szunaj Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 (edytowane) 17 godzin temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Jeśli Twoja umowa nie została jeszcze rozwiązana, to prośbę o zwrot nadpłaty możesz wysłać, korzystając z zakładki Napisz do nas w Internetowym Centrum Obsługi Klienta (ICOK): https://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp w wiadomości zamieść swoje dane oraz numer rachunku, na który mają zostać zwrócone pieniądze. Jeśli umowa została już rozwiązana, to napisz w tej sprawie maila na adres: kontakt@cyfrowypolsat.pl Napisałem w ICOK i po 15 minutach już nie było pieniędzy które nadpłaciłem. Ale pozostała kasa po programie "Bonus Plus Bank". Edytowane 27 Listopada 2019 przez szunaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakub471 Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 Jeśli w grudniu wyśle wypowiedzenie że względu na kanał, to na pewno nie zapłacę jakieś kary umownej ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deejay_18 Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 (edytowane) Jeżeli ma być zgodnie z Regulaminem to w styczniu (W takim przypadku Abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia, jednakże nie później niż 30 dni od dokonania takiej zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej) i to zależy czy chcesz przedłużyć czy rozwiązać umowę, w drugim przypadku bezpieczniej będzie w styczniu. Edytowane 27 Listopada 2019 przez deejay_18 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 9 minut temu, Jakub471 napisał: Jeśli w grudniu wyśle wypowiedzenie że względu na kanał, to na pewno nie zapłacę jakieś kary umownej ? Ja mam z tego powodu już nową umowę od wczoraj więc nie musisz czekać do grudnia. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kocik89 Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 Czyli jak złożysz teraz i nie podiszessz nowej w cp to płacisz karę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 Nie, dlaczego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kocik89 Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 (edytowane) No to jak, mogę wyjść z cp jeszcze w grudniu bez kary? Edytowane 27 Listopada 2019 przez kocik89 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deejay_18 Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 Regulamin jest jasny co do tej kwestii. Zacytowałem część Regulaminu i chyba rozwiałem wszelkie wątpliwości ( jednakże nie później niż 30 dni od dokonania takiej zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej) istotne jest tu 30 dni od wyłączenia CBS Action. Oczywiście to jest moje zdanie, każdy może mieć inne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 (edytowane) 5 minut temu, kocik89 napisał: No to jak, mogę wyjść z cp jeszcze w grudniu bez kary? Możesz dziś wysłać wypowiedzenie i "wyjść" z CP na koniec okresu rozliczeniowego bez żadnej kary. Edytowane 27 Listopada 2019 przez sebap Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 8 minut temu, kocik89 napisał: No to jak, mogę wyjść z cp jeszcze w grudniu bez kary? Jest to doświatczenie trudne psychicznie ale można mi już jutro wyłączają kanały . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kocik89 Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 Czyli włączają od razu jak minie okres rozliczeniowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 Czyli wypowiedzenie idzie DUK dzwoni i proponuja " kontynuacje umowy " ale z gratisowymi miesiacami ?? Ktos cos juz ugrał ?? 24/6 free 12/3free 36/9free ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 z ostatnim dniem okresu rozliczeniowego w którym złożyłeś wypowiedzenie a że u mnie to wypada jutro to trochę się nabiegałem....efekt zobaczę jutro rano pierwszy raz będę się cieszył z planszy "tego kanału nie ma w twoim abonamencie":D 1 minutę temu, patryszq napisał: Czyli wypowiedzenie idzie DUK dzwoni i proponuja " kontynuacje umowy " ale z gratisowymi miesiacami ?? Ktos cos juz ugrał ?? 24/6 free 12/3free 36/9free ?? Tak ja nie zdążyłem wyjść z APS a już miałem telefon od CP oferty nie znam bo nie byłem nią zainteresowany...... Za wieczne aneksy do aneksów i w imię zasad to zrobiłem.....aczkolwiek jak ktoś nie ogląda sportu to CP jak najbardziej polecam . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kocik89 Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 (edytowane) U mnie będzie tak samo okes mam od 1 do 31 więc kiedy nie będę już cepem? Wypo. Poszło przed chwilą w punkcie. I czy potwierdzenie będę miał na icok czy trzeba dzwonić? Edytowane 27 Listopada 2019 przez kocik89 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 (edytowane) jeśli złożysz wypowiedzenie teraz i trafisz na ogarniętych ludzi to od 1.12 "tego kanału nie będzie już w twoim abonamencie":D powodzenia Edytowane 27 Listopada 2019 przez _Artek_ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 15 minut temu, patryszq napisał: Czyli wypowiedzenie idzie DUK dzwoni i proponuja " kontynuacje umowy " ale z gratisowymi miesiacami ?? Ktos cos juz ugrał ?? 24/6 free 12/3free 36/9free ?? Tak, czytaj https://forum.satkurier.pl/topic/12802-promocje-oferty-dla-stałych-abonentów-cp/page/674/?tab=comments#comment-1508362 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kocik89 Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 Oby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 (edytowane) 40 minut temu, _Artek_ napisał: z ostatnim dniem okresu rozliczeniowego w którym złożyłeś wypowiedzenie a że u mnie to wypada jutro to trochę się nabiegałem....efekt zobaczę jutro rano pierwszy raz będę się cieszył z planszy "tego kanału nie ma w twoim abonamencie":D Tak ja nie zdążyłem wyjść z APS a już miałem telefon od CP oferty nie znam bo nie byłem nią zainteresowany...... Za wieczne aneksy do aneksów i w imię zasad to zrobiłem.....aczkolwiek jak ktoś nie ogląda sportu to CP jak najbardziej polecam . Tylko ,że to nie dotyczyło Twojego dzisiejszego wypowiedzenia tylko wcześniejszego ,podejrzewam ,że tego wysłanego przez ICOK. 5 godzin temu, _Artek_ napisał: Złożyłem to samo pismo w punkcie z tą samą datą i treścią i mam potwierdzenie przyjęcia od konsultanta w punkcie Niestety jakość obsługi jest żenująca ponieważ Pani próbowała mi udowodnić że „z dniem jutrzejszym to się nie da” „A wie Pan że zostanie naliczona kara umowna” Celowe wprowadzanie w błąd nie wiem czy mam wam podać adres punktu żebyście mogli zwolnić tą Panią czy to u was standard obsługi... 4 godziny temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Zapewniam, że konsultant nie miał złych intencji. Aby w przyszłości, taka sytuacja nie miała miejsca proszę Cię, o opisanie swoich doświadczeń oraz podanie adresu punktu w wiadomości na adres: kontakt@cyfrowypolsat.pl @_Artek_ widzisz co narobiłeś. Teraz pani dostanie przez Ciebie naganę . Na marginesie takiego młynu to tu dawno nie było . Edytowane 27 Listopada 2019 przez wuzel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mandi0109 Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 Hej. Jak przez icoka wysłać wypowiedzenie? A może lepiej mailowo. Zawiodłem się na CP tym że rozdają swoje pakiety za pół darmo innym a my musimy płacić jak za zboże. Prosiłbym też o treść wtedy żegnamy CP i cześć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravmc Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 "A wie Pan że zostanie naliczona kara umowna" to jest chyba standardowy tekst pracowników aps Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 Terminy mnie goniły stad to zamieszanie Pani nagany nie dostanie bo poza brakiem kompetencji bardzo mi się podoba ;d Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fallout77 Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 No dobrze a jak te wasze wypowiedzenia mają się do tego że kanał nadal funkcjonuje i dopiero wg mnie od stycznia mozna rozwiazać umowę,nie wcześniej.Owszem wypowiedzenie można wysłać ale w wypowiedzeniu należy napisać ze żegnamy się z CP w pierwszym okresie rozliczeniowym po wyłączeni CBS Action, czyli w moim przypadku 06.01 żegnam się z CP.Jak specjalisci uważacie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuzik1111 Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 6 minut temu, fallout77 napisał: No dobrze a jak te wasze wypowiedzenia mają się do tego że kanał nadal funkcjonuje i dopiero wg mnie od stycznia mozna rozwiazać umowę,nie wcześniej. Obfita dyskusja pokazuje, że twa "racja" tyle warta co zeszłoroczny śnieg. Ci co za rację uważają dobrze zrozumianyregulamin juz rozwiązali umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mandi0109 Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 Słuchaj mi koleś powiedział wprost mam nadzieję że zostanie Pan z nami. Oni sami sobie zgotowali ten los. Już dość płacenia lichwy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 Przy usunięciu Universala czy CBS Drama było to samo - CP nie zna własnego Regulaminu. Okres na bezkarne wypowiedzenia ogłoszone na okres od dnia publikacji komunikatu do dnia poprzedzającego usunięcie kanału z oferty. A regulamin mówi zupełnie co innego. No jak żyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.