mariusz899 Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Po przywróceniu ustawień fabrycznych w dekoderze nie mam problemu aby odtwarzać vod w 576p. Natomiast problem się robi gdy próbuję przełączyć na 720p. Pobieranie mam stabilne 9,5-10 mb/s-testy powtarzane speed testem bezpośrednio na telewizorze. Internet mam radiowy od lokalnego dostawcy,a dekoder podłączony z tv poprzez kabel'. ustawienia sieci maska sieci 255.255.255.0 brama domyślna 192.168.0.1 podstawowy dns 192.168.0.1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławomir Pawłowski Opublikowano 27 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2019 A adres IP na dekoderze co Ci pokazuje? Jeśli nic to masz wyłączony serwer DHCP. Włącz na routerze aby serwer DHCP przydzielał adres IP urządzeniom automatycznie. w Ustawieniach serwera DHCP ustaw początkowy adres IP 192.168.0.100 a końcowy adres IP ustaw 192.168.0.199 i wtedy powinno wszystko hulać bezproblemowo. Napisz koniecznie jaki masz router. Napisz jaka to dokładnie marka i model tego routera. Jak będę wiedział co to za router to postaram się powiedzieć gdzie wpisać te dane. W menu routera powinno być napisane Serwer DHCP lub samo DHCP. Jeśli sobie nie poradzisz to śmiało pisz. W wolnej chwili odpiszę. PS. Zrób może na początek tak. W menu dekodera wejdź w sieć, wybierz sieć przewodowa, następnie wybierz konfiguracja manualna i na samej górze w Adresie IP wpisz tam adres 192.168.0.199. Być może zadziała bo to jest adres z puli serwera DHCP. Dekoder będzie stale pobierał z routera ten adres IP. Daj znać czy to pomogło. Jeśli nie to zrób tak jak napisałem powyżej w ustawieniach routera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz899 Opublikowano 27 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2019 Adres IP na dekoderze- 192.168.0.103 rourer-TP-LINK model TL-WR740N Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławomir Pawłowski Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Wszystkie ustawienia na routerze masz prawidłowe. Wina leży albo po stronie operatora, może blokuuje on jakieś porty itd, albo po stronie dekodera. Stawiam najbardziej na że jest coś jednak z dekoderem. Idź z dekoderem do APSu i powiedz co się dzieje. Na wszelki wypadek nagraj telefonem objawy, że dekoder nie odtwarza. Jak będą robić jakieś problemy z wymianą to pokaż im nagranie usterki. Jeśli dalej będą robić problemy z wymianą dekodera to zadzwoń przy nich na infolinię i podaj telefon pracownikom APSu. PS. W ustawieniach routera nic nie przestawiaj bo wygląda na to że jest tam wszystko w porządku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz899 Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Myślę że ze strony operatora internetu jest ok gdyż materiał z netfliksa w jakości 4k jest odbierany prawidłowo. Prawdopodobnie jeżeli będę chciał wymienić dekoder to będę musiał powiedzieć,że moja prędkość internetu jest ponad 12mb/s. Gdyż gdy dzwoniłem na infolinię techniczną polsatu to poinformowano mnie,że minimalna prędkość do oglądania vod to 12 mb/s dzięki za pomoc 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławomir Pawłowski Opublikowano 1 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2019 (edytowane) Jeśli nie będą chcieli wymienić to na nich naciskaj. Jak będą się dalej upierać to dzwoń przy pracownikach APSu na infolinię i podaj pracownikom APSu telefon. Mi kiedyś odmówili podobnej wymiany. Powiedzieli że nie mogą dekodera sprawdzić bo nie mają rzekomo kabla ethernet. Kabel był ponieważ leżał obok dekoderów pokazowych. Gdy zadzwoniłem na infolinię to dopiero podłączyli i po sprawdzeniu wymienili na nowy. Gadali przy tym że im cztery litery zawracam bo prowizji żadnej za wymianę nie dostają. Gdy już wychodziłem to próbowali mi wcisnąć umowę na pakiet Premium Max PS. Przyszło mi do głowy że coś w firewallu routera coś blokuje i dlatego te problemy z odtwarzaniem. Miałem kiedyś tak że nie mogłem oglądać przez Wifi na telefonie serwisu youtube. Okazało się że firewall coś blokował. W celu przetestowania wyłącz na chwilę przed wymianą firewall w routerze Edytowane 1 Maja 2019 przez Sławomir Pawłowski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berserker Opublikowano 11 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2019 Czy przy dekoderze HD 5000 będzie działała funkcja HDMI Ultra Deep Colour z telewizora LG? Czy faktycznie obraz jest wyraźniejszy na kanałach HD przy tej włączonej opcji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 11 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2019 Wydaje mi się że to ustrojstwo działa tylko przy 4K więc w tym przypadku to raczej kicha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berserker Opublikowano 14 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2019 Czyli na dekoderze HD 5000 nie mogę oglądać darmowego kanału NASA TV UHD bo jak włączam to jest dźwięk , ale czarny obraz? Natomiast NASA TV HD działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 14 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2019 8 minut temu, berserker napisał: Czyli na dekoderze HD 5000 nie mogę oglądać darmowego kanału NASA TV UHD I to cię dziwi a czy przy HD 5000 gdzieś jest dopisek "4K" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berserker Opublikowano 14 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2019 A czy w ogóle CP ma dekodery 4K? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 14 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2019 Nie ma w ofercie dekodera 4K, jedyna opcja to moduł CAM od CP, jednak kanału 4K też nie ma w ofercie pozostaje tylko to co jest niekodowane jak NASA TV UHD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobasek Opublikowano 15 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2019 (edytowane) Witam dzisiaj, w moim dekoderze pojawił się problem, przy przełączaniu kanałów "w dół " poniżej kanału nr 1 na wyświetlaczu pojawia się numer kanału 999,ale sygnał jest z kanału poprzedzającego. Wczoraj jeszcze pojawiała się "tablica z info o wpłatach itp. czy coś zmieniono?? na liście ulubionych jest kanał 999 ale nie ma info o tym kanale? Edytowane 15 Lipca 2019 przez bobasek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 15 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2019 Ktoś już w innym temacie informował że mu kanał wcięło, ja teraz sprawdziłem i widzę że go nie widzę- po prostu go niema, dekoder przerzucił na najbliższy 998 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil :D Opublikowano 15 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2019 Strefa abonenta został usunięta z satelity całkowicie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobasek Opublikowano 15 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2019 Aby usunąć kanał z ulubionych pewnie trzeba przywrócić ustawienia fabryczne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rsw Opublikowano 15 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2019 Można, tak jak chcąc zabić muchę trzeba kupić armatę. Zwykle jednak po prostu usuwa się kanał wybierając stosowną opcję w menu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 15 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2019 Od 2 dni u rodziców na głównym dekoderze HD 5000 dzieją się jakieś cyrki... Po włączeniu dekodera pojawia się info o aktualizacji programu TV. Kończy się po kilkunastu - kilkudziesięciu sekundach wskakując na program 1. I po przełączeniu na NIEKTÓRE pozostałe kanały np.: 3, 13, 15..i np.125 dekoder się restartuje - zaczynając od info o aktualizacji programu TV, ponownie się włącza na kanale 1... i zaś od nowa ten sam cyrk. Nie można włączyć podanych powyżej kanałów. Spotkał się ktoś u siebie z takimi objawami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 15 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2019 Dekoder się skończył (pewnie padła pamięć, albo kondensatorki). Do punktu i do wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 15 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2019 No właśnie...Jest szansa, że wymienię na 5000? Jakiś czas temu wiem,że był z nim problem, bo nawet wyleciał chyba z oferowanych dekoderów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobasek Opublikowano 16 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2019 13 godzin temu, rsw napisał: Można, tak jak chcąc zabić muchę trzeba kupić armatę. Zwykle jednak po prostu usuwa się kanał wybierając stosowną opcję w menu. Kolego Kanał 999 nie jest edytowalny i nie można go w prosty sposób usunąć z listy . Więc taka odpowiedź ,poza tym, że jest szydercza nie wnosi nic. Co więcej sprawdziłem,że nawet powrót do ustawień fabrycznych, nie zmienił opisywanej przeze mnie sytuacji. Warto pisać konstruktywne informacje ;-).pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 16 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2019 @Ceberebek niedawno znajoma wymieniła HD3000 na HD5000 więc chyba szanse są. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 16 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2019 Wymieniłem na HD 5500 Doszedłem do wniosku, że skoro mój się zaczął "sypać", a NOWYCH już raczej nie ma tylko "odświeżane"... to jest szansa,że kolejny też się może rozsypać w niedalekiej przyszłości Tym bardziej, że babeczka w punkcie też potwierdziła, że ostatnio kilka HD 5000 już wymieniała... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 16 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2019 Dobra wymiana. HD5500s jest nieco szybszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rsw Opublikowano 16 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2019 10 godzin temu, bobasek napisał: Kolego Kanał 999 nie jest edytowalny i nie można go w prosty sposób usunąć z listy . (...). Warto pisać konstruktywne informacje ;-). Zacytuję twoje pytanie: "Aby usunąć kanał z ulubionych pewnie trzeba przywrócić ustawienia fabryczne?" To jest cały twój post. Wskaż ładnie, gdzie tam jest cokolwiek o kanale 999. Warto zadawać sensowne pytania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.