Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli ktoś  posiada w PWU ten kanał i ma "umowę z długą brodą" to oczywiście umowę rozwiąże - zgodnie z wcześniejszymi kazusami jakie mają miejsce co kilka - kilkanaście miesięcy. Nie może tu być mowy o rebredingu bo nie ma zamiennika. A oficjalny komunikat rzecznika CP oraz info w icok pojawi się wraz z zaprzestaniem emisji kanału, a nie wraz z informacją o planowanym wyłączeniu tak zacnego produktu przez jego producenta. :)

 

@wojtek509 - odnośnie TVN Meteo Active. Sam jestem zainteresowany wcześniejszą rezygnacją z usług CP w kontekście wycofania programu TVN Meteo Active, ale widzę pewnego rodzaju problem. Z informacji uzyskanej z Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wynika, że spółka TVN S.A. wystąpiła do KRRiT z wnioskiem o wyrażenie zgody na modyfikację w zakresie specjalizacji i zawartości programowej kanału TVN METEO ACTIVE. W sierpniu br. została wydana przez KRRiT decyzja, na mocy której KRRiT dokonała zmian w koncesji udzielonej  spółce TVN na rozpowszechnianie programu telewizyjnego pod nazwą „TVN METEO ACTIVE”, które mają obowiązywać od 1 stycznia 2017 r. Zmiany polegają na  modyfikacji w zakresie specjalizacji i zawartości programowej, a jak wynika z decyzji KRRiT program od 1 stycznia 2017 r. będzie miał charakter wyspecjalizowany – rekreacyjno-rozrywkowy związany ze stylem życia, rodziną, prowadzeniem domu i ogrodu.

Więc prawdopodobnie kolejną czynnością TVN będzie wniosek wyłącznie o zmianę nazwy programu, a KRRiT zapewne wyda taką decyzję (tak jak już kiedyś było w przypadku zmiany nazwy z TVN Meteo na TVN Meteo Active). Sam jestem ciekawy jak do tematu podejdą platformy telewizji satelitarnej. Tak w ramach ciekawostki nc+ nie ujmuje w wykazie kanałów gwarantowanych programu TVN Meteo Active.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat ze mnie dotyczył odpowiedzi usera w związku z wycofaniem Fightklub. Co do TVN Meteo Active możemy tu cały grudzień deliberować a ostatecznie słowa złotoustej Olgi Zomer będą wyrocznią dla bardziej świadomych konsumentów telewizji cyfrowej. Sam CP w przeszłości różnie - mniej lub bardziej korzystnie w stosunku do abonentów interpretował takie "rebredingi". W latach 2010 - 2014 kanały SD i HD uchodziły np.  za osobne byty z tą sama ramówką ale podczas rewolucji programowej w 2015 uznano że to ten sam produkt - ku zdziwieniu wielu surferów promocji - w tym mojemu. Przykładów można mnożyć :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy mógłby ktoś sprawdzić czy kanał TVN Meteo Active jest w wykazie kanałów gwarantowanych dla umów zawartych w ostatnich dniach? Chodzi mi konkretnie o umowy zawierane w ramach akcji happy hours na pakiet Premium Max za cenę 89,99. Ewentualnie niech wypowie się ktoś kto trudni się sprzedażą ofert Cyfrowego Polsatu. Z góry dziękuję za informację.

Edytowane przez wally79
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@fezuj Mogę się mylić ale wydaje mi się, że ta promocja jest bardzo podchwytliwa. Nie przypominam sobie jak długo istnieje pakiet Premium Max ceny 89,99. Stąd moje podejrzenie, że Cyfrowy Polsat chce nałapać jak najwięcej nowych klientów na ten pakiet by zrekompensować sobie straty powstałe w styczniu przyszłego roku po zakończeniu nadawania mojego "ulubionego" kanału TVN Meteo Active Ja rozumiem że Święta, że Mikołaj itp. ale nic bez przyczyny się nie dzieje...

Edytowane przez wally79
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli jest gwarantowany to jestem spokojny w powodzenie akcji "wypowiedzenie umowy" bo wtedy pójdę na udry z Cyfrowym Polsatem. Czytając wykaz mam zagwarantowany TVN Meteo Active a nie jakieś tam HGTV. Poprostu nie przyjmę do wiadomości że to jakiś tam rebranding

No chyba że dogadamy się na przedłużenie umowy na moich warunkach

Edytowane przez wally79
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też go mam z tego okresu,ale z tego nic nie wykombinujesz bo w wykazie jest tylko raz pod nazwą TVP SPORT a że "dopisali" Ci HD to z tego powodu na nic liczyć nie możesz bo cały czas masz dostęp do w/w kanału,gdyby w wykazie był wymieniony dwukrotnie (SD i HD) to była by podstawa jak z rok temu z HBO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, rodzice mają zawartą umowę z CP z połowy 2015r. (wiąże ich jeszcze przez rok) i z tego co widzę CBS Drama jest tam w pakiecie programów gwarantowanych. Co muszą zrobić aby zrezygnować z umowy? Jest jakiś oficjalny formularz wypowiedzenia? Wypowiedzenie składa się  w APS wraz z sprzętem? Jest jakiś termin na złożenie wypowiedzenia?

 

Będę wdzięczny za pomoc bo chciałbym pomóc rodzicom, a ja sam jestem zielony w tym temacie- jestem szczęśliwym człowiekiem bez TV :))

 

edit: @swojadroga dzięki za pomoc! :)

  Edytowane przez gemi11
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypowiedzieć umowę można dopiero po wyłączeniu kanału.

 

Z regulaminu CP:

 

Cyfrowy Polsat zastrzega sobie prawo zastępowania programów telewizyjnych i/lub radiowych w ramach Pakietu Programów przez inne programy lub zmniejszenie ich liczby, jeżeli wynika to z ważnych przyczyn prawnych, technicznych, organizacyjnych lub ekonomicznych. W szczególności zalicza się do nich: utratę przez Cyfrowy Polsat uprawnień do rozprowadzania programów, zaprzestanie nadawania programu przez nadawcę, zmianę satelity lub systemu nadawania, zakończenie rozprowadzania z powodu zbyt niskiego poziomu oglądalności. O zmianach takich Abonenci/Użytkownicy będą uprzednio informowani, w szczególności poprzez emisję stosownego komunikatu tekstowego na ekranie odbiornika telewizyjnego Abonenta/Użytkownika lub poprzez emisję w trakcie odbioru programów przez Abonenta scrolla (przewijanego tekstu) informacyjnego dotyczącego zmiany, lub poprzez zamieszczenie informacji o takiej zmianie na stronie internetowej Cyfrowego Polsatu i w programie dla Abonentów. W takim przypadku Abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania terminu wypowiedzenia, jednakże nie później niż 30 dni od dokonania takiej zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia.

 

 

Sprzęt możesz zdać dopiero po rozwiązaniu umowy. Jest na to 30 dni.

Wzorów wypowiedzenia masz w tym temacie całe mnóstwo. Wpisz zapytanie w forumową wyszukiwarkę, a na pewno znajdziesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy okazji wyłączania HBO i Cinemax SD był scroll na kanałach wyłączanych. Przy okazji Polsat Futbol również był scroll. Mówię o sytuacjach, które widziałem na własne oczy. 

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...