Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

17 godzin temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:
Jeśli Twoja umowa nie została jeszcze rozwiązana, to prośbę o zwrot nadpłaty możesz wysłać, korzystając z zakładki Napisz do nas w Internetowym Centrum Obsługi Klienta (ICOK): https://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp w wiadomości zamieść swoje dane oraz numer rachunku, na który mają zostać zwrócone pieniądze. Jeśli umowa została już rozwiązana, to napisz w tej sprawie maila na adres: kontakt@cyfrowypolsat.pl 

 Napisałem w ICOK i po 15 minutach już nie było pieniędzy które nadpłaciłem. Ale pozostała kasa  po programie "Bonus Plus Bank". ?

Edytowane przez szunaj
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli ma być zgodnie z Regulaminem to w styczniu (W takim przypadku Abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia, jednakże nie później niż 30 dni od dokonania takiej zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej) i to zależy czy chcesz przedłużyć czy rozwiązać umowę, w drugim przypadku bezpieczniej będzie w styczniu.

Edytowane przez deejay_18
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Regulamin jest jasny co do tej kwestii. Zacytowałem część Regulaminu i chyba rozwiałem wszelkie wątpliwości ( jednakże nie później niż 30 dni od dokonania takiej zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej) istotne jest tu 30 dni od wyłączenia CBS Action. Oczywiście to jest moje zdanie, każdy może mieć inne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z ostatnim dniem okresu rozliczeniowego w którym złożyłeś wypowiedzenie a że u mnie to wypada jutro to trochę się nabiegałem....efekt zobaczę jutro rano pierwszy raz będę się cieszył z planszy "tego kanału nie ma w twoim abonamencie":D 

1 minutę temu, patryszq napisał:

Czyli wypowiedzenie idzie  DUK dzwoni i proponuja " kontynuacje umowy " ale z gratisowymi miesiacami ?? 

 

Ktos cos juz ugrał ?? 24/6 free 12/3free 36/9free ??


Tak ja nie zdążyłem wyjść z APS a już miałem telefon od CP oferty nie znam bo nie byłem nią zainteresowany...... Za wieczne aneksy do aneksów i w imię zasad to zrobiłem.....aczkolwiek jak ktoś nie ogląda sportu to CP jak najbardziej polecam . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, patryszq napisał:

Czyli wypowiedzenie idzie  DUK dzwoni i proponuja " kontynuacje umowy " ale z gratisowymi miesiacami ?? 

 

Ktos cos juz ugrał ?? 24/6 free 12/3free 36/9free ??

Tak, czytaj https://forum.satkurier.pl/topic/12802-promocje-oferty-dla-stałych-abonentów-cp/page/674/?tab=comments#comment-1508362

 

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, _Artek_ napisał:

z ostatnim dniem okresu rozliczeniowego w którym złożyłeś wypowiedzenie a że u mnie to wypada jutro to trochę się nabiegałem....efekt zobaczę jutro rano pierwszy raz będę się cieszył z planszy "tego kanału nie ma w twoim abonamencie":D 


Tak ja nie zdążyłem wyjść z APS a już miałem telefon od CP oferty nie znam bo nie byłem nią zainteresowany...... Za wieczne aneksy do aneksów i w imię zasad to zrobiłem.....aczkolwiek jak ktoś nie ogląda sportu to CP jak najbardziej polecam . 

Tylko ,że to nie dotyczyło Twojego dzisiejszego wypowiedzenia tylko wcześniejszego ,podejrzewam ,że tego wysłanego przez ICOK.

 

5 godzin temu, _Artek_ napisał:

 


Złożyłem to samo pismo w punkcie z tą samą datą i treścią i mam potwierdzenie przyjęcia od konsultanta w punkcie
Niestety jakość obsługi jest żenująca ponieważ Pani próbowała mi udowodnić że „z dniem jutrzejszym to się nie da”

„A wie Pan że zostanie naliczona kara umowna”

Celowe wprowadzanie w błąd nie wiem czy mam wam podać adres punktu żebyście mogli zwolnić tą Panią czy to u was standard obsługi...

 

 

4 godziny temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

Zapewniam, że konsultant nie miał złych intencji. Aby w przyszłości, taka sytuacja nie miała miejsca proszę Cię, o opisanie swoich doświadczeń oraz podanie adresu punktu w wiadomości na adres: kontakt@cyfrowypolsat.pl

@_Artek_ widzisz co narobiłeś. Teraz pani dostanie przez Ciebie naganę :read::(.

 

Na marginesie takiego młynu to tu dawno nie było :popcorn::).

Edytowane przez wuzel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobrze a jak te wasze wypowiedzenia mają się do tego że kanał nadal funkcjonuje i dopiero wg mnie od stycznia mozna rozwiazać umowę,nie wcześniej.Owszem wypowiedzenie można wysłać ale w wypowiedzeniu należy napisać ze żegnamy się z CP w pierwszym okresie rozliczeniowym po wyłączeni CBS Action, czyli w moim przypadku 06.01 żegnam się z CP.Jak specjalisci uważacie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, fallout77 napisał:

No dobrze a jak te wasze wypowiedzenia mają się do tego że kanał nadal funkcjonuje i dopiero wg mnie od stycznia mozna rozwiazać umowę,nie wcześniej.

Obfita dyskusja pokazuje, że twa "racja"  tyle warta co zeszłoroczny śnieg.  Ci co za rację uważają dobrze zrozumianyregulamin juz rozwiązali umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...