega na tym iż potrzebuje "podkładki" od Cyfry do sprzedaży.

A na infolinii cuda, ponad pół godziny rozmowy i na końcu mówią że to serwisowe moduły i punkt sprzedaży nie może go sprzedać. Co robić???

A slot w telewizorze nadal pusty a za multiroom trzeba płacić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli do multiroomu istnieje możliwość zakupu modułu?

Dziwne.

Przedłużałem umowę na opcje HD oraz multiroom i dystrybutor nie zaoferował mi żadnego sprzętu do opcji multiroom.

A co według mnie najdziwniejsze mam te wszystkie opcje posiadając tylko dekoder Strong.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Wonsik :? Do Multiroomu jest normalnie dostępny moduł CAM za 49 zł w akcji sprzedażowej "DEKM" (Dekoder Multiroom) nie trzeba przedłużać umowy ani zamawiać w CTA, wystarczy pójść do dystrybutora, który ma moduły CAM i kupić za 49 zł jeśli masz już MR a jeśli nie masz to dobierasz drugą kartę w punkcie i od razu możesz kupić moduł CAM :D

 

Można też przedłużyć u dystrybutora, a potem kupić moduł w DEKM za 49 zł, nie ma to żadnego znaczenia :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ja mam dokładnie tak samo na oryginalnym module. Przeważnie wieczorem na Polsacie jak zaczyna się film, a jest to związane z ograniczeniami wiekowymi. Niestety jak ja wyłącze w menu tunera komunikaty modułu to wtedy jest czarny obraz. Tak więc wciskanie kodu pin jest konieczne, a szkoda, bo na Astonie tego nie mam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Od prawie roku nie gra mi EUSP 2 HD -wszystkie inne programy z tego transpondera (Cinemax HD i inne) chodzą bezproblemowo.

Mam komunikat : Kanał zakodowany. Mam max pakiet C+ i kartę multiroom w oryginalnym module C+ i tuner Kathrein UFS912.

ponowna aktywacja z C+ nic nie daje, zamiana kart multiroom też nic. Co to może być??? Pomóżcie proszę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chart, winę za taki stan ponosi nie moduł, tylko oprogramowanie odbiornika sat.

 

Analogiczna sytuacja miała miejsce z oprogramowaniem odbiornika sat Opticum HD/TS 9600, ale tu producent wydał poprawkę, która rozwiązała problem z odbiorem z tego "enkowego" transpondera.

 

A powiedz, jak Ci odbiera z modułu "NAT GEO WILD HD", bo był problem nie tylko z kanałem "Eurosport 2 HD"?

 

Pisz reklamację do C+, bo jakkolwiek by nie było, to moduł powinien zapewniać odbiór pełnej oferty, więc być może coś utargujesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie inne kanały bez wyjątku chodzą dobrze. Pisałem do firmy Kathrein, ale odpowiedziała wymijająco (że nie mogą sprawdzić wszystkich operatorów...). Ale mnie

wydaje się, że raczej to wina modułu, bo komunikat "kanał zakodowany " chyba generuje moduł a nie tuner (ale może się mylę).

Z tego samego transpondera odbieram kilka programów i wszystkie chodzą ok-tylko ten EUSP 2HD się zaparł. W Cyfrze nic nie wywalczę, bo Kathrein nie jest tzw tunerem

dedykowanym i Cyfra umywa ręce. Dobrze, że EUSP 2 jest też w wersji SD, ale trochę mnie to denerwuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chart, myślisz na swoją zgubę dość jednotorowo :) , więc wyzbądź się tej niepotrzebnej przypadłości.

 

Moduł CYFRA+ HD został wytworzony na zamówienie CYFRY+ i rozprowadzany przez nią z zapewnieniem, że umożliwia on dostęp do pełnej oferty pakietowej tego sprzedawcy, skoro więc ta obietnica nie została dotrzymana, a przecież nie masz pewności, czy winien jest odbiornik sat, czy moduł i C+ też tej pewności nie ma, to moim zdaniem należy Ci się przynajmniej jakaś rekompensata, np. PVR za 0 złotych, na czas trwania umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten moduł może być za chwilę .... bezużyteczny.

Niestety nie dekoduje kanałów nowo wprowadzanych przez Cyfrę na tr. 11411 (identyfikowanych w tej chwili jako test 1, 2, 3) O ile test1 (czyli c+Film HD) w czytniku uniwersalnym mojego X7 działa bez problemu, to już jeżeli karta cyfry jest w tym module - kanał zakodowany. To samo w innym tunerze (Topfield). Tyle że tam już nie mam czytnika uniwersalnego - tylko CI :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma co na razie wyrokować, bo to tylko testy.

 

I tak dla przykładu w chwili obecnej CAM ASTON 2, dekoduje z powodzeniem wszystkie trzy kanały testowe, natomiast CAM CYFRA+ HD żadnego, jednak gdyby tak miało pozostać, to C+ strzeliłaby sobie w kolano, bo to nie pozostałoby bez reakcji ze strony ich klientów.

 

Tak więc należy się spodziewać, że albo zmienią FEC, albo wypuszczą poprawkę oprogramowania do swoich modułów.

 

To tylko kilka dni, więc spokojnie zaczekajmy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na moim CAM'ie też dead. Żaden z testów nie działa. A żeby było śmieszniej czasem wyskakuje mi słynne info modułów Cyfry+: "Cyfra Plus Uwaga brak uprawnień do oglądania tego kanału".

 

Wyjmuję moduł, zmieniam datę na Ferdku, karta do czytnika i hula!!! Wszystkie trzy. :lol:

 

Brak uprawnień!!! Dobre, co?!? :lol2::lol2::lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakoś nie chcę mi się wydawać, żeby na ich oryginalnym module po testach w normalnym przekazie nie chciało działać. Ja mam ich moduł jeszcze na gwarancji tak więc nie przejmuje się na zapas. Zobaczymy za tydzień, co będzie. Duża część abonentów posiada jednak ich moduły, po zeszłorocznej akcji Fergusona. Na Astonie 2.18 i 2.19 działa bez problemu Canal+ Filma HD na test1 z 11,411. Miłego wieczorku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też właśnie jestem po tej akcji Ferdka i dlatego nabyłem oryginalny moduł C+. Mam nadzieję, że ruszy. W razie, co będzie Aston. Chyba, że nareszcie się skuszę http://vantage.com.pl/index.php?page=sh ... &Itemid=54 lub http://vuplus.com.pl/duo_rec.htm Sam nie wiem, co lepsze. Pozdrowionka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...