Skocz do zawartości

Moduł CANAL+ HD


Gość PawelU1981
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Sam się zastanawiam co z tym modułem zrobić.

 

@zibi-s

Z tego co wiem, to nie wchodzi w grę zwracanie modułu, ani kosztów jego zakupu, wzięcie w użytkowanie tego sagemcoma lub pvr niejako realizuje reklamację, więc sam się godzisz, ze rezygnujesz z dalszego dochodzenia swoich praw.

Odbiór dekodera dokonasz w każdym punkcie autoryzowanym C+, gdzie Ci pasuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze 1 rok gwarancji na ten moduł zakupiony od C+, ale umowa o abonament kończy sie ostatniego tego m-ca.

Rozumiem że moge dostac jeden z tych 2 dekoderów w użytkowanie wieczyste Sagecom i na 99 m-cy PVR bez wzgledu na fakt przedłuzenia lub NIEprzedłuzenia umowy z C+.

Dopytuje sie szczegółów ponieważ jutro będę składał reklamację na ten moduł (nakładke Cam) telefonicznie lub e-mailem i chciałbym trochę zanć temat.

Dzięki i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na chwilę obecną wszystkie testowe na 11.411 H mają obniżony FEC i moduł C+ działa, natomiast pozostałe trzy włączone już do oferty nadal nie są dekodowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze 1 rok gwarancji na ten moduł zakupiony od C+, ale umowa o abonament kończy sie ostatniego tego m-ca.

Rozumiem że moge dostac jeden z tych 2 dekoderów w użytkowanie wieczyste Sagecom i na 99 m-cy PVR bez wzgledu na fakt przedłuzenia lub NIEprzedłuzenia umowy z C+.

Dopytuje sie szczegółów ponieważ jutro będę składał reklamację na ten moduł (nakładke Cam) telefonicznie lub e-mailem i chciałbym trochę zanć temat.

Dzięki i pozdrawiam.

Tak - niezaleznie czy umowa na czas okreslony czy nie. Cena za pvr stala albo bezplatny sagemcom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FazaFm, pisze o faktach, czyli o wyniku współpracy modułu CYFRA+ HD i odbiorników Opticum serii 9600.

 

Powtarzam zatem, że wówczas kiedy pisałem poprzedni post, wszystkie testowe były dekodowane przez moduł C+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@andyg

Ja posiadam Panasonica plazmę P50VT20E, a moduły mam dwa oryginał od Cyfry z Software 11 i Astona z Software 2.23(wysłałem do przeprogramowania na 2.26)

Generalnie Telewizor jest super, ale: na module od cyfry problem z kanałami HD na 12265V i na 11258H i nie rozkodowuje Eurosport 2 HD no i oczywiącie nie ma kanałów Canal+Gol HD i Canal+Weekend HD.

Na tych nowych Domo/Planet/kuchnia HD także pixeloza jak na 12265 i 11258. Ale myślę że to jest problem telewizora , bo przed chwilą wyciągnąłem moduł z TV i ten obraz kontrolny z Dom/Planete/Kuchnia HD

też się pixeluje. TV był już trzy razy w serwisie i nie widzę poprawy na tych częstotliwościach.Na Astonie jest podobnie , tylko Eurosport2 HD odkodowuje , ale pixeluje.

Musze przyznać także ,że te kanały które w wersji HD działają poprawnie to obraz mają jak żyleta(dlatego chce pozostać przy tunerze w TV).Szkoda że około 50% kanałów HD chodzi bez problemu (posiadam full pakiet i czaszę 120cm ) Może miał ktoś podobny problem ? i są jakieś środki zaradcze ? Będę wdzięczny za info.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam zgodę na najem, w zamian za moduł cam, nie mogę sie dodzwonic do IBA C+, aby sie dowiedzieć czy w przypadku rozwiązania umowy z C+ będę musiał oddać ten dekoder z najmu za CaM z dniem rozwiazania umowy?.

Dodam, że moduł ma jeszcze 1 rok gwarancji, ( poźniej moge również korzystac z C+ na zasadzie pre-paidu) i nie powinenem zwracać tego dekodera, a jest to przecież jakaś forma realizacji gwarancji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą ni stąd ni z owąd mój CAM od Cyfry+ (w Ferdku) "stwierdził", że rozkoduje MiniMini+ HD i TeleToon+ HD z nowego transpondera, co wcześniej było nie do pomyślenia. :shock: Fakt, faktem, że zaliczył mulonko i w efekcie totalną zwiechę po próbie rozkodowania Canal+ Film HD, ale coś jednak mu się udało. :brawo:

 

W związku z zaistniałą sytuacją śmiem wysunąć wniosek, że może jednak da się coś zrobić z tymi naszymi modułami. Drobna korekta i będzie śmigać? :roll:

 

Tez licze na to , ze jednak cos wymysla z tymi modulami, bo posiadam dwa. Jeden z aktywacja 11 i ten ma problemy z nowym tranponderem, a drugi z aktywacja 2 i ten rozkodowal te "nowe" kanaly, ale ma klopot z pozostalymi HD.Troche to dziwne, ale tak jest. Reasumujac: smiga wszystko, ale musza oba byc w jednaym tunerze, a mam multiroom, wiec to klopot.

pozdro

 

P.S. Ludzie nie ustepujcie! Nie bierzcie badziewia za darmoche i dziadostwa za piataka. Niech sie wysila i zapewnia serwis, tak jak obiecywali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam zgodę na najem, w zamian za moduł cam, nie mogę sie dodzwonic do IBA C+, aby sie dowiedzieć czy w przypadku rozwiązania umowy z C+ będę musiał oddać ten dekoder z najmu za CaM z dniem rozwiazania umowy?.

Dodam, że moduł ma jeszcze 1 rok gwarancji, ( poźniej moge również korzystac z C+ na zasadzie pre-paidu) i nie powinenem zwracać tego dekodera, a jest to przecież jakaś forma realizacji gwarancji.

Pierwsze słyszę o takim sposobie prepaidu. Nie pomyliłeś z polsatem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MOJE PYTANIE

 

Dzień Dobry.

Kupiłem od Państwa moduł CAM jednakże w/w moduł nie dekodeuje kanałów z nowego transpondera, na którym znajdują się między innymi Domo+ HD, Planete+HD oraz inne nowe kanały, które mają wystartować w dniu 11.11.2011r.

Proszę o pomoc w powyższej sprawie oraz rozwiązanie danego problemu.

 

 

 

ICH ODPOWIEDŻ

Szanowny Panie,

 

dziękujemy za kontakt z nami.

 

Odpowiadając na zgłoszenie, serdecznie przepraszam za powstałe niedogodności.

Uprzejmie wyjaśniamy, iż sytuacja dotyczy wyłącznie wybranej serii modułów CI, udostępnionych przez CYFRĘ+.

 

Wspólnie z producentem nakładki CAM CYFRA+HD intensywnie pracujemy nad usunięciem utrudnień. Serdecznie prosimy o cierpliwość. Przewidujemy, że w ciągu 7 dni uda nam się znaleźć stosowne rozwiązanie.

Do tego czasu proponujemy korzystanie z naszych serwisów, oferowanych w standardowej jakości (SD), które dostępne są przy poniższych parametrach odbioru:

 

CANAL+ GOL

Częstotliwość: 10719 MHz

Polaryzacja: Pionowa (V)

FEC 5/6

SID 4413

PID video 172

PID audio 128

 

CANAL+ WEEKEND

Częstotliwość: 10719 MHz

Polaryzacja: Pionowa (V)

FEC 5/6

SID 4414

PID video 173

PID audio 132

 

W przypadku pojawienia się pytań, proszę o kontakt.

 

Z poważaniem,

 

 

...................

Dział Relacji z Abonentami

 

 

ZAJE.........TE ROZWIĄZANIE

tylko ja chce oglądać kanały HD a nie SD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki jacek_m_11 za Twoją uprzejmość, przeglądnąłem kilka stron wcześniejszych i nigdzie nie znalazłem informacji jakiego PVR Cyfra oferuje w zamian. Skoro posiadasz taaaką wiedzę to podziel się nią bez wymądrzania , bo nie po to, to forum jest.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie C+ nigdzie nie pisze w swoim pismie do abonenta o jaki dekoder PVR HD chodzi w tym wynajmie za CAM, tylko cene i okres na jaki wynajmie tj. 99 m-cy. Może to być przeciez Pace PVR lub Philips PVR, zwykły HD w pismie jasno okresla że ma to byc Sagemcom, bez terminu wynajmu, za darmo.

@wonsik

Nie, nie pomyliłem się , chodzi mi o możliwość zakupu bez umowy karty z góry ustalonym pakietem C+i czasem jego obowiązywania (jak sie to nazywa niech się nazywa , nie ma wększego znaczenia)- ale musi do tego być jakiś odbiornik lub moduł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...