Skocz do zawartości

VH1 Europe


Poland
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

fun - we are young

nickelback - lullaby

cee-lo green - the lady killer

guetta - titanium

3minuty reklam

rihanna - rompopopom / man down

sylwia grzeszczak - małe rzeczy

clapton - layla

jessie j - domino

3minuty reklam

adele - rolling in the deep

chris de burgh - lady in red

coldplay - paradise

katy perry - teenage dream

marlon roudette - new age

3minuty reklam

beyonce - best thing i ever had

queen - radio ga ga

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naprawdę mam dość.Same nowe piosenki.

 

Mogę się dołączyć do tego, co napisałeś. Prawie niczym nie różni się ten kanał od tego przed zawieszeniem emisji - mnóstwo RMF FM' owskiej playlisty, co trzy klipy reklamy, klipów z lat 80-tych i 90-tych praktycznie wcale i co najgorsze - polskich klipów też nie zauważyłem. W sumie to z klasyki widziałem tylko En Vogue "Don't Let Go".

Nowość tylko taka, że nadaje w 16/9, ale za to przy jakiej rozdzielczości - 544x576 :lol2:

No cóż - pozostaje mi nadal oglądanie VH1 Classic z kilku powodów! - a z jakich? - sami włączcie i się przekonajcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Piotr G., a myślałeś, że po reaktywacji VH1 Polska coś się zmieni?. Nic, jest, było i będzie tak jak przed zawieszeniem emisji. Dlatego uważam, że ten kanał niebawem ponownie upadnie. VH1 European było i jest lepsze. Z tego co patrzę, to w piątki nie będzie już bloków weekendowych. Nie będzie też programu "Before The Weekend" oraz "Boogie Night". Same zmiany na gorsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wy tylko płakać i krytykować potraficie. Przynajmniej pojawią się polskie piosenki, których nie uświadczymy w VH1 Europe. Osobiście odpowiada mi muzyczna oferta VH1 Polska, w dodatku w formacie 16/9, o który tak beczycie non stop w większości tematów. Wielcy koneserzy muzyki, posiadający YouTube i wymagający od telewizji cudów. Widocznie taka oferta gwarantuje najwyższą oglądalność stacji - gdyby na kolorowych pasach dało się zarobić, pewnie to byśmy oglądali. Czysta demokracja - wygrywa większość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Demokracja demokracją, ale w tym momencie VH1 stracił sens bycia kanałem płatnym - przywalili konkretnie reklamami, a dodatkowo gdzieś po drodze uciekła jakość. Na pewno żaden z widzów VH1 nie życzył sobie, by stacja ta poszła w kierunku VIVY czy 4fun.tv. A tu jeszcze trzeba za to płacić i to zwykle niemało (Optimum w C+, w Polsacie zdaje się też w jakiejś dodatkowej opcji, w N chyba normalnie) za taki szrot z coraz większą ilością reklam. Ogólnie zmiana potężnie in minus.

 

Całe szczęście, że VH1 European z Astry nie został dotknięty polską głupotą i pogonią za piniondzym i ten kanał zamierzam dalej oglądać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Karol, jakby taka oferta gwarantowała wyższą oglądalność stacji, to wcześniej nie likwidowanoby VH1 Polska i nie zastępowało go kanałem Comedy Central Family. Poza tym samo 16:9, to trochę mało, aby zadowolić widzów. Widać, że Ty chyba należysz do tej grupy, których byle jakim produktem łatwo uszczęśliwić.

 

P.S.: A po co mi polska muzyka. Patrząc na to, co teraz tworzą nasi polscy artyści, to po prostu ręcę opadają. No chyba, że ktoś uważa, że twórczość Sylwii Grzeszczak, Kombii czy Feel jest wysokich lotów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samo w sobie VH1 Polska nie jest złe - takie telewizyjne radio. Główny mankament to ilość reklam. I szkoda też, że automatycznie zabrano nam opcję - przecież spokojnie na polskim rynku mogłoby być i VH1E, i VH1PL.

 

PS. Właśnie na VH1 PL Jula - Za każdym razem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Peter Parker, no właśnie. Dzięki VH1 European nie musiałem się katować takim [beep]em jak Julia, Feel, Sylwia Grzeszczak i inne pseudogwiazki. A teraz tego będzie dużo i w dosyć częstych dawkach. VH1 Polska mam włączone od godz. 10 i nawet nie wiem, który już raz leci ta cała Jula ze swoim "Za każdym razem", ponieważ przy drugim razie straciłem rachubę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co jest na Astrze jest bez reklam to sygnał dla europy nie dla PL.

 

Prawdziwe i smutne zarazem 8) standardy europejskie są wciąż za wysokie i nie nadają się na polski rynek.

 

Do pewnego momentu na obu przekazach (HotBird/Astra) leciało to samo, później polska centrala na HotBirdzie zaczęła zasłaniać część jingli muzycznych polskimi reklamami, ale klipy dalej puszczali dokładnie te same. Od dzisiaj kanały różnią się całkowicie: na Astrze zostało stare dobre VH1 European bez reklam, a na HotBirdzie leci polski syf z reklamami. :?

 

A nie leci FTA, bo MTV żeruje na marce. Zresztą zrobili piękny wał, bo prawie wszędzie poza eNką VH1 jest dodatkowo płatne, a przecież serwują teraz porządny blok reklamowy, więc na co im te pieniądze? Z tej ilości reklam co nadają by się spokojnie wyżywili, więc ktoś tu ładnie zarabia na czysto na mocno średnim produkcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Grabar, piszesz tak, jakby w N VH1 Polska było za free, a tak nie jest. N-ce VH1 Polska dostępne w pakiecie od 59 zł. W CP w pakietach od 59,90 zł, w Cyfrze+ w pakietach od 62 zł.

Nie siedzę w pakietyzacji eNki, ale w takim razie jest jeszcze śmieszniej. Tym bardziej zasadna jest teoria, że ktoś ładnie kasuje abo za kanał, który spokojnie utrzymałby się z reklam. :smile:

 

yogut tu bardziej chodzi o to, że VH1 stał się teraz kanałem przeciętnym, takim jak inne. Osoby, które go oglądały by uniknąć polskiej sieczki i szukały wyszukanych audycji nie mają już opcji. Zawsze lepiej dla widza gdy ma wybór. Tymczasem VH1 upodobnił się do swoich ubogich krewnych, a większość jego fanów została na lodzie. :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...