dpaula Opublikowano 24 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2023 Uwaga!!! Canal Plus podnosi ceny wszystkich ofert na kartę od 8. listopada. https://pl.canalplus.com/telewizja-na-karte NOWE STAWKI DOŁADOWAŃ OD 08.11.2023R. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irdeto Opublikowano 25 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2023 (edytowane) Czyli teraz będzie lepiej płacić za rok, a nie jak to jest/było, że na 5 mieś. wychodziło korzystniej względem 12 mieś. Edytowane 25 Października 2023 przez irdeto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
listek2000 Opublikowano 6 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2023 Czy można do 8-ego listopada z góry zapłacić 2 lub 3 x 180zl na 2-3 lata z góry? Zaliczą to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
an10ka Opublikowano 20 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2023 Mam takie pytanie: Czy Ktoś z Was próbował doładować nieaktywną kartę TNK HD za np. 10zł? Znajomy przyniósł mi kartę TNK HD z Camem, którą chce reaktywować i chciałbym ją sprawdzić czy działa. Czy jak doładuję za 10zł i puszczę SMS-a z aktywacją to będzie działało chociaż parę dni? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 20 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2023 @an10ka fajnie by było doładować np za 5 zł na weekend ... Niestety tak nie ma. Aby mieć dostęp do płatnego pakietu, trzeba doładować na minimum miesiąc, czyli wg nowego cennika 34 zł za pakiet Domowy HD. 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
an10ka Opublikowano 20 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2023 Załadowałem za 34zł (szkoda, że wcześniej znajomy nie przyszedł). Będzie miał droższe sprawdzenie karty ps. szkoda, że przy okazji podwyżki cen nie zaoferowali usługi on-line. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meckbar Opublikowano 25 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2023 W dniu 20.11.2023 o 13:41, an10ka napisał(a): szkoda, że przy okazji podwyżki cen nie zaoferowali usługi on-line. To oferta wyłącznie dla podpisujących cyrograf. Czymś muszą "podbijać" ofertę abonamentową. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek23 Opublikowano 4 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2023 załadowałem 1 grudnia - 250zł dzisiaj dostaję powiadomienie ze pakiet podstawowy ważny do 22.05.2024 (pakiet premium nie aktywny). Czemu nie przedłużyło ważności do 1-2.12.2024 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 4 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2023 Sprawdź tu jaki masz dokładnie pakiet https://pl.canalplus.com/telewizja-na-karte/doladowanie. Jeśli doładowanie za 250 zł przedłużyło ważność o 5,5 miesiąca, to wszystko wskazuje na Komfort+. Zejście na niższy pakiet można zrobić na infolinii, wtedy kwota zostanie przeliczona i ważność odpowiednio wydłużona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek23 Opublikowano 4 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2023 19 minut temu, maniek357 napisał(a): Sprawdź tu jaki masz dokładnie pakiet https://pl.canalplus.com/telewizja-na-karte/doladowanie. Jeśli doładowanie za 250 zł przedłużyło ważność o 5,5 miesiąca, to wszystko wskazuje na Komfort+. Zejście na niższy pakiet można zrobić na infolinii, wtedy kwota zostanie przeliczona i ważność odpowiednio wydłużona. po linku mam Przepraszamy, ale nie udało się doładować Twojej karty. Zamknij okno Aby dowiedzieć się jak doładować kartę zadzwoń pod numer 22 430 77 77 Wcześniej miałem doładowania 20zł na miesiąc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 5 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2023 (edytowane) Czasem trzeba próbować kilka razy. Chyba, że masz kartę Smart HD - wtedy to nie zadziała. Najlepiej po prostu zadzwonić na infolinię i zapytać dlaczego doładowanie nie przedłużyło ważności o rok. Edytowane 5 Grudnia 2023 przez maniek357 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek23 Opublikowano 6 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2023 Okazało się był włączony HD Premium (wg infolinii błąd w systemie) Ale jak doładowałem od dwóch lat po 20zł na miesiąc to nie widzieli błędu tylko po wpłacie 249 na rok wywala im taki błąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilq79 Opublikowano 6 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2023 A nie doładowałeś przypadkiem 20zł tuż przed załadowaniem 249zł ? Bo wtedy kwota "awansowała" by na 269zł, czyli wg tabeli Premium HD na 6 mieszków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek23 Opublikowano 15 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2023 Wcześniej miałem doładowane ale od kiedy pakiety aktywują się automatycznie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 15 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2023 (edytowane) Wyższe pakiety aktywuje się odpowiednią komendą sms lub na infolinii. Nie ma czegoś takiego jak automatyczna aktywacja pakietu na podstawie kwoty doładowania. Edytowane 15 Grudnia 2023 przez maniek357 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek23 Opublikowano 16 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2023 21 godzin temu, maniek357 napisał(a): Wyższe pakiety aktywuje się odpowiednią komendą sms lub na infolinii. Nie ma czegoś takiego jak automatyczna aktywacja pakietu na podstawie kwoty doładowania. Od 2 lat nie miałem aktywnego pakietu premium - nagle po załadowaniu na rok pakiet się aktywuje i skraca doładowanie na pół roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 16 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2023 Przecież sam napisałeś, że na infolinii dostałeś informację o błędzie w systemie. No chyba, że ten "błąd" to celowe wciskanie droższych pakietów - nie każdy od razu się zorientuje. Na stronie C+ opisane są 2 sposoby zmiany pakietu - smsem lub na infolinii. 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kami3n147 Opublikowano 24 Lutego Udostępnij Opublikowano 24 Lutego Posiadam ITI-2850ST, nigdy nie używany, kupiony w pakietyzacji TNK HD - https://pl.canalplus.com/telewizja-na-karte/telewizja-na-karte-hd Niemniej jednak tuner z racji, że nie był nigdy używany to ma stary soft. Aktualizacja via SAT oraz LAN nie przechodzi. Podejrzewam, że info odnośnie TP na którym jest update jest nieprawidłowe. Czy da to się jakoś zaktualizować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opensource Opublikowano 25 Lutego Udostępnij Opublikowano 25 Lutego Czy w Krakowie od jakiegoś czasu jest jakaś awaria w punktach Canal+ jeśli chodzi o doładowania telewizji na kartę czy po prostu pracownicy tych punktów z jakiegoś powodu kłamią? Pytałem w kilku które mają taką możliwość i w każdym ta sama odpowiedź - że realizują doładowania ale aktualnie nie jest to możliwe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crossi Opublikowano 25 Lutego Udostępnij Opublikowano 25 Lutego @opensource A propos Krakowa, to jak już chcesz doładowywać kartę w punkcie, to możesz to zrobić w Hollexie. Ps. Najlepszą metodą doładowania jest doładowanie online na stronie operatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jorgensen Opublikowano 25 Lutego Udostępnij Opublikowano 25 Lutego @Kami3n147 Posiadam 2849ST,a to chyba to samo i ostatni raz załączony może z 8 lat temu.Dzisiaj z ciekawości podłączyłem i po około 1 do 2 minut automatycznie wykrył nowe oprogramowanie i to jeszcze przed przejściem odbiornika do głównego menu.Instalacja nowego oprogramowania trwała około 50 minut.Oprogramowanie na pewno odbiornik pobierał przez satelitę.Być może trzeba by było najpierw wejść do menu odbiornika , przeskanowac i na nowo wgrać listę kanałów,po wszystkim wyciągnąć wtyczkę z sieci i ponownie włączyć. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opensource Opublikowano 25 Lutego Udostępnij Opublikowano 25 Lutego (edytowane) Godzinę temu, Crossi napisał(a): @opensource Ps. Najlepszą metodą doładowania jest doładowanie online na stronie operatora. Oczywiście, pod warunkiem że karta jest widoczna w ten sposób, a w tym przypadku nie jest i dlatego chciałem doładować bezpośrednio w punkcie operatora ale te punkty które sprawdziłem działają tylko w teorii. Co do doładowania przez Hollex, to już nie jest to samo, bo jest to doładowanie przez pośrednika. Jeśli miałbym już płacić przez pośrednika stacjonarnego, to mogę to zrobić online przez innego pośrednika bez wizyty w sklepie Hollex. Ostatecznie można też wpłacić bezpośrednio na konto z tym że czas oczekiwania na zaksięgowanie według infolinii to około 3 robocze. Muszę się zastanowić którą opcję wybrać skoro opcje bezpośrednie stacjonarne w Canal+ nie działają. Edytowane 25 Lutego przez opensource Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crossi Opublikowano 25 Lutego Udostępnij Opublikowano 25 Lutego (edytowane) @jorgensen Dzięki za informację oraz zainteresowanie się tematem, ale forumowicz @Kami3n147 na innym forum napisał, jakie ma intencje co do tego dekodera - on chce się dobrać do "miodku" tego dekodera, natomiast jak zaktualizuje oprogramowanie do najnowszej wersji 0x55, to do tego "miodku" już się nie dorwie. Proszę moderacji o nieusuwanie tego postu. @opensource Jak to nie działa, to zadzwoń na infolinię - tam wszystko załatwisz. Dzwoń pod numer 22 430 77 77 (czynne codziennie 9:00-21:00). Edytowane 25 Lutego przez Crossi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opensource Opublikowano 25 Lutego Udostępnij Opublikowano 25 Lutego (edytowane) Co mam załatwić na infolinii skoro już do nich dzwoniłem i nic na to nie poradzą że nie widać karty w ich wyszukiwarce na stronie? Edytowane 25 Lutego przez opensource Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crossi Opublikowano 25 Lutego Udostępnij Opublikowano 25 Lutego Tego, że już dzwoniłeś - nie wiedziałem. Naprawdę konsultant nie mógł odszukać karty w systemie? Jak tak, to prawdopodobnie karta będzie działała tylko w trybie "kolekcjonerskim". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.