moqu'ai Opublikowano 31 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2016 (edytowane) Jakie dane karty przy wypowiedzeniu muszę wpisać, takie jak przy podpisaniu umowy czy aktualne, bo sprzęt był wymieniany. Oraz czy dane sprzętu dodatkowego MR są wymagane przy wypowiedzeniu, czy wystarczy główny dekoder z kartą ? I jeszcze jedno, czy w negocjacji na skrócenie zobowiązań miesięcznych, pozbawia zniżki na Smart Dom ? Edytowane 31 Lipca 2016 przez moqu'ai Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyczniker Opublikowano 31 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2016 (edytowane) Bardzo mnie irytuje gdy ktos pyta o o to samo po raz 90. Szczegolnie ze ostatnie 6 stron, to odpowiedzi na Twoje pytania. Nie nie pozbawia znizki na SMART DOM. Dane takie jakie sa aktualne, wyjmij karte z obydwu dekoderow i wpisz, dopisz tez numer pesel. @ MR Nie wiem czy sa, zamiast myslec czy sa po prostu to wpisz. Edytowane 31 Lipca 2016 przez kyczniker Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
golubiak Opublikowano 31 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2016 (edytowane) Mam pytanie. Czy składając w punkcie wypowiedzenie umowy, muszę od razu zdać dekoder, czy jest na to czas później? Edytowane 31 Lipca 2016 przez Barti Post napisany dość niechlujnie. Poprawiono fatalną pisownię w poście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 31 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2016 Nie musisz, masz na to określony czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolos22 Opublikowano 31 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2016 (edytowane) Mam pytanie. Czy składając w punkcie wypowiedzenie umowy, muszę od razu zdać dekoder, czy jest na to czas później? Masz na zdanie sprzętu dokładnie 30 dni . Edytowane 31 Lipca 2016 przez kolos22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 31 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2016 30 dni od definitywnego zakończenia umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stef63 Opublikowano 31 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2016 Napisałam wypowiedzenie umowy w związku z usunięciem Fightklubu, jutro idę zanieść do punktu Plusa. Proszę o ocenę, czy takie wypowiedzenie może być. WYPOWIEDZENIE UMOWY ABONENCKIEJ Proszę o rozwiązanie mojej umowy nr xxxxxxxxxxx, zawartej telefonicznie dnia 2016.01.04 ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązanie Umowy Abonenckiej, bez zachowania okresu wypowiedzenia. Decyzję swoją motywuję tym, iż z oferty usunięty został kanał Fightklub, który był kanałem gwarantowanym w mojej umowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andii57 Opublikowano 31 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2016 Prosto i na temat.. http://icyfrowypolsat.pl/zmiany-w-dostepnosci-kanalow-w-pakietach-od-11-lipca-2016r/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 31 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2016 No i się dokonało(prawie) odwiedziłem kanał 17 a tam"Tego kanału nie ma w Twoim abonamencie" czyli można uznać że Flightklub to kanał "śp" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość poziom Opublikowano 31 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2016 Zgadza się. Zgubił też już identyfikator, teraz to Test 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
asael66 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Czyli rozwiązujemy umowę, podpisujemy nową i mamy 6 miesięcy gratis. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Ja już po wypowiedzeniu. Jak nigdy dotąd skorzystałem z pierwszego możliwego dnia.Mało tego, być może nawet jako pierwszy, bo mniej więcej o 9.05 już było wklepane w system. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
asael66 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Ja tez juz wysłałem. Ze wzgledu na Mistrzostwa Europy stracilem 3 miesiące gratis, żeby nie płacic za dostęp do nich, na dodatek umowa na 29 miesięcy, ale opłacało sie, bo teraz sobie to odbije i znowu bedzie 6 miesiecy gratis, a umowa na 24 miesiące , do tego Smart Dom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_M Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Ja już po wypowiedzeniu. Jak nigdy dotąd skorzystałem z pierwszego możliwego dnia. Mało tego, być może nawet jako pierwszy, bo mniej więcej o 9.05 już było wklepane w system. Na jakiej podstawie wnioskujesz, że najwcześniej dzisiaj można było skutecznie złożyć wypowiedzenie ? Pytam dlatego, że w "Regulaminie świadczenia usług" nie znalazłem przepisu, który by tak stanowił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2016 (edytowane) Moja historia wypowiedzeń zainicjowało zakończenie emisji Polsat Futbol w czasie Euro 2012 (1 lipca) , zwykle licząc na to że coś z tak bogatej oferty wylecieć musi przedłużałem umowę o 29 miesięcy zyskując 9 gratis. Po drodze z początkiem 2013 wyleciał TVN HD + 1, później pojawiły się z wycofanie LOVE w listopadzie 2013, wreszcie w maju 2014 wycofali HBO w wersji SD. W sumie dało to 31 miesięcy za FREE ! Ale nic nie trwa wiecznie nadszedł chudy 2015r. w którym płaciłem od kwietnia aż do maja 2016 (pierwszy raz doczekałem możliwości wypowiedzenia umowy na skutek zbliżającego się końca cyrografu z CP- wypowiedzenie, podmiana dekodera , za free Euro aż wreszcie mamy sierpień 2016 i kolejny bonus I jak tu nie lubić słonecznej platformy i forum SATKURIER Edytowane 1 Sierpnia 2016 przez wojtek509 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wodzu Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Witam. Przedłużylem umowe w czerwcu na 29 miesiecy w smart dom przed Euro 2016 na pakiet premium max zeby miec za free euro. I moje pytanie czy w zwiazku z usunieciem fightklubu moge wypowiedziec umowe bez konsekwencji? W wykazie kanalow mam w pakiecie sport kanal Fightklub tylko nigdzie nie pisze czy jest on gwarantowany czy promocyjnie nadaje i nie wiem jak to sprawdzic. Z gory dziekuje za dopowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dartman Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Też dzisiaj wysłałem wypowiedzenie. Czekam na ewentualny kontakt, choć moje doświadczenie jest takie że za parę dni można samemu zadzwonić z pytaniem o zaewidencjonowanie wypowiedzenia w systemie. Później to już z górki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Witam. Przedłużylem umowe w czerwcu na 29 miesiecy w smart dom przed Euro 2016 na pakiet premium max zeby miec za free euro. I moje pytanie czy w zwiazku z usunieciem fightklubu moge wypowiedziec umowe bez konsekwencji? W wykazie kanalow mam w pakiecie sport kanal Fightklub tylko nigdzie nie pisze czy jest on gwarantowany czy promocyjnie nadaje i nie wiem jak to sprawdzic. Z gory dziekuje za dopowiedz Możesz napisać na ICOK prośbę o przesłanie Ci listy kanałów gwarantowanych. Wtedy będziesz wiedział na 100 % na czym stoisz. I tak, jeśli okaże się, że jest gwarantowany(a raczej jest, bo kto ma w umowie zawarty pakiet Sport HD i podpisał umowę do 11 lipca, ten powinien mieć ten kanał gwarantowany) to wysyłasz wypowiedzenie i Twoja sprawa, czy ją rozwiążesz, czy będziesz chciał przedłużyć na innych warunkach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Ile razy trzeba napisać, że Fightklub gwarantowany był między 1 sierpnia 2013, a 10 lipca 2016 w pakiecie Sport HD? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Pewnie jeszcze z kilkadziesiąt... Bo przecież po co przejrzeć wątek te kilkanaście stron wstecz... Ale muszę przyznać, że Was - odpowiadających non stop na te same pytania podziwiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Na jakiej podstawie wnioskujesz, że najwcześniej dzisiaj można było skutecznie złożyć wypowiedzenie ? Pytam dlatego, że w "Regulaminie świadczenia usług" nie znalazłem przepisu, który by tak stanowił. Na podstawie informacji jaką dostałem na moje konto z ICOK : Zmiana programowa w Cyfrowym Polsacie (27.07.2016) Informujemy, że z dniem 1 sierpnia 2016 r. w miejsce kanału Fightklub (pozycja 17, pakiet Sport HD) zostanie uruchomiony kanał Polsat Sport Fight HD, a kanał Fightklub zostanie wyłączony. Jeżeli kanał Fightklub jest gwarantowany w Państwa Umowie lub Aneksie i nie akceptują Państwo powyższej zmiany, przysługuje Państwu prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej,/.../ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaras1966 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Witam, mam dwa pytania: 1. Obecnie mam pakiety: Pakiet Familijny Max HD, Pakiet HBO HD HBO GO, Pakiet Cinemax HD oraz Pakiet Film HD lub Pakiet Sport HD. Pakiet Film HD i pakiet Sport HD mogę zamieniać dowolnie, w tej chwili mam włączony pakiet Film HD. Czy mogę wysłać wypowiedzenie w związku z wyłączeniem kanału Fightklub HD? 2. Posiadam Smart Dom, usługą uprawniającą jest telewizja CP, a jako drugi jest internet. Czy w takim wypadku mogę wysłać wypowiedzenie, czy wtedy stracę zniżki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Zniżki stracisz, jeśli umowa zostanie rozwiązana. Samo wypowiedzenie nie skutkuje utratą SD. Oczywiście, są inne powody utraty zniżek, ale samo złożenie wypowiedzenia umowy do nich nie należy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stef63 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Ja już po wypowiedzeniu. Jak nigdy dotąd skorzystałem z pierwszego możliwego dnia. Mało tego, być może nawet jako pierwszy, bo mniej więcej o 9.05 już było wklepane w system. Ja też. Też dzisiaj zaniosłam wypowiedzenie, tym razem nie wysyłałam pocztą. A jak sprawdzić czy w systemie już jest? Na swoim ICOK-u nie widzę takiej możliwości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ksiaze351 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Ja jutro idę zanieść i koniec Cyfrowy Polsat . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.